برنامه توسعه سلدان ، می توانید شریک سلدان باشید!

قصد دارم در این مطلب در رابطه با اهداف و برنامه آتی سلدان مطالبی رو بنویسم. هدف از این مطلب جلب نظر افراد متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ، طراحی، نویسندگی و هر فردی است که علاقه به مشارکت در رشد سلدان دارد. تشکر ما از این افراد به صورت دعوت به تیم، پرداخت مالی و توکن های سلدان خواهد بود. در رابطه با توکن های سلدان ، موارد کاربرد و برنامه های آن در مطلبی دیگر توضیح خواهیم داد. ابتدا نگاهی به سلدان کنونی بیندازیم.


سلدان چیست؟

سلدان امکان ایجاد و مدیریت فروشگاه کاملی را برای شما فراهم می آورد. اگر قبلا صاحب یک وبسایت هستید، سلدان این امکان را فراهم ساخته تا شما بتوانید از امکانات این پلتفرم بر روی دامین یا وبسایت شخصی خود استفاده نمایید. بدین منظور کافیست مراحل انتقال به سلدان طبق دستورات گفته شده را اجرا نمایید. برای کار با سلدان مهم نیست چقدر در کسب و کار آنلاین تجربه دارید. مهم نیست شما چه شغلی دارید. عکاس باشید یا صاحب یک رستوران، تعمیرکار موبایل باشید یا آرایشگر، شما می توانید کسب و کار خود را به صورت آنلاین در سلدان مدیریت کنید. سلدان با داشتن صدها ویژگی در دل خود رشد کسب و کار و برند شما را ساده تر خواهد کرد.

از جملات تبلیغاتی مثل پلتفرم کسب و کار، فروشگاه ساز، سایت ساز حرفه ای و از این دست بگذریم. مسئله اول برای ما این امر است که سلدان رو به چه سمتی ببریم تا یک کپی از فروشگاه ساز های دیگر مثل Shopify، BigCommerce ، WooCommerce نباشد. سلدان از نظر عملکرد و ساختار مشابه Shopify هست. یعنی بر خلاف فروشگاه ساز های مرسوم کلیه فرایند پشتیبانی و خدمات فنی و سرور توسط سلدان (e-commerce platform) صورت می گیرد و نیازی به خرید هاست، نصب فروشگاه ساز و انجام تنظیمات بر روی سرور توسط فروشندگان نمی باشد. در حال حاظر بیشترین گرایش در تیم سلدان به سمت تبدیل کردن سلدان به یک شبکه کسب و کار اینترنتی (e-commerce network) هست. یعنی چیزی کم و بیش بامشخصات زیر:

1- ساختار نمایش محصولات، فرایند خرید و محتوای آن ساختار و چهارچوب یکسانی داشته باشد.

2- حذف گزینه های بیشمار برای طراحی فروشگاه و ساده سازی فرایند های راه اندازی و فروش محصولات.

3- هر فردی با هر سطح دانش و بودجه ای بتواند یک فروشگاه حرفه ای داشته باشد و بخش بزرگی از نگرانی های فنی، هزینه های بیشمار و هزینه های مالی و زمانی را از فرایند راه اندازی یک فروشگاه حذف نماید.

آیا شما پیشنهاد و نظری دارید؟ ما در این مورد از هر پیشنهاد و کمکی استقبال می کنیم.

در کمپین سلدان می توانید مشارکت کنید؟

ما از مشارکت شما در تولید محتوای آموزشی در سایت سلدان استقبال می نماییم.

آیا در زمینه مبادلات مالی فعال هستید؟

مدیریت مالی و پرداخت ها ساده تر از همیشه، سریعتر، ارزانتر و امن تر خواهند بود. هدف سلدان فراهم آوردن بستر توسعه اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مالی برای استارتاپ ها، شرکت های بزرگ و کوچک مالی و توسعه دهندگان مستقل است. هدف سلدان ارائه خدمات مالی نو آورانه، انعطاف پذیری و گسترده ای است که شامل ارز های رسمی مانند ریال و دلار و همچنین ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین و اتریوم می باشد. قابل توجه آنکه در مورد اینگونه خدمات، بانک ها به صورت مستقیم به دلیل نیاز به پذیرش ریسک بالا تمایلی به ورود به آن ندارند.همچنین با توجه به برنامه سلدان برای بازار اروپا و آمریکا ملاحظات لازم بایستی در نظر گرفته شود.

این مطلب تکمیل می شود...





🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 2

Mehrdad Pajuhaan نویسنده: Mehrdad Pajuhaan
تاریخ انتشار: August 21, 2019 05:33
تاریخ آخرین بازنویسی: June 07, 2020 02:20







تاثیر داشتن فروشگاه اینترنتی در موفقیت کسب و کارها

🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 2

چرا کسب و کار اینترنتی امروزه رونق بیشتری دارد؟ استفاده آسان و فراگیر از اینترنت و افزایش روزافزون کاربران آن یکی از مهم‌ترین دلایل رواج خرید و فروش اینترنتی است. کسب و کارهای قدیمی با روزآمد کردن خود و احداث سایت و فروش اینترنتی به جمع کسب و کارهایی می‌پی

۱۵ نکته اثبات شده برای دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام

🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 3

هر روز سوالات زیادی در رابطه با اینستاگرام از من پرسیده می شود؛ اما معمولاً عمده آن ها به یک سوال اساسی برمی گردد که "چگونه لایک بیشتری در اینستاگرام دریافت کنیم"؟! و بنظر من هم سوال خوبی است بدلیل اینکه همه دوست دارند تا مطالبشان توجه بیشتری را به خود جذب

کار در خانه و نیاز به فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

به لطف اینترنت و امکانات نامحدود آن، این روزها برای راه‌اندازی کسب‌وکار نیازی به سرمایه‌های کلان نیست. زمانه‌ای است که در آن می‌توانید با داشتن یک ایده درخشان و البته پشتکار و صبر، یک تجارت موفق به راه بیاندازید.

6 راه برای بالا بردن ویو ی کلیپ ها در اینستاگرام

🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 2

آیا می خواهید تبلیغاتتان جهانی شود و درهمه جا پخش گردد؟خیلی از مردمی که کلیپ هایشان ویو ی جهانی می خورند، از قبل برای آن برنامه ریزی نکرده ند.لحظات خجالت آور و دوربین های روشن پنهان دست به دست هم میدهند و این کلیپ ها را میسازند. نتیجه اش 15 دقیقه ای است که

اهمیت نقد و نظر دیگران راجع به محصول و روشِ افزایش تعداد نظرات

🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 2

آمازون، وال مارت و تارگت، فقط به عنوان یک سری خرده فروشِ بزرگ در جهان شناخته نمی شوند. این وب سایت ها، در حقیقت به عنوان یک منبع آگاهی نیز در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

11 اشتباه متعارف که در بازار اینفلوئنسرها مرتکب میشویم

🧡 پسندیده: 2

💡 تشویق: 3

در سالهای اخیر شاهد افزایش محبوبیت اینفلوئنسرها و به طور کلی، عمر اینفلوئنسینگ در سراسر جهان بوده ایم. برخی از مدیرعامل های شرکت های بزرگ معتقدند که بهترین راه برای ساختن یک برند قدرتمند، استفاده از اینفلوئنسر است. با توجه به آماری که توسط سایت اد ویک منتش

10 مورد از بهترین فواید بازاریابی از طریق ایمیل

🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 2

در تحقیقی که از سمت شرکت Adobe انجام شده، نشان می دهد که در طول روز میلیون ها نفر به طور میانگین هر 6.4 ساعت یک بار ایمیل هایشان را بررسی می کنند. این آمار تنها مربوط به شرکت ها و کارمندان نیست.

چگونه محصولات خود را آنلاین بفروشیم؟

🧡 پسندیده: 2

💡 تشویق: 3

خرده ‌فروشی آنلاین با سرعت سرسام ‌آوری در حال رشد است و فروش اینترنتی محصولات اکنون یک چهارم حجم فروش کل خرده‌ فروشی ‌های دنیا را از آن خود کرده است. فروشندگان کالا و خدماتی که فروش آنلاین را نادیده می‌گیرند شاهد کاهش درآمد خود خواهند بود.