آشنا شدن با تعاريف و اصطلاحات ديجيتال ماركتينگ


ديجيتال ماركتينگ يكي از بهترين و جديدترين روش براي بازاريابي محصولات است و امروزه اكثر كسب و كارها بر ديجيتال ماركتينگ تاكيد مي كنند، بخاطر اين كه شما مي توانيد كل دنيا را پوشش داده و مي توانيد به مشتريان بيش تري خدمات ارائه داده و محصولات خود را به آن ها به فروش برسانيد. در اين مقاله با تعاريف اصطلاحات ديجيتال ماركتينگ آشنا خواهيم شد.

ديجيتال ماركتينگ جديدترين ابزار دوران اينترنت است

ديجيتال ماركتينگ جديدترين ابزار دوران اينترنت است

تعاريف ديجيتال ماركتينگ

301 تغییر مسیر: یک تغییر مسیر دائمی از یک URL قدیمی به یک URL جدید. این روشی متداول است که هنگام طراحی مجدد وب سایت یا ایجاد صفحه وب و به روزرسانی آن ، ترافیک از قبل موجود به وب سایت جديد هدایت می شود.

خطای 404: یک پیام خطایی نمایش داده می شود که URL نمی تواند پیدا شود. اگر یک صفحه را به طور کامل از یک وب سایت حذف می کنید ، شما یا یک توسعه دهنده ، 404 تغییر مسیر را اضافه می کنید تا توجه داشته باشید که این صفحه دیگر وجود ندارد.

آزمایش A / B: ایجاد دو نسخه خلاق (برای مثال: کپی آگهی ، ایمیل ، تصویر ، صفحه فرود) برای تست در برابر یکدیگر در یک کمپین برای دیدن اینکه مخاطبان شما بهتر جواب می دهند. این یک روش آزمایش مکرر است که در همه اشکال تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام ایجاد دو نسخه ، این کار خوب است که فقط یک نسخه را از نسخه A به نسخه B تغییر دهید ، بنابراین می دانید مخاطبان شما به چه پاسخی می پردازند.

صفحه اول: قرار دادن در وب سایت که بالاتر از پایین صفحه نمایش است. غالباً ، شرکت ها فرم ها ، فیلم ها یا اطلاعات مرتبط با آن را در بالای صفحه قرار می دهند تا این اولین چیزی باشد که کاربر می بیند - بدون نیاز به پیمایش. ديجيتال ماركتينگ روش گسترده اي براي بازاريابي محصولات و خدمات است.

آگهی: یک روش پرداخت شده برای برقراری ارتباط با مشتری بالقوه از طریق رسانه های مختلف ، از جمله نامه ، ایمیل ، اینترنت ، تلفن یا چاپ. در بازاریابی دیجیتالی ، این اغلب شامل تبلیغات نمایش و جستجو است ، که اطلاعات را با استفاده از کپی و تصاویر برای دریافت کاربر برای کلیک به صفحه وب مربوطه ارائه می دهد.

شما مي توانيد در زمينه همه گونه سفارشات خود را در رابطه با فروشگاه ساز رایگان و بهترین فروشگاه ساز به شركت سلدان بسپاريد تا به بهترين نحو ممكن انجام شود. اين شركت در زمينه ديجيتال ماركتينگ تخصص و تجربه لازم را دارد.

اصطلاحات ديگر ديجيتال ماركتينگ

تبليغ خسته كننده: این چیزی است که وقتی کاربران بیش از حد در معرض همان تبلیغ قرار می گیرند اتفاق می افتد و باعث می شود کلیک و تبدیل کمتر شود. معمولاً در فیس بوک مورد استفاده قرار می گیرد ، تبلیغ کنندگان از این موضوع به عنوان معیار استفاده می کنند تا تعیین کنند که چه زمانی آگهی را به روز می کنند تا خلاقانه بروزرسانی شوند تا به این ترتیب مرتبط باشند و یک تجربه تبلیغاتی مثبت را به کاربران ارائه دهند.

گروه تبلیغات: در یک حساب کاربری پرداخت با هر کلیک ، این زیر مجموعه هایی هستند که شامل تبلیغات می شوند و گروهی از کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند. اینها اغلب به مضامین مختلفی که یک کمپین را تشکیل می دهند ، تجزيه شده است. گروه تبليغات در زمينه ديجيتال ماركتينگ مهم بوده و لازم است كه كار خود را به بهترين نحو ممكن انجام دهند.

الگوریتم: در بازاریابی دیجیتال ، این مجموعه کاملی از قوانین است که موتورهای جستجوگر و سیستم عاملهای تبلیغاتی برای انتخاب تبلیغاتی که کاربر در ابتدا مشاهده می کند ، استفاده می کنند. این به طور معمول از کلمات کلیدی ، ارتباط آگهی ، نمره کیفیت از صفحه فرود ، بهینه سازی در وب سایت و سایر عوامل مختلف تشکیل شده است. ديجيتال ماركتينگ مفهومي گسترده است. در ديجيتال ماركتينگ الگوريتم مهم است.

متن Alt: یا متن جایگزین ، کلمه یا عبارتی است که برای نشان دادن یک تصویر در HTML استفاده می شود تا به کاربر یا Google Bot (به عنوان مثال: Bot بگویید آنچه در آن تصویر وجود دارد). این یک شکل رایج از SEO در وب سایت است. این فرصتی دیگر به Google می دهد تا وب سایت شما را ببیند و همچنین فرصتی دیگر کاربران به وب سایت شما با جستجوی کلمات کلیدی مربوطه دسترسي داشته باشند.

انكر تكست: متن قابل کلیک برای پیوند دادن کاربر از یک سایت به سایت دیگر ، به طور کلی با آنچه که به آن پیوند دارد ، مربوط می شود ، که به صورت متن با لينك شکل گرفته است. این یک روش معمول برای بهبود ساختار پیوند داخلی یا پیوند در وب سایت خود است.

انتساب: تعیین اینکه کدام نقطه لمس فرآیند بازاریابی مسئول تبدیل است. اغلب در تبلیغات ، چندین روش تبلیغاتی طول می کشد تا قبل از تبدیل یا خرید ، به مشتری برسد. انتساب به یک یا چند روش اجازه می دهد اعتبار را برای تبدیل به دست آورند. ديجيتال ماركتينگ را جدي بگيريد تا نتيجه تلاش هاي خود را به بهترين شكل ممكن بگيريد.

 

توجه به مخاطبان در ديجيتال ماركتينگ

مخاطبان: جمعیتی هدف برای تمرکز تبلیغات شما برای تلاش برای تبدیل به مشتري. مخاطب می تواند بسته به کانال بازاریابی ، محتوا ، محصول ، خدمات و… متفاوت باشد. همچنین برای یک تبلیغ کننده متداول است که مخاطبان مختلفی داشته باشد. در ديجيتال ماركتينگ توجه به مشخصات جمعيتي مخاطبان مهم است.

حسابرسی: یک نگاه کامل به نحوه عملکرد یک وب سایت. غالباً برای اهداف جستجوگرها ، این شرکت به کلیه جنبه های وب سایت خود نگاهی عمیق می بخشد و به آنها می گوید که در کجا می توانند برای یک وب سایت بهینه تر پیشرفت کنند. ديجيتال ماركتينگ امروزه از هر روش بازاريابي جديدتر است.

بک لینک: پیوند لینک ورودی از یک وب سایت به وب سایت دیگر. داشتن تعداد زیادی بک لینک می تواند عملکرد وب سایت شما را از موتور جستجو بهبود بخشد. هنگامی که یک وب سایت یا دامنه جداگانه به وب سایت دیگری پیوند می دهد ، آنها در اصل آن سایت را تأیید می کنند. هنگامی که این پیوندها از سایتهای معتبری مانند .gov ، .org یا یک شرکت مشهور حاصل می شوند ، قدرت آن وب سایت افزایش می یابد.

پیشنهاد: قیمتی که یک بازاریاب برای نشان دادن آگهی خود پرداخت می کند. در تبلیغات با پرداخت به ازای هر کلیک استفاده می شود ، این اغلب به پیشنهاد قیمت کلمات کلیدی اشاره می شود ، و مبلغی که یک تبلیغ کننده در یک کلمه کلیدی قرار می دهد ، بنابراین گوگل آنها را در الگوریتم خود در نظر می گیرد. با ديجيتال ماركتينگ، مي توانيد مشتريان بيش تري را جذب كنيد.

مركز ارائه قيمت براي آگهي ها در وب سايت بينگ: بستری برای بازاريابي موتور جستجو است که در آن کاربران می توانند تبلیغات پرداخت خود را برای هر کلیک در یاهو مدیریت کنند. و بینگ این جایگزین مایکروسافت برای گوگل ادوردز است. قيمت آگهي در ديجيتال ماركتينگ نقش مهمي در كليك بر روي آن دارد.

هر چقدر كه به ديجيتال ماركتينگ آشنا باشيد مشتري بيش تري خواهيد داشت

هر چقدر كه به ديجيتال ماركتينگ آشنا باشيد مشتري بيش تري خواهيد داشت

اصطلاحات بخش محتوا در ديجيتال ماركتينگ

وبلاگ: یک وب سایت یا صفحه وب که از پست های شخصی یا اطلاعاتی ، که اغلب به ترتیب زمانی تشکیل می شوند ، برای دستیابی به مخاطبی که علاقه مند به آن موضوع است ، تشکیل شده است. بازاریابان دیجیتال معمولاً از پست ها یا صفحات وبلاگ برای بهبود استراتژی محتوا یک شرکت استفاده می کنند یا توصیه می کنند ، و اطلاعات بیشتری را در مورد آن صنعت به وب ارائه می دهند.

رباتها: همچنین به عنوان گوگل بات یا خزنده ها شناخته می شود ، یک ربات وب خزنده وب است که صفحات وب یا وب سایت های جدید یا به روز شده را کشف می کند. هنگامی که کاربر یک جستجوی جستجو را به موتور جستجو وارد می کند ، ربات گوگل برای یافتن مناسب ترین نتایج برای جستجوی کاربر در سراسر اینترنت مي خزد. ربات ها در ديجيتال ماركتينگ نقش موثري دارند.

بونس ريت: اصطلاحی است که برای توصیف درصد کاربرانی که تنها پس از مشاهده یک صفحه یک وب سایت مشاهده می کنند ، بر خلاف کلیک کردن بر روی لینک ها یا پیمایش به صفحات دیگر ، استفاده می شود. این به تعیین علاقه کاربر کمک می کند و می تواند به عنوان یک معیار برای کمک به مشاغل تصمیم بگیرد که چه جنبه هایی از وب سایت خود را بهینه سازی کند .با ديجيتال ماركتينگ، مي توانيد به راحتي به مشتريان خود دسترسي داشته باشيد.

CTA یا كال تو اكشن: کلمه یا عبارتی است که در بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد تا مخاطب بتواند اقدامی کند. مثالهای متداول تماسهای عمومی برای اقدام عبارتند از اکنون بخرید، با ما تماس بگیرید ، امروز با ما تماس بگیرید ، از اينجا دانلود كنيد ، بیشتر بدانید و غیره.

کمپین: یک کمپین ساخته شده از یک یا چند گروه تبلیغاتی ، یک رده سطح بالا در یک حساب PPC است که برای سازماندهی محصولات یا خدمات ارائه شده استفاده می شود. حساب پرداخت به ازاي كليك می تواند چندین کمپین داشته باشد ، که اغلب توسط خدمات / محصولات ، مارک های تجاری یا رقبا تقسیم می شود.

کلیک یا تبلیغات کلیکي: تعداد کل کلیک روی یک آگهی آنلاین. این بیشتر اوقات است که چگونه یک شرکت با مشاهده چندین بار کاربر وقتی روی نتایج جستجو می بیند ، روی تبلیغ خود کلیک می کند. با ديجيتال ماركتينگ، مي توانيد به راحتي به اين نوع پرداخت دسترسي داشته باشيد. در ديجيتال ماركتينگ، تبليغات كليكي يكي از مهم ترين ابزارها است. تبليغات كليكي در ديجيتال ماركتينگ ابزار مهمي محسوب مي شوند.

CTR یا Click Thru Rate: درصورتی که کاربر در معرض آن قرار بگیرد ، بر روی تبلیغ کلیک می کند. اگر به طور متوسط 1000 بار تبلیغ نشان داده شود ، اما آنها فقط 350 بار بر روی آن کلیک کنند ، میزان کلیک از طریق آن (350/1000) 35٪ است. در ديجيتال ماركتينگ مي توانيد فعاليت كاربران را مانيتورينگ كنيد.

کد: در ديجيتال ماركتينگ ، کد مجموعه ای از دستورالعمل های برنامه نویسی است که یک وب سایت را تشکیل می دهد یا به یک صفحه وب دستور می دهد که چگونه آن را انجام دهد. انواع مختلفی از کد وجود دارد ، به عنوان مثال یک سایت می تواند بر روی JavaScript ، HTML یا XML ساخته شود.

ديجيتال ماركتينگ محدوديت زماني و مكاني ندارد

ديجيتال ماركتينگ محدوديت زماني و مكاني ندارد

اصطلاحات تبديل كاربر به مشتري در ديجيتال ماركتينگ

تبديل: عمل یک کاربر در حال تکمیل یک عمل مطلوب از یک تبلیغ. این می تواند هر عملی مانند آپلود pdf ، پر کردن فرم ، خرید ، کلیک بر روی تبلیغ یا تماس در رابطه با شغل باشد. در تبلیغات پولی ، تبدیل ها به یک تجارت کمک می کند تا ببیند تبلیغات آنها به چه خوبی انجام می شود و آیا کاربران در تعامل با آنها هستند.

CVR یا نرخ تبدیل: درصد بار اگر کاربر روی آن کلیک کرده باشد ، از یک تبلیغ تبدیل می کند. اگر متوسط کاربر 500 بار روی یک تبلیغ کلیک کند ، اما آنها فقط 120 بار از آن آگهی تبدیل می شوند ، نرخ تبدیل آن تبلیغ (120/500) 24٪ است.

کوکی: یک پرونده دیجیتالی کوچک است که پس زمینه بازدید از یک سایت در پس زمینه رایانه کاربر ذخیره می شود. این می تواند به صورت دائم یا موقت بر روی کامپیوتر بماند. کاربران می توانند کوکی های خود را پاک کنند یا حافظه پنهان را پاک کنند تا هرگونه کوکی ذخیره شده موقت را از وب سایت خود حذف کنند. از کوکی ها می توان برای کسب اطلاعات در مورد مشتری خود ، نحوه تعامل با وب سایت خود استفاده کرد و بر اساس منافع آنها ، دوباره به آنها توجه کرد.

کپی کردن یا کپی کردن آگهی: متن همراه با یک تبلیغ. همچنین می توان از کپی به عنوان محتوای اصلی در صفحات یک وب سایت یاد کرد ، اما هنگام صحبت کردن در مورد کپی آگهی ، معمولاً به عناوین و توضیحات همراه با تبلیغ مراجعه می شود. در ديجيتال ماركتينگ هر گونه كپي محتوا جرم بوده و رنكينگ وب سايت را تنزل مي دهد.

مديران مي توانند نفرات مناسبي را براي ديجيتال ماركتينگ استخدام كنند

مديران مي توانند نفرات مناسبي را براي ديجيتال ماركتينگ استخدام كنند

اصطلاحات مربوط به كليك در ديجيتال ماركتينگ

CPA یا هزینه به ازای هر خریداری: یا به عنوان هزینه برای هر تبدیل نیز گفته می شود ، این مبلغی است که یک تجارت یا تبلیغ کننده برای یک تبدیل از یک تبلیغ هزینه می کند. اگر یک شرکت 500 دلار خرج کرده و 20 تبدیل آن را داشته باشد ، هزینه آنها برای هر خریداری (500 دلار / 20 دلار) 25 دلار است.

CPC یا هزینه برای هر کلیک: مبلغی که یک شرکت تجاری یا تبلیغ کننده برای هر کلیک روی تبلیغ خود می پردازد. اگر یک شرکت 500 دلار برای تبلیغات هزینه می کند و 200 کلیک در تبلیغات خود دارد ، هزینه هر کلیک (500/200 دلار) 2.50 دلار است.

CPL یا هزینه به ازای هر هدايت: مبلغی که یک شرکت تجاری یا تبلیغ کننده در ازای هر هدايت از یک تبلیغات پرداخت می کند. اگر آنها برای تبلیغات 500 دلار هزینه کنند و 100 هدايت داشته باشند ، هزینه هر هدايت (500/100 دلار) 5.00 دلار است.

خزش يا ربات هاي خزنده: فرایند اسکن یک وب سایت برای کشف صفحات جدید ، صفحات به روز شده یا صفحات حذف یا تغییر مسیر. این کار توسط گوگل ربات انجام می شود ، یا وقتی کاربر از موتور جستجو استفاده می کند ، یا هنگامی که یک تبلیغ کننده در حال نمایه سازی است.

خلاق: تصاویر یک آگهی. خلاق عبارت است از تبلیغی که به معنای جلب توجه مخاطبان و مجبور کردن آنها برای انجام عملی است.

پنل كاربري: مکانی برای دیدن کلیه معیارهای مهم با یک نگاه، این فضای کاری که اغلب در گوگل آناليتيكس استفاده می شود ، به تبلیغ کننده این امکان را می دهد تا مهمترین معیارهای مربوط به مشاغل خود را طی مدت زمانی مشخص ردیابی کند و نحوه تعامل کاربران با وب سایت خود را تعیین کند.

فروشگاه آنلاين شما بخشي از ديجيتال ماركتينگ است

فروشگاه آنلاين شما بخشي از ديجيتال ماركتينگ است

اصطلاحات مربوط به تبليغ در ديجيتال ماركتينگ

DSP یا Demand Side Platform: سیستمی است که این فناوری را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند تا بتوانند فضای تبلیغاتی را از طریق حراج مناقصه ای در زمان واقعی خریداری کنند. در اصل ، اگر می خواهید تبلیغ نمایش دهید ، می توانید از DSP برای دریافت آگهی خود در وب سایت شخص ثالث استفاده کنید. هنگامی که یک کاربر به آن وب سایت رسید ، فناوری DSP اطلاعات جمعیتی ، علایق و سرگرمی های کاربر را تجزیه و تحلیل می کند (همه از طریق کوکی های موجود در رایانه خود جمع آوری شده) ، آن را با پیشنهادات تبلیغ کننده مقایسه کرده و در زمان واقعی تصمیم می گیرد که چه کسی برنده آن تبلیغ شود. تعیین سطح. الگوریتم DSPs ارتباط و علاقه آگهی را با استراتژی پیشنهادات ترکیب می کند تا مشخص کند کدام تبلیغ در صدر قرار دارد.

جمعیت شناسی: داده های آماری مربوط به جمعیت عمومی یا گروه های کوچکتر در آن. به طور کلی ، جمعیت شناسی بر اساس سن ، جنس ، محل زندگی ، درآمد ، شغل ، قومیت و نژاد تقسیم می شود. هدف قرار دادن تبلیغات به سمت یک یا چند جمعیت جمعیتی ، در کارزارهای بازاریابی متداول است.

نمایش تبلیغات: نوعی بازاریابی آنلاین است که به جای تبلیغات مبتنی بر متن ، از تصاویر یا ویدئو برای ارتباط تبلیغات خود استفاده می کند. تبلیغات نمایش در سیستم عامل هایی مانند گوگل ادورزدز، ادرول، فيسبوك، اينستاگرام و موارد دیگر استفاده می شود.

دامنه: نامی است که در URL ها برای شناسایی صفحات وب و مکان متعلق به آنها استفاده می شود. به عنوان مثال ، در URL www.fujisanmarketing.com/blogs ، نام دامنه fujisanmarketing.com است.

اعتبار دامنه: اندازه گیری قدرتی که یک نام دامنه دارد و نحوه رتبه بندی آن در موتور جستجو. اقتدار دامنه از سه عامل اصلی: سن ، محبوبیت و اندازه جداست.

درج کلمه کلیدی DKI یا Dynamic: یک ویژگی در Google AdWords است که به یک تبلیغ کننده اجازه می دهد تا تبلیغات خود را براساس آنچه کاربرانشان جستجو می کنند ، تنظیم کند. برای فعال کردن این ویژگی ، یک کد خاص و خاص در متن تبلیغ درج شده است که وقتی مشتری از یکی از کلمات کلیدی خود استفاده می کند ، یا به موتور جستجو می گوید یا اینکه کد را با کلمه کلیدی که باعث تبلیغ آنها شده است جایگزین کنید.

لیست ایمیل: لیست مخاطبان که بطور اختصاصی برای بازاریابی ایمیل استفاده می شود. لیست ایمیل می تواند به روش های مختلفی انتخاب شود ، خواه انتخاب مستقیم باشد یا مشترک شدن به مطالب (مشتری درخواست می کند در این لیست باشد) ، محتوای دروازه دار (یک کاربر برای بارگیری یا دریافت مطالب باید ایمیل خود را وارد کند). ) ، یا وقتی کاربر با تکمیل خرید و شامل ایمیل خود در اطلاعات خود ، مشتری شود.

مديريت ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ آسان است

مديريت ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ آسان است

بازاریابی ایمیل: نوعی بازاریابی محتوا که بطور اختصاصی از طریق ایمیل ارسال می شود. بازاریابی از طریق ایمیل می تواند برای توزیع محتوا ، تبلیغات فروش ، خدمات ، یا مورد استفاده در توسعه روابط با مشتریان بالقوه استفاده شود.

فرکانس: تعداد دفعاتی که یک تبلیغ روی یک شخص تأثیر می گذارد. غالباً ، تبلیغ کنندگان فرکانس یک تبلیغ را محدود می کنند بنابراین کاربر با دیدن تبلیغات بیش از حد بار دیگر ، خستگی تبلیغ را تجربه نمی کند ، و با آن تبلیغ کننده ارتباط منفی برقرار می کند.

گوگل ادوردز: بستر تبلیغی پرداخت هر کلیک ((PPC Google است. گوگل ادوردز به شما امکان می دهد کمپین ها ، گروه های تبلیغاتی ، تبلیغات و کلمات کلیدی را در یک حساب واحد ایجاد ، مدیریت و بهینه کنید.

با ديجيتال ماركتينگ كارهاي بازاريابي آسان تر شده است

با ديجيتال ماركتينگ كارهاي بازاريابي آسان تر شده است

نتيجه گيري

ديجيتال ماركتينگ يكي از روش هاي جديد بازاريابي بعد از ظهور اينترنت است كه اصطلاحات خاص خود را دارد و ما در اين مقاله به برخي از مهم ترين از اين اصطلاحات اشاره كرديم. شركت سلدان در زمينه فروشگاه ساز رایگان دست برتر دارد وبهترین فروشگاه ساز است كه شما مي توانيد سفارشات خود را در زمينه وب سايت به مديريت و پرسنل اين شركت ارجاع دهيد.


انكر تكست چیست؟

متن قابل کلیک برای پیوند دادن کاربر از یک سایت به سایت دیگر ، به طور کلی با آنچه که به آن پیوند دارد ، مربوط می شود ، که به صورت متن با لينك شکل گرفته است. این یک روش معمول برای بهبود ساختار پیوند داخلی یا پیوند در وب سایت خود است.

CTA یا كال تو اكشن چیست؟

کلمه یا عبارتی است که در بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد تا مخاطب بتواند اقدامی کند. مثالهای متداول تماسهای عمومی برای اقدام عبارتند از اکنون بخرید، با ما تماس بگیرید ، امروز با ما تماس بگیرید ، از اينجا دانلود كنيد ، بیشتر بدانید و غیره.

کلیک یا تبلیغات کلیکي چیست؟

تعداد کل کلیک روی یک آگهی آنلاین. این بیشتر اوقات است که چگونه یک شرکت با مشاهده چندین بار کاربر وقتی روی نتایج جستجو می بیند ، روی تبلیغ خود کلیک می کند. با ديجيتال ماركتينگ، مي توانيد به راحتي به اين نوع پرداخت دسترسي داشته باشيد. در ديجيتال ماركتينگ، تبليغات كليكي يكي از مهم ترين ابزارها است. تبليغات كليكي در ديجيتال ماركتينگ ابزار مهمي محسوب مي شوند.

CVR یا نرخ تبدیل چیست؟

درصد بار اگر کاربر روی آن کلیک کرده باشد ، از یک تبلیغ تبدیل می کند. اگر متوسط کاربر 500 بار روی یک تبلیغ کلیک کند ، اما آنها فقط 120 بار از آن آگهی تبدیل می شوند ، نرخ تبدیل آن تبلیغ (120/500) 24٪ است.

CPA یا هزینه به ازای هر خریداری چیست؟

یا به عنوان هزینه برای هر تبدیل نیز گفته می شود ، این مبلغی است که یک تجارت یا تبلیغ کننده برای یک تبدیل از یک تبلیغ هزینه می کند. اگر یک شرکت 500 دلار خرج کرده و 20 تبدیل آن را داشته باشد ، هزینه آنها برای هر خریداری (500 دلار / 20 دلار) 25 دلار است.

CPC یا هزینه برای هر کلیک چیست؟

مبلغی که یک شرکت تجاری یا تبلیغ کننده برای هر کلیک روی تبلیغ خود می پردازد. اگر یک شرکت 500 دلار برای تبلیغات هزینه می کند و 200 کلیک در تبلیغات خود دارد ، هزینه هر کلیک (500/200 دلار) 2.50 دلار است.

CPL یا هزینه به ازای هر هدايت چیست؟

مبلغی که یک شرکت تجاری یا تبلیغ کننده در ازای هر هدايت از یک تبلیغات پرداخت می کند. اگر آنها برای تبلیغات 500 دلار هزینه کنند و 100 هدايت داشته باشند ، هزینه هر هدايت (500/100 دلار) 5.00 دلار است.

درج کلمه کلیدی DKI یا Dynamic چیست؟

یک ویژگی در Google AdWords است که به یک تبلیغ کننده اجازه می دهد تا تبلیغات خود را براساس آنچه کاربرانشان جستجو می کنند ، تنظیم کند. برای فعال کردن این ویژگی ، یک کد خاص و خاص در متن تبلیغ درج شده است که وقتی مشتری از یکی از کلمات کلیدی خود استفاده می کند ، یا به موتور جستجو می گوید یا اینکه کد را با کلمه کلیدی که باعث تبلیغ آنها شده است جایگزین کنید.



🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: July 01, 2021 08:33
تاریخ آخرین بازنویسی: July 02, 2021 11:02







اصول صحیح بسته بندی کالا مطابق با معیارهای فروشگاه های اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

زمانی شما یک سایت آنلاین برای فروش یا خدمت رسانی پیاده سازی می کنید باید در نظر داشته باشید که دیگر مشتریان شما از یک خیابان , منطقه , شهر خاصی نیستند بلکه طیف وسیعی از مشتریان هستند پس باید در روش بسته بندی کالاهای ارسالی ،تجدید نظر کنید و متناسب با شرای

صفحات AMP و تاثیر آن در دیجیتال مارکتینگ

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

سرعت بارگذاری صفحات گوگل بسیار در بالا بردن بازدید و افزایش فروش یک سایت فروشگاهی موثر است. گوگلAMP با فراهم آوردن این امکان تاثیر به سزایی در بالا بردن ترافیک برای سایت را ایفا می کند. فروشگاه ساز رایگان و آنلاین سلدانامکانات بسیار عالی و کارآمدی در اختیا

6 ترفندی که با رعایت آنها در گوگل ادورز به نتایج خارق العاده ای می رسید

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

گوگل ادورز بهترین دوست فروشگاه های اینترنتی می باشد و در صورتی که از آن به درستی استفاده شود می تواند بهترین ابزار برای جذب ترافیک به فروشگاه های اینترنتی باشد. با این حال فروشگاه های اینترنتی زیادی هم بوده اند که با استفاده از ابزار گوگل ادورز تبلیغات خود

6 دلیلی که هر کسب وکاری باید از ابزار گوگل ادورز استفاده کند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

دنیای بازاریابی ظرف چند سال گذشته به شدت تغییر کرده است و ابزار گوگل ادورز یکی از ابزارهایی است که در این تغییرات نقش داشته است. این ایزار یکی از موثرترین ابزارهای پولی تبلیغات در جهان می باشد و توسط هزاران شرکت کوچک، متوسط و بزرگ استفاده می شود.هدف تمامی

7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این وجود برای موفقیت کمپین های تبلغاتی گوگل ادورز باید مرتبا دانش خود را در این حوزه افزایش داد و در این مرحله مراحل راه اندازی کمپین در گوگل ادورز

12 دلیلی که چرا گوگل ادورز می تواند شما را به مشتریان جدید رساند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بازاریابی آنلاین و گوگل ادورز مکمل یکدیگر می باشند. زمانی که یک مشتری به دنبال یک محصول،خدمت، رستوان یا هر چیز دیگری می باشد، آنها احتمالا خواسته های خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند. گوگل ادورز اینگونه کار می کند : زمانی که کاربری عباراتی را در گ

برسی جامع ابزار گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی که برترین موتور جستجوی جهان از آن پشتیبانی می کند، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این حال برای موفقیت در این نوع تبلیغات باید مرتبا دانش خود در این حوزه را افزایش داد. در این مقاله

راهنمای جامع استفاده از ابزار گوگل ادورز در سال 2021

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

اگر هر مقدار پولی برای تبلیغات در نظر گرفته اید که به وسیله آن به مخاطبان هدف خود برسید، بهتر است که این پول را در جایی درست خرج کنید. گوگل ادورز جایی است که بیش از 246 میلیون نفر بازدید کننده منحصر به فرد با 3 و نیم میلیارد تعامل روزانه در آن حضور دارند.ا