مرکز پردازش سفارشات پیشرفته

سوپرشارژر کسب و کار شما

در سلدان فروشگاه اینترنتی شما با یک سیستم مدیریت سفارشات منعطف، گسترش‌پذیر و همه‌کاره پشتیبانی می‌شود. سلدان با ارائه امکانات حرفه‌ای مدیریت سفارشات را بهینه کرده است که فروشگاه آنلاین شما را کاربرپسندتر کند. برای مدیریت پیشرفته سفارشات آماده باشید!

مرکز پردازش سفارشات پیشرفته

سفارشات را با دیده‌بانی جامع سلدان زیر نظر بگیرید

با ابزارهای پیشرفته مدیریتی که در سلدان در اختیارتان قرار می‌دهیم سفارشی از چشم شما دور نمی‌ماند. جزئیات مربوط به تمام سفارشات از پرداخت‌ها و سبد محصول گرفته تا مراحل آماده‌سازی و ارسال همگی قابل مشاهده است. با این ویژگی شما می‌توانید هر مرحله از فرآیند سفارش را به طور دقیق نظارت و کنترل کنید.

سفارشات را با دیده‌بانی جامع سلدان زیر نظر بگیرید

پردازش سفارشات محصولات فیزیکی

در فروشگاه ساز سلدان ابزارهایی را فراهم کرده‌ایم که به کمک آنها می‌توانید اقدامات انجام شده روی هر یک از سفارشات بخش‌های مختلف کسب‌وکارتان را در داشبورد فروشگاه آنلاین خود ملاحظه کنید. تمامی سفارشات مربوط به محصولات فیزیکی بر اساس وضعیت حاضر، تایید، آماده‌سازی، ارسال و بازگشت امکان مرتب شدن براساس زمان‌بندی را دارند.

پردازش سفارشات محصولات فیزیکی

سلدان یک ابزار مرجوعی محصولات بدون دردسرهای پیگیری، برای فروشنده و خریدار فراهم کرده است. این ابزار از یک سیستم ساده و مطمئن برای درخواست مرجوعی و شرایط برگشت محصولات بهره‌مند است.

پردازش سفارشات محصولات مجازی

در فروشگاه شما امکان تمایز بین محصولات فیزیکی و مجازی وجود دارد. اگر محصولات مجازی را در کسب‌وکار آنلاین خود به فروش می‌رسانید نگران پردازش وضعیت سفارشات نباشید. با ابزارهای سلدان امکان نظارت لحظه به لحظه روی تمام سفارشات و تغییراتی که مشتری در سبد خرید خود ایجاد می‌کند، به طور دقیق وجود دارد.

پردازش سفارشات محصولات مجازی

امکانات سلدان به شما کمک می‌کند که تجربه خرید از فروشگاه‌تان که در تبدیل بازدیدکننده به مشتری نهایی نقش پررنگی دارد، متفاوت از رقبا باشد و روزانه مشتریان بیشتری به سراغ شما بیایند.

1. سریع‌ترین مدیریت سفارشات دریافتی را تجربه کنید

برای اطلاع از سفارشات مربوط به محصولات مختلف کافی است به داشبورد فروشگاه خود مراجعه کنید. تمامی سفارشات به تفکیک در این بخش نمایش داده می‌شوند تا هر لحظه از سفارشات دریافتی خود مطلع شوید. علاوه بر این سلدان شما و مشتریان را از طریق اعلان سرویس‌های مختلف از روند سفارش آگاه می‌کند.

1. سریع‌ترین مدیریت سفارشات دریافتی را تجربه کنید

داشبورد مربوط به مدیریت سفارشات در سلدان اطلاعات کاملی از روند سفارشات در اختیار شما می‌گذارد. در این داشبورد محصولات مختلف فیزیکی، مجازی، فایل وغیره صفحه پردازش مخصوص به خود را دارند که در این صفحه آخرین وضعیت سفارش نمایش داده می‌شود. علاوه بر این فاکتورها و مبلغ آن در کنار وضعیت پرداخت و اطلاعات کامل محصولات نمایان است.

2. اطلاعات جامع پرداختی در داشبورد فروشگاه شما

درگاه پرداخت یک سرویس تجاری است که توسط یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات مالی تجارت الکترونیکی عرضه می‌شود. در سلدان این سرویس را در اختیار مشتری قرار داده‌ایم که بدون هیچ مشکلی به طور مستقیم پرداخت‌های خود را انجام دهد. فروشندگان نیز به اطلاعات پرداختی تک تک محصولات دسترسی دارند و شفافیت مالی برقرار است.

2. اطلاعات جامع پرداختی در داشبورد فروشگاه شما

شما می‌توانید جزئیات مهم مالی تمام یا یکی از سفارشات را در داشبورد قدرتمند سلدان ملاحظه کنید. در این داشبورد اطلاعاتی نظیر زمان و تاریخ پرداخت‌ها، درگاه‌های پرداخت، روش پرداختی، میزان ریسک، آدرس و مکان روی نقشه، کشور، منطقه، روش ارسال، کارمزد خدمات سلدان و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات خارجی و همچنین هزینه ارسال در دسترس است.

3. سفارشات مختلف را با مدیریت خودتان تایید کنید

در روند سفارشات مختلف مرحله تایید سفارش اهمیت بسیاری دارد. اگر سفارش مشتری تایید شود اما بسته ارسال شده با فاکتور آن تفاوت داشته باشد، مشتری خود را از دست می‌دهید. اما در پلتفرم سلدان هر سفارشی را قبل از ارسال تایید کرده و اگر موجودی محصولی به اتمام رسیده باشد تنها با برداشتن تیک آن، مشتری را آگاه می‌کنید.

3. سفارشات مختلف را با مدیریت خودتان تایید کنید

فروشگاه ساز سلدان با ارائه امکانات و ابزارهای مختلف روند سفارش و پردازش آن را ساده‌تر کرده است. برای تایید سفارشات مشتری کافی است داشبورد فروشگاه‌تان را بررسی کنید و اگر موجودی محصولی تغییر کرده است با برداشتن تیک موجودی محصول، آن را قبل از تایید از سفارش مشتری حذف کنید. در ضمن این کار می‌تواند توسط چندین کارمند فروش به صورت گروهی انجام شود تا خللی در سرعت تایید سفارشات پیش نیاید.

4. تجربه لذت بخش ارسال با ابزارهای لجستیک سلدان!

سیستم لجستیک سلدان حرفه‌ای‌ترین امکانات را در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد که بدون هیچ گونه نگرانی روند ارسال مرسولات خود را پیگیری کنند. با سیستم مدیریت لجستیک سلدان می‌توانید پیک‌های خصوصی خودتان را برای فروشگاه استفاده کنید یا به سیستم‌های حمل‌ونقل رایج ازجمله الوپیک متصل شوید و ارسال کالاها را لحظه به لحظه پیگیری کنید

4. تجربه لذت بخش ارسال با ابزارهای لجستیک سلدان!

سلدان تمام اطلاعات مربوط به ارسال سفارشات را در بخش‌های مختلف به طور واضح در اختیار شما قرار می‌دهد. این اطلاعات را از طریق کد QR به صورت لحظه به لحظه دنبال کنید. سیستم لجستیک همان گونه که در بخش مدیریت ارسال‌ها تنظیم کرده باشید فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای ارسال کالاها سفیران اختصاصی فروشگاه خودتان را داشته باشید یا به کمک حمل‌ونقل های مرسوم نسبت به ارسال مرسولات اقدام کنید.

جدول زمانی و تاریخچه سفارشات

سلدان در صفحه جدول زمانی جزئیاتی کامل از سفارش مشتریان را نمایش می‌دهد. در این صفحه سفارشات از مرحله نهایی شدن توسط مشتری تا ارسال توسط شما نشان داده می‌شود. در این صفحه می‌توانید قبل از ارسال سفارش کارمندان خود را خطاب قرار دهید تا اگر نیاز است برای ارسال نکاتی را در نظر بگیرند، اطلاع داشته باشند.

جدول زمانی و تاریخچه سفارشات

علاوه بر این اگر شما مشکلی با یکی از سفارشات داشته باشید، سلدان این امکان را به شما داده تا بتوانید با نوشته ای یا هشداری مبنی بر تغییرات سفارش، کاربر را اگاه سازید. این ویژگی به شما در مدیریت و رهگیری هرچه بهتر سفارشات کمک شایانی می کند.

فاکتور پیش ساخته متناسب با نیاز شما

قسمت فاکتور در مرکز سفارشات سلدان به منظور ساخت فاکتورهایی با فرمت PDF و ارسال فایل‌های دیجیتالی از طریق ایمیل برای مشتریان شما فراهم شده است. این قابلیت کاملا رایگان و با مرکز سفارشات کاملا همگام است. فاکتورهای ساخته شده قابل پرینت هستند و می‌توانید آنها را به بسته‌های ارسالی خودتان الصاق کنید.

فاکتور پیش ساخته متناسب با نیاز شما

پلتفرم سلدان به طور خودکار تمامی اطلاعات لازم ازجمله قیمت، نام کالا، تعداد، روش ارسال، زمان، تاریخ خرید، مالیات و آدرس مقصد را از قسمت‌های مختلف فروشگاه برداشته و در فاکتور اعمال می‌کند. همچنین می‌توانید لوگوی فروشگاه خود، پیغام تشکر بابت خرید از فروشگاه و هر متن دلخواه دیگری را به فاکتور اضافه کنید که مشتریانی خوشحال‌تر داشته باشید.

لیبل بسته بندی و ارسال

ویژگی لیبل‌ساز سلدان همراه شماست تا در زمان نهایی شدن سفارشات برچسب‌های مخصوص به خودتان را تولید کنید. این برچسب‌ها با اطلاعات انبار و ارسال، بارکدها، شماره سریال، اطلاعات تماس مشتری و جزئیات محصول سفارشی‌سازی می‌شوند. شما می‌توانید برچسب‌های مربوط به هر سفارش را با هر نوع پرینتری چاپ کرده و مرسولات را زیباتر ارسال کنید.

لیبل بسته بندی و ارسال

قابلیت چاپ لیبل‌های مربوط به هر سفارش فرآیندهای ارسال و انبارداری را ساده‌تر می‌کند. با استفاده از لیبل‌ساز سلدان نه تنها سفارشات شما حرفه‌ای تر جلوه می‌کنند، بلکه در زمان روند ارسال کالاهای خود صرفه‌جویی می‌کنید.

بررسی رفتار کاربران در رسیدن به صفحه سفارش

در فروشگاه ساز سلدان صفحه‌ای برای بررسی عملکرد خریداران وجود دارد که می‌توانید جزئیات مربوط به فعالیت بازدیدکنندگان مختلف را در آن رصد کنید. با نظارت بر فعالیت‌های مختلف یک خریدار متوجه کانال ورود به صفجه کالا می‌شوید. سنجش رفتار کاربر در سلدان با ردیابی منابع ورودی و فعالیت‌ها می تواند به رشد شما سرعت بیشتری بدهد.

بررسی رفتار کاربران در رسیدن به صفحه سفارش

شبکه های اجتماعی، کمپین های بازاریابی، ورود از طریق لینک های دوستان و... روش هایی هستند که کاربران می توانند به صفحه کالاهای شما سوق داده شوند. شما می توانید با تحلیل این نتایج و نمودارها، روش های بازاریابی خود را به روز نمایید.

تجارت موبایلی با گرافیک جذاب فروشگاه ساز سلدان

تفاوتی ندارد خریدار سفارش خود را از طریق رایانه ثبت کرده باشد یا با تلفن همراه در فروشگاه اینترنتی شما ثبت سفارش کند. زیرساخت‌ها و گرافیک جذابی که پلتفرم سلدان برای فروشگاه شما طراحی کرده است، تجربه کاربری لذت‌بخشی را ارزانی می‌دارد که مدیریت جامع سفارشات، محصولات و مشتریان را برای شما آسان‌تر می‌کند.

پرداخت و ریسک آن
پرداخت و ریسک آن<br>

بازنگری سریع اطلاعات پرداخت

اطلاعات ارسال
اطلاعات ارسال<br>

جزئیات کامل مقصد ارسال کاالا

مکان خریدار
مکان خریدار<br>

نگاهی به ویژگی های بازدید مشتری از فروشگاه

پشتیبانی مرکز سفارشات از وب سرویس ها

فرآیند سفارش گذاری مشتریان خود را با استفاده از وب سرویس نیوماتیک هوشمند کنید

پشتیبانی مرکز سفارشات از وب سرویس ها

خواه شما قصد بهبود بازاریابی ایمیلی، انتشار محصولات در فضای اجتماعی یا حتی بهینه تر شدن بازده بخش سفارشات را داشته باشد، نیوماتیک به عنوان یک راه حل وب سرویسی به سلدان شما متصل شده و امکانات مرتبط به هوشمندسازی بخش سفارشات تان را فراهم می اورد.

سبستم مدیریت سفارشات هوشمند

سلدان مقداری از بار روی دوش شما را کم می کند.

اعتبار کسب و کار انلاین شما به طور قطع با تجارب ارزشمند مشتریان شما وقتی در فروشگاه تان سفارشی را ثبت می کنند ارتباط مستقیم دارد. بنابراین پلتفرم فروشگاه ساز مورد نظر شما می بایستی به سیستم مدیریت سفارشاتی مجهزبوده که یک تجربه پردازش سفارش ساده و امنی را برای شما فراهم کند. سیستم پردازش سفارشات در سلدان پیگیری سفارشات ورودی در یک فروشگاه آنلاین و اجرای عملیات مورد نیاز برای تکمیل آنها را به خوبی برای شما مدیریت می کند.
فناوری های به کار رفته در سلدان برای مدیریت سفارشات آنلاین، به خرده فروشان و همچنین فروشگاه های مشهور برند کمک کرده تا تجارت آنلاین را به کسب و کار خود بیاورند. اینجا در سلدان، شما می توانید مسیرهای تکمیل سفارشات را اوتومات کنید، سفارشات مرجوعی را مدیریت کنید، هزینه های ارسال را کاهش دهید و اطلاعات به روزسانی شده از موجودی انبار خود را به مشتریان نشان دهید. همچنین، برای بخش پرداخت ها، یک سیستم ارزیابی میزان ریسک ماندد استرایپ رادار وجود داشته تا امنیت پرداخت ها را به حداکثر برساند.