8 قانون ساده برای نوشتن توضیح محصولی که منجر به فروش میشود

8 قانون ساده برای نوشتن توضیح محصولی که منجر به فروش میشود


هم اکنون مشتری در صفحه شماست و به دنبال محصولی است که پاسخگوی نیازهای وی باشد. آخرین گام این است که مشتری را قانع کنید دکمه اضافه کردن به سبد خرید را بفشارد. با یک توضیحات محصول بسیار موثر، این امر شدنی است. وقتی سخن از تبدیل مخاطب به مشتری به میان میاید، توضیحات محصول بخش بسیار مهمی از فروشگاه آنلاین شماست. اما، با وجود قدرت تاثیر بالای این بخش، نوشتن یک توضیح خوب برای محصول میتواند به شدت سخت باشد. اگر تعداد بسیار زیادی محصول دارید که باید برای همه آنها توضیحاتی درج کنید، این کار میتواند به شدت کسل کننده به نظر بیاید. به همین دلیل ما نوشتن توضیحات محصول را به 8 قانون بسیار ساده تقسیم کرده ایم که به شما کمک میکند توضیحاتی درباره محصول بنویسید که میتواند به فروش آن کمک کند.

نوشتن توضیحات موثر برای محصول

  1. بدانید که مخاطبان هدف شما، چه کسانی هستند.
  2. بر روی مزایای محصول تمرکز کنید.
  3. داستان را کامل بگویید.
  4. از زبان و لحنی طبیعی و ساده استفاده کنید.
  5. از لغات کلیدی و قدرتمندی استفاده کنید که به فروش منجر میشوند.
  6. مطالعه را راحت کنید.
  7. بهینه سازی برای موتورهای جستجو انجام دهید.
  8. تصاویر خوبی برای محصول قرار دهید.

جایزه: چگونه نمونه توضیحات محصول خود را بسازید و تست کنید.

1. بدانید که مخاطبان هدف شما، چه کسانی هستند.

اولین گام برای نوشتن توضیحات محصول، تعریف مخاطب هدف است. شما میخواهید بدانید که کدام یک از ویژگی های محصول به نظر خریدارتان جذابتر است. این مرحله با درک شخصیت خریداران آغاز میشود، یعنی ویژگی های شخصیتی مشتریان بالقوه را بشناسید. شخصیت خریداران به شما کمک میکند تا بهتر متوجه شوید کدام ویژگی های محصول از نظر مشتریان ارزشمندتر است. حین نوشتن توضیحات محصول این سوالات را نیز در ذهن داشته باشید

  • این فرد چگونه به صفحه من هدایت شده است؟
  • به صورت کلی علایق این فرد چیست؟
  • چرا باید این فرد به فروشگاه آنلاین شما علاقمند شده باشد؟
  • این فرد چگونه درباره محصول شما به دوستان خود توضیح میدهد؟
  • چه ویژگی ها یا مزایایی از نظر این فرد جالبتتر خواهند بود؟

با در ذهن داشتن این سوالات در هنگام نوشتن توضیحات، شما قادر خواهید بود مطالبی بنویسید که منجر به فروش میشوند. مثلا به این محصولِ Salt Lady نگاه کنید. شخصیت خریدار فقط شخصی که یک لامپ میخرد نیست. بلکه شخصیت این فرد میگوید او به محصولات طبیعی برای خانه بسیار علاقمند است به ویژه وقتی سخن از آلرژی و حساسیت به میان میاید. در این مورد احتمالا این خریدار دوست دارد که در مورد ویژگی های طبیعی محصول چیزهایی در توضیحات یاد بگیرد. Salt Lady به جای اینکه همچون دیگر فروشنده ها بر ویژگی های ظاهری لامپ تمرکز کند، بر ویژگی هایی از این لامپ تمرکز میکند که از نظر خریدارانش بیشترین جذابیت را دارد. این ویژگی ما را به قانون شماره 2 هدایت میکند.

2. بر روی مزایای محصول تمرکز کنید.

شما به عنوان یک صاحب کسب و کار احتمالا دوست دارید همه ویژگی های محصول خود را به اشتراک بگذارید و نشان دهید که محصولتان بهترین ویژگی ها و امکانات را دارد. اما مشتری ها علاقه ای به شنیدن امکانات معمولی محصول شما ندارند بلکه میخواهند بدانند این محصول چه سودی به آنها میرساند. ویژگی های محصول در واقع اطلاعاتی درباره مسائل فنی آن ارائه میکنند در حالیکه مزایای محصول به مشتری میگویند که این محصول چگونه میتواند زندگی آنها را بهبود دهد. اگر نگاه دقیقتری به توضیحات یک محصول خاص بیندازیم میتوانیم ببینیم که ویژگی های اصلی و مزایا در آن وجود دارد. در این توضیح آمده است که این محصول 100 درصد نمک هیمالیا دارد، وزنی حدود 6-4 پوند داشته و دکمه روشن/ خاموش و مجموعه لامپ حبابی را دربرمیگیرد. مزایای این محصول به شرح زیر هستند: آلودگی EMF اندک، هوای تمیز و کاهش دادن علائم آلرژی، آسم و سردرد. مثال دیگری را میتوان در توضیحات محصولی که برای نوعی شمع(برای مراسم مذهبی)، ساخته شرکت Yankee Candle، آمده است، مشاهده کرد. خب چه ویژگی این محصول را بسیار خاص کرده است؟ خب پاسخ این سوال در مسیری است که دقیقا خریدار را به سمت شما هدایت میکند. آنها در این توضیح مزایای بسیار خوب این شمع را بیان کرده اند که اکثر افراد را راضی میکند. آنها به جای اینکه مثل همه از بوی خوب این شمع یا نقش آن در خانه صحبت کنند، به بیان مزایای داشتن این شمع خاص میپردازند. مزایای اصلی ای که مشتریان میتوانند از این شمع انتظار داشته باشند:

  • شما میتوانید بدون خرید یک شمع بزرگتر و گرانتر، بوی خوبی از این شمع احساس کنید.
  • اندازه کوچک آن باعث شده برای استفاده در طول روز بسیار مفید باشد.
  • به راحتی میتوانید آن را در یک نقطه مرکزی مثل روی میز شام قرار دهید.
  • کاملا ایمن بوده و استفاده از آن هم بسیار راحت است. به راحتی میتوانید شمع را روشن کنید و به کار خود برسید.

محتوای توضیحات شما برای محصول باید به گونه ای باشد که خریداران بالقوه را قانع کند که این محصول به وضوح زندگی آنها را تغییر میدهد. قبل از اینکه شروع به نوشتن توضیحات محصول خود کنید، لیستی از ویژگی ها و مزایای آن تهیه کنید. به این فکر کنید که این محصول چگونه بر لذت افراد می افزاید یا از درد آنان میکاهد. برای هر ویژگی ای که لیست میکنید یک مزیت هم برای مشتری ارائه کنید. مثلا اگر ویژگی محصول دارا بودن 100 درصد نمک هیمالیا است، مزیت آن کاهش آلرژی است. اگر ویژگی شمع وزن 1.75 اونسی است، مزیت آن این خواهد بود که قابل استفاده در فضاهای کوچک است مثل جشن شبانه، حمام یا یک میز. اینکه ویژگی های محصول را به مزایا تبدیل کنید باعث میشود به سرعت بتوانید توضیحات قانع کننده تری برای محصول بنویسید.

3. داستان را کامل بگویید.

یک توضیح خوب باید همه جزئیات محصول را به طور کامل بیان کند، مزایای آن را به مشتری بگوید و از نظر احساسی او را تحریک کند. احساسات بر رفتار خریدار تاثیر میگذارند، بنابراین توضیحات محصول شما بهترین مکان برای تحریک کردن احساسات است. اما چگونه باید این کار را انجام دهید. با پاسخ دادن همه سوالات احتمالی مشتریان بالقوه. سیوانا اسپریت این کار را به بهترین شکل ممکن در نوشتن توضیحات محصولات Natural Amethyst Ring انجام میدهد. توضیحات محصول، بی شک شامل ویژگی های محصول نیز میشود اما به ویژگی اصلی آن یعنی آمتیست نیز میپردازد. او این کار را با تمرکز کردن بر مزایای معنوی آمتیست انجام میدهد. در این توضیحات بر روش های استفاده از آن تمرکز میشود که به مشتریان اجازه میدهد بتوانند حضور آن را در زندگی خود تصور کنند. مثال دیگری از قصه گویی را میتوان در Teema Teas مشاهده کرد. در توضیحات چای جاودانگی، درباره اهمیت تاریخی این نوع چای و مزایای دیگر آن میخوانیم. با گفتن قصه کاربردهای قدیمی این چای، خواننده میتواند کشت دقیق این چای در هزاران سال قبل و مصرف آن در نواحی روستایی چین را تصور کند. این توضیحات به شما اجازه میدهند که یک زندگی را با خواندن ویژگی های این چای تصور کنید و در واقع باعث میشود شما بخواهید این چای در زندگی شما جا داشته باشد. با گفتن یک قصه کوتاه درباره محصول، احتمال اینکه مشتری در سطح احساسی با آن درگیر شود بالاتر میرود. این نکته ای کلیدی برای تبدیل کردن مشتریان به بالقوه به خریداران واقعی است. وقتی که قصد قصه گویی درمورد محصول خود را دارید، سعی کنید به این سوالات پاسخ دهید:

  • از ابتدا چه کسی این محصول را ساخت؟
  • چه چیزی باعث شد این محصول را بسازند؟
  • مسیر ساختن این محصول چه بود؟
  • این محصول در زندگی روزمره خریدار چگونه به نظر میرسد؟

اینکه صحنه را اینگونه طراحی کنید باعث میشود مشتری طوری محصول را ببیند که هیچ گاه با بیان ویژگی ها و مشخصات فنی امکانش وجود نداشت. اگر بتوانید کاری کنید که مشتری محصول را به عنوان یاور و همراهی احساسی ببیند، احتمالا فراموش میکند که این محصول قرار است به وی فروخته شود.

4. از زبان و لحنی طبیعی و ساده استفاده کنید.

وقتی توضیحات محصول را بلند برای خودتان میخوانید اینگونه به نظر میاید که در حال حرف زدن با دوستتان هستید؟ یا انگار مجموعه ای لغات تولید شده توسط کامپیوتر به نظر میرسد؟ اگر توضیحات محصول شما به گونه ای نیست که انگار با دوست خود حرف میزنید بهتر است که کمی زندگی و هیجان به آن وارد کنید. اینکه چنین لحن و بیان طبیعی داشته باشید باعث میشود که مشتریان بهتر بتوانند با برند شما ارتباط برقرار کنند. Nasty Gal این کار را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد، به این صورت که در تمام وبسایت حتی در عناوین محصولات هم مثل یک دوست دختر بامزه و دوست داشتنی صحبت میکند. مثلا به جای فروش کفش پاشنه دار آنها کفش های خوشگلی میفروشند که یک خانم ممکن است به دیگری پیشنهاد دهد. این لحن دوست دختر مانند در سرتاسر سایت حفظ میشود، از عنوان محصولات، توضیح آنها، طرح رنگ ها گرفته تا نام شرکت. مثال دیگری از این روش را میتوان در فروشگاه خانم مِیِر مشاهده کرد. نحوه بیان توضیحات محصول به همان صورتی است که احتمالا شما با دوستان خود حرف میزنید. هیچ صفت خالی یا ادعای بی اساسی دیده نمیشود. این توضیحات به طور کامل همه مزایای آن را پوشش میدهند. لحن توضیحات، کاملا طبیعی بوده و همراستای لحن کل برند است. استفاده از یک لحن ثابت و متناسب با برند، باعث میشود اعتماد بیشتری ایجاد شود و از میان هزاران برند تجارت الکترونیک، برندهای خاصی در ذهن افراد بمانند.

5. از لغات کلیدی و قدرتمندی استفاده کنید که به فروش منجر میشوند.

یک سری لغات و اصطلاحاتی وجود دارند که باعث تحریک احساسات در انسان ها میشوند. خوشبختانه در مورد فروشگاه های اینترنتی این لغات باعث افزایش فروش نیز میگردند. با آگاهی از این لغات، شما بسیار راحتتر میتوانید مشتریان خود را قانع کنید تا خرید خود را نهایی کنند. جان مورا در Smart Blogger این لغات را به عنوان لغات قدرت توصیف میکند. او لیست کاملی از لغاتی ارائه میکند که میتوانند باعث جذابتر شدن توضیحات شما شوند. کفش Bangs جوری این لغات را در توضیحات محصول خود قرار میدهد که شما فراموش میکنید قرار است برای یک جفت کفش، 60 دلار بپردازید. این کفش ها تجربه ی خوشمزه ای هستند که باعث میشوند زندگی را بترکانید، نمیدونم ترکاندن برای شما به چه معنی است. این کفش ها وقتیکه در حال گردش در محیط هستید، انرژی مثبت با خود به همراه می آورند و تجربه شما را بسیار جذابتر میکنند. شما میتوانید ببینید که دوستتان درباره این محصول برای شما تعریف میکند، در واقع این همان چیزی است که آنها در زمان نوشتن توضیحات میخواستند. خب آخه کی میتونه کالایی که دوستش پیشنهاد داده رو رد کنه؟ وقتی که توضیحات را مینویسید سعی کنید لغات یا صفت هایی استفاده کنید که کمی ظاهر کار را بهتر نشان دهد. به جای اینکه از لغاتی مثل خوب و با کیفیت استفاده کنید، از لغات قدرتمندی مثل چشمگیر و شورانگیز بهره ببرید.

6. مطالعه را راحت کنید.

مردم محدوده توجه اندکی دارند و فقط 16% مطالبی که در صفحه وجود دارد را میخوانند. بنابراین توضیحات محصول شما باید به گونه ای باشد که مردم قادر باشند آن 16% را به بهترین شکل دریافت کنند. شما میتوانید این کار را با قابل بررسی کردن توضیحات خود انجام دهید. به این صورت مشتری قادر خواهد بود اطلاعاتی که میخواهد را بدون مطالعه اطلاعات بیهوده به دست آورد. با قرار دادن بولت پوینت، بندهای چند جمله ای و پر از فضای خالی و اندازه های متفاوت فونت، مطالعه توضیحات را برای خواننده راحتتر کنید. Health Warrior صفحه توضیحات خود درباره بارهای دانه چیا را به خوبی قابل مطالعه و پیمایش کرده اند. آنها از اندازه فونت های متفاوت، بندهای کوتاه و بولت پوینت بهره میبرند تا به خوبی درباره مزایای کلیدی این محصولات سخن بگویند. وقتی دارید برای محصولات اینترنتی خود توضیحات مینویسید، به دنبال فرصت های ساده ای برای قابل پیشمایش کردن متن باشید. مواد تشکیل دهنده و مشخصات فنی را به راحتی میتوانید با استفاده از بولت پوینت مشخص کنید. داستان و نکات خاص را هم میتوانید در بندهای کوتاه بنویسید. عنوان محصول را هم میتوانید در سر تیتر قرار دهید. با قابل مطالعه کردن توضیحات محصول خود، احتمال از دست دادن یک مشتری بالقوه طی فرایند خرید، بسیار کاهش می یابد.

7. بهینه سازی برای موتورهای جستجو انجام دهید.

لازم است که همه اقداماتی که بر روی وبسایت خود انجام میدهید را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. سئو راحتترین راه برای جذب مشتریان جدید به صفحه شماست که در واقع اولین مرحله از راضی کردن مشتری برای خرید از شماست. بهینه سازی با لغات کلیدی آغاز میشود، که در واقع اصطلاحی هستند که خریداران برای جستجوی کالای مورد نظر خود به کار میبرند. با اندکی تحقیق میتوانید متوجه شوید که کدام لغات کلیدی برای فروشگاه شما مناسبند. مثلا "شلوارهای زنانه مشکی"، یک کلیدواژه است که به راحتی میتواند در سایت شما قرار بگیرد. با یک جستجوی کوچک درباره شلوارهای زنانه مشکی میتوانید ببینید که تعدادی از بهترین نتایج جستجو، ترکیبی از این واژه‌ها هستند مثلا شلوارهای مشکی برای زنان یا شلوارهای راحتی زنانه. برای اینکه متوجه شوید لغات کلیدی مورد نظر گوگل چه چیزهایی هستند باید به دنبال لغات بسیار برجسته بگردید. اگر بر روی یکی از فهرست های موجود در صفحه اول کلیک کنیم میتوانیم ببینیم که آنها چگونه از این کلیدواژه ها استفاده میکنند تا در صفحات ابتدایی جستجو به نمایش درآیند. آنها از کلیدواژه یا ترکیبی از آن در صفحه محصول و در عنوان آن استفاده میکنند. شاپیفای پیشنهاد میکند برای دریافت نتایج بهتر و در راستای اصول سئو، باید کلیدواژه ها را در این بخش ها قرار دهید:

  • صفحه عناوین
  • توضیحات متا(توضیحات کوتاهی که در صفحه جستجو نمایش داده میشوند.)
  • تگ های تصاویر
  • توضیحات محصول

برای اینکه ایده های بهتری در مورد کلیدواژه های مورد استفاده در سایت خود داشته باشید آنها را در سایت LSIGraph قرار دهید تا لیستی از انواع کلیدواژه ها به دست بیاورید. این ابزار در سراسر اینترنت جستجو میکند تا ببیند لغات کلیدی شما در چه صفحه هایی رتبه بالاتری دارد. سپس لغات مرسوم تر در آن صفحات را برای شما لیست میکند. این کار به شما ایده ای میدهد درباره اینکه چه سایت هایی هم اکنون از نظر سئو عملکرد خوبی دارند و میتوانند در عنوان یا توضیحات محصول شما به کار روند. با این لیست لغات کلیدی مرتبط، میتوانید ببینید که لغت "ارزان" یک اصلاح جستجویی محبوب بوده و میتوان از آن به راحتی در عنوان یا توضیحات محصول خود بهره ببرید. توجه داشته باشید که بهتر است که لغات کلیدی را در عنوان محصول خود به کار ببرید زیرا در موتورهای جستجو بیشترین وزن را به خود اختصاص میدهد. آیا استفاده از کلید واژه ها در عنوان و توضیحات باعث میشود رتبه اول در صفحات جستجو باشید؟ به احتمال زیاد خیر. اما بی شک این کار باعث میشود افرادی که به دنبال محصول شما هستند، راحتتر آن را پیدا کنند.

8. از تصاویر خوبی برای محصول بهره ببرید.

حتی اگر توضیحات محصول شما کامل باشد هم برای کاملتر شدن آن به عکس های با کیفیت نیاز دارید. چرا؟ زیرا از نظر 63% مشتریان، تصاویر محصول از توضیحات و حتی نظرات آن مهمتر هستند. بنابراین یکی از مهمترین بخش های توضیحات محصول شما، عکس های آن هستند. عکس های با کیفیت به مشتری نشان میدهند که ویژگی های اصلی محصول چه چیزهایی هستند و به مشتری اجازه میدهند بتواند داشتن این محصول در زندگی اش را تصور کند. برای مثال Vitamix، برندی که غذاسازهای بسیار حرفه ای میفروشد، برای اینکه به فروشِ بهتر کمک کند از ویدیوها و عکس های با کیفیت بهره میبرد. به جای اینکه مطالبی درباره قدرت موتور یا ظرفیت غذاساز بنویسند، تصاویر و ویدیوهایی از غذاساز پر از غذا نشان میدهند و همچنین ویدیویی درباره موتور در سایت قرار میدهند. علاوه بر این میتوانید ببینید که آنها از لغات قدرتمند بهره برده و مزایای آن را به صورت خیلی کوتاه و قابل پیمایش در توضیحات بیان کرده اند. با نشان دادن توانایی های فنی و کاربردی این غذاساز، مشتری به راحتی میتواند داشتن آن در منزلش را تصور کند. Canon هم این کار را با فراهم کردن تصاویر و ویدیوهای باکیفیت از ویژگی های دوربین های خود انجام میدهد. امکانات دوربین ها به گونه ای به تصویر کشیده شده اند که فرد احساس میکنند خودش آن را به دست گرفته است. اگر این دوربین در دست شما بود احتمالا دوست داشتید که صفحه را جابجا کنید، لنز را طویلتر کنید یا فلاش آن را تست کنید. اما با توجه به اینکه شما نمیتوانید دوربین را در دست خود بگیرید تصاویر همه این مراحل تست کردن را برای شما انجام میدهند. چرا این روش کاربردی است؟ زیرا تحقیقات نشان داده اند مشتریانی که محصول را در دست خود بگیرند و مشاهده کنند تمایل به خرید بالاتری دارند. این واقعیت در مورد تصاویر و ویدیوها نیز صادق است. احتمالا شما امکان اینکه ویدیوهایی حرفه ای و خاص آماده کنید را نداشته باشید، اما حداقل میتوانید اطمینان حاصل کنید که تصاویر شفاف و باکیفیتی که همه مزایای محصول را نشان میدهند، ارائه میدهید.

چگونه نمونه توضیحات محصول خود را بسازید و تست کنید.

با وجود این 8 قانون ساده احتمال دارد که هنوز هم بخواهید برای نوشتن توضیحات محصول خود از یک قالب آماده استفاده کنید. به جای آن سعی کنید قالب خاص خودتان را بسازید. برای اینکه شاخصه اصلی مورد نظر مخاطبان هدف خود را متوجه شوید، زمان کافی بگذارید و آن را در توضیحات خود بگنجانید. تعدادی سوال که میتواند به شما کمک کند:

  • محصول شما چه مشکلی را حل میکند؟
  • از چه لغات قدرتمندی در توضیحات خود بهره برده اید؟
  • آیا داستان را به صورت کامل گفته اید؟
  • آیا این داستان را به یکی از دوستان خودتان هم میگویید؟
  • آیا تصاویر شما به طور کامل ویژگی ها و مزایای کلیدی آن را نشان میدهند؟

به محض اینکه یک فرمول خوب برای توضیحات محصول خود پیدا کردید آن را آزمایش کنید. این قوانین را بر روی تعدادی از محصولات خود آزمایش کنید و نتایج را نظارت کنید. به این موضوع هم توجه کنید که آیا این کار به افزایش فروش شما کمکی میکند یا خیر و آیا ترافیک معمول سایت شما را بالا میبرد. اگر توضیحات جدید محصول، فروش را افزایش دهد، جلوتر بروید و تغییرات را بر روی دیگر محصولات فروشگاه آنلاین خود نیز پیاده سازی کنید. در غیر اینصورت باز هم تغییرات خود را بررسی کنید و فرصت هایی برای بهتر شدن آن برگزینید.

نتیجه گیری

این هشت قانون ساده بر مبنای تحقیقات مصرف کننده تنظیم شده و تاثیرات آنها در فروش اثبات شده است. مهمترین نکته این است که توضیحات محصولات شما نباید آنقدر بر روی جنبه های اساسی آن در جهت بهبود زندگی مشتریان تمرکز کند و تلاش بیهوده ای برای خوب نشان دادن آن بکند و البته اگر شما بتوانید مشتری را در این خصوص راضی کنید فروش شما افزایش خواهد یافت. اگر در صفحه محصول، از توضیحات خوب و چشمگیری بهره نبرید، با ریزش مشتری قابل توجهی روبرو خواهید شد. برای اینکه توضیحات قابل قبولی بنویسید باید چند قانون ساده را رعایت کنید مثلا از لحن صمیمانه و خاصی استفاده نمایید و تنها به ویژگی ها و مشخصات فنی محصول خود تکیه نکنید بلکه این ویژگی ها را به مزایایی قابل لمس تبدیل نمایید. مهمتر از همه آنکه از تصاویر و ویدیوهای با کیفیتی استفاده کنید تا تمام امکانات محصول شما را به مشتری نشان دهند.


چگونه میتوان مطالعه و پیمایش توضیحات را راحتتر کرد؟

با استفاده از بولت پوینت ها برای بیان مشخصه های فنی و همچنین استفاده از بندهای کوتاه برای بیان مزایا و همچنین بهره بردن از اندازه فونت های متفاوت میتوان مطالعه و پیمایش متن را بسیار راحتتر نمود.

حین نوشتن توضیحات محصول چگونه میتوان اطلاعات کاملی با توجه به ویژگی های مخاطب ارائه داد؟

با پرسیدن سوالاتی مانند :این فرد چگونه به صفحه من هدایت شده است؟به صورت کلی علایق این فرد چیست؟

استفاده از تصاویر چه تاثیری بر فروش دارد؟

مشتریانی که محصول را در دست خود بگیرند و مشاهده کنند تمایل به خرید بالاتری دارند. این واقعیت در مورد تصاویر و ویدیوها نیز صادق است.

لحن متن توضیحات باید به چه صورتی باشد؟

لحن بیان توضیحات باید کاملا طبیعی باشد یعنی به گونه ای که ممکن است شما با دوست خود صحبت کنید و اطلاعاتی را به او بدهید. این لحن باعث میشود فرد همیشه برند شما را به خاطر بسپارد.



🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: October 27, 2020 11:10
تاریخ آخرین بازنویسی: October 27, 2020 11:10







اعتبار دامنه در MOZ و نحوه بهبود آن

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

اعتبار دامنه MOZ عددی بین 0 تا 100 است که حدود رتبه یک دامنه در موتورهای جستجو را نشان میدهد. بنابراین میتوان اعتبار دامنه را با پیج رنک یا رتبه صفحه مقایسه کرد،

بک لینک، شاه کلید دیجیتال مارکتینگ

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

اگر میخواهید بدانید بک لینک ها چه تاثیری بر سئوی سایت میگذراند به خواندن این نوشتار ادامه دهید

قیمت گذاری درست محصول، فروش بیشتر

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

یکی از سختترین تصمیم های یک شرکت در هنگام عرضه محصولات، تعیین قیمت آنها است. استراتژی های قیمت گذاری بسیاری در جهان کسب و کار وجود دارند. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار،در دنیایی پر از مدل های قیمت گذاری باید بهترین و مناسبترین آن را برای خود برگزینید.

چک لیست انتخاب بهترین نرم‌افزار پایانه فروش برای کسب‌و‌کار شما

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

نرم افزارهای پایانه فروش دائما تغییر یافته و تکامل می یابند و صندوق های دریافت پول نقد به تنهایی توانایی پاسخگویی به نیازهای متغیر را ندارند.

راهکارهای عملی برای آنلاین کردن سریع فروشگاه فیزیکی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

اگر یک فروشگاه سنتی دارید و قصد دارید وارد فضای آنلاین شوید با خواندن نکات زیر به سرعت می توانید فروش اینترنتی را آغاز کنید

انبارگردانی راحت تر: 10 توصیۀ عملی برای شمارش فیزیکی موجودی های انبار

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

اگر خرده فروش هستید، لابد شما هم از انبارگردانی بیزارید! شمردن تک تک کالاها کار عذاب آوری است که می تواند ساعت ها وقت شما را بگیرد و خیلی وقت ها هم مجبورید مغازه را موقتا برای انجام این کار تعطیل کنید.

انواع گزارش موجودی و فروش برای خرده فروشی ها

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

برای تحلیل داده ها و گزارش گیری موجودی کمک لازم دارید؟ ما اینجا شش نوع از مهم ترین گزارش ها را نام می بریم که برای هر خرده فروشی لازم هستند. در نرم افزار مدیریت انبارتان دنبال این گزارش ها بگردید.

با رعایت این نکات در نوشتن توضیح محصول، فروش خود را افزایش دهید

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

اگر تعداد بسیار زیادی محصول دارید که باید برای همه آنها توضیحاتی درج کنید، این کار میتواند به شدت کسل کننده به نظر بیاید. به همین دلیل ما نوشتن توضیحات محصول را به 8 قانون بسیار ساده تقسیم کرده ایم که به شما کمک میکند توضیحاتی درباره محصول بنویسید.