تنظیم صحیح نرخ حمل و نقل و روشهای حمل و نقل فعال در فروشگاه شما قبل از شروع کار بسیار مهم است، چرا که هیچ فروشندهای تمایلی به بازپرداخت هزینه مازاد اخذ شده از مشتری برای حمل و نقل کالا، نخواهد داشت.
همچنین چنانچه به اندازه کافی برای بیمه کالای سفارش داده شده توسط آنها هزینه نکرده باشید، تمایلی نخواهید داشت که از طریق ایمیل ازمشتریان خود درخواست مبلغ بیشتر، به دلیل اشتباه در محاسبه خود نمایید. توجه داشته باشید اگر در حال فروش محصولات یا خدمات دیجیتال هستید، باید گزینه حمل و نقل را غیرفعال کنید زیرا مشتریان شما کالای فیزیکی دریافت نمی کنند.
آدرس حمل و نقل خود را اضافه کنید تا نرخ حمل و نقل دقیق را بر اساس موقعیت مکانی خود دریافت کنید.
اطلاعات حمل و نقل خود را به درستی پیکربندی کنید. بسیاری از شرکتهای حمل و نقل برای محاسبه نرخ حمل و نقل از وزن حجمی (قد ، وزن و عمق بسته) استفاده میکنند. نرخ حمل و نقل را برای مناطق حمل و نقلی که ایجاد کردهاید تنظیم کنید.
استراتژی حمل و نقلی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد. بهتر است قبل از تصمیمگیری، گزینههای مختلف حمل و نقل را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی نیازهای شما را برآورده میکند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به قسمت ارسال سفارش مراجعه کنید.