سلدان تمام تلاشش را بر فروش بیشتر شما متمرکز کرده است. چراکه افزایش فروش شما به معنای موفقیت بیشتر سلدان است. اما برای شروع کسب و کار آنلاین خود در سلدان هیچ هزینهای لازم ندارید!
سلدان به شما اجازه میدهد URLهای مختلفی که برای تبلیغ و بازاریابی در فضای وب به کار بردهاید، با برچسبهای مختلف علامتگذاری کنید. به کمک ماژول پیگیری سلدان درک جامعی از نحوه تعامل بازدیدکنندگان با کمپین بازاریابی اینترنتی خود به دست میآورید. با این ابزارها میتوانید جزئیات و نرخ تبدیل هر URL را به صورت مجزا ردیابی کنید.
در سلدان امکان استفاده از ابزار قدرتمند مدیریت تگها یعنی مدیریت تگ گوگل فراهم شده است. مدیریت برچسبهای مختلف به کمک این ابزار گوگل بسیار ساده خواهد بود. برای مدیریت تگهای مختلف کمپین بازاریابی خود حتی نیاز به دانش فنی و ویرایش کدنویسی ندارید، سلدان این کار را به کمک گوگل برای شما سریع، ایمن، ساده و قابل اعتماد کرده است.
فروشنده حرفهای میداند، یک کمپین تاثیرگذار مارکتینگ تا چه اندازه بر موفقیت فروشگاه اینترنتی او تاثیرگذار است. یک کمپین اثربخش نظرات مشتریان بسیاری را جلب کرده و به دیده شدن بیشتر برند شما کمک میکند. برای راهاندازی یک کمپین حرفهای و جذاب، سلدان امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار داده است.
انواع بنرهای تبلیغاتی را در بخش بالایی صفحه فروشگاه خود آویزان کنید!
طراحی برای ترغیب بازدیدکنندگان بیشتر برای کلیک نوتیفیکیشنهای جذاب
اعمال کدهای تخفیف مربوط به کمپین به صورت خودکار در سبد خرید
برای راهاندازی کمپین بازاریابی و تبلیغات موثر بهتر است از متخصصان این حوزه مشورت بگیرید. تیم پشتیبانی سلدان در کنار شماست. اگر در زمان استفاده از امکانات اجرای مارکتینگ کمپین خود دچار مشکل شدهاید، با ما در ارتباط باشید که بتوانید یک کمپین موثر و موفق طراحی کنید.
یک کمپین اثر بخش باید در داخل سایت نظر کاربران رو جلب کنه و دیده بشه. برای این کار در سلدان امکانات زیادی در اختیارتون قرار گرفته.یک کمپین اثر بخش باید در داخل سایت نظر کاربران رو جلب کنه و دیده بشه. برای این کار در سلدان امکانات زیادی در اختیارتون قرار گرفته.
تلفیقی از ابزارهای بازاریابی سلدان و نیوماتیک، به شما این امکان را می دهد تا کمپین های پیشرفته تر طراحی نمایید.
یک پلن بازاریابی موثر و موفق، حرکت کسب و کار آنلاین شما را سازمان یافته میکند. با راهاندازی کمپین مارکتینگ، فروشگاه اینترنتی شما بیشتر دیده شده و ترافیک بیشتری جذب میکند؛ درنتیجه سودآفرینی و رشد تجارت آنلاین را به همراه خواهد داشت. البته راهاندازی این کمپینها آنقدر هم ساده نیست. به بیان دیگر برای اجرای یک کمپین بازاریابی سازمان یافته باید اهداف خود را به شکلی دقیق مشخص کرده و شناخت کافی از مخاطبان خود داشته باشید. بعد از راهاندازی مارکتینگ کمپین، ابزارهای مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل روند حرکت کمپینها بسیار ضروری است. به کمک ابزارهای آنالیزگر که نرخ ترافیک ورودی و تبدیل بازدیدکننده به مشتری را اندازه میگیرند، تصمیمات هوشمندانهتری برای ادامه حرکت کمپین خود میگیرید و اگر نیاز باشد بخشی از اهداف خود را تغییر میدهید. این ابزارها به شما کمک میکنند بهینه سازی فروشگاه اینترنتی برای موتورهای جستجوگر را سادهتر به دست آورید.
در سلدان ابزارهای مختلفی را برای ارزیابی کمپین تبلیغاتی شما در نظر گرفتهایم. سلدان به شما اجازه میدهد تمام لینکهای مربوط به کمپین بازاریابی را برچسب گذاری کرده و جزئیات مربوط به آنها را به صورت دقیق دنبال کنید. علاوه بر این، کمپین بازاریابی شما در سلدان با ابزارهایی همچون آنالیزگر گوگل به صورت یکپارچه اطلاعات را در اختیارتان قرار میدهد. به کمک Google Analytics بررسی و ردیابی میزان و نوع حرکت کمپین بازاریابی سادهتر خواهد بود. مزیت دیگری که راهاندازی کمپین مارکتینگ در سلدان به همراه دارد، لینکها و URLهای قابل ردیابی است. سلدان این امکان را فراهم کرده است که لینکهای بازاریابی اینترنتی خود را به طور جداگانه بررسی و رصد کنید؛ برای هر لینک تبلیغاتی لندینگ پیج مجزا بسازید و تبلیغات خود را از طریق کانالهای بازاریابی مختلف دنبال کنید. در بخش مدیریت کمپینها میتوانید یک بنر تبلیغاتی برای تجارت الکترونیک خود طراحی کرده و آن را در بخش بالایی فروشگاه خود قرار دهید. این بنرها اغلب برای اطلاع مشتریان از تخفیفها، کوپنها، مسابقات یا سایر طرحهای مربوط به استراتژی بازاریابی شما استفاده میشوند. با راهاندازی و اجرای کمپین بازاریابی در سلدان میتوانید انواع کد تخفیف را به صورت اتوماتیک در سبد خرید مشتریان اعمال کنید؛ زمان شروع و پایان کمپین خود را تعیین کنید و به کمک امکانات مختلف ترافیک بیشتری را جذب کنید. استفاده از امکاناتی همچون GTM یا مدیریت تگهای گوگل نیز از دیگر مزیتهایی است که کمپین بازاریابی در سلدان در اختیار شما قرار میدهد. با سلدان حرکت کنید و در ایجاد فروشگاه اینترنتی همیشه اول باشید!
پشتیبانی از پارامتر UTM
سلدان از تمام پارامترهای UTM پشتیبانی می کند. این برچسب ها حاوی utm_source ، utm_campaign ، utm_content ، utm_term است. افزودن درخواست UTM به URL شما بر صفحه واقعی تأثیر نمی گذارد. به راحتی می توانید کد UTM را از URL حذف کرده یا بدون تغییر صفحه مقصد ، آنها را تغییر دهید. این کد یک هدف را دنبال می کند ؛ کمک به سلدان یا سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics ،به منظور ردیابی منبع بازدید کننده . با استفاده از این برچسب ها می توانیم تأثیر کمپین های شما را محاسبه کنیم.
URL ساز سلدان
URL ساز سلدان راهی سریع برای ایجاد کدهای UTM به شما می دهد. برای استفاده از آن ، تنها کافیست منبع و رسانه کمپین را انتخاب کنید. بقیه پارامترها اختیاری هستند.
پشتیبانی بازاریابی آفلاین
شما می توانید از انواع مختلفی از ابزارها و خدمات بازاریابی و تبلیغات استفاده کنید. در بازاریابی دیجیتال ، کمپین های آنلاین و آفلاین وجود دارد و تلاش برای ردیابی عملکرد و نرخ این نوع بازاریابی برای فروشگاه شما ، به ویژه برای رسانه های آفلاین ، بسیار دشوار است. یک راه عالی برای پیگیری و آنالیز نتایج استفاده از کدهای UTM است. توسط این کدها و سلدان می توانید ببیند کاربران از کجا آمده اند و همچنین اینکه چه کمپینی آنها را به سمت شما سوق داده است. قرار دادن این URL قابل پیگیری در منبع آفلاین و رسانه ها به شما امکان می دهد بدون نیاز به ایجاد صفحات فرود برای هر کمپین ، نحوه کار تبلیغات روزنامه ای، تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات رادیویی یا سایر کانال های آفلاین را ردیابی کنید.
بنرهای چشم نواز
در داشبورد مدیریت کمپین سلدان ، می توانید یک بنر تبلیغاتی جذاب و حرفه ای طراحی کنید ، آن را در صفحه فروشگاه قرار دهید و افزایش چشمگیر فروش خود را با این ابزار تجربه کنید.
کد تخفیف خودکار کمپین
با توجه به برنامه کمپین خود انواع کد تخفیف را به کمپین خود اضافه نمایید. این کدهای تخفیف به صورت خودکار بر روی سبد خرید مشتری هنگام سفارش گذاری اعمال می شود.
اتوپایلوت کمپین
از طریق سیستم اتوپایلوت یا برنامه ریزی اجرای خودکار کمپین، شما می توانید با تعریف زمان شروع و پایان کمپین، بدون نگرانی از اجرا و مدیریت آنها با سرعت و قدرت بیشتری به برنامه های بازاریابی خود بپردازید.
خدمات بیشتر با گوگل تگ منیجر
با اتصال GTM (Google Tag Manager) به فروشگاه شما دیگر نیازی به نصب افزونه یا اضافه کردن کد به فروشگاهتان نخواهید داشت. شما باید GTM ID خود را در پنل فروشگاه خود وارد کنید و سپس سلدان، اسکریپت Google Tag Manager را در وب سایت شما فعال می نماید. لذا شما قادر خواهید بود به سرعت سایرتگ های Google مانند Pixel فیس بوک ، Google Analytics یا سایر اسکریپت ها را اضافه نمایید.
یکپارچگی و اتصال به پیکسل فیس بوک
در سلدان ، می توانید پیکسل فیس بوک را فقط با افزودن شناسه پیکسل خود در داشبورد فروشگاه تان نصب کنید. این ویژگی در مرحله بتا فعال است و همچنان تگ پیکسل فیس بوک را می توان در Google اضافه کرد.
کمپین بازاریابی یا مارکتینگ کمپین به معنای انجام اموری است که مخاطبان را از حضور برند، محصولات یا خدمات شما در فضای وب آگاه میکند.
یک کمپین بازاریابی موفق تمام کانالهای ارتباطی آفلاین و آنلاین را بررسی میکند و با تعیین هدف و شناسایی مخاطبان برای جذب مشتریان بیشتر قدم برمیدارد.
یک کمپین بازاریابی که اصولی طراحی و برنامهریزی شده باشد قطعا ترافیک بیشتری را به سمت فروشگاه اینترنتی شما جذب میکند. ترافیک ورودی بیشتر به معنای خریداران بیشتر و سود بیشتر است. همان چیزی که صاحبان کسبوکار آنلاین به دنبالش هستند.
سلدان مجموعه کاملی از ابزارها و امکانات را در اختیار فروشندگان قرار میدهد که به کمک آنها تمام دادههای مربوط به کمپین بازاریابی خود را به سادگی تجزیه و تحلیل کنند.
لینکهای قابل ردیابی، اعمال خودکار کد تخفیف در سبد خرید، بنر تبلیغاتی، اعلانهای جذاب، مدیریت و نظارت بر کمپین به کمک آنالیزگر و مدیریت تگهای گوگل (GTM) تنها بخش کوچکی از ابزارها برای نظارت بر کمپین بازاریابی فروشگاه سلدانی شماست.
بله. در سلدان ، می توانید پیکسل فیس بوک را فقط با افزودن شناسه پیکسل خود در داشبورد فروشگاه تان نصب کرده و از طریق فیس بوک و اینستاگرام محصولات خود را به فروش برسانید.
به جای تمرکز بر برنامهنویسی، ساخت یا طراحی ابزارهای بازاریابی، به فروش محصولاتتان فکر کنید
ساخت کمپین بازاریابی