با جدیدترین استراتژی های بازاریابی فروشگاه های آنلاین آشنا شوید

تجارت الکترونیکی با بیش از 3.5 تریلیون دلار فروش در سراسر جهان ، در حال رشد سالانه و روزافزون است. با موانع کمتر برای ورود، دیگر مثل یک بازی برای بقیه شده است. با رقابت های روز افزون جدید ، تنها کسانی که برای مشتریانش انرژی مضاعف می گذارند میتوانند در میان انبوه جمعیت بدرخشند. و با کمال تعجب ،همین برندها هستند که بدون در نظر گرفتن رقابت ، موفق می شوند بازدیدکنندگان خود را به خریداران بار اولی و مشتریان خود را به مبلغان برند تبدیل کنند.راز آنها برای دستیابی به درآمد بیشتر و تغییر بیشترسالانه چیست؟ این همان چیزی است که ما بررسی کردیم. در نتیجه ، ما 13 استراتژی موثر برای بازاریابی تجارت الکترونیکی را پیدا کردیم که هر فروشنده مجازی می تواند برای بهبود فروش خود در سال 2020 و درآینده ، از آنها استفاده کند.
در این مقاله شما یاد می گیرید چگونه:

  • یک صفحه استفاده نشده را برای رسیدن به مشتریان بیشتر بهینه کنید (اشاره: این مورد شامل صفحات تشکر نمیشود)
  • یک جریان ایمیلی برای سبدخرید رهاشده ایجاد کنید.
  • به بازدیدکنندگان دو به شک در لحظه مناسب تلنگر بزنید.
  • • و نکات مهم دیگر.

اما قبل از شروع، یک انکار مسئولیت: هر بازدیدکننده ای که به صفحه شما پای میگذارد، جادو وار مشتری وفادار باقی نخواهد ماند. این خبر بدی است. خبر خوب این است که شما می توانید با استفاده از استراتژی و زمان مناسب ، دعوت شدگان را برای پایین بردن از قیف فروش خود در نظر بگیرید. چگونگی آن به شرح زیر است.

13 استراتژی بازاریابی که با رعایت آنها می توانید افزایش چشمگیری در فروش خود تجربه کنید

بخش اول: استراتژی های توفو یا بالای قیف

جریان توقو به فارسی بالای قیف  ToFu (Top-of-the-funnel) بازدیدکنندگانی هستند که به برند شما علاقمندند ولی درحال حاضر آمادگی درگیر شدن با برندتان را ندارند. اگرچه تعریف دقیق، بستگی به طول گردش خریدار و امتیازگذاری دارد ، اما ثبت نام های جدید ایمیلی یا اولین بازدید کنندگان وب سایت معمولا در مرحله توفوی قیف شما قرار دارند. متقاعد کردن جریان های توفو به پایین رفتن از قیف فروش شما و در نهایت تبدیل شدن به مشتری مستلزم گذر زمان و انرژی است. در اینجا چهار استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک بسیار تغییردهنده وجود دارد که برای بازدیدکنندگان در مرحله ی توفو به عنوان نیروی جاذبه عمل میکند.
1. با استفاده از کوییزها، افراد فوق العاده هدفمند جمع آوری کنید.
دریافت اطلاعات شخصی هنگام ثبت نام ، بدون آسیب رساندن به نرخ تغییر، برای بسیاری از بازاریابان یک چالش است. علاوه بر آدرس ایمیل ، باید به بازدیدکنندگان دلایل قانع کننده ای برای به اشتراک گذاری اطلاعات بیشتری از خودشان بدهید. یکی از راه های انجام این کار آزمون های تولید افراد هدفمند است. با استفاده از فرم های مختلف ، از جمله "شما کدام نوشیدنی استارباکس هستید؟" تا یابنده های سبک های شخصی ، کوییزهای تولید مشتری یکی از بهترین راههای جمع آوری افراد توفوی تکه شده است. یکی از بهترین کوییزهای مورد علاقه ی من مراقبت از خدمات عضویت ویتامین است. وقتی صفحه اول کمپانی را بررسی میکنید، مراقبت از در ابتدا شما را به شرکت در کوییز و سپس فرخوانی به اقدام CTA مستقیم سوق میدهد. به اولین سوالی که بعد از نام تان باید در این کوییز برای مراقبت پاسخ دهید دقت کنید:
بااین پرسش که چه میزان شما درباره خط تولیدشان آگاه هستید و متقاعد شده اید، ، مراقبت ارزیابی می کند که کجای مسیر خرید خود هستید و نتایج جستجوی شما را بر این اساس تنظیم می کند. اگر بگویید نسبت به ویتامین ها بدبین هستید ، این صفحه را مشاهده می کنید ... ... در حالی که آنها با این پیام از افراد آگاه استقبال می کنند: بعد از پاسخ دادن به چند سؤال درباره سن ، موقعیت مکانی ، اولویت ها و اهداف خود ، مراقبت ایمیل شما را در وسط کوییز میخواهد. ببینید چگونه به شما دلیل متقنی برای ثبت ایمیلتان با گفتن "خب ما می توانیم پاسخ های شما را ذخیره کنیم" میدهند. از آنجا که تقریباً در نیمه راه سؤالها قرار دارید بدون تفکر زیاد، کاری که میگویند انجام میدهید. پس از تکمیل این آزمون جامع ، مراقبت شما را به یک صفحه شخصی سازی شده با نام شما ، نتایج و توصیه های محصول بررسی شده خود هدایت می کند. در این قسمت ، مراقبت همراه با دلیل به جای فروش ناگهانی به شما در حالی که آمادگی ندارید ، توضیح میدهد که چه مکملی مناسب شماست. اکنون که این شرکت چیزهای زیادی راجع به شما می داند ، می توانند با استفاده از توصیه ها و مشوق های شخصی سازی شده ، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات های پرداختی برای شما بفرستد.
2. ارائه ی راهنمای هدیه سالانه
فصل خرید تعطیلات بهترین فرصت برای افزایش فروش تجارت الکترونیکی و ترویج محصولات قابل هدیه دادن است. با داشتن جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری و کریسمس ، فصل تعطیلات دوره ای بسیار سودآور برای بازاریابان تجارت الکترونیکی است. بسیاری از فروشگاه های آنلاین راهنمای هدیه تعطیلات را برای کریسمس ، سال نو یا روز ولنتاین ایجاد می کنند تا ایده های هدیه مرتبط را به بازدید کنندگان شان پیشنهاد دهند. اما چرا درآن روزها متوقف می شوید در حالی که هر روز، روز خوبی برای هدیه دادن است؟ به جای انتظار برای روزهای خرید پر رقابت ، می توانید ایده های هدیه را در تمام سال پیشنهاد دهید و بازدید کنندگان خود را به سمت خریدهای معنی دارهدایت کنید. این مثال راهنمای هدایای سایت توسط Ban.do را بررسی کنید:
توجه کنید که چگونه شرکت ها گزینه های مختلف هدیه را با عنوان " موردعلایق ما ، هدایای زیر 25 دلار ، و هدایای زیر 50 دلار" طبقه بندی می کنند. Ban.do همچنین امکان تصحیح انتخاب هایتان با استفاده از فیلترهای سمت چپ را فراهم میکند تا بهترین هدیه ای که دنبالش هستید پیدا کنید. این یک مثال راهنمایی هدیه ی عالی است زیرا مدیریت آن آسان است و به بازدیدکنندگان در جستجوی هدیه شان کمک میکند. بازاریابی ایمیلی کانال دیگری است که می توانید برای توزیع راهنمای هدایای خود در تمام طول سال استفاده کنید. از تاتلی الهام بگیرید:
این شرکت راهنمای هدایای تعطیلات خود را از طریق ایمیلی ارسال می کند که شما را به وب سایت آنها هدایت می کند. وقتی در ایمیل پایین می روید ، می بینید که این شرکت چگونه راهنمای هدایای خود را طبقه بندی می کند و می داند چه انتظاری دارید. اگر می خواهید یک قدم فراتر بردارید ، می توانید بهانه بیاورید تا چیزهای کوچک زندگی را جشن بگیرید و تعطیلات خود را بسازید. این یک راه خوب برای پیوند با مشتریان آینده شما (و موجود) و ترویج محصولات شما در طول سال است.
3. سبدهای خرید خالی را تغییر بدهید.
در یک سناریوی ایده آل ، بازدیدکنندگان به احتمال زیاد در صفحه اصلی شما فرود می آیند ، روی یک مجموعه کلیک می کنند و از آنجا قبل از انتقال به صفحه ی پرداخت به صفحه محصول می روند. اما در دنیای واقعی ، مسیر خریدار خطی نیست. وقتی یک بازدیدکننده ی مرحله ی توفو در یک صفحه ی بهینه سازی نشده مانند صفحه 404 و صفحه ی محصول تمام شده می رسد ، غالباً به نقطه پایانی سفر آنها تبدیل می شود. معدود برندهای تجارت الکترونیکی این موضوع را در نظر می گیرند ، اما Vinomofo یک استثناست. هنگامی که روی سبد خرید کلیک می کنید و بدون اضافه کردن موارد به صفحه سبد خود می روید ، این همان چیزی است که می بینید:
این شرکت با یک پیام محکم از شما استقبال می کند که می گوید: "ما فقط می توانیم فرض کنیم که دلیل این که شما هنوز محصولات عالی ما را ندیده اید" و محصولاتی را پیشنهاد می کند که در حال حاضر در حراج هستند. همچنین دقت کنید که چگونه با برجسته سازی تعداد مشتریانش و بطری هایی که فروختند سعی میکنند دلیل و مدرک اجتماعی بیافرینند. در ادامه ی توصیه ها ، یک دکمه CTA است که شما را به صفحه اصلی آنها باز می گرداند ، در صورتی که به دنبال چیزی غیر از این معاملات هستید. این یک استراتژی درخشان برای راهنمایی بازدید کنندگان در جهت صحیح و بازگرداندن تیترهای توفوی عقب مانده به جریان است. اگر می خواهید سبدهای خالی تان را بدون افراط در روند بررسی تغییر دهید، می توانید یک محصول پیشنهادی در پنجره جدید را ایجاد کنید که در URL سبد خرید شما نشان داده شود:
یک کمپین مشابه ایجاد کنید
4. یکبارخریدی ها را به عضویت تبدیل کنید.
شما به احتمال زیاد با اثربخشی بیش فروشی و آنچه این کار با درآمد شما میکند آشنا هستید. در حال حاضر بسیاری از فروشگاه های آنلاین برای افزایش ارزش سفارش خود ازبیش فروشی و فروش مکمل استفاده می کنند ، اما آزمایشات کمی با یافته های جدیدی وجود دارد که آن را بیشتر کند. MeUndies یک استثنا است. اگر به یکی از صفحات محصول آنها مراجعه می کنید ، دو گزینه قیمت گذاری را مشاهده می کنید: قیمت معمولی و قیمت عضو . اینجا معلوم است که چطور است. وقتی می خواهید یکی از محصولات آن را بخرید ، MeUndies ارتقاء عضویت و قیمت بهتری را به شما پیشنهاد می دهد. در حین انجام این کار ، آنها مزیت بارز عضوشدن را برجسته می کنند (22٪ صرفه جویی می کنید) و آن را با یک بار خرید (14 دلار در ماه) مقایسه کنید. اگر مشترک MeUndies نیستید ، قیمت انحصاری عضو را پرداخت میکنید و غفلت از آن بسیار خوب به نظر میرسد. نمونه بارز دیگر ازBeardbrand می آید. هنگامی که به صفحه محصولات Beardbrand مراجعه می کنید ، دو گزینه را مشاهده می کنید: یک بارخرید در مقابل راه اندازی مجدد خودکار و ذخیره. (توجه کنید که گزینه دوم چگونه برجسته و پررنگ شده است.) ارتقاء به اشتراک Beardbrand نه تنها به معنای صرفه جویی در هزینه بلکه شامل ارسال رایگان نیز می باشد. وسوسه کننده است ، مگر نه؟

بخش دوم: استراتژی های موفو

بازدید کنندگان وسط قیف بازریابی موفو (MoFu) کاربرانی هستند که با ایمیل یا محصولات شما درگیر هستند اما هنوز خریدی انجام نداده اند. به عبارت دیگر ، تیترهای MoFu گامی به سمت شما برداشتند ، و اکنون نوبت شماست که حرکت کنید. در این مرحله از قیف ، باید ذهنیت برتر نسبت به بازدیدکننده داشته باشید و موانعی را که مانع از خرید آنها شده است برطرف کنید. یک پیشنهاد ویژه در یک سبد رها شده یا یک مورد از لیست دلخواه می تواند به گشودن بیشتر موفو کمک کند. در اینجا چهار استراتژی برجسته مو-فو ارائه شده است.
5. ذهن برتر بمانید
اگر کمپین های فروش را هدایت می کنید ، به احتمال زیاد ایمیل های تبلیغاتی ارسال می کنید تا هر چه بیشتر مشترکین را مطلع کنید. علاوه بر هدف ارتباطی ، ایمیل های تبلیغاتی فروش همچنین به شما کمک می کنند با ارائه انگیزه های قانع کننده ، بازدیدکنندگان نیمه قیف را که قصد خرید دارند فعال کنید. به علاوه ، آنها به شما کمک می کنند تا ذهنیت برتر نسبت به مشترکین خود داشته باشید. یکی از راه های بی بروبرگرد برای به یاد ماندنی کردن برنامه های فروش شما ، به ویژه در زمان های پر مشغله مانند جمعه سیاه یا کریسمس ، ارسال ایمیل های دعوت تقویم است. در اینجا نحوه انجام این کارتوسط Glossier و با موفقیت آورده شده است:
چند ساعت قبل از جمعه سیاه ، Glossier این ایمیل را برای مشترکین خود ارسال می کند و از آنها خواسته است که برای فروش بزرگ آماده شوند. این شرکت به جای اینکه فقط "آماده باشید"بنویسد ، این امکان را به شما می دهد که دعوتنامه خود را بارگیری کنید و تاریخ را در تقویم خود ذخیره کنید. به این ترتیب ، Glossier راهی پیدا می کند تا به ذهن ، تقویم ها و کیف پول های MoFu در طی یک فصل خرید گیج کننده منجر شود. بهترین قسمت؟ تکرارآن برای حرفه ی خودتان بسیار آسان است و در تمام طول سال کار می کند.

6. لیست دلخواه را با تخفیف تغییر دهید

چند بار چیزی را به لیست دلخواه خود اضافه کرده اید و هرگز به آن نگاه نکردید؟ من چندین بار اینکار را کردم. مگر اینکه به طور معجزه آسایی خواهان خرید کالاهای مورد علاقه خود باشم ، اما راحت وجود آنها را فراموش می کنم. به عنوان یک بازاریاب تجارت الکترونیک ، شما نمی توانید لیست های دلخواه بازدیدکنندگان خود را نادیده بگیرید زیرا پتانسیل بالایی برای تبدیل دارند. این نام خود نشان می دهد که بازدید کنندگان شما مایل به خرید آن موارد هستند. و اگر آنها بدون تکمیل خرید ، لیست های خود را رها کنند ، باید چیزی را از دست بدهند مانند یک تلنگر آرام یا یک انگیزه اولیه. یکی از راه های فعال سازی دوباره موارد لیست فراموش شده ارسال ایمیل های یادآوری درباره لیست دلخواه است. شما باید موارد دلخواه خود را با طراحی واضح و ساده نمایش دهید و یک CTA (دکمه فراخوانی برای اقدام) قدرتمند اضافه کنید تا بازدید کنندگان شما بتوانند خرید را دوباره بررسی کنند. اما چگونه بازدید کنندگان را تشویق می کنید تا در وهله اول لیست های دلخواه ایجاد کنند؟ نگاه کنید که Chairish این کار را چگونه انجام می دهد:

اندکی پس از ایجاد یک حساب کاربری در وب سایت Chairish ، این ایمیل استقبال را دریافت کردم که از من خواسته شد مورد علاقه های خود را پیدا کنم . انگیزه من؟ اطلاع از زمان فروش کالاهای مورد علاقه من. مانند این:

اکنون دلیل خوبی برای شروع لیست دلخواه دارم و به احتمال زیاد هنگام خرید ، موارد دلخواه خود را خریداری می کنم. اگر مایل به تخفیف محصولات خود هستید ، می توانید یک کد ویژه ایجاد کنید که در مورد لیست های دلخواه مشترکان باشد. به این ترتیب ، شما یک احساس انحصار ایجاد می کنید و شانس خود را برای تبدیل موارد لیست بی هدف به فروش افزایش می دهید.
7. محصولات را براساس موارد سبدخرید رها شده پیشنهاد بدهید
اگر یک بازدید کننده بدون خرید اقدام به ترک سبد خرید خود کند ، وظیفه شما پیگیری و ارائه راه حل به مشتریان بالقوه شماست. در این مرحله ، ایمیل های سبد خرید رها شده فرصت مناسبی برای شروع تصمیم گیری برای خرید و بازیابی فروش های دیگر از دست رفته است. یک فرایند پرداخت سخت یا یک حواس پرتی ساده ممکن است به راحتی باعث رها شدن سبد خرید شود ، اما اگر محصول مناسب نباشد ، چه می شود؟ به همین دلیل Birchbox ایمیل های رها شده سبد خرید (با پیچ و تاب) ارسال می کند:

Birchbox به من موارد رها شده مرا یادآوری می کند و سعی می کند مشکلی را که ممکن است در پشت سبد خریدرهاشده ی من باشد حل کند. شاید ، به نظر آنها ، این دقیقاً همان چیزی نبود که من به دنبال آن بودم ... بنابراین ، ایمیل ادامه می یابد: به همین دلیل این شرکت کالاهای مشابهی را به من ارائه می دهد که شاید بیشتر دوست داشته باشم. علاوه بر این ، آنها چندین بار از تاییدات اجتماعی استفاده می کنند تا توصیه هایشان را محکم تر کنند. توجه کنید که آنهاچگونه رتبه بندی محصولات و بررسی آنها را در زیر هر محصول لحاظ میکنند. این یک استفاده تدبیرمندانه از بازخورد مشتریان در ایمیل است که من لحظاتی بعد به بررسی آن میپردازم.
8. فروش از دست رفته را با یک جریان ایمیلی از یک سبدخرید رها شده بازیابی کنید
اگر تا به حال یک ایمیل سبد خرید رها شده نوشته اید، به احتمال زیاد این چالش را می شناسید: می خواهید بازدیدکنندگان را متقاعد کنید تا خریدشان را تکمیل کنند ، اما شما نمی خواهید خیلی پولکی به نظربرسید.فراتر از همه اینها ، شکست در تلنگرزدن به سردسته های موفو به سوی پایین قیف احتمالا منجر به ترک انها خواهدشد و هرگز برنخواهند گشت. خوشبختانه Tuft & Needleراه حل مناسبی برای شما دارند. آنها به جای تبلیغ مواردی که قبلاً آنها را رها کردید ، با یک جریان ایمیلی سه بخشی از سبدخرید رهاشده به حل ریشه ای مشکل شما می پردازند. هنگامی که سبد خرید خود را در وب سایت رها می کنید ، Tuft & Needle ، ابتدا این ایمیل را با عنوان " داستان شبح مخصوص خوابی که تاحالا نشنیده اید" ارسال می کند.

در قسمت اول جریان ایمیلی آنها ، Tuft & Needleبا بازدیدکنندگان به توافق سر یک موضوع مهم می رسند: خریدن تشک خرید آزار دهنده است. پس از این بیانیه صادقانه ، شرکت خود را به عنوان خیاط مجازی اصلی تشک در نظر میگیرد و با گفتن این جمله هشدار میدهد: "بدون اینکه درباره تشک خرید بخوانی، خرید نکن." هنگامی که روی پیوند لینک کلیک می کنید ، به صفحه ای می روید که Tuft & needle اعتراضات شما را حل می کند و ادعاها را با شهادت مشتریان پشتیبانی می کند. بخش دوم جریان چند روز بعد با موضوع جذاب "برای چه چیزی هزینه میکنید؟" سر میرسد. در آن ، Tuft & Needle، دوباره از دیدگاه مصرف کننده برای خرید تشک استفاده می کنند و قیمت منصفانه آن را برجسته می کند.با کلیک بر روی جمله "ما این صفحه را ساختیم تا ثابت کنیم هیچ چیز برای پنهان کردن نداریم" ، شما را به صفحه دیگری می برد که در آن شرکت خود را با رقبای مستقیم خود مانند کاسپر مقایسه می کند.

به عنوان قسمت آخر این جریان تدبیرشده ، این ایمیل را با عنوان "شما باید روی تصمیمات بزرگ بخوابید" دریافت می کنید که مخالفت با آن دشوار است:

Tuft & Needleبا حفظ لحن درک خود ، تلاش نهایی خود را برای متقاعد کردن شما با تمرکز بر ضمانت رضایت 100 ساعته خود میکند. در حالی که تمام این موارد را انجام می دهید ، توجه داشته باشید که شرکت همیشه CTA را حفظ میکند ، "به سبد خرید برو" را در انتهای ایمیل مشاهده کنید برای مواقعی که شما رو از قبل متقاعد کرده است. حتی اگر بازدیدکنندگان محصول رها شده را خریداری نکنند ، با این سه ایمیل ، Tuft & Needle افراد موفو را پرورش می دهد و آنها را برای مرحله بعدی آماده می کنند. این یک جریان ایمیل استثنایی سبد خرید است ، نشان می دهد که چگونه می توانید بدون پولکی به نظر رسیدن، فروش کنید.

بخش سوم: استراتژی های بوفو

پایین قیف (BoFu) آخرین مرحله از قیف فروش شما است ، جایی که بازدیدکننده آماده تبدیل شدن به خریداران بار اول یا مشتری تکراری است. در این مرحله ، شما باید روند کار را برای پیشبرد بازدیدکننده خود آسانتر کرده و آنها را به سمت خرید با مشوق های مناسب و در زمان مناسب سوق دهید.
9. از رضایت نامه های مشتریان در ایمیل استفاده کنید.
رضایت مشتریان محرکهای بزرگی در زمینه تجارت الکترونیک هستند. در صورت استفاده صحیح ، آنها تاییدات اجتماعی را به تجارت شما اضافه می کنند و به بازدید کنندگان برای غلبه بر اعتراضات کمک می کنند. بسیاری از برندهای تجارت الکترونیکی نظرات مشتری خود را در صفحه اصلی ، صفحات بعدی یا صفحات محصول نمایش می دهند. اما این تنها برند های بی نظیر هستند که رضایت نامه ها را در بازاریابی ایمیلی شان لحاظ میکنند. در اینجا مثالی از بروکلین آمده است:

Brooklinen با دانستن تأثیر متقاعد کننده رضایت نامه ها، این ایمیل را به شما اختصاص می دهد تا بررسی های برتر مشتری خود را نشان دهد. یکی دیگر از روش های هوشمندانه استفاده از رضایت مشتری در بازاریابی ایمیل ، ادغام آن در ایمیل های تبلیغاتی شما است. در اینجا چگونگی انجام این کار از سوی Firebox آورده شده است:

فایرباکس به جای نوشتن توضیحات طولانی ، از نظرات مشتری استفاده می کند تا بتواند محصولات خودشان را معرفی کنند. از همه گذشته ، چه کسی دیگری می تواند محصولی بهتر از یک کاربر واقعی توصیف کند؟ Violet Grey آن را حتی یک قدم جلوتر می برد و توصیفات مشتری را به سیر موضوعی خود مرتبط می کند:

از این طریق ، شرکت حتی قبل از باز کردن ایمیلتان ، تایید اجتماعی ایجاد می کند. از این گذشته ، با استفاده از یک جمله محکم، کنجکاوی شما را برمی انگیزد و باعث می شود شما فوراً محصول را مشاهده کنید. مشابه با بروکلین ، شما می توانید رضایت مورد علاقه خود را در مورد محصول ، خدمات یا شرکت خود انتخاب کنید و ایمیل های گاه به گاه برای پخش عشق ارسال کنید. و اگر هنوز حجم زیادی از نظرات مشتریان را ندارید ، می توانید چند نمونه از آن را در ایمیل های تبلیغاتی خود بگنجانید.
10. بازدیدکنندگان دو به شک را متقاعد کنید.
همه بازدیدکنندگان قیف پایین در فاصله مساوی با تسویه حساب شما ایستاده اند. برخی ممکن است در مورد گزینه های تحویل شما نگرانی داشته باشند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است به یادآوری پرداخت نیاز داشته باشند. در این مرحله باید موانع احتمالی خرید را شناسایی کرده و با مداخله به موقع آنها را از بین ببرید. هنگامی که مراحل اشتراک خود را در Barkbox شروع می کنید ، چند قدم پیش می روید و در مورد سگ و ترجیحات آن اطلاعاتی می پرسید. قبل از اینکه برنامه ای را انتخاب کرده و مراحل پرداخت را ادامه دهید ، این صفحه را مشاهده می کنید:

در آن ، Barkbox به شما ضمانت رضایت خاطر را یادآوری می کند ، که آنها آنرا "افتخار پیشاهنگ_برگردان یا تضمینش کن"می دانند. و در زیر نماد تضمین آنها ، از یک متن پویا استفاده می کنند که با عکس سگ شما به روز می شود تا یک احساس شخصی ایجاد کند. پس از انتخاب برنامه و حرکت به سمت پرداخت ، Barkbox همچنان تضمین های خود را مرور می کند:

با علم اینکه کجا در مسیر خرید اصطکاک رخ می دهد ، Barkbox مانع بزرگ خرید را برطرف می کند و به آرامی بازدیدکنندگان دو به شک را تلنگر میزند. در حالی که مرجوع و بازپرداخت دغدغه رایج خریداران آنلاین است ، گزینه های محدود پرداخت می تواند مانع دیگری برای تکمیل خرید باشد. با یک پنجره ناگهانی زمان بندی شده که فقط در صفحات سبد خرید نشان داده می شود ، می توانید بازدیدکنندگان را در مورد گزینه های پرداخت خود آگاه کنید و به آنها کمک کنید سریعا تصمیم بگیرند_ همانطور که ملکه و پادشاه انتخاب میکنند. هنگامی که یک بازدیدکننده ی پایین قیف از صفحه سبد آنها بازدید می کند ، ابتدا این تیزر تبلیغاتی غیرقابل نفوذ را مشاهده می کنند که می گوید: "پرداخت خود را بدون هیچ میلی به بخش های کوچکتر تقسیم کنید." و تنها در صورت کلیک بر روی تیزر ، این کمپین اطلاع رسانی به آنها را در مورد گزینه پرداخت طرح اقساطی Kings& Queens نشان می دهد:

با این کمپین که در زمان مناسب آغاز شده است ، شرکت معاملات خود را با ViaBill در 3 ماه 69.68٪ افزایش داد. هر دو استراتژی برای تبدیل بازدیدکنندگان دو به شک بوفو به مشتریان بدون ارائه ی تجربه ی کاربری، درخشان است.
11. مشتریان محصولات فروخته شده را تغییر دهید
برای خریداران آنلاین ، صفحات کالای فروخته شده به معنای یک چیز هستند: ناامیدی. از طرف دیگر ، برای بازاریابان هوشمند ، محصولات فروخته شده یک معدن طلایی است که انتظار می رود از آن بهره وری شود. بسیاری از فروشگاه های آنلاین ، ناامیدی از اتمام فروش خود را با اعلان های عدم موجودی حذف می کنند. این یک راه عالی برای جمع آوری افراد ارزشمند و افزایش شانس تبدیل شما به مشتری است، هنگامی که کالای مورد نظر دوباره موجود شد. با این حال ، آنچه من پیشنهاد می کنم یک قدم جلوتر است. به جای اینکه مشتریان را دست خالی به خانه برگردانید ، سعی کنید آنها را در جهت دیگری هدایت کنید. پرفروش ها مکان مناسبی برای جذب بازدید کنندگان ناامید راه است. با این روش ، ناامیدی بازدید کنندگان را تسکین می دهید و تبدیلهای صفحات اتمام فروش تان را بهبود می بخشید.
یک کمپین مشابه ایجاد کنید
جدید
چیزی که میبینی را دوست داری؟ این قالب پر تبدیل را در ویرایشگر ما بارگذاری کرده و آن را به شکل و ظاهر شغل خود سفارشی کنید. آن را امتحان کنید. ASOS از یک رویکرد مشابه در برنامه تلفن همراه خود استفاده می کند: هنگامی که یک مورد در لیست دلخواه من از انبار خارج می شود ، دکمه "انتقال به کیف" به "مشاهده موارد مشابه" تغییر می کند. ASOS از سیستم هشدار عدم موجودی استفاده نمی کند ، اما این شرکت راهی پیدا کرد تا مشتریان را در صفحات محصول فروخته شده درگیر نگه دارد و احتمال تبدیل آنها را افزایش می دهد.
12. فومو را با حمل و نقل رایگان ترکیب کنید
هیچ پنهان نیست که حمل و نقل رایگان انگیزه ای بسیار مؤثر برای تکمیل خرید است. طبق یک مطالعه ، 93٪ از خریداران آنلاین ، در صورت وجود گزینه حمل رایگان، کالاهای بیشتری خریداری می کنند . علاوه بر این، حمل و نقل رایگان نه تنها بازدید کنندگان را ترغیب به تکمیل خرید می کند بلکه به شما در فروش بیشتر نیز کمک می کند. با کنترل ترس از دست دادن بازدیدکنندگان (FOMO) ، می توانید آنها را برای صرف هزینه بیشتر تحریک کنید و آنها را واجد شرایط ارسال رایگان کنید. به نحوه استفاده ASOS از این استراتژی در هنگام پرداخت ، نگاهی بیندازید:
درست وقتی که قرار بود سفارش خودم را کامل کنم ، این یادآوری ارسال رایگان را دریافت کردم. و به طور طبیعی ، من 3،20 کرون دانمارکی (که کمتر از 50 سنت) برای ارسال رایگان هزینه کردم. (در واقع ، من حتی بیشتر هزینه کردم.) به این دلیل است که ASOS باعث FOMO من شد و من نمی خواهم ارسال رایگان بالای پنجاه سنت را ازدست بدهم. اگر می خواهید بازدیدکنندگان پایین قیف خود را برای صرف هزینه های بیشترتلنگر بزنید، می توانید محصولاتی را پیشنهاد کنید که بتوانند به سرعت به سبد خرید خود اضافه کنند:
یک کمپین مشابه ایجاد کنید
جدید
چیزی که میبینی را دوست داری؟ این الگوی پر تبدیل را در ویرایشگر ما بارگذاری کرده و آن را به شکل و ظاهر شغل خود سفارشی کنید.
امتحانش کن
13. در زمان مناسب درخواست ارجاع کنید
در دنیای ایده آل بازاریابی دهان به دهان ، مشتریان خوشحال شما به طور خودکار بازدیدکنندگان جدیدی را به شما می دهند که فقط بهترین چیزها را در مورد برند شما شنیده اند. اما در زندگی واقعی اینگونه نیست. با ایمیل های به موقع و مشوق های مناسب ، می توانید مراجعه کنندگان را تشویق کنید و بازدیدکنندگان بوفو را وادار به آوردن افراد هدفمند توفو کنید. Beardbrand قدرت بازاریابی ارجاع را می داند. به همین دلیل است که چند روز پس از سفارش دادن ، این ایمیل را با موضوع "دوستان شما از شما سپاسگزار خواهند شد" برای شما ارسال می کنند:
با اینکار، این شرکت ، ابتدا تصمیم شما برای خرید یک محصول Beardbrand را تأیید می کند. در مرحله بعد ، آنها به شما فرصتی برای تبدیل شدن به "معلم آراستگی " می دهند تا دوستان تان را تحت تاثیر قرار دهید. وقتی "یک دوست" را ارجاع میدهید ، دوست شما برای اولین مرتبه خود معامله ویژه ای می کند ، و شما از نظر آنها متخصص می شوید. برد. برد. اندکی پس از تکمیل فرم ارجاع Beardbrand ، ریک این ایمیل را دریافت کرد: در آن ، Beardbrand اعتبار فروشگاه 25 دلاری خود را ارائه می دهد (زیرا در کمال تعجب او فرد خوش شانسی است.) اما کد تخفیف فقط مربوط به کیت استارت آنها است. اگر ریک کیت استارت را خریداری کند ، Beardbrand اعتبار 25 دلار دیگر به او پیشنهاد می دهد ، و او درگیر می شود. این یک استراتژی بازاریابی ارجاع هوشمند است زیرا نه تنها انگیزه بلکه مکانی را برای استفاده از آن فراهم می کند.

نتیجه

برای افزایش فروش خود و افزایش تبدیل در سال 2020 و بعد از آن ، به یک وب سایت کامل نیاز ندارید. با پیشرفت های جزئی ، می توانید تلاش های بازاریابی خود را برای هر مرحله از قیف فروش خود تقویت کنید. اگر برای موفقیت در بازاریابی تجارت الکترونیک به ایده های تازه ای نیاز دارید ، به این استراتژی های کمتر شناخته شده فرصت عرضه بدهید و ببینید که چه چیزی برای شما بهتر است. بهترین استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیکی که امسال مشاهده کرده اید چیست؟ در زیر با ما به اشتراک بگذارید




🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: August 03, 2020 11:28
تاریخ آخرین بازنویسی: August 05, 2020 02:12







بازاریابی دهان به دهان در شبکه‌های اجتماعی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

ترکیب شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های ارجاعی در کنار هم مثل کره بادام زمینی و ژله جذاب است. در این مطلب به تعدادی راهکار برای ایجاد برنامه ارجاعی در شبکه‌های اجتماعی میپردازیم.

افزایش درامد از طریق بازاریابی دهان به دهان

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

در اینجا ما ایده هایی جمع آوری کرده ایم که به شما کمک میکند حجم تبلیغات شفاهی خود را افزایش داده و در نتیجه به رشد کسب و کار برسید

معجزه معرفی دهان به دهان در فروش اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

بازاریابی ارجاعی روشی فوق‌العاده برای بهبود وضعیت جذب مشتری است. در واقع امروزه در دنیای بازاریابی بسیار مرسوم است که افراد به جای استفاده از انواع دیگر تبلیغات به پیشنهادات آشنایان توجه می‌کنند.

با رعایت این نکات فروش آنلاین خود را افزایش دهید

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

در دنیای تجارت الکترونیک، فروش آنلاین میتواند همچون غولی عجیب و غریب به نظر برسد، ترفندهای بسیاری در حوزه فروش و بازاریابی آنلاین وجود دارد که میتوانید آنها را امتحان کنید. اینجاست که ما میتوانیم به کمک شما بیاییم،

موثرترین روش ارسال ایمیل برای ترغیب مشتریانتان به خرید

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

دوست دارید کاری کنید که مشتری دستش را طرف دکمۀ «دیلیت» نبرد و ایمیل هایتان را پاک نکند؟ امروز چند استراتژی خلاقانه بهتان معرفی می کنم که با استفاده از آن ها می توانید آن هایی که مشترک ایمیلتان شده اند را با برندتان همراه کنید.

برترین استراتژی بازاریابی ایمیلی که اوباما را هم رئیس جمهور کرد

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

• استراتژی بازاریابی ایمیلی چیزی ورای تاکتیک های ایمیل نویسی است. در این مقاله 5 استراتژی را به همراه نمونه های واقعی برایتان شرح دادیم و از موفقیت آمازون، هاب اسپات و باراک اوباما در استفاده از بازاریابی ایمیلی گفتیم.

بهترین ایده های مشتری مداری در سال 2020

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

در این جهان بزرگ که مشتریان گزینه های بی نهایتی برای خرید دارند، صادقانه باید اظهار کنیم که بابت حضورشان در فروشگاه مان از آن ها بسیار صمیمانه تشکر می نماییم. ما عاشق مشتریانمان هستیم.

چالش های که فروش آنلاین را مختل می کنند + راه حل

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بنابر مطالعات و گزارش های سال 2020، در این مقاله به چند مسئله رایج که فروشندگان آنلاین را دچار مشکل کرده و راهکار آنها در مقابل این مسائل میپردازیم.