در سلدان فروشگاه اینترنتی شما با یک سیستم مدیریت سفارشات منعطف، گسترشپذیر و همهکاره پشتیبانی میشود. سلدان با ارائه امکانات حرفهای مدیریت سفارشات را بهینه کرده است که فروشگاه آنلاین شما را کاربرپسندتر کند. برای مدیریت پیشرفته سفارشات آماده باشید!
سلدان یک ابزار مرجوعی محصولات بدون دردسرهای پیگیری، برای فروشنده و خریدار فراهم کرده است. این ابزار از یک سیستم ساده و مطمئن برای درخواست مرجوعی و شرایط برگشت محصولات بهرهمند است.
امکانات سلدان به شما کمک میکند که تجربه خرید از فروشگاهتان که در تبدیل بازدیدکننده به مشتری نهایی نقش پررنگی دارد، متفاوت از رقبا باشد و روزانه مشتریان بیشتری به سراغ شما بیایند.
داشبورد مربوط به مدیریت سفارشات در سلدان اطلاعات کاملی از روند سفارشات در اختیار شما میگذارد. در این داشبورد محصولات مختلف فیزیکی، مجازی، فایل وغیره صفحه پردازش مخصوص به خود را دارند که در این صفحه آخرین وضعیت سفارش نمایش داده میشود. علاوه بر این فاکتورها و مبلغ آن در کنار وضعیت پرداخت و اطلاعات کامل محصولات نمایان است.
شما میتوانید جزئیات مهم مالی تمام یا یکی از سفارشات را در داشبورد قدرتمند سلدان ملاحظه کنید. در این داشبورد اطلاعاتی نظیر زمان و تاریخ پرداختها، درگاههای پرداخت، روش پرداختی، میزان ریسک، آدرس و مکان روی نقشه، کشور، منطقه، روش ارسال، کارمزد خدمات سلدان و شرکتهای ارائهدهنده خدمات خارجی و همچنین هزینه ارسال در دسترس است.
فروشگاه ساز سلدان با ارائه امکانات و ابزارهای مختلف روند سفارش و پردازش آن را سادهتر کرده است. برای تایید سفارشات مشتری کافی است داشبورد فروشگاهتان را بررسی کنید و اگر موجودی محصولی تغییر کرده است با برداشتن تیک موجودی محصول، آن را قبل از تایید از سفارش مشتری حذف کنید. در ضمن این کار میتواند توسط چندین کارمند فروش به صورت گروهی انجام شود تا خللی در سرعت تایید سفارشات پیش نیاید.
سلدان تمام اطلاعات مربوط به ارسال سفارشات را در بخشهای مختلف به طور واضح در اختیار شما قرار میدهد. این اطلاعات را از طریق کد QR به صورت لحظه به لحظه دنبال کنید. سیستم لجستیک همان گونه که در بخش مدیریت ارسالها تنظیم کرده باشید فعالیت میکند. شما میتوانید برای ارسال کالاها سفیران اختصاصی فروشگاه خودتان را داشته باشید یا به کمک حملونقل های مرسوم نسبت به ارسال مرسولات اقدام کنید.
علاوه بر این اگر شما مشکلی با یکی از سفارشات داشته باشید، سلدان این امکان را به شما داده تا بتوانید با نوشته ای یا هشداری مبنی بر تغییرات سفارش، کاربر را اگاه سازید. این ویژگی به شما در مدیریت و رهگیری هرچه بهتر سفارشات کمک شایانی می کند.
پلتفرم سلدان به طور خودکار تمامی اطلاعات لازم ازجمله قیمت، نام کالا، تعداد، روش ارسال، زمان، تاریخ خرید، مالیات و آدرس مقصد را از قسمتهای مختلف فروشگاه برداشته و در فاکتور اعمال میکند. همچنین میتوانید لوگوی فروشگاه خود، پیغام تشکر بابت خرید از فروشگاه و هر متن دلخواه دیگری را به فاکتور اضافه کنید که مشتریانی خوشحالتر داشته باشید.
قابلیت چاپ لیبلهای مربوط به هر سفارش فرآیندهای ارسال و انبارداری را سادهتر میکند. با استفاده از لیبلساز سلدان نه تنها سفارشات شما حرفهای تر جلوه میکنند، بلکه در زمان روند ارسال کالاهای خود صرفهجویی میکنید.
شبکه های اجتماعی، کمپین های بازاریابی، ورود از طریق لینک های دوستان و... روش هایی هستند که کاربران می توانند به صفحه کالاهای شما سوق داده شوند. شما می توانید با تحلیل این نتایج و نمودارها، روش های بازاریابی خود را به روز نمایید.
تفاوتی ندارد خریدار سفارش خود را از طریق رایانه ثبت کرده باشد یا با تلفن همراه در فروشگاه اینترنتی شما ثبت سفارش کند. زیرساختها و گرافیک جذابی که پلتفرم سلدان برای فروشگاه شما طراحی کرده است، تجربه کاربری لذتبخشی را ارزانی میدارد که مدیریت جامع سفارشات، محصولات و مشتریان را برای شما آسانتر میکند.
بازنگری سریع اطلاعات پرداخت
جزئیات کامل مقصد ارسال کاالا
نگاهی به ویژگی های بازدید مشتری از فروشگاه
خواه شما قصد بهبود بازاریابی ایمیلی، انتشار محصولات در فضای اجتماعی یا حتی بهینه تر شدن بازده بخش سفارشات را داشته باشد، نیوماتیک به عنوان یک راه حل وب سرویسی به سلدان شما متصل شده و امکانات مرتبط به هوشمندسازی بخش سفارشات تان را فراهم می اورد.
اعتبار کسب و کار انلاین شما به طور قطع با تجارب ارزشمند مشتریان شما وقتی در فروشگاه تان سفارشی را ثبت می کنند ارتباط مستقیم دارد. بنابراین پلتفرم فروشگاه ساز مورد نظر شما می بایستی به سیستم مدیریت سفارشاتی مجهزبوده که یک تجربه پردازش سفارش ساده و امنی را برای شما فراهم کند. سیستم پردازش سفارشات در سلدان پیگیری سفارشات ورودی در یک فروشگاه آنلاین و اجرای عملیات مورد نیاز برای تکمیل آنها را به خوبی برای شما مدیریت می کند.
فناوری های به کار رفته در سلدان برای مدیریت سفارشات آنلاین، به خرده فروشان و همچنین فروشگاه های مشهور برند کمک کرده تا تجارت آنلاین را به کسب و کار خود بیاورند. اینجا در سلدان، شما می توانید مسیرهای تکمیل سفارشات را اوتومات کنید، سفارشات مرجوعی را مدیریت کنید، هزینه های ارسال را کاهش دهید و اطلاعات به روزسانی شده از موجودی انبار خود را به مشتریان نشان دهید. همچنین، برای بخش پرداخت ها، یک سیستم ارزیابی میزان ریسک ماندد استرایپ رادار وجود داشته تا امنیت پرداخت ها را به حداکثر برساند.