مطالب مرتبط

اشتراک گذاری

6 ترفندی که با رعایت آنها در گوگل ادورز به نتایج خارق العاده ای می رسید

تیم محتوا سلدان
نوشته شده در تاریخ July 05, 2021

گوگل ادورز بهترین دوست فروشگاه های اینترنتی می باشد و در صورتی که از آن به درستی استفاده شود می تواند بهترین ابزار برای جذب ترافیک به فروشگاه های اینترنتی باشد. با این حال فروشگاه های اینترنتی زیادی هم بوده اند که با استفاده از ابزار گوگل ادورز تبلیغات خود را راه اندازی کرده اند و نتیجه مطلوبی نگرفته اند. فقط راه اندازی تبلیغات نمی تواند باعث موفقیت در استفاده از ابزار گوگل ادورز شود و باید نکته های این ابزار را یاد گرفت و در تبلیغات از آن ها استفاده کرد. در این جا چند نکته را ذکر می کنیم که به کار گیری آنها می تواند در جذب ترافیک مورد نظر با استفاده از گوگل ادورز کمک کند.

ساختار درستی از حساب کاربری گوگل ادورز داشته باشید

هر چه حساب کاربری شما در گوگل ادورز منسجم تر باشد، راحت تر می توانید برای جذب ترافیک بهینه سازی کنید، کمپین های خود را نگه داری کنید و تبلیغات خود را برای نمرات کیفی بالاتر تنظیم کنید. این مجموعه کارها در نهایت منجر به کاهش هزینه به ازای هر کلیک می شود.

در اینجا چگونگی ساختار حساب کاربری شما برای داشتن عملکرد بهینه آماده است:

 ساختار حساب کاربری گوگل ادورز
ساختار حساب کاربری گوگل ادورز

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم هنگام کار با گوگل ادورز مرتکب می شوند، این است که کمپین هایشان را با استفاده از گروه های تبلیغاتی به درستی سازماندهی نمی کنند.

گروه های تبلیغاتی خود را بر اساس قسمت ها و دسته بندی های فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید. سازمان دهی حساب کاربری گوگل ادورز با استفاده از گروه های تبلیغاتی، به شما کمک می کند تا تبلیغات متناسب با هر نوع مشتری را نشان دهید.

بیشتر بخوانید: فروشگاه ساز حرفه ای و رایگان سلدان را بیشتر بشناسید.

بر معیارهایی از گوگل ادورز تمرکز کنید که واقعا مهم هستند

داده های زیادی در کمپین های تبلیغاتی گوگل ادورز وجود دارد. دو معیار اصلی که باید روی آنها تمرکز کنید، موارد زیر هستند:

نرخ تبدیل – نسبت تعداد کسانی که از طریق تبلیغات مشتری فروشگاه ما شده اند، بر تعداد کل کلیک های تبلیغات

نمره کیفی – میزان ارتباط صفحه فرود و تبلیغات با کلمات کلیدی که انتخاب کرده

اید

از خیلی از ویژگی های ابزار گوگل ادورز تا جایی که می توانید استفاده کنید

اگر شما از خیلی از ویژگی هایی که در گوگل ادورز قرار دارد استفاده کنید، از اینکه چقدر زمان و پول می توانید ذخیره کنید شگفت زده خواهید شد. با صرف زمان روی این ویژگی ها، نتایج خوبی در زمانی اندک خواهید گرفت.

از کلمات کلیدی پویا و داینامیک استفاده کنید

خصوصیت کلمات کلیدی پویا به شما اجازه می دهد تا برحسب پرس و جو های جستجو شده از سوی کاربران، تبلیغات خود را به صورت اتوماتیک سفارشی کنید. تمام چیزی که باید انجام دهید این است که توضیحی کامل درباره کسب و کار و محصول خود بنویسید و سپس به گوگل اجازه دهید تا کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را انتخاب کند. توصیه می شود که از این ابزار حداقل در ابتدای کار با گوگل ادورز، استفاده کنید و بعد از اینکه از کارکرد گوگل ادورز کاملا آشنا شدید، می توانید پرس و جوهای جستجو که به روش فوق کار می کنند را حذف کنید و آنها را به کمپین های جستجو اضافه کنید.

بازاریابی مجدد را امتحان کنید

شیوه ای قدرتمند برای بهبود نرخ تبدیل تبلیغات، بازاریابی مجدد می باشد. بازاریابی مجدد، قطعه کدی روی وب سایت قرار می دهد که می توانید در صفحات مختلف سایت قرار دهید و لیستی از تمامی افرادی که از سایت بازدید کرده اند را می سازد. این وب سایت ها را روی اینترنت دنبال کنید. می توانید بنر تبلیغاتی خود را در این سایت ها قرار دهید و آن ها را در معرض دید افراد قرار دهید. می توانید لیست این افراد را برای مراجعات بعدی ذخیره کنید و پایگاه داده ای از کاربرانی که از سایت شما بازدید کرده اند را ایجاد کنید.

آزمایش کنید

آخرین چیزی که افراد مبتدی را از افراد میانی جدا می کند، split testing می باشد. با استفاده از ایده split testing ، می توانید کمپین هایی که برای محصولات و مخاطبان هدف خود کاملا بهینه شده اند را تضمین کنید و بهترین نتایج را کسب کنید.

 

با بهترین فروشگاه ساز رایگان، کسب و کار خود را آنلاین کنید.

30 روز ضمانت بازگشت مبلغ

با نرخ پایین فروش آنلاین خود خداحافظی کنید!

تیم محتوا سلدان
نویسنده تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: July 05, 2021 July 05, 2021

مطالب مرتبط با 6 ترفندی که با رعایت آنها در گوگل ادورز به نتایج خارق العاده ای می رسید

مطالب مرتبط با 6 ترفندی که با رعایت آنها در گوگل ادورز به نتایج خارق العاده ای می رسید