لجستیک و ارسال

فروش بیشتر، ارسال راحت‌تر با زحمت کمتر

مهم‌ترین چالش هر فروشگاه اینترنتی، یعنی ارسال، مدیریت سفارشات و خدمات پس از فروش را آسان کرده‌ایم...

 لجستیک و ارسال

مدیریت یکپارچه سفارشات، انبارداری و خدمات پس از فروش

به کمک بخش لجستیک سلدان فروشندگان انبارهای خود را با اطلاعات دقیق ازجمله نام، آدرس و شماره تماس تعریف می‌کنند. علاوه بر این فروشنده می‌تواند تعیین کند کدام انبار برای سفارش‌گذاری‌ها بررسی شود. ابزارهای سیستم لجستیک سفارشات را مطابق با اولویت ارسال و به شکلی بهینه به مقاصد تحویل می‌دهد.

مدیریت یکپارچه سفارشات، انبارداری و خدمات پس از فروش

از رهگیری تا مرجوعی سفارشات همگی به کمک سلدان

مدیریت سفارشات و انبارداری در سلدان به شما اجازه می‌دهد برای هر دسته از کالاهای خود قیمت، وزن، موجودی و شماره منحصربه‌فرد داشته باشید. بدین ترتیب نظارت بر موجودی‌ها و رهگیری سفارشات ساده‌تر خواهد بود. درضمن در سلدان می‌توانید روند مرجوعی محصولات را خودکار کنید که کسب‌وکارتان رونق بیشتری بگیرد.

از رهگیری تا مرجوعی سفارشات همگی به کمک سلدان

سیستم انبارداری سلدان به شما اجازه می‌دهد بر کالاهای منحصربه‌فرد یا تنوع یک کالا، مدیریت حرفه‌ای داشته باشید. امکان تعیین تعداد، وضعیت موجودی، مرجوعی‌ها، قیمت عادی، قیمت در زمان تخفیف، ابعاد، وزن محصولات و تنوع برای محصولات شما فراهم است. به کمک رابط کاربری ساده و چشم‌نواز سلدان که فیلترهای مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد نوع محصول، طبقه‌بندی و وضعیت قابل تعریف است.

حمل بار حرفه‌ای و انعطاف‌پذیر را تجربه کنید

فروشگاه ساز سلدان یک پکیج کاملا حرفه‌ای برای مدیریت سفارشات و مرسوله‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. در سلدان می‌توانید سرویس‌های حمل‌و‌نقل مختلف را به فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید یا سیستم لجستیک منحصربه‌فرد خودتان را طراحی و مدیریت کنید. هریک از سفیران شما پنل مخصوص به خود را خواهند داشت.

حمل بار حرفه‌ای و انعطاف‌پذیر را تجربه کنید

سلدان به شما اجازه می‌دهد برای تعیین هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل از فرمول تعریفی خود استفاده کنید. در این فرمول می‌توانید فاصله، مبلغ سفارش، وزن و پارامترهای دیگر را لحاظ کرده و مناسب‌ترین هزینه را براساس روش حمل‌ونقل برای مشتریان تعریف کنید.

لیبل و فاکتور فروش استاندارد را اتوماتیک دریافت کنید

سلدان امکانات یک فروش حرفه‌ای را در اختیار فروشندگان خود قرار داده است. در این پلتفرم برای تجربه فرآیند ارسال راحت، روش بسته‌بندی و لیبل زنی ساده‌ای در داشبورد فروشگاه شما قرار گرفته است که به کمک آن تمامی الزامات مرتبط با ارسال کالا را به صورت رایگان در اختیار دارید.

لیبل و فاکتور فروش استاندارد را اتوماتیک دریافت کنید

برچسب ساز دیجیتال و رایگان حمل‌ونقل سلدان سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای طراحی و ساخت برچسب‌های حمل‌ونقل در تجارت آنلاین شماست. تنها کافی‌ست اطلاعات مورد نیاز را بنویسید و در یک چشم برهم زدن برچسب مخصوص به خود را دریافت کنید. قالب برچسب‌های مربوط به ارسال کالاها، از یک ساختار حرفه‌ای شامل تمامی اطلاعات ضروری برای حمل‌ونقل بهره می‌برد.

مشتریان به اندازه یک کلیک با سفارش خود فاصله دارند!

هیچ نیازی به ارتباط مستقیم با خریداران ندارید و لازم نیست آنها اطلاعات، آدرس و شماره تماس خود را با شما در میان بگذارند. در سلدان خریداران تنها با یک کلیک بر روی نقشه اطلاعات پستی خود را ثبت می‌کنند و باقی عملیات به صورت خودکار انجام می‌شود.

مشتریان به اندازه یک کلیک با سفارش خود فاصله دارند!

تفاوتی ندارد فروشگاه اینترنتی شما به سرویس‌های حمل‌ونقل رایج متصل باشد یا به پیک خصوصی خودتان؛ در هر صورت مشتریان تنها با یک کلیک اطلاعات خود را به‌روز کرده و مرسولات خود را درب منزل تحویل می‌گیرند.

کارهای تکراری را در سلدان کنار بگذارید و حرفه‌ای شوید!

فرقی نمی‌کند صاحب یک فروشگاه فیزیکی باشید یا فروشگاه آنلاین خود را مدیریت کنید. در هر دو صورت یک سیستم لجستیک دقیق و کارآمد برای موفقیت شما ضروری است. سلدان بهینه‌ترین سیستم ارسال، انبارداری و بسته‌بندی، پرینت لیبل‌ها و فاکتور، اطلاع‌رسانی به مشتریان، رهگیری مرسولات و مرجوعی کالاها را در اختیارتان می‌گذارد.

نگران یک‌پارچگی انبارهای خود در مکان‌های مختلف نباشید

به کمک سیستم یک‌پارچه مدیریت انبارداری در سلدان نیازی نیست نگران موجودی‌ها، ارسال سفارشات و هماهنگی انبارهای خود باشید. سلدان مدیریت انبارداری هماهنگ را به کمک رابط کاربری ساده و کاربرپسند به شما آموزش می‌دهد. داشبورد فروشگاه خود را به طور منظم وارسی کنید و از موجودی‌ها و روند ارسال انبارهای گوناگون مطلع شوید.

نگران یک‌پارچگی انبارهای خود در مکان‌های مختلف نباشید

سلدان به کمک ابزارها و امکانات مختلفی که برای مدیریت انبارداری طراحی کرده است به شما این امکان را می‌دهد که به طور خودکار و دقیق تمام فرآیند سفارش‌گذاری تا ارسال را دنبال کنید؛ روش ارسال و هزینه حمل بار را به مشتری نشان دهید و فاکتورها و برچسب‌های لازم برای بسته‌بندی را بدون هیچ دردسری چاپ کنید.

تجربه لذت‌بخش لجستیک هوشمند با وب سرویس‌ها یا API

سلدان تمام خدمات مربوط به لجستیک و ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی شما را به کمک وب سرویس‌ها به طور اتوماتیک انجام می‌دهد. استفاده از وب سرویس‌ها یا API ها فروش آنلاین را از دردسر خطاهای انسانی نجات می‌دهد؛ درنتیجه فروشندگان دیگر دغدغه‌ای برای مراحل و فرآیند فروش خود نداشته و مشتریانی وفادار خواهند داشت.

تجربه لذت‌بخش لجستیک هوشمند با وب سرویس‌ها یا API

سلدان با سرویس‌های قدرتمند، اپلیکیشن‌ها و افزونه‌ها به منظور خودکار کردن فرآیندهای کاری از فروش تا ارسال، هماهنگ و یکپارچه است.

کنترل فرآیند لجستیک و زنجیره تامین شرط پیروزی در تجارت آنلاین است!

سلدان راه‌حل‌های هوشمندی را ارائه می‌دهد تا به شما قدرت دهد بهترین تصمیم‌گیر‌ی را در زمینه انبارداری، حمل‌ونقل و عملکرد فروشگاه بگیرید.

سیستم ارسال یکپارچه با فروشگاه
ارسال کالا یکی از اساسی‌ترین بخش‌های هر کسب‌وکاری است؛ اما اکثر فروشندگان توجه کافی به این موضوع ندارند. تفاوتی ندارد صاحب یک فروشگاه اینترنتی بوده یا امکان ارسال را برای فروشگاه فیزیکی خود فراهم کرده باشید. این روزها اکثر خریداران ترجیح می‌دهند خریدی بدون دردسر داشته باشند و کالاهای سفارشی خود را درب منزل تحویل بگیرند. بنابراین در دنیای تجارت امروزه لجستیک ضرورتی جداناپذیر است.

کاهش هزینه ها با ارسال هماهنگ کالاها
این موضوع به خصوص در زمان ایجاد فروشگاه اینترنتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. یک فروشنده آنلاین باید روشی اصولی برای تحویل کالاهای خود در نظر گرفته باشد. شاید روی کاغذ کار ساده‌ای به نظر برسد؛ سفارش را بسته‌بندی می‌کنید و تحویل خریدار می‌دهید. اما اگر کوچک‌ترین بخش از اجرای آن را دست کم بگیرید باعث تأخیر در سفارشات و افزایش هزینه‌ها می‌شود.

تخمین دقیق هزینه ارسال، ایجاد حس اعتماد در خریدار
برای پیروزی در کسب‌وکار آنلاین نیاز به سیستمی جامع و یک‌پارچه برای دنبال کردن چرخه فروش خود دارید؛ سیستمی که اطلاعات کاملی از موجودی‌ها، تنوع، بسته‌بندی و ارسال را در اختیار شما قرار دهد. یک فروشنده موفق در دنیای تجارت الکترونیک می‌داند بسته‌بندی و ارسال کالاها تضمینی برای بقای او در این گردونه است. چراکه بسیاری از خریداران به دلیل ارسال با تاخیر، بسته‌بندی بی‌کیفیت، آسیب دیدن کالاها در حین ارسال و مواردی از این قبیل برای همیشه با خرید  خداحافظی کرده‌اند. در این میان فروشندگانی پیروز میدان خواهند بود که نیاز خریداران خود را بشناسند و تمام امکانات لازم برای تامین آن را فراهم کنند.

انعطاف در ارسال کالاها، از سرویس های حمل و نقل تا پیک خصوصی
در سلدان یک سیستم جامع لجستیک در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرد. سیستمی که از مرحله ابتدا تا انتهای فروش را به صورت یک‌پارچه و هماهنگ دنبال می‌کند. به کمک ابزارها و امکاناتی که فروشگاه ساز سلدان در اختیار شما می‌گذارد، ایجاد فروشگاه اینترنتی رایگان و سود ده دیگر آرزوی شما نخواهد بود. با سیستم لجستیک سلدان از لیبل‌ها و برچسب‌های آماده بسته‌بندی بهره‌مند می‌شوید؛ علاوه بر این تمام فرآیند ارسال به طور کاملا اتوماتیک و هماهنگ انجام می‌شود. مرجوعی کالاها نیز از دیگر مزیت‌های استفاده از خدمات حمل‌ونقلی سلدان است که مشتریانی وفادار و راضی برای شما به ارمغان می‌آورد. سلدان به شما اجازه می‌دهد فروشگاه خود را به ارائه‌دهندگان خدمات حمل‌ونقل ازجمله الوپیک، پست وغیره متصل کنید یا با ایجاد پنلی مخصوص، سفیران شخصی خود را برای ارسال کالاها داشته باشید. با سلدان دیگر مانعی بر سر راه موفقیت شما وجود نخواهد داشت.

Your frequently asked questions

لجستیک چیست؟

لجستیک بخشی از زنجیره تامین است که مدیریت فرآیند جمع‌آوری، ذخیره و انتقال کالاها را بر عهده دارد. یک سیستم لجستیک درواقع وظیفه دارد منابع یا کالاها را از نقطه مبدا به مقصد برساند.

آیا فروشگاه ساز سلدان محصولات را ارسال می‌کند؟

سلدان به طور شخصی ارسال کالاهای شما را بر عهده ندارد، اما ابزارهایی را در اختیار شما قرار داده است که فروشگاه خود را به سیستم‌های حمل‌ونقل ازجمله الوپیک متصل کرده و کالاها را به صورت خودکار برای ارسال آماده کنید.

روش‌های ارسال کالا در سلدان چگونه است؟

در فروشگاه ساز سلدان برای ارسال کالاها می‌توانید از ارائه‌دهندگان خدمات حمل‌ونقل مثل الوپیک، پست وغیره استفاده کنید یا پنلی اختصاصی برای سفیران خود تهیه کرده و سیستم لجستیک مخصوص به خودتان را راه‌اندازی کنید.

هزینه ارسال کالاها در سلدان چطور تعیین می گردد؟

محاسبه‌گر هوشمند سلدان در زمان انتخاب روش ارسال، هزینه را براساس فاکتورهای مختلف از قبیل وزن، ابعاد، مسافت وغیره محاسبه می‌کند و تمام جزئیات را به مشتری نشان می‌دهد.

آیا مدیریت انبارداری در سلدان امکان‌پذیر است؟

سلدان با ارائه امکاناتی هماهنگ و جامع مدیریت انبارهای مختلف را برای شما ممکن کرده است. به کمک امکانات لجستیک این فروشگاه ساز نگرانی بابت موجودی‌ها یا تنوع کالاها در انبارهای مختلف نخواهید داشت.

آیا سلدان از مرجوعی کالاها پشتیبانی می‌کند؟

فروشندگان حرفه‌ای می‌دانند امکان مرجوعی کالا برای خریدار از اهمیت بالایی برخوردار است! شما در سلدان به کمک سیستمی براساس وب سرویس‌ها، ارسال، رهگیری و مرجوعی کالاها را به طور اتوماتیک در اختیار خواهید داشت.

چطور رهگیری مرسولات فروشگاه اینترنتی من در سلدان انجام می شود ؟

از زمانی که کالا بسته‌بندی و آماده ارسال می‌شود، فروشندگان سلدان امکان رهگیری آن را دارند. زمانی که کالا به دست مشتری می‌رسد، فروشنده از تحویل آن مطلع خواهد شد.

بسته‌بندی کالاها و سفارشات در سلدان چگونه انجام می‌شود؟

سیستم لجستیک سلدان مجموعه کاملی از امکانات لازم برای فروش اینترنتی را در اختیار شما می‌گذارد. در این سیستم مجموعه‌ای از فاکتورهای فروش، برچسب‌ها و لیبل‌های مورد نیاز بسته‌بندی ارائه می‌شود که با پر کردن اطلاعات لازم، امور مربوط به بسته‌بندی کالاها و لجستیک هوشمندانه دنبال شود.