افیلیت مارکتینگ کلید شهر طلایی فروش

سرویس مشارکت در فروش یا افیلیت مارکتینگ در واقع یکی از بهترین راه هایی است که شما می توانید توسط آن درآمد اینترنتی کسب کنید. صنعت افیلیت مارکتینگ از سال 2015 تاکنون به صورت متوسط در هر سال حدود 10 درصد رشد داشته است که یک میزان کاملا قابل توجه است نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که پیش بینی هایی که در این زمینه انجام می گیرد نشان از این دارد که این صنعت تا سال 2020 به 6.8 میلیارد دلار خواهد رسید. 90 درصد از افرادی که در این زمینه جز تبلیغ کنندگان به شمار می آید، افیلیت مارکتینگ را یک بخش مهم در دیجیتال مارکتینگ می دانند چرا که با تغییر روش های دیجیتال مارکتینگ باعث شده است که عده بسیاری در این زمینه به این کار روی بیاورند. در این بخش می خواهیم شما را با مفهوم دقیق افیلیت مارکتینگ آشنا کنیم پس با ما همراه شوید.

مفهوم مشارکت در فروش یا افیلیت مارکتینگ

مشارکت در فروش در واقع جز روش های بازاریابی به شمار می آید که تاثیری مستقیم روی فروش محصولات داشته است. در واقع در این نوع از بازاریابی افرادی خارج از کسب و کار در این حوزه فعالیت خواهند کرد. به بیان ساده تر می توان گفت که در افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی یک پیشنهاد خرید یا معرفی محصول داده خواهد شد که روی وب سایت و یا وبلاگ ناشر افیلیت قرار داده می شود و اگر این تبلیغ در نهایت منجر به فروش محصول شود، باقی مبلغ از طرف صاحب محصول به ناشر در افیلیت داده خواهد شد که این کار را انجام داده است.

افیلیت مارکتینگ اما دارای بخشهای مختلفی است که از جمله آنها می توان به اهداف و شاخص های مختلف هم اشاره کرد که برای سنجش میزان تبلیغات و نتایج آن ها مورد بررسی قرار می گیرند. این شاخص ها همچنین می توانند باعث افزایش نرخ کلیک و در نهایت افزایش خرید محصول شوند که با وارد کردن ایمیل توسط کاربر انجام خواهد شد. در نهایت اگر تبلیغی در سایت نتیجه بخش باشد، می تواند به صورت مستقیم روی میزان فروش سایت هم موثر باشد. در این بخش هزینه ای به عنوان دستمزد به صاحب سایت پرداخت خواهد شد. در ادامه می خواهیم شما را با نحوه محاسبات پرداختی در این زمینه آشنا کنیم. به افیلیت مارکتینگ بازاریابی پورسانتی هم گفته می شود چرا که در واقع تمامی آن با پورسانت سروکار دارد.
در این بخش یک فروشگاه اینترنتی را در نظر بگیرید که در اصطلاح به آن merchant گفته می شود. شما می توانید در این بخش با استفاده از افیلیت مارکتینگ فروش محصولات خود را نیز بالاتر ببرید. Merchant ها در واقع با سایت هایی که قصد دارند از این طریق درآمد کسب کنند در ارتباط خواهید بود. شما همچنین می توانید با قرار دادن یک تبلیغات بنری یا حتی متنی در سایت خود و با استفاده از لینک های مختلف خرید محصولات را به افراد مختلف پیشنهاد بدهید. در صورتی که بازدید کننده روی این تبلیغات کلیک کند و خریدی موفق داشته باشند در نهایت می توانند مبلغی را به عنوان پورسانت به ناشر تبلیغات پرداخت کنند. این مبلغ همچنین می تواند یک مبلغ مشخص در این زمینه باشد و یا حتی درصدی از فروش را نیز به همراه داشته باشد. نکته دیگری که در این زمینه باید به آن دقت کنید این است که اگر بازدید کننده ای روی افیلیت مارکتینگ کیک کند اما در نهایت تصمیم بگیرد که از سایت شما خریدی نداشته باشد، بعدا می تواند با مراجعه به سایت آن محصول، هر محصول مشابه دیگری را نیز خریداری کند. با توجه به ثبت اطلاعاتی مانند کوکی های سایت merchant به شما کمک می کنند که بتوانید اطلاعاتی که توسط کوکی های سایت ایجاد شده است را بررسی کنید و آن ها را از طریق ناشر معرفی کنید.

انواع گروه های مختلف در افیلیت مارکتینگ

اگر بخواهیم گروه های مختلف را در افیلیت مارکتینگ بررسی کنیم باید بگوییم که سه گروه مختلف در این زمینه وجود دارد که شما می توانید از آن ها کمک بگیرید.
اولین گروه فروشندگان محصولات یا merchant ها هستند که در واقع صاحبین کسب و کارهای مختلف هم شناخته می شوند و قصد دارند که با ارتباط با شبکه های مختلف محصولات خود را به فروش برسانند.

گروه دوم هم افرادی هستند که به آن ها ناشران افیلیت مارکتینگ گفته می شوند. این افراد کسانی هستند که صاحب وب سایت های مختلف و یا وبلاگ های دیگری هستند که می خواهند با قرار دادن لینک های افیلیت و یا بنرهای مختلف محصولات را به مخاطبین خود معرفی کنند و از آنها کسب درآمد داشته باشند. در نهایت هم به کاربران خواهیم رسیم که بخش مهمی از افیلیت مارکتینگ هستند و محصولاتی که در سایت ناشران وجود دارند را خریداری خواهند کرد.

برنامه های مختلف افیلیت مارکتینگ

می توان گفت که برنامه های مختلفی برای افیلیت مارکتینگ در نظر گرفته شده است که با توجه به اینکه روش های پرداخت متفاوت هستند آن ها نیز متفاوت خواهند بود. شما با در نظر گرفتن هدف های خود از افیلیت مارکتینگ می توانید از انواع مختلف برنامه ها استفاده کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در این زمینه بدانید پرداخت به ازای هر فروش است. پرداخت به ازای هر فروش در واقع محبوب ترین و اصلی ترین نوع پرداخت در افیلیت مارکتینگ به شمار می آید که پایه و اساس مناسبی هم دارد. در واقع آن چه که افیلیت مارکتینگ بر آن بنا شده است همین روش پرداخت است. در پرداخت به ازای هر فروش، زمانی که ناشران این کار را انجام میدهند و سایت فروش خود را راه اندازی می کنند بعد از اینکه فرایند خرید مشتری انجام خواهد شد پرداختی به آن ها صورت می گیرد. در ساده ترین حالت ممکن آخرین کلیک معمولا برای ثبت نهایی و یا پرداخت است که به عنوان معیار در نظر گرفته خواهد شد. میزان این پرداخت به ازای هر فروش و در هر صنعت و کسب و کاری متفاوت خواهد بود. معمولا تبلیغ دهنده یک مقدار بسیار بزرگ تر را برای پرداخت در نظر خواهد داشت و آن را تا 4 درصد هم افزایش خواهد داد. البته این پرداخت متداول ترین نوع پرداخت است که تبلیغ کنندگان را به 10 درصد یا کمتر هم خواهد داد. این نوع پرداخت به خاطر ریسک کمتر هم هست که از متداول ترین انواع آن می توان به افیلیت مارکتینگ نسبت داد.

پرداخت به ازای جذب مشتریان بالقوه در افیلیت مارکتینگ

نوع دیگری از پرداخت هم وجود دارد که به ازای جذب مشتریان بالقوه انجام خواهد شد. اگر هدف شما از افیلیت مارکتینگ این است که لید جذب کنید می توانید از روش های پرداخت مختلف استفاده کنید که یکی از آن ها جذب مشتریان بالقوه است. در این روش اگر یک کاربر بر روی لینک شما کلیک کند و یا در سایت های مختلف لندینگ که وظیفه تبلیغ را برعهده دارند کاری را انجام دهند مبلغی به ناشر پرداخت خواهد شد. در برخی از مواقع این موارد شامل صنعت خودرو، برنامه های بازاریابی و همچنین پرداخت به ازای فروش است. مدتی طول خواهد کشید که کاربر با محصولات آشنا شود و یک محصول مناسب را برای خرید انتخاب کند. برای این نوع از کالاها معمولا استفاده از روش های پرداختی به ازای جذب لید یک روش بسیار مناسب به شمار می آید.

پرداخت براساس نمایش های آگهی در افیلیت مارکتینگ

این بخش به طور حتم برای شما اولویت های بهتری خواهد داشت که شما می توانید با استفاده از برنامه های افیلیت از آنها استفاده کنید. البته این نوع از پرداخت معمولا ریسک کمتری را برای شما خواهد داشت. یعنی حتی اگر هدف شما افزایش آگاهی برای مشتریان از جانب برند شماست می توانید این نوع از پرداخت را انتخاب کنید. البته آنچه که باید بدانید این است که این کار به منزله خرید محصولات نیست. اما برای سنجش آگاهی از برند یک معیار مناسب به شمار می آید.
در نهایت هم به پرداخت با تعرفه های ثابت خواهیم رسید که شما در آن می توانید به ازای قرار گرفتن تبلیغات مختلف و لینک های مختلف بر روی سایت ناشر یک مبلغ ثابت را برای او در نظر بگیرید و اگر هم قصد دارید که از این روش استفاده کنید بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که روش های پرداخت مختلف را به کار بگیرید و البته که این مقدار یک تعرفه ثابت خواهد داشت و نسبت به مقادیر دیگر کمتر خواهد بود.

مزیت های مربوط به بازاریابی های افیلیت مارکتینگ

آنچه که باید بدانید این است که افیلیت مارکتینگ در واقع مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت. تفاوتی ندارد که شما یک کسب و کار کوچک هستید یا میخواهید این کار را به صورت اصولی انجام دهید. این در حالی است که افیلیت مارکتینگ در واقع یکی از بهینه ترین روش ها در رسیدن به اهداف بازاریابی به شمار می آید و همچنین جز روش هایی است که با رده های بالا در افیلیت مارکتینگ محسوب می شود. شما می توانید در این زمینه نتیجه ای که میخواهید را به دست آورید. از این جهت به این نوع بازاریابی، بازاریابی بدون ریسک هم گفته می شود چرا که شما می توانید به آسانی از آن استفاده کنید. شما همچنین برای شروع این نوع از بازاریابی نیازی به سرمایه یا پرداخت های اولیه نخواهید داشت به همین خاطر می توانید برای کسب و کارهای کوچک نیز از آن ها استفاده کنید. این نوع از بازاریابی برای ناشران تبلیغات نیز فرصت بسیار مناسبی است چرا که شما می توانید در آن بدون نیاز به تولید یا انبارداری محصولات کار خود را انجام دهید. میزان درآمد شما که حاصل از افیلیت مارکتینگ است به بخش های مختلفی وابسته است که از جمله آنها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • شما باید برای مشتریان خود یک شبکه قابل اطمینان ایجاد کنید که با آنها همکاری می کنید.
  • شما باید مقدار مبلغی که در ازای هر کلیک دریافت می کنید را در سایت خود قرار دهید.
  • شما باید میزان شناخت خود را درباره مخاطبین سایت خود افزایش دهید که چه محصولاتی را بیشتر میپسندید و احتمال خرید چه محصولاتی هم در وبسایت شما بیشتر است.

چرا کسب و کارهای مختلف در افیلیت مارکتینگ موفق نخواهند شد؟

آنچه که باید بدانید این است که موفقیت در افیلیت مارکتینگ در واقع نیازمند توسعه و تحقیق است. شما باید بدانید که چه کاری انجام می دهید تا بتوانید به صورت دقیق از آنها بهره مند شوید. خیلی از افرادی که در افیلیت مارکتینگ اهداف بزرگ در سر دارند تلاش بسیاری دارند تا موفق شوند اما برای کسب درآمد مناسب از افیلیت مارکتینگ شما باید مهارت های مختلفی مانند سئو، طراحی وب سایت و همچنین کپی رایتینگ را انجام دهید و یا به تیمی نیاز خواهید داشت که سایت شما را برای به نتیجه رسیدن در بازاریابی افیلیت بهینه سازی کنند.

آنچه که باید به آن دقت کنید این است که شما باید مخاطب خود را به خوبی بشناسید تا بتوانید از این بخش سود خود را کسب کنید. مهم ترین نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که شما باید مناسب ترین محصول را انتخاب کنید. اغلب افرادی که به تازگی وارد این صنعتی می شوند معمولا محصولات پرفروش را در سایت خود قرار می دهند و توجهی نمی کنند که این بخش برای آن ها مناسب است یا خیر. گذاشتن محصولات مختلف در سایت شما بدون اینکه به موضوع سایت و علائق مخاطبین خود دقت کنید تنها برای شما کاهش بازده را خواهد داشت که باعث کاهش ترافیک در وبسایت هم خواهد شد. بهتر است که شما محصولاتی را در سایت خود معرفی کنید که میتوانید آنها را به فروش برسانید. کمک گرفتن از فروش ساز رایگان به شما در این زمینه کمک بسیاری خواهد کرد. شما می توانید با تمامی نکاتی که باید در زمینه فروش محصولات خود آشنا شوید. از جمله بهترین فروشگاه ساز می توانیم به سلدان اشاره کنیم که تمامی نیازهای شما را در این بخش پوشش خواهد داد.

چرا سلدان بهترین کمک شماست؟

برای افزایش فروش از طریق مشارکت دیگران در فروش شما، می باستی این قابلیت را در فروشگاه آنلاین خود داشته باشید. اگر از فروشگاه ساز های آنلاین استفاده می کنید، این ویژگی به صورت یک افزونه قابل خرید به فروشگاه شما اضافه می شود. اگر فروشگاه سازی می خواهید که نیاز شما را طوری برطرف کند که نه درگیر کارهای فنی شوید و نه هزینه ای برای داشتن ویژگی های مدنظرتان بپردازید، سلدان بهترین انتخاب برای شما است. ویژگی رایگان Affiliate marketing یا مشارکت در فروش به صورت آماده و کاملا یکپارچه با قسمت های مختلف فروشگاه در سلدان برای افزایش فروش شما فراهم شده است. می توانید اولین فروشگاه تان را کاملا رایگان بسازید و تجربه ای لذت بخش از فروش در فضای آنلاین به دست بیاورید.




افیلیت مارکتینگ چگونه اجرا می شود؟

می توان گفت که در افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی یک پیشنهاد خرید یا معرفی محصول داده خواهد شد که روی وب سایت و یا وبلاگ ناشر افیلیت قرار داده می شود و اگر این تبلیغ در نهایت منجر به فروش محصول شود، باقی مبلغ از طرف صاحب محصول به ناشر در افیلیت داده خواهد شد که این کار را انجام داده است.

ب چه کسانی ناشران افیلیت مارکتینگ اطلاق می شود؟

این افراد کسانی هستند که صاحب وب سایت های مختلف و یا وبلاگ های دیگری هستند که می خواهند با قرار دادن لینک های افیلیت و یا بنرهای مختلف محصولات را به مخاطبین خود معرفی کنند و از آنها کسب درآمد داشته باشند.

منظور از پرداخت به ازای جذب مشتریان بالقوه در افیلیت مارکتینگ چیست؟

گر هدف شما از افیلیت مارکتینگ این است که لید جذب کنید می توانید از روش های پرداخت مختلف استفاده کنید که یکی از آن ها جذب مشتریان بالقوه است. در این روش اگر یک کاربر بر روی لینک شما کلیک کند و یا در سایت های مختلف لندینگ که وظیفه تبلیغ را برعهده دارند کاری را انجام دهند مبلغی به ناشر پرداخت خواهد شد.

محبوبترین نوع پرداخت در افیلیت مارکتیتک چیست؟

پرداخت به ازای هر فروش در واقع محبوب ترین و اصلی ترین نوع پرداخت در افیلیت مارکتینگ به شمار می آید. در واقع آن چه که افیلیت مارکتینگ بر آن بنا شده است همین روش پرداخت است. در پرداخت به ازای هر فروش، زمانی که ناشران این کار را انجام میدهند و سایت فروش خود را راه اندازی می کنند بعد از اینکه فرایند خرید مشتری انجام خواهد شد پرداختی به آن ها صورت می گیرد.



🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: August 01, 2020 09:51
تاریخ آخرین بازنویسی: August 01, 2020 09:51







از ابتدا حرفه ای شروع کنید، 8 گام اساسی برای راه اندازی کسب وکار آنلاین موفق

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

مردم معمولا از ما می پرسند برای شروع کسب و کار خودشان باید دقیقا چه قدم هایی بردارند. خب، موضوعات زیادی هستند که باید دربارۀ شان تصمیم بگیرید؛ از نوع کسب وکارتان تا مدل کسب و کار تا محل فیزیکی کارتان.

کاوشی در بازار، 45 ایده سودآور برای راه اندازی کسب و کار ورزشی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

میخواهید یک کسب‌و‌کار ورزشی را آغاز کنید و به دنبال ایده هستید؟ در این مقاله میتوانید لیستی از سودآورترین فرصت‌ها و کسب‌و‌کار های ورزشی را مشاهده کنید.

کرونا، بحرانی که رشد بازار آنلاین را چندین سال به جلو انداخت! می خواهید جا نمانید؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

در این مقاله به بررسی 15 روش پیشنهادی به منظور افزایش فروش کسب و کارها در شرایط کرونا می پردازیم.

برترین تکنیک های فروش آنلاین که قطعا درآمدتان را چند برابر می کند!

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

گر واقعا دلتان می خواهد بهتر بفروشید، دیگر دنبال تکنیک نگردید؛ در همین مقاله ای که روبریتان است، مجموعه ای از بهترین تکنیک های فروش B2B را برایتان جمع کرده ایم که همگی بر اساس تحقیقات انتخاب شده اند

چگونه با سرمایه‌ای اندک، فروشگاه آنلاین راه اندازی کنیم؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

امروزه دیگر تاسیس یک فروشگاه آنلاین جمع و جور کار سختی محسوب نمی‌شود. فناوری تجارت الکترونیک پیشرفت بسیاری داشته است

افزایش درامد خرده فروشان با عبور از کرونا، رفتار مشتریانتان تغییر کرده است!

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

پاندمی و همه گیری ویروس کرونا، یکی از اتفاقات تعیین کننده در زمان ما خواهد بود که عواقب اقتصادی آن تا سال ها و برای همیشه بر روی رفتار و ذائقه ی مشتری ها تاثیر می گذارد.

اهمیت ارزش طول عمر مشتری (CLTV) در فروشگاه های اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

اهمیت ارزش طول عمر مشتری در جذب و افزایش کاربران و مشتریان سایت یا نتورک اینترنتی است، مخصوصا برای افزایش درآمد از فروش اینترنتی.

اَبَر چالش های کسب و کارهای آنلاین که باید آنها را بدانید!

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

در این مقاله به بررسی مهم ترین چالش هایی که کسب و کارهای کوچک و متوسط در فضای آنلاین با آنها دست و پنجه نرم می کنند می پردازیم