هرکجا که باشید تیم شما همراهتان است!

با سلدان کسب و کار خودت رو پر رونق کن

فروشگاه ساز سلدان این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید کارکنان خود را با توجه به میزان اختیارات و مسئولیت هایی که دارند در سطوح مختلف برای مدیریت بهتر کسب و کارتان طبقه بندی نمایید. میزان دسترسی به بخش های مختلف فروشگاه با توجه به نقش کارمندان و تعریف شغلی قابل تعریف است. تنها با نشانی ایمیل، افراد را به تیم خود اضافه کنید و برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین و حرفه‌ای آماده شوید.

هرکجا که باشید تیم شما همراهتان است!

دسترسی کارمندان خود را به سادگی تعیین کنید

سلدان محیطی حرفه‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین شما تعبیه کرده است. در سلدان می‌توانید کارمندان خود را فقط با نشانی ایمیل آنها به پنل فروشگاه‌تان اضافه کنید. در یک محیط کاملا امن و کاربرپسند وظایف فروشگاه اینترنتی را با کارمندان تقسیم کرده و یک تجارت آنلاین پیشرفته را پیش می‌برید.

دسترسی کارمندان خود را به سادگی تعیین کنید

در فروشگاه ساز سلدان می‌توانید سطوح دسترسی مختلفی مانند مالک، مدیر محصول، مدیر مالی، مدیر محتوا، مدیر ارشد و کارمند را با توجه به نیازی که دارید برای افراد تیم خود ایجاد کنید. هریک از این سطوح ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند که به عنوان مدیر فروشگاه می‌توانید آنها را تنظیم کنید.

نقش های مدیریتی با سطوح دسترسی مختلف

یک کسب‌وکار اینترنتی پیشرفته نیاز به مدیران مختلفی دارد. اگر می‌خواهید تجارت خود را بزرگ‌تر کنید سلدان به شما اجازه می‌دهد مدیران مختلفی برای انجام امور داشته باشید. این مدیران همگی در یک چیز مشترک‌اند؛ دسترسی به داشبورد فروشگاه برای تمام آنها فراهم است.

نقش های مدیریتی با سطوح دسترسی مختلف

مالک فروشگاه، مدیر محصول، مدیر مالی، مدیر محتوا، مدیر ارشد و کارمندان فروشگاه شما همگی به دسترسی به داشبورد فروشگاه شما نیاز دارند که بتوانند متناسب با نقش‌های کاری خودشان رشد و پیشرفت تجارت‌تان را بهتر و سریع‌تر کنند. بسته به تنوع وظایف، کارمندان فروشگاه می‌توانند خریداران فروشگاه، محصولات، سفارشات، کوپن‌ها و کدهای تخفیف، انبار، اپلیکیشن‌ها، محتوا، لجستیک و امور دیگر شما را مدیریت کنند.

با پنل اختصاصی کارمندان، مدیریت ساده خواهد بود

در فروشگاه ساز سلدان پنلی اختصاصی برای مدیریت کارمندان شما وجود دارد. با بررسی و ردیابی فعالیت ها در نقش های مختلف، از عملکرد کارکنان خود مطلع شده و با استفاده از این گزارش ها عملکردشان در فروشگان را بهبود ببخشید.

با پنل اختصاصی کارمندان، مدیریت ساده خواهد بود

آیا دوست دارید هر فرد در فروشگاه شما تنها به اطلاعات مورد نیاز برای نقش خود دسترسی داشته باشد؟ این کار به آسانی یک کلیک در سلدان برای شما فراهم شده است. در پنل اختصاصی کارمندان تعیین کنید هر فرد به چه بخش‌ها و اطلاعاتی می‌تواند دسترسی داشته باشد.

با هم بسازید تا سریع‌تر رشد کنید و بدرخشید

تمام کسب‌وکارهای موفق فارغ از مقیاس کاری‌شان توسط یک تیم متعهد و منسجم پشتیبانی می‌شوند. در سلدان نیز این امکان را برای فروشندگان فراهم کرده‌ایم که بتوانند در کنار تیم خود حرکت کنند و به موفقیت برسند. به خاطر داشته باشید یک تیم همیشه در برابر فرد، پیروز است.

با هم بسازید تا سریع‌تر رشد کنید و بدرخشید

برای داشتن یک تیم حرفه‌ای و افزایش فروش، تنها استخدام نیروهای بیشتر نتیجه نمی‌دهد. فراموش نکنید شما به تیمی نیاز دارید که متخصص بوده و با تعهد خود مسیر موفقیت‌تان را هموار کنند. برای رسیدن به این هدف، علاوه بر افراد کاربلد به یک پلتفرم حرفه‌ای فروش همچون سلدان نیاز دارید که فعالیت کارمندان را پیگیری کرده و گزارش عملکرد آنها را در اختیار شما قرار دهد. داشتن همراه قابل اعتمادی همچون سلدان مسیر رسیدن به اهداف را کوتاه‌تر کرده و به شما امکان می‌دهد تمام استراتژی‌های خود را پیاده‌سازی کنید.

سلدان برای امنیت داده‌های شما راه‌حل دارد!

با اضافه کردن کارمندان مختلف به فروشگاه اینترنتی خود نگران امنیت اطلاعات نباشید. تمامی داده‌های فروشگاه اعم از آمار و تحلیل‌های مالی، مدیریت انبار، فرآیندهای ارسال و لجستیک قابل تنظیم برای سطوح دسترسی مختلف هستند. با تعیین سطح دسترسی در زمان افزودن افراد جدید، دیگر نگرانی از بین رفتن یا سرقت اطلاعات وجود ندارد.

سلدان برای امنیت داده‌های شما راه‌حل دارد!

مدیریت مشتریان با سلدان مثل آب خوردن است!

سلدان با فیلترهای قدرتمند و هوشمند مشتریان، فعالیت‌ها را نظارت کرده و کاربران را در سطوح مختلفی قرار می‌دهد. به کمک اطلاعاتی که فیلتر هوشمند سلدان در اختیارتان قرار می‌دهد از تاریخ عضویت و آخرین ورود مشتری آگاه می‌شوید و مشتریان فعال را از غیرفعال تشخیص می‌دهید.

مدیریت مشتریان با سلدان مثل آب خوردن است!

مشتریان وفادارتان را بشناسید و به آنها بها دهید

سفارش مشتریان شما چه به صورت آنلاین انجام شده باشد یا از طریق سلدان پوز، به صفحه اختصاصی ردیابی فعالیت مشتریان افزوده می‌شود. در این صفحه اطلاعات کاملی از ورودهای کاربر و خریدهای او را مشاهده می‌کنید و مشتریان وفادار را می‌شناسید. سلدان ابزارهای تشویقی مثل باشگاه مشتریان ،گردونه شانس و مشوق های هیجان انگیز بسیاری برای مشتریان وفادارتان دارد.

مشتریان وفادارتان را بشناسید و به آنها بها دهید

ابزازهای مدیریتی پرکاربرد با اتصال به انواع وب سرویس‌ها

یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های فروشگاه در سلدان API است که نقشی مهم و ضروری در موفقیت کسب‌وکارتان ایفا می‌کند. به همین دلیل در سلدان سطح دسترسی به APIها در بخش‌هایی مانند مدیریت فروشگاه، تاریخچه سفارشات، مدیریت محتوا، مدیریت محصول و سوالات متداول تعریف شده است.

ابزازهای مدیریتی پرکاربرد با اتصال به انواع وب سرویس‌ها

سلدان از طریق API پلتفرم نیوماتیک به فناوری اینترنت اشیاء مجهز شده و می‌تواند به کنترل هوشمند انبار شما و مدیریت سفارشات کمک کرده و آن را سرعت ببخشد. وجود انواع وب سرویس‌ها در سلدان امور مدیریتی را ساده‌تر و فروشندگان را از استخدام نیروی انسانی برای محاسبه اعداد و ارقام بی‌نیاز کرده است.

با داشتن یک تیم متعهد و منسجم، فروش خود را چندین برابر کنید

سلدان با طراحی یک پنل اختصاصی برای کارمندان و کاربران شما، مدیریت این افراد را ساده‌تر کرده است و راه های رسیدن به موفقیت را برایتان هموارتر می کند.

یک مدیر فروش حرفه‌ای می‌داند برای موفقیت در کسب‌وکار آنلاین باید تیم فروش خود را با دقت مدیریت کند. اما پیش از آنکه به بخش مدیریت تیم برسیم لازم است که افراد حرفه‌ای و متعهد را بشناسید و به تیم خود اضافه کنید. باید گفت تمامی کسب‌وکارهای موفق یک تیم فروش باکیفیت دارند که در آن هر فرد وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهد. از گذشته تا کنون همیشه قدرت تیم در برابر قدرت انفرادی یک مدیر برتری داشته است؛ بنابراین شما نیز فارغ از اینکه مقیاس کسب‌وکارتان چقدر است در کنار یک تیم و با هم تجارت خود را بسازید که سریع‌تر و باکیفیت‌تر رشد کنید.
اما داشتن یک تیم متعهد و کاربلد زمانی که پلتفرمی برای نظارت بر فعالیت آنها وجود نداشته باشد بی‌فایده است. درنتیجه علاوه بر گروهی که شما را همراهی می‌کند به یک همراه دیجیتالی پیشرفته نیاز دارید؛ همراهی که تمامی جوانب یک کسب‌وکار آنلاین را بشناسد و شما را در رسیدن به موفقیت یاری رساند. سلدان همان همراه و یار همیشگی شما خواهد شد که برای برداشتن تک تک قدم‌ها کنارتان می‌ایستد.
اگر کسب‌وکار خودتان را دارید، احتمالا از افراد عادی بیشتر تلاش می‌کنید. اما نگران نباشید، ارزش وقت گذاشتن را دارد. تلاش‌های بی‌وقفه برای توسعه کارتان قطعا شما را به سطح بالاتری از موفقیت می‌رساند. اگر آینده شغلی خود را با یک کسب‌وکار پول‌ساز و بزرگ می‌بینید؛ در طول مسیر به کمک نیاز خواهید داشت. یک فروشگاه آنلاین معتبر در سلدان در ذهن مشتریان می‌ماند و شما را به سمت یک گنج ارزشمند به نام داشتن مشتریان وفادار رهنمون می‌کند. برای رسیدن به این نقطه تنها راه‌حل تقسیم اختیارات بین کارمندان است. ما در سلدان این مزیت را برای شما به ارمغان آورده‌ایم که شما کارمندان خود را با دادن سطوح دسترسی مختلف به داشبورد فروشگاه‌تان اضافه کنید.

با پنل اختصاصی کارمندان آنها را ساده‌تر مدیریت کنید
فروشگاه ساز رایگان سلدان با طراحی یک پنل ویژه مخصوص کارمندان و افراد تیم، مدیریت را ساده کرده است. برای اضافه کردن افراد تیم به پنل فروشگاه تنها داشتن یک نشانی ایمیل کافی است. بعد از اضافه شدن افراد می‌توانید سمت‌های مختلفی را برای آنها تعیین کنید. برای رسیدن به موفقیت فقط ایجاد فروشگاه اینترنتی کافی نیست؛ باید با توجه به نیاز خود مدیر محصول، مدیر مالی، مدیر محتوا، مدیر ارشد و کارمندان مختلف دیگری داشته باشید که هرکدام وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.
در سلدان نیازی نیست نگران امنیت داده‌ها و اطلاعات فروشگاه باشید
برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی در سلدان و اضافه کردن افراد مختلف به پنل فروشگاه نگرانی نداشته باشید. در سلدان شما به عنوان مدیر فروشگاه می‌توانید به هر یک از افراد تیم خود دسترسی خاصی بدهید. به عنوان مثال مدیر ارسال و لجستیک نیازی به دانستن اطلاعات فروش ندارد. برای این کار فقط لازم است سطح دسترسی افراد مختلف فروشگاه خود را از طریق پنل اختصاصی کارمندان محدود کنید. با این کار هیچ وقت اطلاعات مهم و خصوصی فروشگاه شما در دسترس اشخاص قرار نمی‌گیرد. علاوه بر این در پنل کارمندان گزارشی از فعالیت آنها دریافت می‌کنید که به شما نشان می‌دهد افراد مختلف چه عملکردی در یک بازه زمانی مشخص داشته‌اند. به کمک این گزارش‌ها نقاط ضعف و قدرت تیم خود را شناسایی کرده و برای بهتر حرکت کردن تجارت آنلاین خود تصمیماتی جدی می‌گیرید.

در سلدان مشتریان و کاربران خود را راحت مدیریت کنید
علاوه بر مدیریت کارمندان، مدیریت کاربران و مشتریان نیز از دیگر عواملی است که به موفقیت یک تجارت الکترونیک کمک می‌کند. سلدان پنلی مجزا برای کاربران شما در نظر گرفته است که در آن ریز فعالیت کاربران مشخص است. با ردیابی فعالیت کاربران خود متوجه آخرین تاریخ‌های ورود شده و مشتریان وفادار را از کاربران غیرفعال تشخیص می‌دهید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند مشتریان را در سطوح مختلفی قرار داده و از انواع طرح‌های تخفیفی و تشویقی که سلدان تعبیه کرده است برای آنها استفاده کنید.

با وجود انواع وب سرویس‌ها یا APIها مدیریت آسان است
فروشگاه ساز رایگان سلدان از مجموعه‌ای از وب سرویس‌ها پشتیبانی می‌کند که این ابزارها فروش و مدیریت را ساده‌تر از گذشته کرده‌اند. فناوری هوش مصنوعی APIها به مدیران فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ کمک می‌کند به سادگی رفتار کارمندان و کاربران را دنبال کرده و با تجزیه و تحلیل داده‌های مختلف مسیر حرکت به سوی موفقیت را هموارتر کنند. به کمک وب سرویس‌های سلدان می‌توانید انواع اپلیکیشن‌ها و افزونه‌ها را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کرده و فروشگاه اینترنتی خود را از خطاها و اشتباهات انسانی مصون دارید.

Your frequently asked questions

آیا برای موفقیت در کسب‌وکار آنلاین به تیم نیاز دارم؟

اکثر کسب‌وکارهای بزرگ و موفق هیچ‌گاه قدرت کار تیمی را نادیده نگرفته‌اند. اگر به فکر یک تجارت آنلاین بزرگ و پیشرفته هستید نمی‌توانید تاثیر داشتن تیم متعهد در به سرانجام رساندن آن را انکار کنید. اما فقط داشتن تیم کافی نیست؛ باید پلفترمی حرفه‌ای برای مدیریت تیم شما وجود داشته باشد.

چگونه باید کارمندان خود را در سلدان مدیریت کنم؟

فروشگاه ساز کاملا رایگان سلدان پنلی اختصاصی برای مدیریت کارمندان شما در نظر گرفته است. در این پنل اطلاعات کامل افراد تیم به صورت واضحی نمایش داده می‌شود و می‌توانید هرکدام از افراد خود را برای مدیریت بخشی خاص از فروشگاه در نظر بگیرید.

سلدان چه راه‌حلی برای امنیت داده‌های فروشگاه در نظر گرفته است؟

سلدان به فروشندگان یا مدیران فروشگاه اینترنتی اجازه می‌دهد دسترسی افراد مختلف تیم را محدود کنند. درواقع هر فرد از تیم شما تنها مسئولیتی خاص برعهده داشته و به اطلاعات شخصی فروشگاه شما هیچ‌گاه دسترسی نخواهد داشت. با این ویژگی دیگر نیازی نیست نگران امنیت اطلاعات خود باشید.

آیا فعالیت کارمندان فروشگاه در سلدان قابل ردیابی است؟

ابزارهایی که در پنل فروشگاه اینترنتی شما در سلدان وجود دارد امکان رصد فعالیت کارمندان را فراهم می‌کند. برای این کار فقط لازم است در بخش پنل کارمندان روی نام شخص مورد نظر خود کلیک کرده و فعالیت آن را در بازه زمانی مشخص خود بررسی کنید.

مدیریت مشتریان و کاربران در فروشگاه ساز سلدان چگونه است؟

فروشگاه ساز سلدان امکان مدیریت مشتریان و کاربران را نیز به فروشندگان می‌دهد. در سلدان کاربران یک پنل اختصاصی دارند که در آن می‌توانید فعالیت آنها را رصد کرده و کاربران را در سطوح مختلفی دسته‌بندی کنید. این اطلاعات به صورت فایل اکسل نیز قابل دریافت است که بتوانید مشتریان وفادار خود را بشناسید.

سیستم مدیریتی سلدان چه مزیتی نسبت به سایر پلتفرم‌ها دارد؟

فروشگاه ساز آنلاین سلدان با پشتیبانی از انواع وب سرویس‌ها مدیریت بخش‌های مختلف را ساده‌تر کرده است. در سلدان با وجود هوش مصنوعی می‌توانید تنوعی از اپلیکیشن‌ها و افزونه‌ها را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کرده و با مدیریت اصولی کارمندان، فروش خود را چندین برابر کنید.

تجارت آنلاین را همین حالا تجربه کنید

با سلدان یک تیم حرفه‌ای برای رشد کسب وکار کنار خود خواهید داشت

ساخت سایت