صفحات AMP و تاثیر آن در دیجیتال مارکتینگ


 سرعت بارگذاری صفحات گوگل بسیار در بالا بردن بازدید و افزایش فروش یک سایت فروشگاهی موثر است. گوگلAMP با فراهم آوردن این امکان تاثیر به سزایی در بالا بردن ترافیک برای سایت را ایفا می کند. فروشگاه ساز رایگان و آنلاین سلدانامکانات بسیار عالی و کارآمدی در اختیار کاربر قرار می دهد تا بدون داشتن دانش خاصی به راحتی فروشگاه خود را راه اندازیکند. استفاده از موبایل در سراسر جهان از کامپیوترو لپتاپ، پیشی گرفته است. حتی کشورهایی مانند هند، مکزیک و اندونزی بیش از 4 برابر تلفن هوشمند در مقابل استفاده از دسک تاپ دارند و این راهی است تا شماازیک فروشگاه ساز آنلاین استفاده کنید و یک دیجیتال مارکتینگ را برای خود رقم بزنید. روزانه 30 میلیارد لحظه مکالمه با موبایل (لحظه ای که مشتری با تلفن خود مکالمه می کند و انتظار پاسخ فوری را دارد) فقط در ایالات متحده ثبت شده است. این بدان معناست که هر روز برند شما 30 میلیارد فرصت تبلیغ در تلفن همراه برای ارائه محصولبه کاربران خود را دارد. امروزه بهترین فروشگاه سازها در اینترنت، هست که می تواند کاملاً نیاز شما را برآورده کند. کاربران به جای خرید وقت بیشتری را صرف گشت و گذار در تلفن همراه می کنند پس بیایید و از یک فروشگاه ساز رایگان استفاده کنید و فروشگاه خود را داشته باشید. سلدانیک ابزار مدیریت بی نظیر در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید به بهترین شکل ممکن فروش خود را مدیریت کنید.

می توانید به این سوال پاسخ دهید چه مدت منتظر بارگیری یک صفحه وب تلفن همراه هستید؟

سه ثانیه. این تمام مدتی است که شما باید منتظر بمانید. باید توجه داشته باشید که کاربر مورد نظر صفحه شما را دوست دارد و روی آن کلیک کرده است. و اگر صفحه وب شما در زمان فوق الذکر بارگیری نشد، شما تبلیغ را بدون توجه به اینکه چقدر قانع کننده بود، از دست داده اید. خبر بد، این واقعیت است که براساس داده ها، اکثر سایت های خرده فروشی برای بارگیری حدود 6.9 ثانیه زمان دارند، یعنی بیش از دو برابر زمانی که 40٪ از کاربران صبر می کنند. سرعت بارگیری بالا یکی از مهم تری ویژگی های فروشگاه خوب محسوب می شود. بهترین فروشگاه سازهای آنلاین از روشهایی برای کاهش زمان بارگذاری استفاده می کنند که در ادامه بحث خواهیم کرد. سلدان یک فروشگاه ساز رایگان است که خدمات بینظیری چون خدمات ابری، هاست رایگان، سرور رایگان دراختیار شما قرار می دهد.

 

AMPچگونه سرعت صفحه وب را تحت تأثیر قرار می دهد

AMPچگونه سرعت صفحه وب را تحت تأثیر قرار می دهد

سرعت در هنگام اندازه گیری برای صفحات وب موبایل یک عامل مهم در سئو است که می تواند ترافیک را کمتر یا بیشتر کند. قبل از اینکه به بررسی بیشتر این نکته بپردازیم، توضیح این نکته ضروری است که سرعت در دو جنبه برای زمان انتظار سایت موبایل در نظر گرفته شده است. که طراحیAMP می تواند در آن کاهش چشمگیری دهد. 1. زمان آماده DOM و2. زمان بارگذاری کامل صفحه. در بهترین فروشگاه سازها هر دو زمان کاهش می یابد و علاوه بر آن در فروشگاه ساز رایگان سلدانحسابداری، مدیریت مالی، درگاه پرداخت آنلاین را هم می توانید تجربه کنید.

1. زمان آماده DOM: زمان آماده DOM مقدار زمانی است که طول می کشد تا کد HTML صفحه توسط مرورگر دریافت و تجزیه شود این بزرگترین پیش بینی کننده میزان انتظار است. حتی اگر کاربر ممکن است از زمان دریافت و تجزیه کد HTML آگاه باشد، قبل از بارگیری عناصر صفحه مانند تصاویر، باید کد بارگیری شود. اگر کد HTML خیلی طول بکشد، زمان بارگذاری وب سایت کند است. برای سرعت بخشیدن به زمان آماده سازی DOM صفحه وب تلفن شما بهتر است از استفاده از JavaScript که مسدود شده جلوگیری کنید. عناصر صفحه که از JavaScript استفاده می کنند شامل تبلیغات شخص ثالث و ابزارک های اجتماعی است که باید قبل از بارگیری صفحه از یک سرور خارجی گرفته شود.

2. زمان بارگذاری کامل صفحه: زمان بارگذاری تمام صفحه شامل مدت زمان بارگیری تصاوی، فونت ها، کدهای CSS و غیره برای بارگیری در یک صفحه وب است. بارگیری سریعتر صفحهمنجر به کم شدن زمان انتظار می شود. برای اطمینان از اینکه صفحه وب شما زمان بارگذاری کمتری دارد، باید تصاویر و قلم ها را بهینه کنید و از پرونده هایی که احتمال کم کردن سرعت بار را دارند جلوگیری کنید. اگر سرعت بارگذاری پایین باشد کاربران نه تنها صفحه را رها می کنند بلکه تحقیقات نشان می دهد 79٪ از کاربران هنگامی که تجربه کندی در یک صفحه وب داشته اند برنخواهند گشت. در مورد سرعت بارگذاری صفحات این را در نظر بگیریدکه:

به طور متوسط ​​سایت تلفن همراه، برای بارگیری یک اتصال 3 ثانیه طول می کشد و 77٪ سایت های تلفن همراه بیش از 10 ثانیه زمان برای بارگیری دارند.

اگر بارگیری صفحه تلفن همراه فوری نباشد و به اندازه کافی سریع برای کاربر نباشد، آنها بیش از حد منتظر می مانند و احتمالاً برنخواهند گشت. برای اطمینان از این که در صفحه وبشما این اتفاق نمی افتد، مهم است که وب سایت های تلفن همراه خود را شخصی سازی کنید.

انجمن AMP چیست؟

پروژه گوگل AMP AMP با هدف"بالا بردن سرعت بارگذاری صفحات وب و تبلیغاتی زیبابا عملکرد بالا در بین دستگاه ها و سیستم عامل های توزیع" ایجاد شده است ، صفحات وب را ایجاد کردکه نیاز ضروری بهترین فروشگاه سازها می باشد.

گوگل AMP با همکاری هزاران نفر از توسعه دهندگان ، ناشران ، وب سایت ها، شرکت های توزیع و شرکت های فناوری ساخته شده است. تا به امروز بیش از یک و نیم میلیارد صفحه گوگل AMP ایجاد شده اند و بیش از 100 ارائه دهنده پیشرو در زمینه تجزیه و تحلیل، تبلیغات و CMS از قالب گوگل AMP پشتیبانی می کنند. از AMPدر اپلیکیشن ساز، اپ ساز بدون کد، اپلیکیشن ساز اندروید، اپلیکیشن فروشگاهی و... استفاده می شود. 

وقتی صفحات موبایل را با فرمت AMP ایجاد می کنید، چه فایده ای برای شما دارد:

 

1. عملکرد و تعامل بالاتر: صفحات ایجاد شده در پروژه AMP تقریباً بلافاصله بارگذاری می شوند، و به کاربران تجربه جذاب تری در مورد موبایل و دسک تاپ خود می دهند.

2. انعطاف پذیرینتایج: مشاغل فرصت دارند ضمن حفظ و بهبود KPI ، تصمیم بگیرند که چگونه محتوای خود را ارائه دهند و از فروشندگان فناوری استفاده کنند.

احتمالاً قبلاً روی یک صفحه گوگل AMP کلیک کرده اید، فقط متوجه نشده اید که آن چیست. تنها موردی که شاید متوجه شده باشید اینست که بلافاصله پس از کلیک صفحه به چه صورت می باشد. صفحات وب ساخته شده توسط AMP دارای یک نشانگر رعد و برق در نتیجه جستجو هستند.

تصویر صفحه نمایش مشخص می کند که چگونه یک AMP در نتیجه جستجو ظاهر می شود. یک صفحه گوگل AMP در مقایسه با یک صفحه وب عادی به نظر می رسد ولی برای ساخت بهترین فروشگاه سازها نیاز ضروری محسوب می شود. دلیل بارگیری سریع صفحات گوگل AMP ایناست که HTML / CSS و JavaScript را محدود می کند و امکان ضبط سریعتر صفحات وب موبایل را فراهم می آورد. بر خلاف صفحات معمولی تلفن همراه ، صفحات گوگل AMP برای ذخیره بار سریعتر در جستجوی Google ، توسط Google AMP Cache به صورت خودکار ذخیره می شوند.

کاربران وقتی از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند انتظارات خاصی دارند، آنها می خواهند تجربیات معنی دار، مرتبط و سریع تری داشته باشند برای اطمینان از برآورده شدن انتظارات مخاطب، گوگل AMP بهترین انتخاب است و وجود آن برای ساخت بهترین فروشگاه سازها ضروری است. سلدان علاوه بر این که سرعت بارگذاری بالایی دارد از هوش مصنوعی و اتوماسیون فروشگاهی بینظیری نیز برخوردار می باشد. این مقاله هر آنچه را که باید درباره پروژه منبع باز گوگل AMP بدانید، به شما می گوید. ما روش دقیق نحوه عملکرد گوگل AMP را انجام خواهیم داد و این که چه چیزی باعث می شود صفحات اینچنین سریع بارگذاری شوند. این راهنما همچنین شامل مطالعاتی در مورد چگونگی استفاده از گوگل AMP ها در افزایش تبدیل برای مشاغل در صنایع مختلف و مزایایی است که هنگام AMPlify صفحات خود به شما کمک می کند.

گوگل AMP چگونه کار می کند؟

Google چارچوب منبع باز (Mobile Pages) سریع (AMP) را در فوریه 2016 راه اندازی کرد. Google پروژه گوگل AMP را برای ایجاد چارچوبی شروع كرد كه مسیری دقیق برای ایجاد تجربیات بهتردر صفحه وب موبایل ارائه می دهد. پروژه منبع باز گوگل AMP کاملاً واقعی و به راحتی قابل استقراراست و در مورد قرار دادن کاربردر طراحی صفحه وب کاملاً کاربردی است. از این روش برای بهرهوری هرچه تمام تر بهترینفروشگاه سازهای آنلاین استفاده می شود. از زمان راه اندازی آن تقریباً دو سال پیش، 25 میلیون دامنه بیش از 4 میلیارد صفحه گوگل AMP منتشر کرده اند.

از زمان راه اندازی آن نه تنها تعداد صفحات گوگل AMP افزایش یافته است، بلکه سرعت آنها نیز بیشتر شده است، مدت زمان متوسط ​​برای بارگیری یک صفحه گوگل AMP اکنون کمتر از نیم ثانیه است و این فوق العاده عالی است دیگر زمان انتظار زیاد طول نمی کشد و کاربران تجربه لذت بخشی از بازدید از سایت شما خواهند داشت. وب سایت های تجارت الکترونیکی که از گوگل AMP استفاده می کنند، 20٪ افزایش در فروش و را نسبت به صفحات غیر گوگل AMP تجربه می کنند:

گوگل AMP به مشاغل کمک می کند تا نسخه های ساده، تمیز و مرتبط با صفحات وب خود را ایجاد کنند و به کاربران تجربه بهتری از موبایل را ارائه دهند. شما این قابلیت را در بهترین فروشگاه سازهای رایگان یعنی سلدان مشاهده خواهید کرد.

AMPچه قدر سریع تر است؟

Chartbeat داده ها را از 360 وب سایت با استفاده از گوگل AMP از ژوئن 2016 - مه 2017 تجزیه و تحلیل کرد و متوجه شد که یک ناشر معمولی که از صفحات گوگل AMP استفاده می کند ، 16٪ از کل ترافیک تلفن همراه را در محتوای گوگل AMP خود مشاهده کرده است. صفحات گوگل AMP تقریباً چهار برابر سریعتر از صفحات وب استاندارد هستند، به علاوه کاربران 35٪ بیشتر با صفحات گوگل AMP نسبت به صفحات وب استاندارد سرو کار دارند. در فروشگاه ساز رایگان سلدان شما از این قابلیت برخوردار خواهید بود. اکنون که می دانیم چرا باید از صفحات گوگل AMP استفاده کنید ، بیایید نگاهی به نحوه عملکرد گوگل AMP ، چگونگی مقایسه آن با طراحی وب پاسخگو، مقالات فوری فیس بوک و برنامه های وب پیشرفته بیاندازیم.

3 جزء اصلی AMP

صفحات گوگل AMP با سه جزء اصلی زیر ساخته شده اند:

AMP HTML

AMP HTML در اصل HTML است با محدودیت هایی برای عملکرد قابل اعتماد.

ساده ترین پرونده AMP HTML به شرح زیر است:

بیشتر تگ های AMP HTML برچسب های HTML معمولی هستند، با این حال برخی از برچسب های HTML با برچسب های اختصاصی گوگل AMP جایگزین می شوند. این برچسب های سفارشی به مؤلفه های AMP HTML گفته می شوند و آنها را با استفاده از الگوی برچسب های متداول به روش اجرایی آسان می کند. صفحات گوگل AMP توسط موتورهای جستجو و سیستم عامل های دیگر توسط برچسب HTML کشف می شوند. می توانید یک نسخه غیر گوگل AMP و یک نسخه گوگل AMP از صفحه خود یا فقط یک نسخه AMP انتخاب کنید.

 

AMP JavaScript (JS)

کتابخانه AMP JS ضبط سریع صفحات AMP HTML را تضمین می کند. کتابخانه JSبهترین عملکردهای گوگل AMP نظیر CSS درون خطی و فونت را پیاده سازی می کند،بارگذاری منابع را مدیریت می کند و برچسب های HTML دلخواه را برای اطمینان از بارگذاری سریع صفحه به شما می دهد.

JS همچنین از سایر تکنیک های عملکردی در کلیه iframes ها استفاده می کند و قابلیت های بی نظیری در اختیار کاربر قرار می دهد و در ساخت بهترین فروشگاه ساز ها از آن استفاده می شود.

 

حافظه نهان AMP

حافظه نهان گوگل برای خدمت به صفحات ذخیره شده AMP HTML استفاده می شود. AMP Cache یک شبکه تحویل محتوا مبتنی بر پروکسی است که برای تحویل کلیه اسناد معتبر گوگل AMP استفاده می شود. حافظه نهان صفحات AMP HTML، را ذخیره می کند و به طور خودکار عملکرد صفحه را بهبود می بخشد.

برای حفظ حداکثر کارآیی حافظه نهان AMP ، JS و کلیه تصاویر را از همان منبع استفاده شده از HTTP 2.0 بارگیری می شود. AMP Cache دارای یک سیستم اعتبار سنجی داخلی است که تأیید می کند که یک صفحه تضمین شده است و به نیروهای خارجی وابسته نیست که بتوانند صفحه را کند کنند. سیستم اعتبار سنجی بر روی یک سری ادعاها کار می کند که تأیید می کند که نشانه گذاری صفحه با مشخصات AMP HTML مطابقت دارد.

نسخه اضافی از سیستم اعتبارسنجی در کنار هر صفحه گوگل AMP در دسترس است. این نسخه قادر است هنگام ارائه صفحه، خطاهای اعتبارسنجی را مستقیماً واردمرورگر کند، این امکان را برای شما فراهم می کند تا تغییرات پیچیده ای را در کد خود مشاهده کنید که می تواند تاثیری در عملکرد و تجربه کاربر داشته باشد که ازآن برای ساختن بهترین فروشگاه ساز ها، مثل سلدان استفاده می شود. سلدانروی چیزهایی که برای تجارت خود نیاز دارید تمرکز دارد. در بخش بعدیروش های بهینه سازی که برای ساخت سریع صفحات گوگل AMP ترکیب شده اند ، بررسی خواهد شد.

1.جاوا اسکریپت AMP بصورت غیر همزمان اجرا می شود

جاوا اسکریپت می تواند هر جنبه ای از صفحه را تغییر دهد، این قدرت را دارد که ساخت DOM را مسدود کند و رندر صفحه را به تاخیر بیاندازد - هر دو عامل منجر به کند شدن صفحه می شوند. برای اطمینان فقط از JavaScript ناهمزمان استفاده می شود.

صفحات گوگل AMP شامل جاوا اسکریپت برنامه نویس نیست، در عوض تمام ویژگی های صفحه تعاملی، توسط عناصر گوگل AMP سفارشی اداره می شوند. این عناصر گوگل AMP سفارشی ممکن است شامل JavaScript باشد، اما آنها به دقت طراحی شده اند تا اطمینان حاصل شود که هیچ عملکردی راتخریب نمی کنند.

گوگل AMP جاوا اسکریپت شخص ثالث را در iframes انجام می دهد، اما نمی تواند صفحه را مسدود کند.

2.کلیه منابع را بصورت ایستا اندازه می گیرند

تمام منابع خارجی مانند تصاویر ، iframe ها و تبلیغات باید اندازه HTML خود را بیان کنند تا AMP بتواند اندازه و موقعیت هر عنصر را قبل از بارگیری منابع صفحه تعیین کند. گوگل AMP طرح صفحه را بارگذاری می کند بدون اینکه منتظر بمانید کهمنبعی را بارگیری کنید. گوگل AMP توانایی جداسازی طرح اسناد را از طرح اندازه دارد، فقط برای درخواست طرح کل سند فقط یک درخواست HTTP لازم است. از آنجا که، گوگل AMP به منظور جلوگیری از هرگونه طرح بندی سبک و محاسبات مجدد در مرورگر بهینه شده است، در صورت بارگذاری منابع صفحه، هیچ گونه طرح بندی مجدد وجود ندارد.

3.مکانیسم های افزودنی ارائه را مسدود نمی کنند

3.مکانیسم های افزودنی ارائه را مسدود نمی کنند

گوگل AMP اجازه نمی دهد که مکانیسم های افزودنی را برای مسدود کردن صفحه نمایش به کار گیرد، از الحاقاتی برای عناصری از قبیل جاسازی رسانه های اجتماعی پشتیبانی می کند، و در حالی که این موارد به درخواست HTTP اضافی نیاز دارند، مانع از ایجاد صفحه نمی شوند. اگر یک صفحه از اسکریپت سفارشی استفاده می کند، باید به سیستم گوگل AMP بگوید که در نهایت یک برچسب سفارشی خواهد داشت، AMP سپس برچسب مورد نیاز را ایجاد می کند تا صفحه کند نشود. به عنوان مثال، اگر برچسب amp-iframe به گوگل AMP بگوید یک تگ amp-iframe وجود خواهد داشت، گوگل AMP سپس جعبه iframe را ایجاد می کند قبل از آنکه بداند چه مواردی را شامل می شود.

  • چارچوب گوگل AMP تا زمانی که همه فونت ها شروع به بارگیری کنند، درخواست های صفر HTTP را اعلام نمی کند. این امر تنها به این دلیل امکان پذیر است که تمام JavaScript در گوگل AMP دارای ویژگی async می باشد و فقط ورق های درون خطی مجاز هستند، هیچ درخواست HTTP وجود ندارد که مرورگر را از بارگیری قلم ها باز دارد.
  • محاسبات به حداقل می رسد
  • در صفحات گوگل AMP ، تمام خوانده شده های DOM قبل از همه نوشتن ها اتفاق می افتد، این اطمینان را می دهد که فقط یک محاسبه مجدد سبک در هر فریم وجود دارد -بنابراین هیچ تأثیر منفی در عملکرد رندر صفحه ندارد.
  • شتاب GPU را اجرا می کنید
  • قوانین مربوط به CSS مربوط به انیمیشن تضمین می کند که انیمیشن می تواند GPU را تسریع کند، این بدان معنی است که گوگل AMP فقط اجازه می دهد تا انیمیشن و انتقال را بر روی ترانسفورم انجام دهد تا به صفحه مورد نیاز نباشد.
  • بارگذاری منابع در اولویت قرار دارد
  • گوگل AMP تمام بارگذاری منابع را کنترل می کند، بارگذاری منابع را در اولویت قرار می دهد و فقط آنچه مورد نیاز است را بارگیری می کند و جلوی تمام منابع بد را از پیش می گیرد.

هنگامی که گوگل AMP منابع را بارگیری می کند، بارگیری ها را بهینه می کند، بنابراین ابتدا مهمترین منابع بارگیری می شود. همه تصاویر و تبلیغات تنها در صورتی بارگیری می شوند که احتمالاً توسط کاربر مشاهده شوند، در صورتی که بالای صفحه باشد، یا اگر بازدید کننده احتمالاً آنها را حرکت می دهد. گوگل AMP همچنین توانایی پیشبرد منابع بارگذاری شده کندرا دارد، این منابع در اسرع وقت بارگیری می شوند. به این ترتیب همه چیز خیلی سریع بارگیری می شود، اما CPU فقط در صورت نمایش منابع به کاربران استفاده می شود.

بارگیری فوری صفحات

API جدید اتصال در گوگل AMP جدید به شدت مورد استفاده قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که درخواست های HTTP با بیشترین سرعت ممکن در اسرع وقت ساخته می شوند. به همین دلیل قبل از اینکه کاربر صریحاً اظهار کند که مایل به پیمایش در آن است، صفحه ارائه می شود، ممکن است این صفحه تا زمانی که کاربر واقعاً آن را مشاهده کرده باشد، در دسترس باشد. گوگل AMP بهینه شده است که هنگام پیش نمایش محتوای وب از پهنای باند و CPU استفاده نکنید. هنگامی که اسناد گوگل AMP برای بارگیری فوری از قبل ارائه شده اند، در واقع منابع با ارزش برابر بارگیری می شوند، و منابعی که ممکن است از CPU زیادی استفاده کنند، مانند برنامه های شخص ثالث (iframes) بارگیری نمی شوند.


AMP برای شروع تجارت الکترونیکی

سلدانیک فروشگاه ساز آنلاین است که می تواند تمام نیاز شما برای داشتن یک فروشگاه مدرن و کارا را تامین کند. در اینجا راهنمای شروع سریع برای ایجاد صفحات وب تجارت الکترونیکی با AMP آورده شده است. با AMP امکان ایجاد صفحات محصول زیبا و تعاملی وجود دارد و نحوه ساخت یک صفحه محصول پیچیده با پیکربندی محصول پویا و یک جریان افزودنی به سبد خرید را نشان می دهد. اکنون با معرفی amp-bind می توان صفحات AMP تعاملی ایجاد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 




🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: July 14, 2021 02:30
تاریخ آخرین بازنویسی: July 14, 2021 02:30







اصول صحیح بسته بندی کالا مطابق با معیارهای فروشگاه های اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

زمانی شما یک سایت آنلاین برای فروش یا خدمت رسانی پیاده سازی می کنید باید در نظر داشته باشید که دیگر مشتریان شما از یک خیابان , منطقه , شهر خاصی نیستند بلکه طیف وسیعی از مشتریان هستند پس باید در روش بسته بندی کالاهای ارسالی ،تجدید نظر کنید و متناسب با شرای

6 ترفندی که با رعایت آنها در گوگل ادورز به نتایج خارق العاده ای می رسید

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

گوگل ادورز بهترین دوست فروشگاه های اینترنتی می باشد و در صورتی که از آن به درستی استفاده شود می تواند بهترین ابزار برای جذب ترافیک به فروشگاه های اینترنتی باشد. با این حال فروشگاه های اینترنتی زیادی هم بوده اند که با استفاده از ابزار گوگل ادورز تبلیغات خود

آشنا شدن با تعاريف و اصطلاحات ديجيتال ماركتينگ

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ديجيتال ماركتينگ يكي از بهترين و جديدترين روش براي بازاريابي محصولات است و امروزه اكثر كسب و كارها بر ديجيتال ماركتينگ تاكيد مي كنند، بخاطر اين كه شما مي توانيد كل دنيا را پوشش داده و مي توانيد به مشتريان بيش تري خدمات ارائه داده و محصولات خود را به آن ها

6 دلیلی که هر کسب وکاری باید از ابزار گوگل ادورز استفاده کند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

دنیای بازاریابی ظرف چند سال گذشته به شدت تغییر کرده است و ابزار گوگل ادورز یکی از ابزارهایی است که در این تغییرات نقش داشته است. این ایزار یکی از موثرترین ابزارهای پولی تبلیغات در جهان می باشد و توسط هزاران شرکت کوچک، متوسط و بزرگ استفاده می شود.هدف تمامی

7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این وجود برای موفقیت کمپین های تبلغاتی گوگل ادورز باید مرتبا دانش خود را در این حوزه افزایش داد و در این مرحله مراحل راه اندازی کمپین در گوگل ادورز

12 دلیلی که چرا گوگل ادورز می تواند شما را به مشتریان جدید رساند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بازاریابی آنلاین و گوگل ادورز مکمل یکدیگر می باشند. زمانی که یک مشتری به دنبال یک محصول،خدمت، رستوان یا هر چیز دیگری می باشد، آنها احتمالا خواسته های خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند. گوگل ادورز اینگونه کار می کند : زمانی که کاربری عباراتی را در گ

برسی جامع ابزار گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی که برترین موتور جستجوی جهان از آن پشتیبانی می کند، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این حال برای موفقیت در این نوع تبلیغات باید مرتبا دانش خود در این حوزه را افزایش داد. در این مقاله

راهنمای جامع استفاده از ابزار گوگل ادورز در سال 2021

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

اگر هر مقدار پولی برای تبلیغات در نظر گرفته اید که به وسیله آن به مخاطبان هدف خود برسید، بهتر است که این پول را در جایی درست خرج کنید. گوگل ادورز جایی است که بیش از 246 میلیون نفر بازدید کننده منحصر به فرد با 3 و نیم میلیارد تعامل روزانه در آن حضور دارند.ا