اصول صحیح بسته بندی کالا مطابق با معیارهای فروشگاه های اینترنتی


زمانی شما یک سایت آنلاین برای فروش یا خدمت رسانی پیاده سازی می کنید باید در نظر داشته باشید که دیگر مشتریان شما از یک خیابان , منطقه , شهر خاصی نیستند بلکه طیف وسیعی از مشتریان هستند پس باید در روش بسته بندی کالاهای ارسالی ،تجدید نظر کنید و متناسب با شرایط مشتریان و محصولات درخواستی بسته بندی را انجام دهید.اصولی برای بسته بندی کالاهای ارسالی وجود دارد.

انواع روش های بسته بندی کالا برای ارسال در فروشگاه اینترنتی:

انواع روش های بسته بندی کالا برای ارسال در فروشگاه اینترنتی:

برای بسته بندی کالا و آماده سازی ان برای ارسال  توسط فروشگاه ها و حتی فروشگاه های اینترنتی روش های متعددی وجود دارد که عبارتند از:

  1. بسته بندی با کارتن
  2. بسته بندی کارتنی
  3. بسته بندی پلاستیکی
  4. بسته بندی بافتی

بسته بندی یک فرایندی است که برای آماده سازی کالا, حمل و نگهداری و در نهایت توزیع و تحویل به مشتری است. در واقع بسته بندی تضمینی است برای تحویل مطمئن کالا به مشتری   پس باید به جنبه های مختلف آن از جمله طراحی, چاپ, حجم و وزن و ... دقت شود.

1 بسته بندی با کارتن

یکی از رایج ترین روش های بسته بندی , بسته بندی با کارتن است که برای کالاهایی چون خوراکی ها, وسایل الکترونیکی, پوشاک و کفش و اسباب بازی و ... استفاده می شود. فروشگاه های ارسال کننده کالا هنگام بسته بندی همواره ملزومات کالا شامل کاغذ رطوبت گیر,محافظ … در بسته بندی ارائه می دهند. برای بسته بندی با کارتن که اغلب به صورت چند وجهی هستند حتی باید طول عرض ارتفاع محصولی که می خواهیم ارسال کنیم دقت نماییم. برای بسته بندی کالا با کارتن باید دقت داشته باشید که آیا  این محصول قرار است در بازار داخلی توزیع شود یا بازار خارجی.اگر به بازار داخلی است پس باید جنبه هایی از بسته بندی کالا های فروشگاهی مورد بررسی قرار گیرد که مربوط به خرید عمومی محصول و هزینه ی پرداختی آن باشد به صورتی که عموم مردم توان خرید و هزینه ی پرداخت آن را داشته باشند.

بسته بندی کارتنی

بسته بندی کارتنی

2 بسته بندی پلاستیکی

با وجود اینکه این نوع بسته بندی جذابیت زیادی برای مصرف کننده دارد اما در عین حال اثرات زیست محیطی زیادی دارد. از روش بسته بندی پلاستیکی برای کاورهای ماست , اجسام شکستنی , کیف و کفش و ....استفاده می شود. جنس این بسته بندی از نوع پلی اتیلن , پلی پروپیلن , پلی میکرد و ... است. اما این روش مزیت هایی چون انعطاف پذیری , مقاومت , حفظ تازگی و طراوت برای محصولات غذایی و ...دارد.

3 بسته بندی بافتی یا منسوج:

یکی از روش های بسته بندی کالا می شود که برای کالایی مانند قطعات خودرو و یا اسلحه استفاده می شود.

انواع شیوه های بسته بندی :

شیوه ی ضربه گیر

بسته بندی کالا به روش ضربه گیر در واقع همان استفاده یکی از سه روش بسته بندی کالا است با این تفاوت که از پلاستیک های عایق و ضربه گیر کالا استفاده میشود .معمولا این پلاستیک ها حباب دار هستند که در برابر فشار مقاوم هستند. داخل این حباب ها با هوا پر شده است و باعث می شود نایلون حبابدار سطحی بالش مانند پیدا کند. استفاده این روش برای کالاهای شکستنی بسیار مرسوم است. کاربردهای دیگر آن می توان به بسته بندی محصولات چوبی , لوازم خانگی , محصولات شیشه ای , الکترونیکی و ...اشاره کرد.

فوم پیچی

یک شیوه ی ایمن بسته بندی , بسته بندی فومی است که برای محصولات حساس , شکننده و ظریف کاربرد دارد. فوم بسته بندی یا همان فوم محافظ در صورتی که از ضخامت  و مقاومت خوبی برخوردار نباشد محافظ خوبی برای بسته بندی کالا نیستند و به مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهند.

انواع فوم های بسته بندی کالا:

  1. فوم پلی یورتان : یک نوع فوم , یک عایق حرارتی است که در قسمت ساخت و ساز بیشتر استفاده می شود.

  2. فوم پلی اتیلن : این فوم ها سبک , آسان , ضد رطوبت هستند و به دلیل قیمت ارزانی که دارند در بسته بندی کالا صرفه جویی زیادی می شود.

  3. فوم های ریباند : این نوع فوم از ضایعات فوم پلی یورتان به دست می آید و اغلب برای بسته بندی و حفاظت لایه های زیرین یک محصول استفاده می شود.

  4. روش شیرینگ کردن : بسته بندی با روش شیرینگ  مانند دیگر روش های بسته بندی دارای اصول و قواعدی است . در این نوع روش برای بسته بندی محصولات غذایی کاربرد دارند. برای برخی از کالاها که با کارتن  بسته بندی شده اند را با روش شیرینگ تلفیق می نمایند تا در برابر رطوبت , آلودگی  ایمن باشند و مقاومت بالاتری داشته باشند.

  5. استفاده از بالشتک : یکی دیگر از روش های بسته بندی کالا استفاده از بالشتک های ضربه گیر است برای محافظت از محصول

اهداف کلی بسته بندی  کالا:

بسته بندی کالا در ساده ترین تعریف ، به روشی گفته می شود که در آن  محصول در پوشش خاصی قرار می گیرد و برای توزیع , قرار گرفتن در انبار, فروش و ... استفاده می شود. این پوشش گاهی برای محافظت از محصول و در مواقعی برای در اختیار قرار دادن اطلاعات درباره ی  محصول به کاربر به کار می رود.از اهداف کلی بسته بندی کالا عبارت است از:

  • سهولت در جابجایی
  • ایمنی و حفاظت فیزیکی
  • انتقال اطلاعات محصول به مشتری
  • بازاریابی و فروش اشاره کرد.

اصول صحیح بسته بندی مطابق با معیارهای فروشگاه های اینترنتی:

برای ارسال محصولات آسیب پذیر در فروشگاه های اینترنتی باید محصولات در بسته بندی های ناب قرار داده و لیبل یا همان برچسب مشخصات محصول را بر روی آن بچسبانید. دقت نمایید یکی از اولین اصول صحیح بسته بندی کالا :

انتخاب سایز مناسب کارتن بسته بندی است. پس ابتدا برای محصولاتتان بسته بندی مناسب انتخاب نمایند. کارتن انتخاب شده از نظر اندازه و ابعاد باید به سایز محصول نزدیک باشد به صورتی که فضای کمی بین کارتن و کالا باقی بماند. در صورتی که نزدیک ترین سایز کارتن بسته بندی به محصول را انتخاب کردید ولی باز هم فضای خالی بین محصول و کارتن وجود داشت باید به صورت صحیح و مناسب مابقی فضای خالی را با بالشتک ها یا فومای مخصوص بسته بندی بپوشانید.  به این نکته دقت کنید که بسته بندی به صورتی انجام گیرد که محصول قبل از رسیدن به مشتری دچار آسیب یا شکستگی نشود. برخی از محصولات مانند ادکلن , اسپری و عطر به شدت قابلیت آسیب دیدگی دارند این محصولات باید قبل از قرارگیری در کارتن توسط فوم یا پلاستیک های ضربه گیر و یا هر نوع عایقی در برابر صدمات احتمالی مقاوم سازی شوند. بهتر است این نوع از محصولات را شیرنیک کرده و بعد فوم پیچی نمایید. توجه نمایید که فوم باید به صورت کامل محصول را بپوشاند. معمولا برخی از محصولات با بسته بندی مناسبی توسط تولید کنندگان ارائه نمی شود و گاهی اصلا بسته بندی ندارد.  بنابراین بهتر است این کالا نیز به طور کامل در برابر ضربات مقاوم شوند. محصولات شکستنی ابتدا باید از اطراف کارتن مقاوم سازی شوند و پس از آن بهتر است از یک لایه فوم برای کف و سقف کارتن استفاده شود.  محصولات شیشه ای و کریستالی معمولا بسته بندی مناسبی ندارند بنابراین قبل از ارسال باید در بسته بندی مناسب قرار داده و حتما با ضربه گیر عایق نمایید. قبل از ارسال کالا چاپ لیبل محصول و چسباندن آن بر روی بسته بندی کالا باید انجام شود. لیبل شناسنامه ی محصول است و نمایانگر نوع محصول . لیبل ها باید به صورت کامل و بدون خط خوردگی چاپ شود همچنین تنظیمات پرینتر باید جوری باشد که وضوح لیبل به درستی مشخص باشد. لیبل را روی کوچک ترین سطح محصول بچسبانید و هر محصول را در یک بسته بندی با یک لیبل به خریدار یا انبار تحویل دهید.لیبل ها باید روی سطح صاف چسبانده شوند و نباید روی مرز بین دو سطح کارتن چسبانده شود و همچنین روی مشخصات اصل محصول که بر روی بسته بندی خود محصول نوشته شده چسبانده شود در واقع مشخصات اصل محصول مانند نوع و نام محصول و ... را با لیبل نپوشانید.

لیبل چیست؟

بیانگر نوع و ارزش یک محصول است که مشخصات کافی از یک محصول بر روی آن چاپ شده است

ماهیت کار بسته بندی کالا:

یکی از بخش های مهم یک محصول برنامه ریزی در بسته بندی و آماده سازی کالا است. هدف های مشخصی در طراحی بسته بندی کالا وجود دارد که به دو دسته ی کلی تدافعی و تهاجمی تقسیم بندی می شوند. اهداف تدافعی بسته بندی کالا به جنبه ی حفاظتی محصول و محافظت کردن ان در برابر خطرات احتمالی است. اهداف تهاجمی بسته بندی محصول کمک به فروش آن می باشد. در یک فروشگاه اینترنتی اگر محصولات با بسته بندی نامناسب به دست مشتری برسد باعث می شود بر روی مصرف کننده تاثیر منفی بگذارد. در گذشته بسته بندی تنها جنبه ی حفاظتی در برابر محصول داشت اما امروزه بسته بندی به نوع حفاظت از مصرف کننده نیز است. از طرفی طرح , رنگ , اندازه ...بسته بندی کالا موجب اعتماد و اطمینان خاطر مشتری از خرید خود می باشد.

در فروشگاه های اینترنتی که فروشنده ی حضوری وجود ندارد که اطلاع کامل و جامعی به خریدار دهد پس باید این وظیفه را داخل سایت محصول قرار داده شود. با استفاده از فروشگاه های ساز اینترنتی شما می توانید اطلاعات فنی و مشخصات را برای هر کالا در پنل مربوط به خودش ثبت کنید. از طرف دیگر باید این اطلاعات در بسته بندی کالای ارسالی نیز مشخص گردد.

مزایای بسته بندی کالا:

  • حفاظت و نگهداری کالا در برابر خطرات و آسیب های فیزیکی
  • افزایش نظم و گیرایی محصول
  • سهولت در حمل و نقل و مصرف
  • توزیع بهتر
  • افزایش فروش
  • دادن اطلاعات و اماده سازی مصرف کننده
  • صرفه جویی
  • اشتغال زایی
  • افزایش ارتباط و اطمینان با مشتری
  • استفاده مجدد
  • شیوه ی جدید بازاریابی

معایب بسته بندی کالا:

اگر بسته بندی به درستی انجام شود پس میتوان نتیجه گرفت معایب آن در برابر محاسن ان بسیار اندک و ناچیز است. تنها عیبی که از بسته بندی می توان گرفت آلودگی زیست محیطی است که اگر آن را با شیوه های نوین مانند بازیافت و ...درآمیخت این عیب را نیز می توان برطرف کرد.

سیستم بسته بندی کالا :

 امروزه شرکت های بسته بندی بسیاری وجود دارند که روش های مختلف بسته بندی  کالا به صورت خاص و با دستگاه و ماشینی ارائه می دهند. که صاحبان کسب و کار اینترنتی اگر بدون انبار هستند استفاده از این روش برایشان از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

بسته بندی خاص مربوط به آن دسته کالاهایی است که مشکل ظاهری خاصی دارند یا با ارزش هستند.

بسته بندی ماشینی برای کالاهایی است که شکل ظاهری خاصی ندارند از نمونه های این روش می توان به عایق بندی کارتن ها  ,  برچسب زدن روی آنها اشاره کرد. یکی دیگر از روش های بسته بندی استفاده از نوار چسب است.

تقسیم بندی بسته بندی کالا:

یکی دیگر از روش های بسته بندی کالا تقسیم بندی  بر اساس میزان خطر کالا است که به سه دسته ی کلی تقسیم می شود :  1 بسته بندی کالاهای پرخطر,2_ کالا با میزان خطر متوسط 3_ بسته بندی کالاهایی با میزان خطر پایین

طراحی بسته بندی اثربخشی تضمین می کند که محصول شما به اندازه ی کافی از طیف گسترده ای از خطرات مکانیکی , دستی , محیطی و ... که در مرحله ی توزیع با ان روبرو میشود محافظت می کند. اگر چه بسته بندی نادرست ممکن است منجر به خسارت شود اما با بسته بندی بیش از حد نیز می تواند هزینه های اضافی را  متحمل شوید از هزینه های حمل و نقل اضافی گرفته تا افزایش هزینه مواد سازنده ی آن پس در انتخاب بسته بندی کالا دقت نمایید .

برای به حداقل رساندن آسیب در هنگام حمل و نقل , محصول باید طوری بسته بندی شود که تمام وجه آن پوشانده شود و بسته بندی آن به حدی بزرگ باشد که در هنگام حمل و نقل با ماشین , اتوبوس , پیک و ...کمترین آسیب را داشته باشد. با توجه به اینکه نام و نشانی شما ممکن است بر روی بسته بندی اصلی و فرعی یک محصول باشد پس میتوان نتیجه گرفت که بسته بندی به عنوان نوعی بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم عمل می کند. بسته بندی کالاهای مصرفی از ارزش بازاریابی بالایی برخوردار است . همان طور که مصرف کنندگان در بین هزاران کالا یک دسته ی معین را خریداری می کنند تعامل نقطه ی فروش مستقیم آن ها به برند و مارک  شما را نشان می دهند. پس شما همواره باید در نظر بگیرید که بسته بندی چگونه باعث برند محصول شما و ارزش آفرینی می کند.

این شکل بسته بندی بسیار ساده ی بالا نشان می دهد که

این شکل بسته بندی بسیار ساده ی بالا نشان می دهد که چگونه شکل و عملکرد بسته بندی محصول باید از طریق هر کانال توزیع تغییر و تکامل یابد. وقتی بازاریابان و طراحان در حال ایجاد یک محصول جدید هستند ،باید این رابطه ی توزیع زنجیره ی تامین نسبت به محیط بسته بندی را در ذهن داشته باشند . باید دقت کنید یک محصول  تنها به روش معجزه آسایی در قفسه های فروشگاه های فیزیکی قرار نمی گیرند و باید   کلیه راه های بالا طی شود و هزینه های مختلفی صرف شود.اما با استفاده از فروشگاه اینترنتی می توانیم بسیاری از راه های بالا را کوتاه کنیم و در مخارج و هزینه ها صرفه جویی نماییم.

اصول پایه در طراحی بسته بندی کالا:

بر اساس اصول پایه در طراحی بسته بندی کالا می توان بسته بندی را به 4 مورد تقسیم بندی کرد :

  • روشی برای حفاظت از محتویات بسته
  • عوامل موثر بر قیمت گذاری محصول
  • بازاریابی وسیع محصول
  • عملکرد اطلاع رسانی

در حال حاضر عملکرد بسته بندی از جنبه ی ساده فراتر رفته و پیچیده ترین و جذاب تر شده است به طوری که می توان گفت بسیاری از  محصولات بدون بسته بندی بی معنی هستند. بسته بندی محصولات باید به گونه ای باشد که  مزیت کلیدی کالا را  سریع منتقل کند  خواه یک محصول مزیت رقابتی آن قیمت باشد یا مزیت کاربردی مانند اندازه و عملکرد و .....باشد. خواه شما یک تولید کننده باشید یا یک خرده فروش طراحی بسته بندی کالا را باید به عنوان یک سرمایه گذاری بر روی یک محصول ببینید و نه یک هزینه چرا که باید در نظر بگیرید که یک بسته بندی قوی می تواند ابزاری برای به دست آوردن جذب بیشتر مشتری و کسب سود بالاتری باشند.امروزه بسته بندی ها باید علاوه بر اینکه دارای زیبایی ظاهری هستند از محتویات درون خود نیز حفاظت کنند.

موارد زیر در یک بسته بندی کالا باید رعایت شود:

1- قابلیت تشخیص بودن : با توجه به اینکه تمام هدف فروشندگان , فروش محصولات است پس باید بسته بندی آن ها نیز از نظر رنگ و ظاهری جوری باشد که تصویرش در ذهن باقی بماند و قابلیت شناسایی باشد.

2- آگاهی دهنده: هیچ تبلیغی همانند بسته بندی کالا نمی تواند گویای اطلاعات محصول باشد

3- بی واسطه بودن :  ارتباط مشتری و بسته بندی کالا همراه با اطلاعات مربوط به آن باید بدون درنگ صورت پذیرد و همیشه پاسخگوی سوال مشتری که چرا این محصول را خریده است باشد.

4- کاربردی بودن : بسته بندی با توجه به نوع محصول نیز باید کاربردی باشد .

 نقش بسته بندی کالا :

 1- محافظت از کالا

2- معرفی بهتر کالا و تشویق مخاطب  به خرید

در واقع می توان گفت بسته بندی مانند یک فروشنده خاموش است

در واقع می توان گفت بسته بندی مانند یک فروشنده خاموش است که مستقیما خریداران کالا را نمیبیند و تنها از بسته بندی و ظاهر آن خرید می نمایند. پس به این ترتیب بسته بندی به عنوان اولین وسیله ی ارتباط بعدی با مخاطب محسوب می شود.

کارکردهای بسته بندی کالا:

غیر از خود محصول که مشتری در زمان خرید با آن آشنا می شود از نزدیک ترین ارتباطات        مشتری با کالا بسته بندی می باشد. طراحی بسته بندی یک عملیات پیچیده و فنی می باشد . در مراحل ابتدایی بسته بندی جنبه ی حفاظتی , حمل و نقل اسان , اطلاع رسانی و .... را دارد ولی یکی از جنبه های مهم بسته بندی ماهیت بازاریابی آن است .

پس از کلیک مشتری روی دکمه ی سفارش  در یک فروشگاه اینترنتی تجربه ی خرید به پایان نمی رسد . برای رشد کسب و کار خود از طریق مراجعه دوباره مشتریان به وب سایت شما باید فرایند توزیع محصول و بسته بندی آن را به درستی گسترش و انجام دهید.  حداقل خریداران انتظار دارند که در یک شرایط مناسب سفارش به موقع دریافت کنند و اگر می خواهید با خریداران خود ارتباط برقرار کرده و ان ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید باید محصولات خریداری شده توسط آنها به شیوه ی مناسب بسته بندی کنید. اگر از یک مدل جعبه و یا کارتن مشترک برای بسته بندی استفاده کنید باعث می شود مشتریان با بی حوصلگی بسته را باز کنند. بسته بندی با کیفیت بالا  و منحصر به فرد یک روش عالی برای درگیر نگه داشتن مشتریان و لذت بردن ان ها در استفاده کردن از برند شما است.

چطور می توان فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرد ؟

امروزه می توانیم با استفاده از یک فروشگاه اینترنتی بسیاری از چالش های کسب و کار فیزیکی را حل و کوتاه کنیم و جنس خود را به راحتی و در زمان کوتاهتری تامین نماییم . در ادامه شما با یکی از بهترین و ساده ترین راه های ساخت فروشگاه های اینترنتی آشنا خواهید شد . در ابتدای کار شاید طراحی و ساخت یک کسب کار آنلاین پیچیده باشد ، ولی طراحی سایت به وسیله سیستم های سایت ساز رایگان مانند سلدان همه ی موارد و چالش ها را برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک بسیار هموار کرده است. زمانی که شما یک سایت آنلاین برای فروش یا خدمت رسانی پیاده سازی می کنید باید در نظر داشته باشید که دیگر مشتریان شما از یک خیابان , منطقه , شهر خاصی نیستند بلکه طیف وسیعی از مشتریان را در بر میگیرد پس باید در روش بسته بندی کالاهای ارسالی ،تجدید نظر کنید و متناسب با شرایط مشتریان و محصولات درخواستی بسته بندی را انجام دهید . پیاده سازی وب سایت فروشگاهی در برابر مغازه و فروشگاه فیزیکی هزینهکمی دارند. به طوری که شما هزینه ای برای املاک , انواع قبوض , نیروی کار , چیدمان و ....نخواهید داشت و تنها فقط از طریق یک سیستم می توانید فروشگاه خود را مدیریت کنید .  پس همه ی هزینه ی ما که باید خیلی به آن توجه شود بسته بندی محصولات در مرحله ی توزیع است که ضمن حفاظت از محصول جنبه ی بازاریابی و مشتری گرایی آن را حفظ می کند.

همانطور که قبلا اشاره شد یکی از ساده ترین راه برای شروع کسب و کار آنلاین استفاده از سایت سازهای رایگان است. اگر شما خدمات و یا محصولاتی دارید که میخواهید از طریق اینترنت بفروشید ، شما می توانید هر تعداد فروشگاه ساز رایگان در سلدان بسازید و تمام امکانات یک فروشگاه حرفه ای را داشته باشید. در بخش محصولات و دسته بندی می توانید محصولات خود را ایجاد می کنید .هر محصول را می توانید اطلاعاتش را از جمله از موجودی , سفارشات و ....  قرار دهید. به طوری که شما درگیر طراحی قالب و هزینه های اضافی نیستید و تمام محیط به صورت استاندارد و حرفه ای پیاده سازی شده است و یک چارچوب کلی از طراحی سایت دارید و بعد از آن کاربرانی که میخواهید به آن ارسال شود را انتخاب می کند و در نهایت مبلغ و زمان دریافت ... می تواند انتخاب کنید و وارد درگاه پرداخت شوید و تمام پرداخت های سیستم وارد حساب شما میشود.

 

مزایای استفاده از سایت سازهایی مانند سلدان چیست؟

1_ عدم نیاز به متخصص برنامه نویس با استفاده از فروشگاه سازها. در ساخت سایت های فروشگاهی دیگر نیازی به استفاده از هیچ گونه دانش کد نویسی و تخصصی وجود ندارد.

2- بومی سازی: استفاده از سرویس های سایت ساز رایگان سلدان کاملا برای فرهنگ و زبان ایرانی بومی سازی شده است و برای اطمینان از آن می توانید به صورت رایگان انجام دهید.

3- طراحی بر اساس اصول سئو: یکی از مهم ترین پایه های کار هر طراحی وب ،طراحی بر اساس سئو می باشد . از ویژگی های متمایز و بارز فروشگاه ساز سلدان ، سئوی مناسب آن است که تمامی گزارش و عملکرد ساخت را در قالب نمودار و فلوچارت هایی برای تصمیم گیری بهتر به مدیر سایت نمایش می دهد.

 




🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: July 03, 2021 04:00
تاریخ آخرین بازنویسی: July 03, 2021 04:00







آشنا شدن با تعاريف و اصطلاحات ديجيتال ماركتينگ

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ديجيتال ماركتينگ يكي از بهترين و جديدترين روش براي بازاريابي محصولات است و امروزه اكثر كسب و كارها بر ديجيتال ماركتينگ تاكيد مي كنند، بخاطر اين كه شما مي توانيد كل دنيا را پوشش داده و مي توانيد به مشتريان بيش تري خدمات ارائه داده و محصولات خود را به آن ها

صفحات AMP و تاثیر آن در دیجیتال مارکتینگ

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

سرعت بارگذاری صفحات گوگل بسیار در بالا بردن بازدید و افزایش فروش یک سایت فروشگاهی موثر است. گوگلAMP با فراهم آوردن این امکان تاثیر به سزایی در بالا بردن ترافیک برای سایت را ایفا می کند. فروشگاه ساز رایگان و آنلاین سلدانامکانات بسیار عالی و کارآمدی در اختیا

6 ترفندی که با رعایت آنها در گوگل ادورز به نتایج خارق العاده ای می رسید

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

گوگل ادورز بهترین دوست فروشگاه های اینترنتی می باشد و در صورتی که از آن به درستی استفاده شود می تواند بهترین ابزار برای جذب ترافیک به فروشگاه های اینترنتی باشد. با این حال فروشگاه های اینترنتی زیادی هم بوده اند که با استفاده از ابزار گوگل ادورز تبلیغات خود

7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این وجود برای موفقیت کمپین های تبلغاتی گوگل ادورز باید مرتبا دانش خود را در این حوزه افزایش داد و در این مرحله مراحل راه اندازی کمپین در گوگل ادورز

12 دلیلی که چرا گوگل ادورز می تواند شما را به مشتریان جدید رساند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بازاریابی آنلاین و گوگل ادورز مکمل یکدیگر می باشند. زمانی که یک مشتری به دنبال یک محصول،خدمت، رستوان یا هر چیز دیگری می باشد، آنها احتمالا خواسته های خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند. گوگل ادورز اینگونه کار می کند : زمانی که کاربری عباراتی را در گ

برسی جامع ابزار گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی که برترین موتور جستجوی جهان از آن پشتیبانی می کند، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این حال برای موفقیت در این نوع تبلیغات باید مرتبا دانش خود در این حوزه را افزایش داد. در این مقاله

آموزش افزودن محصول به اینستاگرام و ساخت کاتالوگ محصولات در فیس بوک

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تا چند سال پیشاینستاگرام بیشتر فضایی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت بود .اما کم کم مردم یاد گرفتند که از این فضا برای کسب و افزایش درآمدشان استفاده کنند. و همین موضوع باعث شد اینستاگرام قابلیت های جدیدی را در پلتفرمش قرار دهد و آن هم امکان اضافه کردن صف

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

دریافت نماد اعتماد الکترونیک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید استانداردهای لازم برای جذب مخاطبان و تامین امنیت کاربران را دریافت کنید. با این نمادها کاربران با خیال راحت می توانند محصولات خود را از وب سایت های شما خریداری کنند و به راحتی اینکار سبب جل