روش های عملی افزایش تعامل در صفحه اینستاگرام


آیا می خواهید بدانید که چه طور تعامل ها با صفحه اینستاگرام تان را افزایش دهید؟ شما تنها نیستید! امروزه، نشان های تجاری برای سنجش عملکردشان، باید به معیارهای دیده شدن در اینستاگرام مانند نظرات گذاشته شده، میزان ذخیره شدن مطالب، میزان مطالب به اشتراک گذاشته شده و همچنین میزان بازدید استوری و حتی پیام هایی که به طور مستقیم(Direct Messaging) به آن ها داده می شود، توجه کنند. خوشبختانه، آنقدرها هم که فکر می کنید کار سختی نیست! پس ما را دنبال کنید. ما در اینجا 11 روش را به شما معرفی می کنیم که بتوانید استراتژی صفحه اینستاگرام تان را بهبود ببخشید و میزان تعامل دیگران با آن را افزایش دهید:

1. بهترین زمان برای پست گذاشتن را پیدا کنید.

2. در استوری های خود با کاربران تان گفت و گو کنید. این کار را می توانید با استفاده از استیکرهای اینستاگرام انجام دهید.

3. به طور منظم، محتواهای جدید و متنوع را آزمایش و تجزیه و تحلیل کنید.

4. خوراک(feed) قابل ذخیره برای کاربران تان تهیه کنید.

5. داده هایی که کاربران دوست دارند را به اشتراک بگذارید.

6. عنوان(کپشن) طولانی تری برای پست های خود قرار دهید.

7. شروع به معرفی نشان تجاری و کسب و کار خود کنید.

8. جنبه سرگرمی را نیز در نظر بگیرید.

9. توجه بیشتری به هشتگ هایی که استفاده می کنید، داشته باشید.

10. به قابلیت اشتراک گذاری محتوا توجه کنید. بدین معنا که محتوایتان باید قابل اشتراک گذاری باشد.

11. محتواهای ویدئویی بیشتری تولید کنید.

1. بهترین زمان برای پست گذاشتن را پیدا کنید

آیا می دانستید که اگر پست هایتان را در زمان نادرستی به اشتراک بگذارید یا برای تکرار کردن، زمان مناسبی نباشد، در واقع میزان تعامل دیگران با خود را محدود کرده اید؟

روش های بسیاری برای افزایش میزان تعامل دیگران در اینستاگرام وجود دارد، اما پست گذاشتن در زمان مناسب و زمانی که مخاطبان فعال تر هستند، می تواند مسیر موفقیت را برای شما هموارتر کند. الگوریتم اینستاگرام بیشتر علاقه مند به پست هایی است که در زمان کوتاه مخاطب بیشتری را جذب می کنند؛ آن پست ها در بالاترین قسمت و در مقابل دیدگان فالوئرهای بیشتری قرار می گیرند. برای دستیابی به این هدف، نیاز است که زمانی را برای تجزیه و تحلیل اینستاگرام بگذارید و بهترین زمان مخاطبان تان را شناسایی کنید. هر کدام از حساب های کاربری اینستاگرام، دارای دنبال کنندگان منحصر به فرد خود هستند. این افراد در مناطق زمانی مختلفی قرار دارند. پس به دنبال یافتن بهترین زمان برای پست گذاشتن باشید و این زمان را برای خود بیابید. حال این زمان مخصوص شماست. با این کار می توانید افراد بیشتری جذب کنید، میزان تعامل مخاطبان را افزایش دهید و به رشد نشان تجاری تان سرعت ببخشید.

2. از استیکرهای اینستاگرام برای گفت و گو با مخاطبان استفاده کنید

در روز حدود 500 میلیون حساب کاربری اینستاگرام از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده می کنند و این تعداد در سال 2021 رشد خواهد کرد. استفاده از استیکرها در استوری می تواند دنبال کننده را ترقیب کند که با شما چت کند، نظراتش را به اشتراک بگذارد و از تجربیاتش بگوید. این اتفاقات به خودی خود می تواند پیوندتان با مخاطب را قوی تر کند و این احساس را در او به وجود آورد که بخشی از نشان تجاری و برند شما شده است.

در اینجا به شما خواهیم گفت که به چه شکل از استیکرها

در اینجا به شما خواهیم گفت که به چه شکل از استیکرها برای افزایش تعامل مخاطبان تان استفاده کنید:

استیکر پرسش و پاسخ

هیچ چیزی به اندازه سوالی از جنس «از من بپرسید» نمی تواند باب گفت و گو را باز کند؛ و درحالی که اینفلوئنسرها از استیکرهای سوال و جواب در استوری اینستاگرام خود استفاده می کنند تا دنبال کنندگان شان بیشتر راجب آن ها بدانند، پس هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نتوانید این کار را برای کسب و کار خودتان انجام دهید. این فرصت، فرصتی بسیار خوب برای شماست تا برند یا محصولتان را بیشتر به دنبال کنندگان تان معرفی کنید. در سمت مقابل نیز، فرصتی برایتان فراهم است تا از مخاطبان تان بپرسید که در فصل بعد، از چه طیف رنگی استفاده کنید و یا حتی خط تولید کدام محصول خود را گسترش دهید. در این استوری ها تمام عناصر تعامل، گفت و گو و بازخورد مشتری مستتر است.


استیکرهای مخصوص آزمون(کوییز)

کوییزهای تعاملی که قابل استفاده در استوری ها هستند به شما این امکان را می دهند که سوال های چند گزینه ای را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید و نتایج آن را نیز پیگیری کنید؛ نکته قابل توجه این آزمونک ها این است که هیچ نیازی به جایزه دادن و چیزهای دیگر ندارد. زیرا کاربر تنها زمانی می تواند درستی پاسخ خود را بررسی کند که به کوییز شما پاسخ دهد، پس ترغیب خواهد شد که این کار را انجام دهد. در سوی مقابل نیز این امکان برایتان فراهم است که تعداد آرای دریافت شده را بررسی کنید. پس از این قابلیت اینستاگرام حتما بهره ببرید.

استیکر شمارش معکوس

اگر می خواهید دنبال کنندگان خود را تحریک کنید و توجه آن ها را به رویدادها و فروش هایتان جلب کنید، شمارش معکوس گزینه جذاب و فوق العاده ای برای شماست. از این قابلیت نیز می توانید در استوری اینستاگرام خود استفاده کنید. اما در چه زمان هایی می توان از این قابلیت بهره برد؟ زمانی که می خواهید درباره رویدادهای پیش رویتان از جمله فروش در فروشگاه، افتتاح یک محصول یا اعلام خبری ویژه اطلاع رسانی کنید، می توانید استیکر شمارش معکوس را به استوری تان اضافه کنید. در این صورت تا تاریخ و زمان تعیین شده شمارش معکوس ادامه خواهد داشت.

حال نوبت دنبال کنندگان شماست که در رویداد شمارش معکوس ثبت نام کنند؛ در این صورت، هنگام پایان زمان تعیین شده و تکمیل شدن شمارش معکوس، اعلان یادآوری برایشان ارسال خواهد شد و آن ها را آگاه خواهد ساخت. این استراتژی، استراتژی بسیار عالی ای برای تعامل با دنبال کنندگان اینستاگرام است و نظر آن ها را برای شرکت در رویدادهای خاص یا تبلیغات جلب می کند.

3. به طور منظم محتواهای جدید و متنوع را آزمایش و تجزیه و تحلیل کنید

گاهی بهترین طرح های محتوایی موجود در اینستاگرام از تجربه و آزمایش به دست می آیند. همیشه تجربه شکل های جدید در اینستاگرام می تواند دلهره آور و وحشتناک باشد، به خصوص زمانی که احساس کنید، شکل فعلی محتوایی که استفاده می کنید خوب است و در بند آن محاصره شده اید. اما به ما اعتماد کنید: آزمون و خطا و تجربه های متفاوت در ارائه محتوا، کلیدی مهم برای پیشروی و یافتن استراتژی قوی تر است.
مطمئن نیستید که از کجا باید شروع کنید؟ در اینجا ایده هایی را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید در این ماه آن ها را امتحان کنید:

  1. انواع مختلف محتواها از جمله الگوهای رفتاری، نقل قول ها، محتواهای تولیدشده توسط کاربر، مینی اینفوگرافیک ها و یا حتی فیلمی به سبک سلفی را تجربه و آزمایش کنید. این محتواها می توانند برای استفاده در استوری هایتان بسیار عالی باشند.
  2. از انواع مختلف ارائه ویدئو مانند استوری های اینستاگرام، Instagram Reels، IGTV استفاده کنید. برخی از برندها به خوبی از قابلیت ارائه محتواهای طولانی در IGTV استفاده می کنند، در حالی که بعضی دیگر همچنان علاقه مند به استفاده از کلیپ های کوتاه و اسنپی هستند. چیزهایی فراتر از کارهای معمول خود را انجام دهید.
  3. شیوه های مختلف گذاشتن استوری را امتحان کنید و ببینید که آیا در میزان تعامل مخاطبان تان تاثیرگذار هست یا خیر. به طور مثال، ببینید که آیا محتواهای گفت و گو محور در پشت صحنه، مورد پسند مخاطبان هست یا نه.

این نکته را توجه داشته باشید که همراه با آزمایش انواع مختلف محتواها، از تجزیه و تحلیل مداوم و منظم غافل نشوید!

خوراک(feed) قابل ذخیره برای کاربران تان تهیه کنید

امروزه کامنت ها، اشتراک گذاری ها و ذخیره کردن ها در اینستاگرام از همیشه مهم تر هستند. امسال یکی از بهترین راه ها برای بهبود تعامل، تولید محتواهایی است که مخاطبان را ترغیب کند که دکمه ذخیره را فشار دهند. محتوای قابل ذخیره سازی، محتوایی است که مخاطب علاقه مند باشد که آن را مجددا در آینده مشاهده کند. به عنوان مثال، حساب کاربری The Colored Girl، این پست را در مورد زبان های عشق به اشتراک گذاشته است و از دنبال کنندگان خود می خواهد که مراقب خود باشند:

استفاده از پست های چند صفحه ای برای به اشتراک گذاشتن نکات و اطلاعات ارزشمند می تواند ضریب ذخیره شدن پست ها را بالاتر ببرد، زیرا مخاطبان تان برای اینکه طبق نکات گفته شده عمل کنند، نیاز به مشاهده دوباره پست شما دارند. این اتفاق به طور مشابه برای سازندگان محتوای گردشگری و سفر نیز صدق می کند و آن ها نیز می توانند با ایجاد پست هایی به شکل مینی بلاگ و اشتراک اطلاعات مقصدشان به موفقیت های چشمگیری دست یابند. هنگامی که برای ارائه محتوای خود ایده جذابی دارید، به این توجه کنید که برای مخاطب تان چه چیزی ارزش و اهمیت دارد. این ایده می تواند ساخت اینفوگرافی، پست های خنده دار و یا نقل قول هایی از افراد مشهور باشد.


4. داده هایی که کاربران دوست دارند را به اشتراک بگذارید

پیش بینی می شد که قراردادن پست های شخصی و داده محور بتوانند در سال 2020 میزان مشارکت ها را افزایش دهند. براندون پرلمن، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی(CEO) Social Studies, Inc. توضیح می دهد که یادگیری ماشین(ماشین لرنینگ) و محتوای شخصی ره به جایی نمی برند:
پیش بینی برایان این است که:

«تجزیه و تحلیل ها و ایفوگرافی های داده محوری که از طرف نشان های تجاری به اشتراک گذاشته می شوند، طرفداران، مشتریان و حامیان بیشتری خواهند داشت.»

کمپین Spotify Wrapped مثال بسیار خوبی برای این مورد به حساب می آید:

«درخشان، آموزنده، شخصی، مبتنی بر ابزار، سفارشی، قابل اشتراک گذاری و یک دست»

آیا آماده ترند شدن هستید؟ به داده های خود نگاه کنید. به طور مثال، اگر خرده فروش آنلاین هستید، آیا می توانید متوجه آن شوید که چه زمانی مردم بیشترین خرید را دارند؟ بیشترین فروش تان در ماه چه بوده است؟ چند درصد از مخاطبان به محصول جدیدتان رای داده اند؟ با استفاده از این داده ها، آیا می توانید استوری ای بسازید و با مخاطبان به اشتراک بگذارید و اینکه آیا آمار کلیدی و به خصوصی در اختیار دارید که علاقه مخاطبان تان را نشان دهد؟ درست است که زمان زیادی را باید برای آماده سازی و اجرای محتواهای داده محور صرف کرد، اما این تلاش زمانی که نرخ تعامل صفحه تان بالاتر برود، مشخص می کند که ارزش اش را داشته است!

5. عنوان(کپشن) طولانی تری برای پست های خود قرار دهید

آیا می دانستید که در کپشن اینستاگرام تان می توانید تا 2200 کاراکتر را وارد کنید؟ پس فضای بی شماری در اختیار دارید تا با مخاطبان تان به اشتراک بگذارید. بر اساس الگوریتم اینستاگرام، یکی از فاکتورهایی که می تواند بر روی عملکرد پست تان تاثیرگذار باشد، زمانی است که مخاطب بر روی آن پست صرف می کند. بنابراین یکی از آسان ترین روش های بهبود تعامل در صفحه اینستاگرام، نوشتن کپشن های طولانی است.

نحوه تاثیرگذاری طول کپشن اینستاگرام بر روی تعامل مخاطب. طول بیشتر کپشن = تاثیر بیشتر!

نحوه تاثیرگذاری طول کپشن اینستاگرام بر روی تعامل مخاطب. طول بیشتر کپشن = تاثیر بیشتر!

براساس آمار، متوسط طول کپشن ها نسبت به سال 2016 بیش از دو برابر شده است و آن هایی که کپشن های طولانی تری دارند نیز بیشترین میزان تعامل را به خود اختصاص داده اند. در سال 2021، خوراک ها(feeds) با میانگین طول کپشن 405 کاراکتر پر خواهند شد- که میانگین 65 تا 70 کلمه را نشان می دهد. نمی دانید چه شکلی خواهد شد؟ صفحه Knix را بررسی کنید! می بینید که چه طور از تمام ظرفیت طول کپشن به خوبی استفاده کرده است. همچنین آن ها با فراخوان های قدرتمند و استفاده از داستان های فرهنگی زیبا دیگران را دعوت می کنند تا داستان های آن ها را دنبال کنند؛ کپشن استفاده شده توسط آن ها نیز در بهترین اندازه ممکن برای مخاطبان است. به این هم توجه کنید که منظور این نیست که تمام کپشن های شما باید هزاران کلمه داشته باشد، منظور این است که بیان کامل جمله خیلی کاراتر و بهتر از گذاشتن چند ایموجی است و می تواند تعاملات را با شما بیشتر کند.

6. شروع به معرفی نشان تجاری و کسب و کار خود کنید

اعتبار اینستاگرام در میان مردم بسیار بالاست و قطعا در سال 2021 نیز از این شرایط فراتر خواهد رفت و اعتبارش بیشتر خواهد شد. در حال حاضر شاهد آن هستیم که نشان های تجاری و کسب و کارهای بسیاری هستند که وارد این بازار می شوند و جنبه صادقانه، آسیب شناسانه و واقعیت پذیری را از خود به نمایش می گذارند. در این جهت، هر چه قدر درجه اعتبار شما بالاتر باشد، می تواند مسیر را برای برقراری ارتباط با مخاطبان تان فراهم تر کند و آن ها را به تعامل بیشتر با شما ترغیب کند. زمانی که بتوانید خوب و بد را همراه با هم نشان دهید و تلاش هایتان برای موفقیت را به نمایش بگذارید، نشان تجاری تان می تواند ارتباط بهتری با مخاطبان برقرار کند.
سایت لیتر مصاحبه ای با سارا نیکول از صفحه @thebirdspapaya داشته است و از او درباره اینکه چگونه توانسته است از کپشن های طولانی در خوراک های خود در اینستاگرام استفاده کند، سوال کرده است. سارا نیکول در اینباره توضیح می دهد:«چند سال پیش، راهی جدید به ذهنم رسید که بتوانم از اینستاگرام به عنوان رسانه ای برای ارائه خلاقیت هایم استفاده کنم.»
او به این نتیجه رسیده است که از اولویت «اول کپشن، بعدا تصویر» استفاده کند و این موضوع باعث شده است که او جنبه خبرنگاری و ژورنالیستی به خود بگیرد، این درحالی است که او از لحظاتی از زندگی خود برای دنبال کنندگانش میگوید که بسیار آسیب پذیر بوده است و این لحظات برای مخاطب قابل باور به نظر می رسد. برای سارا استفاده از شیوه میکرو بلاگینگ(شبه وبلاگ نویسی) در قرار دادن کپشن ها بسیار جواب داده است و در کمتر از 2 سال، صفحه @thebirdspapaya از 70 هزار نفر به 1.7 میلیون نفر دنبال کننده رسیده است. این را در نظر داشته باشید که تنها اینفلوئنسرها نیستند که می توانند از این روش ها بهره ببرند.

نشان های تجاری و کسب و کارها از فیدها(خوراک ها)، IGTV و Reelsها برای به اشتراک گذاشتن ماموریت های در حال انجام شرکت، تلاش ها و اینکه اصلا در حال انجام چه کاری هستند، استفاده می کنند. امسال احتمالا شاهد آن خواهیم بود که کسب و کارهای بیشتری وارد اینستاگرام شوند تا کارهای داخلی شرکت را به اشتراک بگذارند و ارتباطات زنده(لایو) بیشتری جهت پرسش و پاسخ برگزار کنند و با ورود به این عرصه، خودمایی خود را آغاز و به این جهان تازه سلام کنند.

پس وقت آن است که به این دنیا وارد شوید و چیزهای بیشتری با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها تعامل بیشتری با شما داشته باشند.

7. جنبه سرگرمی را نیز در نظر بگیرید

ساخت پست های اینستاگرام زمان، تلاش و برنامه ریزی زیادی را می طلبد. اما این موضوع نباید باعث شود که از جنبه سرگرمی آن غافل شد. امروزه ما شاهد آن هستیم که هر روز نشان های تجاری بیشتری با اضافه کردن شوخی ها و اشاره به موضوعات پرطرفدار در جامعه، عنصر طنز و سرگرمی را به پست های خود اضافه می کنند.
البته باید به مضمون و تم کلی نام تجاری خود نیز احترام گذاشته و آن مطالبی را که با ارزش های برندتان در تناقض است کنار بگذارید و با احساسات و ظواهر مصالحه نکنید و یا به عبارت دیگر، اسیر احساسات خود نشوید. حال اگر می توانید لحظات سرگرم کننده را به برنامه های خود اضافه کنید، پس آماده بررسی نظرات، اشتراک گذاری ها و پسندیدن ها باشید تا بتوانید ذائقه کاربران را بهتر درک کنید.

8. توجه بیشتری به هشتگ هایی که استفاده می کنید، داشته باشید

اگر می خواهید تعاملات صفحه اینستاگرام تان را افزایش دهید، پس توجه به هشتگ هایی که می تواند مخاطبان بیشتری را به سمت پست های شما بکشاند بسیار مهم خواهد بود. با ابزارهای می توانید هشتگ هایی را که در هر پست اینستاگرام تان استفاده می کنید، دنبال کنید. با این کار می توانید متوجه شوید که کدام پست ها بیشترین جذابیت را ایجاد کرده اند و این پست ها چه هشتگ هایی را در خود داشته اند. در اینجا حتی می توانید تحلیل های ارائه شده بر روی هشتگ ها را با توجه به معیارهای مختلف از جمله پسندیدن ها، کامنت ها، برداشت ها(impressions)، اکانت هایی که به واسطه آن هشتگ وارد حساب کاربری شما شدند(reach) و ذخیره سازی ها، فیلتر کنید. این امکان، ویژگی فوق العاده ای است که می تواند شما را نسبت به استراتژی ای که صرف کرده اید آگاه سازد. همچنین با استفاده از این ویژگی می توانید هشتگ هایی که مناسب هستند و می توانید دوباره از آن ها استفاده کنید و هشتگ هایی که هیچ کاربردی ندارند و باید کنار بگذارید را از هم جدا کنید و به نتیجه کارآمدتری دست یابید.

هر چه قدر بازی با هشتگ ها را خوب بلد باشید، چشم های بیشتری هم به سمت محتوای شما خواهد چرخید.

9. به قابلیت اشتراک گذاری محتوا توجه کنید. بدین معنا که محتوایتان باید قابل اشتراک گذاری باشد

این امکان در اختیار کاربران قرار گرفته است که پست های خود را در بخش استوری اینستاگرام و یا در پیام مستقیم با مخاطب به اشتراک بگذارند که این امکان بسیار کاربردی و مفید است و می تواند افراد بیشتری را به سمت حساب کاربری شما بکشاند. تنها نکته در اینجا این است که محتواهایی را تولید کنید که مطمئن هستید کاربران علاقه مند به آن هستند و دوست دارند که آن ها را مجددا برای خود پست کنند(repost). در تولید محتواهای قابل اشتراک گذاری نیز به همین شکل است. برای اینکه محتواها قابل اشتراک گذاری باشند، آن محتوا باید مطابق سلیقه مخاطب و نیازهای او باشد. به علاوه، شما می توانید تعداد دفعاتی را که پست تان در استوری های مختلف به اشتراک گذاشته شده است را نیز دنبال کنید؛ که این امر کار را جهت یافتن بهترین محتوا آسان کرده است.

10. محتواهای ویدئویی بیشتری تولید کنید

سال 2020 برای ویدئوهای اینستاگرامی، سال بسیار بزرگی بود، به خصوص با معرفی اینستاگرام ریلز(Instagram Reels)؛ و این روند نیز در سال 2021 کاهش نیافته است. با قرار دادن محتواهای ویدئویی بیشتر در برنامه های خود، تقریبا می توانید تضمین کنید که تعاملات با پروفایل اینستاگرام شما افزایش خواهد یافت. ساخت ویدئو نباید چیزی باشد که شما را نگران می کند؛ در واقع ساخت محتوای ویدئویی بسیار آسان و ساده خواهد بود. اگر هم می خواهید از ریلز اینستاگرام استفاده کنید(که باید این کار را بکنید)، فراموش نکنید که طراحی شما باید سریع و سرگرم کننده باشد. این روش می تواند برای جذب مخاطب در صفحات آموزشی به مانند صفحه دستور پخت Jeannette Ogden استفاده شود.
Instagram Reels روشی عالی برای تجربه ساخت محتواهای پربازده در زمان کوتاه، یافتن ویژگی های جدید برای ساخت ویدئوهای خلاقانه و تعامل با مخاطبان است. اصلا نمی توان انکار کرد که اینستاگرام محلی کاملا رقابتی است، اما هنوز هم راه های بسیاری وجود دارد که می توان با خلاقیت میزان جذابیت صفحه اینستاگرام خود را افزایش دهید. بنابراین، نوبت بعدی که به دنبال برنامه ریزی و طرح استراتژی برای کار در اینستاگرام خود هستید، به نکاتی که گفته شد توجه کنید و بازخورد کاربران را نیز دریافت کنید.




معیارها برای دیده شدن در اینستاگرام چیست؟

معیارهای دیده شدن در اینستاگرام مانند نظرات گذاشته شده، میزان ذخیره شدن مطالب، میزان مطالب به اشتراک گذاشته شده و همچنین میزان بازدید استوری و حتی پیام هایی که به طور مستقیم(Direct Messaging) به آن ها داده می شود.

علاقه الگوریتم اینستاگرام به سمت چه پست هایی است؟

الگوریتم اینستاگرام بیشتر علاقه مند به پست هایی است که در زمان کوتاه مخاطب بیشتری را جذب می کنند؛ آن پست ها در بالاترین قسمت و در مقابل دیدگان فالوئرهای بیشتری قرار می گیرند.

در استوری خود، از چه استیکرهایی می توانیم استفاده کنیم تا تعامل با مخاطب را افزایش دهیم؟

استیکر پرسش و پاسخ، استیکرهای مخصوص آزمونک(کوییز)، استیکر شمارش معکوس

به چه محتواهایی، محتواهای قابل ذخیره سازی می گویند؟

محتوای قابل ذخیره سازی، محتوایی است که مخاطب علاقه مند باشد که آن را مجددا در آینده مشاهده کند.



🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: March 31, 2021 11:16
تاریخ آخرین بازنویسی: April 18, 2021 10:36







دموکراتیک کردن دسترسی برای همه؛ نگاهی عمیق به فلسفه سلدان و دلیل آنکه هر سرمایه ای نمی گیریم

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 2

چرا سلدان؟ معامله یکی از اساسی ترین تعاملات انسانی است ، اما دسترسی به ابزارهای فروش همیشه یک واقعیت چالش برانگیز و ناعادلانه برای بخش بزرگی از مردم بوده است. با ظهور خدمات تجارت الکترونیکی ، تجارت و دسترسی به ابزارهای فروش آنلاین ارزانتر و سریعتر...

حل مشکل فروش در اینستاگرام؛ فروش - فروش - فروش با لذت و بی دردسر

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

با سلدان تجربه خریداران شما در سفارشات اینستاگرام میتونه مشابه یک فروشگاه اینترنتی با درگاه پرداخت و قابلیت پیگیری باشه! در یک کلام شما به روشی بسیار لذت بخشتر، تعداد فروش بیشتر و مشتریان خوشحالتر خواهید داشت.

آنچه شب سه شنبه آخر سال 99 گذشت، هک شدن ابرآروان/دیتاسنتر آسیاتک و قطع سرویس

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

ساعت های پایانی سه شنبه شب بود که سرویس های مانیتورینگ سلدان در ایران هشدار ارسال کردن مبنی بر اینکه سرویس کند و در نهایت از دسترس خارج شده. فرض رو بر این گذاشتیم که طبق معمول سرویس آروان مشکلات همیشگی برخورده و بعد چند دقیقه رفع میشه. اما صبح لاگ سرویس ها

22 ایده تجاری پولساز برای شروع در سال 1400

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

داشتن تجارت آنلاین و حفظ آن، این آزادی را به کارآفرینان می‌ دهد که بتوانند از هر جای جهان که بخواهند درآمد کسب کنند. ایده داشتن تجارت آنلاین بسیار اغوا کننده و از هر زمان دیگری در دسترس تر و امکان پذیر است، اما بسیاری از کارآفرینان در نحوه آغاز کار خود به

سلدان، بهترین دستیار فروش اینستاگرامی شما

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 2

اگر در اینستاگرام، محصولاتی را می فروشید با مشکلات زیادی مواجه هستید؛ حجم پیغام هایی که در دایرکت ارسال می شوند بسیار زیاد است. ممکن است در این میان، پیغام هایی را نادیده بگیرید یا وقت شما برای پاسخگویی به هزاران مخاطب کافی نباشد.

3 استراتژی رشد برای ایکامرس فشن شما در سال 1400

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

برندهای اسم و رسم دار زیادی در بازار فشن کار می کنند. اما شرکت های کوچک تر هم اگر استراتژی درستی داشته باشند می توانند تبدیل به برندهای موفق شوند.

5 فوت کوزه گری بازاریابی محتوایی برای اینکه برند فشن شما به چشم بیاید

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از ابعاد حیاتی برندینگ آنلاین، شناساندن برند به دیگران است که در بازاریابی به آن آگاهی از برند (brand awareness) می گویند.

چرا ریسک پذیری در دنیای مد چیزی بیش از صرفا طراحی های چشمگیر است

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

طراحان مد معمولا راجع به ریسک های کسب و کار حرف نمی زنند. فریده نجیب، بنیانگذار و مدیر خلاق برند مصری کینگز مادر، به نوآوری و خرق عادت در صنعت اشاره می کند و معتقد است که این ویژگی فرهنگ استارتاپی در صنعت فشن نادیده گرفته می شود.