بهترین راهکارهای سئو برای کسب و کارهای دیجیتال در سال 2019-بخش اول


راهکارهایی که باید از همین امروز اتخاذ شوند

در اقیانوس وسیعی از فروشگاه های اینترنتی و کسب و کار های دیجیتال متنوع، به چشم آمدن کار بسیار سختی است. به همین علت، راهکارهای سئو در بخش کسب و کارهای دیجیتال بسیار مهم است. کسب مهارت در بهینه سازی موتور جست و جو یا همان سئو، به شما اجازه می دهد که برند خود را در مجامع مجازی متمایز کنید. این تمایز بصری به برند شما کمک می کند تا نه تنها با سرعتی باور نکردنی به موفقیت برسید، بلکه مشتریان نیز شما را راحت تر پیدا کنند، آن هم وقتی که هر نفر در ماه متوسط 1200 جست و جو را به خودش اختصاص می دهد.


اما چرا نتایج یک جست و جوی ساده این قدر اهمیت دارند؟

به این فکر کنید که خریدهای اینترنتی چقدر ساده و با یک جست و جوی ساده آغاز می شوند- و در ادامه قیمت ها مقایسه می شوند، نظرات و بازخوردها بررسی می شوند و شاید هم تنها چیزی که توسط خریداران آماتور مورد بررسی قرار می گیرد عکس های محصول است -و بدین صورت متوجه اهمیتِ سئو می شوید. یک تحقیق توسط اِن چنل نشان داده 44 درصد از خریدهای آنلاین با استفاده از موتورهای جست و جو و 37.5 درصد از حجم ترافیک اینترنت از طریق همین جست و جوها صورت می گیرند.

از آن جایی که بسیاری از مشتریان آنلاین، سفر خودشان را از موتور جست و جو آغاز می کنند، یک استراتژی سئوی خوب می تواند در بهبود وضعیت برند شما غوغا به پا کند. حالا بیایید بهترین راهکارهای سئو برای کسب و کارهای دیجیتال در سال 2019 را یاد بگیریم.

در این مقاله چه مواردی را می آموزیم؟ عناوین اصلی مقاله:

سئو چیست و کارایی سئو در کسب و کار دیجیتالی چیست؟

  •  آموزش سئوی شاپیفای
  •  آموزش سئوی آمازون

تحقیق برای کلیدواژه های کسب و کاری

  • انتخاب بهترین و طولانی ترین کلیدواژه
  • یافتن بهترین ابزارها برای یافتن کلیدواژه

ساختار سایت برای سئوی کسب و کار دیجیتالی

  • سازمان دهیِ صفحات دسته بندی شده
  • اعمال لینک های داخلی برای هر صفحه

سئوی درون محتوا برای کسب و کارهای اینترنتی

  • بهینه سازیِ سرتیترها، متا دیتا، عکس ها و H1 ها
  • بهینه سازی توضیحات دسته بندی ها و توضیحات محصولات
  • بهینه سازی URL سایت

تولید محتوا و تولید لینک برای فروشگاه های اینترنتی

  • یافتن لینک های پشتیبان در سایت رقبا
  • حضور در وبلاگ ها و سایت های دیگر به عنوان نویسنده ی مهمان
  • ساختن لینک منبعی و مرجعی
  • تبلیغ کردن سایت خود از طریق سایت تولید کننده
  • تولید محتوایی که ارزش لینک پشتیبان را داشته باشد

 در این مقاله بخش اول سئو چیست و کارایی سئو در کسب و کار دیجیتالی چیست؟ تحلیل و بررسی می گردد. بخش های دوم و سوم این مقاله را می توانید از لینک های زیر مطالعه نمایید.


❶ سئو چیست و کارایی سئو در کسب و کار دیجیتالی چیست؟

به طور اساسی، سئو روشی برای نوشتن و سازماندهی کلمات است تا محتوا یا محصولات سایت شما بر روی موتورهای جست و جوگر وضوح بیشتری داشته باشند. تصور کنید که موتور جست و جوگر مانند یک دیکشنری یا کاتالوگ برای یک پاساژ است؛ منتها، این پاساژ در واقعیت تمام اینترنت را در بر می گیرد. حالا تصور کنید که میلیاردها سایت تصمیم دارند از سئو استفاده کرده و بیشتر به چشمِ موتورهای جست و جوگر بیایند.

اگر شما هم صاحب کسب و کار کوچکی هستید، ممکن است برای راه اندازی فروشگاه خود از پلتفرم هایی همچون آمازون و یا شاپیفای استفاده کنید. در ادامه پیشنهادهایی حرفه ای برای پیشرفت و گسترش سئو در کسب و کار اینترنتی به شما ارائه می شود؛ اگرچه که این پیشنهادها و راهکارها برای هر نوع پلتفرمی کارساز هستند، اما برخی از نکات فقط مخصوص این دو پلتفرم هستند.

سئوی شاپیفای

شاپیفای یکی از محبوب ترین پلتفرم های فروشگاه اینترنتی در جهان است و دلایل بسیار قانع کننده ای برای این شهرت و محبوبیت وجود دارد. ابزارهای داخلی این پلتفرم به کاربر اجازه می دهد که تمامی جنبه های سئو را بدون نیاز به سر رشته داشتن در کدنویسیِ HTML تغییر دهید؛ این جنبه ها عبارتند از: اصلاح سرتیترِ هر محصول، اصلاح توضیحات هر محصول و هر پیشرفت و توسعه ای که در شاخه ی سئو جای بگیرد.

سئوی آمازون

چیزی که آمازون را تبدیل به یکی از بزرگ ترین پلتفرم های فروشگاه اینترنتی در جهان می کند، الگوریتم الف 9 است. ناگفته نماند که دو نمونه از اصلی ترین معیارهای این شرکت برای سئو عبارتند از:

ارتباط: این یعنی فقط کلیدواژه هایی که واقعاً به محصول ارتباط داشته باشند پذیرفته خواهند شد. هرچقدر محصول و کلیدواژه ی شما مرتبط تر باشند، محصول شما نیز فروش بیشتری خواهد داشت.

اجرا: هرچقدر فروش بیشتری برای شما صورت بگیرد، در واقع پول بیشتری به آمازون می رسد. در نتیجه، آمازون محصولات پرفروش خود را در اولویت های اول سایت قرار می دهد.

به علاوه، خرده فروش های سایت آمازون می بایستی کلیدواژه های پس زمینه را یادداشت کنند. این کلیدواژه ها فقط در آمازون قابل دیدن هستند و می توانند محصولات شما را دسته بندی کنند. کلیدواژه های پس زمینه ی آمازون - راز مخفی آمازون برای تقویت سئو این هم از چند پیشنهاد مخصوص برای تقویت سئو در آمازون با استفاده از کلیدواژه های پس زمینه:

  1. از آن جایی که این کلیدواژه ها توسط مشتریان دیده نمی شوند، شما می توانید از کلماتی که در قسمت توضیحات محصول وجود ندارند، به عنوان کلید واژه استفاده کنید.
  2. بهترین و مهم ترین کلیدواژه هایی را که کمتر از 250 کاراکتر باشند انتخاب کنید.
  3. وقت تان را برای نقطه و علامت گذاری و نشانه ی جمع برای کلیدواژه ها هدر ندهید.
  4. هیچ کلیدواژه ای را تکرار نکنید.
  5. شما می توانید از این فرصت برای نوشتنِ کلیدواژه هایی که شامل غلط املایی یا دستوری می شوند استفاده کنید.





🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 2

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: August 30, 2019 02:47
تاریخ آخرین بازنویسی: June 07, 2020 02:06







برترین ترندهای بازاریابی دیجیتال که باید در رادار شما قرار بگیرد

🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 2

هرساله، ترندها و استراتژی های بی شماری برای بازاریابی دیجیتال در دستور کار فعالان این عرصه قرار می گیرد. شما نیز، برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود، لازم است نهایتِ استفاده را از این استراتژی ها ببرید.

چگونه محصولات خود را آنلاین بفروشیم؟

🧡 پسندیده: 2

💡 تشویق: 3

خرده ‌فروشی آنلاین با سرعت سرسام ‌آوری در حال رشد است و فروش اینترنتی محصولات اکنون یک چهارم حجم فروش کل خرده‌ فروشی ‌های دنیا را از آن خود کرده است. فروشندگان کالا و خدماتی که فروش آنلاین را نادیده می‌گیرند شاهد کاهش درآمد خود خواهند بود.

10 مورد از بهترین فواید بازاریابی از طریق ایمیل

🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 2

در تحقیقی که از سمت شرکت Adobe انجام شده، نشان می دهد که در طول روز میلیون ها نفر به طور میانگین هر 6.4 ساعت یک بار ایمیل هایشان را بررسی می کنند. این آمار تنها مربوط به شرکت ها و کارمندان نیست.

11 اشتباه متعارف که در بازار اینفلوئنسرها مرتکب میشویم

🧡 پسندیده: 2

💡 تشویق: 3

در سالهای اخیر شاهد افزایش محبوبیت اینفلوئنسرها و به طور کلی، عمر اینفلوئنسینگ در سراسر جهان بوده ایم. برخی از مدیرعامل های شرکت های بزرگ معتقدند که بهترین راه برای ساختن یک برند قدرتمند، استفاده از اینفلوئنسر است. با توجه به آماری که توسط سایت اد ویک منتش

اهمیت نقد و نظر دیگران راجع به محصول و روشِ افزایش تعداد نظرات

🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 2

آمازون، وال مارت و تارگت، فقط به عنوان یک سری خرده فروشِ بزرگ در جهان شناخته نمی شوند. این وب سایت ها، در حقیقت به عنوان یک منبع آگاهی نیز در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

6 راه برای بالا بردن ویو ی کلیپ ها در اینستاگرام

🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 2

آیا می خواهید تبلیغاتتان جهانی شود و درهمه جا پخش گردد؟خیلی از مردمی که کلیپ هایشان ویو ی جهانی می خورند، از قبل برای آن برنامه ریزی نکرده ند.لحظات خجالت آور و دوربین های روشن پنهان دست به دست هم میدهند و این کلیپ ها را میسازند. نتیجه اش 15 دقیقه ای است که

کار در خانه و نیاز به فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

به لطف اینترنت و امکانات نامحدود آن، این روزها برای راه‌اندازی کسب‌وکار نیازی به سرمایه‌های کلان نیست. زمانه‌ای است که در آن می‌توانید با داشتن یک ایده درخشان و البته پشتکار و صبر، یک تجارت موفق به راه بیاندازید.

۱۵ نکته اثبات شده برای دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام

🧡 پسندیده: 1

💡 تشویق: 3

هر روز سوالات زیادی در رابطه با اینستاگرام از من پرسیده می شود؛ اما معمولاً عمده آن ها به یک سوال اساسی برمی گردد که "چگونه لایک بیشتری در اینستاگرام دریافت کنیم"؟! و بنظر من هم سوال خوبی است بدلیل اینکه همه دوست دارند تا مطالبشان توجه بیشتری را به خود جذب