رشد خرید آنلاین در اروپا تا 2019 به 621 میلیارد یورو

رشد تجارت الکترونیک یا به زبان دیگر خرید کالا یا خدمات به صورت آنلاین طبق پیش بینی ها به ارزش باورنکردنی 621 میلیارد یورو در اروپا تا انتهای سال 2019 می رسد. این بدان معنی است که نسبت به زمان مشابه سال قبل یعنی 547 میلیارد یورو میزان 13.6% افزایش پیدا کرده است.

این پیش بینی بر پایه گزارشات انجمن تجارت الکترونیک جهانی در اروپا ارائه شده است. همچنین این مطالعه حاضر به کشورهای اسکاندیناوی همانند دانمارک به عنوان برترین ها در جمع شاخص های تجارت الکترونیک اشاره می کند. به عنوان مثال دانمارک رتبه اول در بین کشورهای اروپایی را به دلیل سادگی و مساعد بودن فضای کسب و کار را کسب کرده است. این در حالی است که سوئد، دانمارک و فنلاند در میان 10 کشور برتر دنیا از لحاظ شاخص عملکرد لجستیک دیده می شوند.

سهم اروپایی ها که در فضای آنلاین خرید نموده اند

مشتریانی که از اینترنت برای خرید کالا یا خدمات در سال 2018 استفاده نموده اند، در کشورهای خود سهم متفاوتی نسبت به دیگر کشورها دارند. در سوییس، دانمارک و انگلیس بالای 85 درصد در حالیکه در رومانی و اوکراین کمتر از 26 درصد مردم خرید آنلاین را در این سال تجربه کرده اند.

رشد 13 درصدی خرید از فضای آنلاین در اروپا

همانطور که گفته شد پیش بینی های عملیاتی حکایت از گذر 621 میلیارد یورو گردش مالی در فضای آنلاین تجارت الکترونیک در کشورهای اروپایی تا آخر سال 2019 دارد. اگر این پیش بینی به حقیقت بپیوندد، رشد 13 درصدی را در پی خواهد داشت. بر پایه گزارشات انجمن تجارت الکترونیک، بیشترین گردش مالی در کشورهای اروپایی غربی ( 66 درصد رشد) اتفاق خواهد افتاد. این در حالی رخ می دهد که کشورهای اروپای شرقی تنها سهم 26 میلیارد یورویی را از 547 میلیارد یورو در سال 2018 را داشتند.

میانگین خرید آنلاین در اروپا

اگرچه اروپای غربی بیشترین سهم گردش مالی خرید و فروش در فضای آنلاین را در قاره اروپا به خود اختصاص داده است، اروپای شرقی بالاترین میزان صرف پول را برای هر خرید آنلاین به میزان 2046 یورو در هر سال را دارد.

به طور میانگین هر خریدار آنلاین در کل اروپا رقم 1346 یورور در سال 2018 را صرف خرید از فضای اینترنت کرده و پیش بینی می گردد این مقدار تا اخر سال 2019 به عدد 1464 یورو به ازای هر نفر برسد.

نفوذ اینترنت در اروپا

در تمام اروپا نفوذ اینترنت 82.5 درصد بوده که مناطق اروپای شمالی و اروپای غربی به ترتیب با داشتن 93.3 و 92.3 درصد بیشترین درصد نفوذ اینترنت را دارا می باشند. کماکان در کشورهای اروپایی تفاوت های عمده در موضوع این نفوذ وجود دارد. به عنوان مثال، در کشور ایسلند اینترنت به زندگی 99% مردم وارد شده در حالیکه فقط 64 درصد اوکراینی ها به اینترنت دسترسی دارند.

اگرچه تعداد بیشماری از مصرف کنندگان در اروپا علاقه مند به خرید آنلاین دارند، اما افرادی هم هستند که به دلیل تمایل به خرید حضوری، دیدن و تست کردن محصولات از نزدیک یا احساس وفاداری به مغازه های فیزیکی و همچنین اجبار از روی عادت هنوز ترجیح به خریدهای سنتی دارند. در کوزوو و مونته نگرو، احتمال بیشتری به خودداری از خرید آنلاین وجود داشته در حالیکه در لهستان فقط 2 درصد مردم ترجیح می دهند که از مغازه های فیزیکی خرید نمایند. به طور مشابه در دانمارک 11% ، در هلند 11% و در انگلیسن 10% مردم از فروشگاه های سطح خیابان ها خرید می کنند.






🧡 پسندیده: 3

💡 تشویق: 31

حسین سوادکوهی نویسنده: حسین سوادکوهی
تاریخ انتشار: June 13, 2019 02:23
تاریخ آخرین بازنویسی: April 03, 2020 04:57







راهنمای طراحی سلدان

🧡 پسندیده: 3

💡 تشویق: 31

پالت رنگ های اصلی سلدان

سلدان، پلتفرم فروشگاه ساز پیشرو

🧡 پسندیده: 3

💡 تشویق: 31

سلدان به عنوان برنرین فروشگاه ساز ایران با هدف ایجاد بستری برای مبادلات مالی آسان طراحی شده است.

نمونه فروشگاه سلدان را اینجا ببینید

🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 1

با توجه به گستردگی زمینه های کاری و تجاری مشتریان صاحب کسب و کار سلدان، به منظور آشنایی بهتر و انتخاب پلتفرم تجارت الکترونیک ثمین، نمونه فروشگاه های آماده با رسته های مختلف در ادامه این پست معرفی می گردند.

در مورد شاپیفای بیشتر بدانید

🧡 پسندیده: 2

💡 تشویق: 3

شاپیفای یا shopify چیست ؟ راه کسب درآمد اینترنتی.در این مقاله از سیر تا پیاز شاپیفای رو توضیح خواهیم داد و به سوال شما که شاپیفای چیست پاسخ می دهیم.شاپیفای چیست؟یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد اینترنتی در دنیا خرده فروشی اینترنتی است و ایجاد این خرده

برنامه توسعه سلدان ، می توانید شریک سلدان باشید!

🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 2

قصد دارم در این مطلب در رابطه با اهداف و برنامه آتی سلدان مطالبی رو بنویسم. هدف از این مطلب جلب نظر افراد متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ، طراحی، نویسندگی و هر فردی است که علاقه به مشارکت در رشد سلدان دارد.

تاثیر داشتن فروشگاه اینترنتی در موفقیت کسب و کارها

🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 2

چرا کسب و کار اینترنتی امروزه رونق بیشتری دارد؟ استفاده آسان و فراگیر از اینترنت و افزایش روزافزون کاربران آن یکی از مهم‌ترین دلایل رواج خرید و فروش اینترنتی است. کسب و کارهای قدیمی با روزآمد کردن خود و احداث سایت و فروش اینترنتی به جمع کسب و کارهایی می‌پی

۱۵ نکته اثبات شده برای دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام

🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 3

هر روز سوالات زیادی در رابطه با اینستاگرام از من پرسیده می شود؛ اما معمولاً عمده آن ها به یک سوال اساسی برمی گردد که "چگونه لایک بیشتری در اینستاگرام دریافت کنیم"؟! و بنظر من هم سوال خوبی است بدلیل اینکه همه دوست دارند تا مطالبشان توجه بیشتری را به خود جذب

کار در خانه و نیاز به فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

به لطف اینترنت و امکانات نامحدود آن، این روزها برای راه‌اندازی کسب‌وکار نیازی به سرمایه‌های کلان نیست. زمانه‌ای است که در آن می‌توانید با داشتن یک ایده درخشان و البته پشتکار و صبر، یک تجارت موفق به راه بیاندازید.