مطالب مرتبط

اشتراک گذاری

ایده‌های فروش آنلاین لوازم لاکچری

تیم محتوا سلدان
نوشته شده در تاریخ May 10, 2022
فروش آنلاین لوازم لاکچری حدود بیست میلیارد یورو از بازار جهانی کالاهای

فروش آنلاین لوازم لاکچری حدود بیست میلیارد یورو از بازار جهانی کالاهای لوکس را به خود اختصاص داده است. این عدد از سال 2009 میلادی پنج برابر شده است و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 میلادی بیش از سه برابر شود و به حدود هفتاد و چهار میلیارد یورو برسد. انواع کیف و کفش دست‌ساز یا نقاشی‌شده، اکسسوری‌های تولیدمحدود و عطرهای شخصی‌سازی‌شده در این دسته می‌گنجند. برای ورود به این تجارت هم می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی موجود استفاده کنید و هم می‌توانید به آسانی فروشگاه آنلاین لوازم لاکچری خود را راه‌اندازی نمایید. گفتنی است که اپلیکیشن‌های فروش و صفحات فروش کالاهای لوکس در شبکه‌های اجتماعی برای فراهم آوردن امکان خریدی امن نیازمند ساخت فروشگاه آنلاین برای کسب‌وکار خود هستند. در این مقاله، بهترین ایده‌های فروش آنلاین لوازم لاکچری را معرفی می‌کنیم و به چگونگی طی کردن موفق این مسیر می‌پردازیم.

راه‌اندازی فروشگاه آنلاین لوازم لاکچری

راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی مستقل بهترین راه برای فروش آنلاین لوازم لاکچری است. شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای پیشرفتۀ فروشگاه‌ساز به آسانی سایتی را مطابق با سلیقه و مدل کسب‌وکار خود طراحی کنید و از طریق آن به کسب درآمد بپردازید. فروشگاه‌های آنلاین محدودیت‌های مغازه‌های سنتی را ندارند، زیرا بیست‌وچهارساعته فعال هستند و از سراسر دنیا بازدیدکننده دارند. همچنین شما می‌توانید برنامه‌های بازاریابی و روش‌های جذب مشتری مختص به خودتان را پیاده کنید. به طور مثال، می‌توانید تخفیف‌هایی را به مناسبت‌های گوناگون مثل کریسمس یا روز ولنتاین به مشتریان‌تان ارائه دهید. گفتنی است که طراحی وب‌سایت برای سازندگان لوازم لوکس و کارگاه‌های تولیدی کوچک نیز امکانات بسیار گسترده‌ای را فراهم می‌آورد. به عنوان نمونه، افراد از این طریق می‌توانند تمام سفارش‌های خود را اینترنتی ثبت و پیگیری نمایند.

نحوه فروش آنلاین لوازم لاکچری

خرید آنلاین لوازم لاکچری رشدی چشمگیر در سال‌های اخیر داشته است. این موضوع تأثیر مهمی بر آیندۀ خُرده‌فروشی کالاهای لوکس و گران‌قیمت گذاشته و روش‌های فروش آنلاین لوازم لاکچری را دگرگون کرده است. دسته‌بندی‌های گوناگونی برای این محصولات ارائه شده است که طیف وسیعی از کیف‌های دستی کوچک تا خودروهای نقاشی‌شده را در بر می‌گیرد. با این حال، نسل جدید خریداران به شدت تحت تأثیر راهکارهای دیجیتال فروش هستند. در ادامه، نکاتی را مطرح می‌کنیم که برای فروش آنلاین لوازم لاکچری در تمامی طبقه‌بندی‌ها مشترک است.

شخصی‌سازی خدمات

ایجاد تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده برای خریداران یکی از بهترین استراتژی‌های فروش آنلاین لوازم لاکچری است. ارائۀ این نوع خدمات موجب خرید بیشتر و مکرر و ایجاد مشتریان وفادار می‌شود. بسیاری از برندهای لوکس امکان پیش‌سفارش تولیدات جدید خود را به مشتریان‌شان می‌دهند تا اشخاص از این طریق بتوانند پیش از سایر افراد این محصولات تازه را داشته باشند و از آنها استفاده کنند. فروشگاه‌های معتبر لوازم لاکچری نیز علاوه بر هدایای شگفت‌انگیزی که برای خریداران منتخب خود در نظر می‌گیرند، امکانات گوناگونی نظیر اجازۀ امتحان محصولات درب منزل را برای مخاطبان خود فراهم می‌آورند. دادن پیشنهادهای مرتبط با علاقه‌مندی بازدیدکنندگان نیز فرصت دیگری است که در اختیار فروشگاه‌های اینترنتی قرار دارد و بهینه‌سازی آن می‌تواند میزان تعامل افراد را بسیار افزایش دهد.


تولید محتوای مناسب لوازم لاکچری

نوشتن دقیق ویژگی کالاهایی که قصد فروش آنلاین آنها را دارید در تمام تجارت‌ها بسیار مهم است، اما در مورد محصولات لوکس حساسیت ویژه‌ای در این باره وجود دارد. چهار مشخصۀ متریال، ابعاد، وزن و قیمت مهم‌ترین مواردی هستند که در تمامی انواع لوازم لاکچری به آنها اشاره می‌شود. دست‌ساز بودن یا استفاده از متریال گران‌قیمت موجب شده است که برخی اجناس قیمت بسیار بالایی داشته باشند. در نتیجه، معرفی هوشمندانه و ایجاد تصور درستی از ارزش پیشنهادی محصول، اهمیت بسیار بالایی در این کسب‌وکار دارد. بازاریابی محتوایی لوازم لاکچری تنها در صورتی به موفقیت می‌انجامد که بتوانید زیبایی‌شناسی محصولات خود را به مخاطبان‌تان منتقل کنید.

عکاسی صحیح از لوازم لاکچری

عکاسی از کالاهای لوکس به طوری که بتواند زیبایی و جذابیت این محصولات را نمایش دهد بسیار دشوار است. توصیه می‌شود که یا از ابزار حرفه‌ای برای این کار استفاده نمایید یا عکاسانی حرفه‌ای را استخدام کنید. همچنین استفاده از مدل نقش بسیار مؤثری در فروش آنلاین لوازم لاکچری دارد. وقتی یک مدل از این محصولات استفاده می‌کند، ابعاد آن کالا در قیاس با بدن و محیط به وضوح روشن می‌شود. همچنین مدلینگ روش بسیار مناسبی برای برندسازی و تبلیغات است. باید توجه داشت که تصاویر شما باید به قدری گویا باشند که مخاطبان احتیاجی به دیدن این لوازم از نزدیک نداشته باشند.

حضور در شبکه‌های اجتماعی

استراتژی بازاریابی شما می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی نیز گسترده شود. اینستاگرام در سال‌های اخیر بستر مناسبی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر تولیدات لوکس در اختیار سازندگان آنها گذاشته است. همچنین فروشندگان متعددی عکس محصولات لوکس جدیدشان را در صفحۀ خود منتشر می‌کنند. فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب نیز گزینه‌های دیگر شما برای بازاریابی و جذب مشتری هستند. باید خاطرنشان کرد که ارتباط یافتن این صفحات با فروشگاه آنلاین لوازم لاکچری شما است که فروش شما را شکل می‌دهد. در نتیجه، نحوه هماهنگی و تعامل وب‌سایت شما با شبکه‌های اجتماعی موضوعی بسیار مهم است که هنگام طراحی سایت فروشگاه باید توجه ویژه‌ای به آن داشت.

سئو فروشگاه لوازم لاکچری

سئو (SEO) در واقع بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجویی نظیر گوگل است. بیشترین بازدیدها متعلق به سایت‌هایی است که در رتبه‌های بالاتر در سرچ گوگل قرار می‌گیرند. در نتیجه، اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان فروشگاه خود را افزایش دهید و دامنۀ مشتریان خود را وسیع کنید، نیازمند سئو هستید. صرف هزینه برای سئو سایت فروشگاه تأثیری مستقیم بر میزان فروش آنلاین لوازم لاکچری دارد. استفاده از خدمات مدیریت سایت نیز جزو گزینه‌های بسیار مفیدی است که ابزارهای سایت‌ساز آنها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند تا سئو فروشگاه خود را به وسیلۀ آنها بهبود بخشند.

نوشتن دربارۀ لوازم لاکچری

وبلاگ‌هایی که به معرفی لوازم لاکچری می‌پردازند مخاطبان زیادی دارند. دنیای کالاهای لوکس بسیار گسترده و دائماً در حال تغییر است، بنابراین علاقه‌مندان این حوزه همواره مشتاق آگاهی از آخرین اخبار و تازه‌ترین محصولات هستند. در گذشته، مجلات متعددی صفحاتی را به راهنمای انتخاب این لوازم اختصاص می‌دادند و تصاویری درخشان و جذاب از آنها چاپ می‌کردند، اما امروزه امکان نوشتن و به اشتراک گذاشتن تصاویر در دسترس همگان قرار دارد. ساخت پادکست و ویدئو نیز هم برای بهبود سئو سایت فروشگاه و هم برای افزایش فروش آنلاین لوازم لاکچری بسیار مفید است. آموزش و راهنمایی درست مخاطبان موجب اطمینان خریداران به فروشگاه و محصولات شما می‌شود.

روایت‌های لوکس

روایتی که شما از داستان فروشگاه یا برند خود ارائه می‌دهید، تأثیر بسیار زیادی بر مخاطبان شما می‌گذارد. این روایت موجب می‌شود که بازدیدکنندگان سایت راحت‌تر با شما ارتباط برقرار نمایند و با اطمینان بیشتری خرید اینترنتی کنند. وب‌سایت‌های فروشگاهی تمام ابزارهای برندسازی لوکس را در اختیارتان قرار می‌دهند و امکان کنترل این روایت را برای شما فراهم می‌آورند. توجه داشته باشید که انتخاب‌های شما در این مسیر بسیار مهم خواهند بود. به طور مثال، اگر شما مجموعه‌ای از لوازم لاکچری را برای فروش گردآوری کرده‌اید که همگی دست‌ساز هستند، می‌توانید روی این موضوع تأکید کنید و بیشتر به آن بپردازید. داشتنِ اکسسوری‌های لوکسی که اصیل و بی‌همتا هستند جذابیت بسیار زیادی برای مشتریان شما دارد. شما با روایت داستان خود می‌تواند دیدگاه مشتریان‌تان را تغییر دهید. همچنین همکاری با خیریه‌ها و سازندگان توان‌خواه علاوه بر سهیم شدن شما در عملی انسان‌دوستانه و برکتی که برای کسب‌وکار شما به همراه می‌آورد، روی مخاطبان شما نیز تأثیر بسیار مثبتی می‌گذارد.


بررسی نمونه‌های موفق

بررسی فروشگاه‌های اینترنتی موفق و برندهای مشهور به منظور تحلیل عملکرد آنها بسیار راهگشا است. هدف از این کار، کپی‌برداری یا الگوبرداری از آنها نیست، بلکه محک زدن ایده‌هایی است که در سر دارید. برای موفقیت در فروش آنلاین لوازم لاکچری شما نیاز به اصالت دارید. اگر شما نسخه‌ای دیگر از نمونه‌های موجود باشید، رقابت برای شما بسیار دشوار و هزینه‌بر می‌شود. بنابراین در جست‌وجوی چیزهایی باشید که کمتر به آنها پرداخته شده است و طرح کسب‌وکار مناسب خود را تهیه کنید. به طور مثال، اگر فروشگاهی تنها محصولات لوکس نقاشی‌شده یا دست‌بافت را ارائه کند می‌تواند با بازاریابی و تبلیغات مناسب، خیلی سریع مخاطبان ویژۀ خود را پیدا کند.

ساخت برند لوازم لاکچری

راه‌اندازی کارگاهی کوچک برای طراحی و ساخت لوازم لاکچری کار دشواری نیست. اگر به این حوزه علاقه دارید و استعداد خود را در آن می‌بینید، حتماً برای این کار اقدام کنید. همچنین شما می‌توانید با جمع کردن طراحان و سازندگان بااستعداد، برند لوکس خود را راه بیندازید و محصولات کارگاه خود را به صورت اختصاصی یا در کنار تولیدات دیگر برندها به صورت آنلاین به بازار عرضه کنید. به توانایی‌های خود اعتماد کنید و برای تولید این کالاها برنامه‌ریزی کنید. دقت کنید که برای رشد کسب‌وکار خود باید بخشی از زمان و بودجۀ خود را به بازاریابی و ارتباط با مشتریان اختصاص دهید.

فروش لوازم لاکچری در فروشگاه‌های آنلاین

فروشگاه‌های اینترنتی متعددی در سراسر جهان فعالیت خود را در حوزۀ فروش آنلاین لوازم لاکچری متمرکز کرده‌اند و انواع کارهای لوکس را به فروش می‌رسانند. همکاری با این مجموعه‌ها معمولاً تجربه‌ای خوب برای تولیدکنندگان کوچک و افرادی است که تازه می‌خواهند کسب‌وکار خود را آغاز کنند. افراد از این طریق می‌توانند تولیدات خود را به خریداران معرفی کنند و یا محصولاتی را که گلچین کرده‌اند به فروش برسانند. باید توجه داشت که شرایط همکاری این وب‌سایت‌ها با یکدیگر متفاوتند و درصدی که این مجموعه‌ها از فروش محصولات برمی‌دارند گاهی بسیار زیاد است. همچنین شرایط نگهداری و ارسال آثار از مهم‌ترین مواردی هستند که باید به آنها توجه کرد.

با بهترین فروشگاه ساز رایگان، کسب و کار خود را آنلاین کنید.

30 روز ضمانت بازگشت مبلغ

با نرخ پایین فروش آنلاین خود خداحافظی کنید!

تیم محتوا سلدان
نویسنده تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: May 10, 2022 May 10, 2022

مطالب مرتبط با ایده‌های فروش آنلاین لوازم لاکچری

مطالب مرتبط با ایده‌های فروش آنلاین لوازم لاکچری