سلدان، بهترین دستیار فروش اینستاگرامی شما


درست از زمانی که اینستاگرام در اکتبر ۲۰۱۰ تاسیس شد، ماهانه حدود یک میلیارد کاربر از طریق این رسانه اجتماعی با یکدیگر در ارتباط هستند. می توان انتظار داشت که فروشگاه های اینستاگرامی، بیشترین درآمد را از این بستر پویا به دست آورند. شروع هر کسب و کاری سخت است، چیز های ناشناخته زیادی پیش رویتان خواهید داشت و کارهای زیادی باید انجام دهید. آیا به نظرتان یک نفر برای داشتن یک فروشگاه آنلاین و فروش حرفه ای تمام مهارت های فروش، بازاریابی، طراحی سایت، به روز رسانی افزونه ها و بسیاری کارهای دیگه را باید داشته باشد؟ شما چه یک هنرمند، یک آشپز، نقاش و یا یک طراح جواهر باشید، می توانید مشتریان زیادی را از طریق اینستاگرام جذب نمایید. اما یک مشکل بزرگ در این بین وجود خواهد داشت که فروش از طریق اینستاگرام را کاری وقت گیر برای شما و مشتریانتان خواهد کرد! ارتباط مشتریان با شما از طریق دایرکت، تماس تلفنی و پیام رسان ها خواهد بود و پرداخت ها به صورت کارت به کارت و ارسال تصویر فیش بوده و بروز اشتباه در انتخاب محصول امری عادی! عدم امکان پیگیری و داشتن سابقه فروش و ده ها مشکل دیگر باعث سخت شدن فرایند ثبت سفارش و در نتیجه نداشتن تجربه دلچسب برای مشتریانتان در خرید از شما خواهد شد. حال فرض کنید چه می شد اگر...

  1. مشتریانتات می توانستند محصولات شما را از لیستی زیبا انتخاب کنند.
  2. آدرس دریافت را بر روی نقشه انتخاب کرده و در چند ثانیه ثبت سفارش می کردند.
  3. مبلغ را از طریق درگاه آنلاین مستقیم به حساب شما واریز می کردند.
  4. وضعیت سفارش را بدون نیاز به ارسال حتی یک پیام و تماس تلفنی در یک صفحه زیبا مشاهده می نمودند!

برای داشتن این ها بایتسی یک سایت فروشگاهی حرفه ای با امکانات پردازش سفارشات و لاجستیک فوق العاده داشته باشید! اما اگر زمان و پول خود را به جای گذاشتن بر روی کارهایی که دوست دارید، صرف یادگیری و راه اندازی وبسایت کنید یا بخش زیادی از روزتان صرف جوابگویی به دایرکت ها برای دریافت سفارش مشتری ها و پیگیری فروش و بررسی تصویر فیش پرداخت شود، آیا بازم هم زمان با ارزش خود را هوشمندانه صرف کرده اید و خوشحال خواهید بود؟ اینجاست که شما به یک شریک نیاز دارید؛ شریک خوب کسی است که بیشتر از آن چیزی که دریافت می کند به شما و کسب و کارتان ارزش اضافه کند، شما با این شریک می توانید بر روی کاری که دوستش دارید،تمرکز کنید. این شریک خوب برای رشد کسب و کارتان سلدان ، Selldone، است! تمام کارهای فنی، مدیریت سایت، طراحی، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و هر کار فنی که فکرش را بکنید برعهده فروشگاه ساز سلدان بوده و تنها 0.5 % تا 2% در فروش شما شریک خواهد شد که آن را نیز آخر ماه، از طریق شارژ حسابتان، پرداخت خواهید کرد. این مبلغ، یک دهم تا یک پنجاهم مبلغی است که مارکت پلیس ها از فروشنده هایشان دریافت می کنند.


نیاز به تغییر و پیشرفت در دنیایی که شبیه یک سال پیش خود نیست

اگر صاحب پیج اینستاگرامی فروشگاهی هستید، شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده که در اختیار داشتن دستیار فروش اینستاگرامی سلدان چه مزیت هایی را به شما می دهد؟

در پاسخ به سوال فوق، ضرورت هایی را به شما معرفی می کنیم که نشان می دهند دستیار فروش اینستاگرامی طراحی شده توسط سلدان، چگونه باعث رشد کسب و کار شما می شود. سلدان، یک پلتفرم قوی و منحصر به فرد برای فروشندگان اینستاگرامی است که تمام این امکانات را بدون هیچ زحمتی در اختیار شما قرار می دهد. تصور کنید چنین چیزی به چه میزان می تواند تجربه خرید مشتری هایتان را زیر و رو نماید. اما لازم نیست به همین بسنده کنید! سلدان به شما راحتی کاری را ارائه می دهد که هرگز از آن دست نخواهید کشید. شما با سلدان چیزهای زیادی به دست خواهید آورد که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • لیست کامل سفارشات با امکان مدیریت و پردازش حجم عظیمی از سفارشات.
  • یک سایت و فروشگاه بر روی دامنه خود با برند خودتان.
  • مدیریت دقیق و راحت بر روی تراکنش های مالی که مستقیم و بی واسطه به حساب شما واریز می شوند.
  • یک لیست با ارزش از مشتریانتان تا در آینده پیشنهادات و خدمات خود را به آنها ارائه دهید.
  • منحصر به فرد ترین ابزارهای فروش، بازاریابی، باشگاه مشتریان، ساخت انواع مشوق ها مثل کد تخفیف، پیشنهادهای ویژه، کارت هدیه؛ افیلیت مارکتینگ، صندوق فروشگاهی آنلاین و بسیاری امکانات و ابزارهای دیگر.

چرا دستیار فروش اینستاگرامی سلدان؟

اگر در اینستاگرام، محصولاتی را می فروشید با مشکلات زیادی مواجه هستید؛ حجم پیغام هایی که در دایرکت ارسال می شوند بسیار زیاد است. ممکن است در این میان، پیغام هایی را نادیده بگیرید یا وقت شما برای پاسخگویی به هزاران مخاطب کافی نباشد. از طرف دیگر، در پلتفرم اینستاگرام نمی توانید کارت هدیه، کد تخفیف یا جشنواره فروش را به صورت اختصاصی برای برند خود طراحی کنید. ممکن است با مشکلات پرداخت وجه نقد از طریق کارت به کارت مواجه شوید. قطعاً شما نمی خواهید فالوورها یا مشتریان خود را به واسطه مشکلاتی که در مدیریت پیج فروشگاه اینستاگرامی وجود دارد از دست بدهید. طراحی دستیار فروش اینستاگرامی برای رفع این چنین مشکلاتی انجام شده است. اگر به فروش شب عید، شب یلدا، فروش ویژه بهار و تابستان و ده ها مناسبت دیگر فکر می کنید و می خواهید پیج اینستاگرام خود را در فضای وب معرفی کنید، سلدان برای شما مزایای زیادی را تامین کرده است.

سلدان برای حل مشکلات فروش در اینستاگرام

شکی در آن نیست که فروشگاه های اینستاگرامی از طریق کاربران اینترنت، کمتر دیده می شوند. برای اینکه فروشگاه اینستاگرامی شما بتواند در کمپین های تبلیغاتی دیده شود و کاربران بیشتری را جذب کنید، به فروشگاه اینترنتی حرفه ای نیاز دارید.

اگر بخواهید صفر تا صد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را اجرا کنید،

اگر بخواهید صفر تا صد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را اجرا کنید، هزینه های هنگفتی به شما تحمیل می شود. در این شرایط، استفاده از سلدان، بهترین راه کار خواهد بود. این پلتفرم، مقرون به صرفه است و شما با هر بودجه مالی می توانید یک وب سایت حرفه ای فروشگاهی داشته باشید.

بازی برد-برد در فروش آنلاین

فرض کنید یک فروشگاه اینستاگرامی در حوزه کیف و کفش دارید. مدیریت صدها محصول جدید، طراحی تصاویر جذاب از محصولات و منتشر کردن در پیج اینستاگرام، قوانین خاص خود را می‌طلبد. برای هر محصول باید جداگانه قیمت گذاری کنید و ویژگی های آن ها را به نمایش بگذارید. وقتی فالوورها و کاربران شما در مورد یک یا چند محصول از شما سوال می پرسند، حجم پیغام‌ها آنچنان زیاد است و شما برای مدیریت بهتر پاسخ دهی با کمبود زمان مواجه می شوید. از طرف دیگر، اگر از یک مدل کیف و کفش تعداد محدودی در اختیار داشته باشید، نمی توانید تعیین کنید که کدام یک از مشتریان زودتر سفارش را ثبت کرده اند.

ساختار استانداردی برای مدیریت محصول و ارتباط با مشتریان برای پیج فروشگاهی اینستاگرامی وجود ندارد. وقتی مشتری، هزینه محصول را پرداخت می کند باید تصویر فیش واریزی را برای شما دایرکت کند؛ حالا فرض کنید ۱۰۰ نفر از شما خرید کرده اند؛ چه طور، ۱۰۰ تصویر فیش واریزی را با مشخصات فردی مشتری تطبیق می دهید؟ این کار بسیار دشوار است و تا حدی غیر ممکن است!!

ابزارهای مهم فروش اینترنتی شامل کد تخفیف، کارت هدیه، تخفیف به ازای حجم قابل توجهی خرید، شرایط ارسال به شهرهای مختلف، جشنواره های فروش، امتیاز مشتریان وفادار و چندین نمونه دیگر در پیج اینستاگرام وجود ندارد.

تمام مشکلات فوق در سلدان، رفع شده‌اند. با اطمینان خاطر می توانید فروش خود را افزایش دهید و یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای را به سادگی مدیریت کنید.


مهم ترین ویژگی ها و امکانات سلدان

اگر صاحب پیج اینستاگرامی هستید اما وب سایت فروشگاهی ندارید، حتماً تا به اینجای مطلب به این علاقه مند شده اید که از امکانات، قابلیت ها و ویژگی های سلدان مطلع شوید. برای سهولت بررسی شما و تصمیم‌گیری بهتر، این امکانات را به صورت فهرست گونه معرفی می‌کنیم.

دستیار فروش اینستاگرامی سلدان این امکانات را در اختیار شما می گذارد:

  • راه اندازی فروشگاه اینترنتی حرفه ای
  • طراحی محیط کاربر پسند با مدیریت ساده
  • طراحی شده با بهترین متد؛ سایت ریسپانسیو؛ گرافیک حرفه ای
  • مقرون به صرفه و قابل مدیریت به صورت ماهانه و سالانه
  • امکان برگزاری کمپین های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ
  • امکان مدیریت محصولات متنوع بدون محدودیت
  • دسترسی به سیستم مدیریت محتوای حرفه ای و بلاگ
  • انتشار محتواهای مختلف، همراه بارگذاری عکس های با کیفیت
  • صفحه دریافت سفارش از طریق نقشه
  • مدیریت مشتریان در فرآیند ثبت سفارش، خرید، پرداخت آنلاین و ارسال کالا
  • برگزاری جشنواره فروش؛ جشنواره تخفیف؛ تعیین کد تخفیف و در نظر گرفتن هدیه برای مشتریان وفادار
  • قابلیت تنظیم کد تخفیف به ازای حجم مشخصی خرید
  • قابل اتصال به درگاه های امن پرداخت الکترونیکی
  • قابلیت گزارش گیری از خرید؛ موجودی فروشگاه و بازخورد رفتار مشتریان
  • قابلیت اتصال به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت
  • امکان مدیریت محصولات به صورت دسته های اصلی و دسته های فرعی
  • امکان ارتباط با مشتریان از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی

سلدان، نه یک سرویس بلکه بهترین شریک شما

اگر یک پیج اینستاگرام دارید و می خواهید فروش خود را افزایش دهید یا جشنواره‌های فروش مختلف را برگزار کنید، الزاماً باید یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای داشته باشید. این دقیقاً چیزی است که به برندسازی شما کمک می کند. وقتی مشتری به سایت شما مراجعه کند، با اطمینان خاطر خرید خود را انجام می دهد. مدیریت پیج فروشگاهی اینستاگرام اگرچه متداول است اما چالش های موجود باعث می‌شوند که مشتری شما از دست برود. استفاده از سلدان، یک ساختار منسجم و منظم را در قالب فروشگاه اینترنتی حرفه ای به شما می دهد و بنابراین، شما شاهد افزایش فروش و سودآوری خود خواهید بود.



دستیار فروش اینستاگرامی چیست؟

دستیار فروش اینستاگرامی سلدان به شما امکان دریافت سفارشات به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت، مدیریت سفارشات و تمام امکانات یک فروشگاه آنلاین را در اینستاگرام می دهد.

مشکلات فروش در اینستاگرام چیست؟

اگر در اینستاگرام، محصولاتی را می فروشید با مشکلات زیادی مواجه هستید؛ حجم پیغام هایی که در دایرکت ارسال می شوند بسیار زیاد است. ممکن است در این میان، پیغام هایی را نادیده بگیرید یا وقت شما برای پاسخگویی به هزاران مخاطب کافی نباشد. از طرف دیگر، در پلتفرم اینستاگرام نمی توانید کارت هدیه، کد تخفیف یا جشنواره فروش را به صورت اختصاصی برای برند خود طراحی کنید.

راه حل سلدان برای مشکلات فروش در اینستاگرام چیست؟

اگر بخواهید صفر تا صد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را اجرا کنید، هزینه های هنگفتی به شما تحمیل می شود. در این شرایط، استفاده از سلدان، بهترین راه کار خواهد بود. این پلتفرم، مقرون به صرفه است و شما با هر بودجه مالی می توانید یک وب سایت حرفه ای فروشگاهی داشته باشید.

مشتری های من در اینستاگرام چه می خواهند؟

1- مشتریانتات محصولات را از یک لیست زیبا انتخاب کنند. 2- مراحل ثبت سفارش سریع و آسان باشد. 3- مبلغ را از طریق درگاه آنلاین واریز کنند. 4- وضعیت سفارش را بدون نیاز به ارسال پیام و تماس تلفنی در یک صفحه مشاهده کنند.

چرا دستیار فروش اینستاگرامی سلدان؟

اگر در اینستاگرام، محصولاتی را می فروشید با مشکلات زیادی مواجه هستید؛ حجم پیغام هایی که در دایرکت ارسال می شوند بسیار زیاد است. ممکن است در این میان، پیغام هایی را نادیده بگیرید یا وقت شما برای پاسخگویی به هزاران مخاطب کافی نباشد.

چگونه در اینستاگرام بفروشم؟

شما برای فروش در اینستاگرام به 1- محصول یا خدمات خوب 2- تصاویر و محتوای جذاب 3- ابزار فروش حرفه ای سلدان نیاز دارید.



🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: March 14, 2021 10:46
تاریخ آخرین بازنویسی: April 03, 2021 07:37







22 ایده تجاری پولساز برای شروع در سال 1400

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

داشتن تجارت آنلاین و حفظ آن، این آزادی را به کارآفرینان می‌ دهد که بتوانند از هر جای جهان که بخواهند درآمد کسب کنند. ایده داشتن تجارت آنلاین بسیار اغوا کننده و از هر زمان دیگری در دسترس تر و امکان پذیر است، اما بسیاری از کارآفرینان در نحوه آغاز کار خود به

آنچه شب سه شنبه آخر سال 99 گذشت، هک شدن ابرآروان/دیتاسنتر آسیاتک و قطع سرویس

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

ساعت های پایانی سه شنبه شب بود که سرویس های مانیتورینگ سلدان در ایران هشدار ارسال کردن مبنی بر اینکه سرویس کند و در نهایت از دسترس خارج شده. فرض رو بر این گذاشتیم که طبق معمول سرویس آروان مشکلات همیشگی برخورده و بعد چند دقیقه رفع میشه. اما صبح لاگ سرویس ها

حل مشکل فروش در اینستاگرام؛ فروش - فروش - فروش با لذت و بی دردسر

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

با سلدان تجربه خریداران شما در سفارشات اینستاگرام میتونه مشابه یک فروشگاه اینترنتی با درگاه پرداخت و قابلیت پیگیری باشه! در یک کلام شما به روشی بسیار لذت بخشتر، تعداد فروش بیشتر و مشتریان خوشحالتر خواهید داشت.

روش های عملی افزایش تعامل در صفحه اینستاگرام

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

آیا می خواهید بدانید که چه طور تعامل ها با صفحه اینستاگرام تان را افزایش دهید؟ شما تنها نیستید! در این مطلب 11 روش عملی برای دیده شدن در اینستاگرام را به شما معرفی می کنم.

دموکراتیک کردن دسترسی برای همه؛ نگاهی عمیق به فلسفه سلدان و دلیل آنکه هر سرمایه ای نمی گیریم

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 2

چرا سلدان؟ معامله یکی از اساسی ترین تعاملات انسانی است ، اما دسترسی به ابزارهای فروش همیشه یک واقعیت چالش برانگیز و ناعادلانه برای بخش بزرگی از مردم بوده است. با ظهور خدمات تجارت الکترونیکی ، تجارت و دسترسی به ابزارهای فروش آنلاین ارزانتر و سریعتر...

3 استراتژی رشد برای ایکامرس فشن شما در سال 1400

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

برندهای اسم و رسم دار زیادی در بازار فشن کار می کنند. اما شرکت های کوچک تر هم اگر استراتژی درستی داشته باشند می توانند تبدیل به برندهای موفق شوند.

5 فوت کوزه گری بازاریابی محتوایی برای اینکه برند فشن شما به چشم بیاید

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از ابعاد حیاتی برندینگ آنلاین، شناساندن برند به دیگران است که در بازاریابی به آن آگاهی از برند (brand awareness) می گویند.

آیا هنوز نیاز به استخدام برنامه نویس، خرید پکیج های فروشگاه ساز و یا هاست داریم؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 2

این روزها دنیای کسب و کارها تغییرات بسیاری داشته است و از این میان، فروشندگانی به موفقیت می رسند که تجارت خود را به روز نگه دارند. البته منظور از به روز نگه داشتن تجارت، ارائه خدمات و کالاهای جدید نیست؛ منظور ساختار و رنگ و بوی جدیدی است که باید به تجارت خ