مطالب مرتبط

اشتراک گذاری

معرفی سرویس‌های تبلیغاتی برای فروشگاه‌های آنلاین

تیم محتوا سلدان
نوشته شده در تاریخ March 23, 2022
تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجیتال

تبلیغات آنلاین که با نام‌های بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات دیجیتال شناخته می‌شوند، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای تبلیغ محصولات و خدمات به مخاطبان و کاربران استفاده می‌کند. (en.wikipedia). بعید است کسی با دنیای وب سروکار داشته باشد اما در معرض تبلیغات گوناگون قرار نگرفته باشد. ایمیل‌هایی که در طول شبانه‌روز ارسال می‌شوند، تبلیغات کلیکی، بنری و پاپ‌آپ‌هایی که در صفحات مختلف وب‌سایت با آن‌‌ها مواجه می‌شوید، همگی تبلیغ محسوب می‌شوند. اگر صاحب یک وب‌سایت یا کسب‌وکار آنلاین هستید، احتمالا قصد دارید با انواع روش‌های بازاریابی آنلاین، خود را در میان سیل انبوه کاربرانی که در فضای وب مشغول فعالیت هستند، به یک برند شناخته شده تبدیل کنید. بدین ترتیب میزان مشتریان خود را افزایش دهید و در نهایت فروش باورنکردنی برای خود رقم ‌بزنید. برای این منظور باید بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی سرویس‌های تبلیغاتی را شناسایی کنید. در مورد آن‌ها تحقیقات لازم را به عمل آورید تا اشراف کامل بر خدماتی که ارائه می‌دهند داشته باشید. سپس در مورد اینکه می‌خواهید تبلیغات آنلاین خود را به کدام سرویس تبلیغاتی بسپرید، تصمیم‌گیری نمایید.

قبل از هر چیزی اجازه دهید انواع تبلیغاتی که صاحبان مشاغل از آن‌ها برای معرفی کسب‌وکار، برند، محصولات و خدماتشان استفاده می‌کنند را معرفی کنیم:

  1. تبلیغات کلیکی
  2. تبلیغات ایمیلی
  3. تبلیغات همسان
  4. تبلیغات بنری
  5. تبلیغات ویدیویی
  6. تبلیغات موبایلی
  7. تبلیغات در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی
  8. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن
  9. تبلیغات ریتارگتینگ
  10. تبلیغات افیلیت

این‌ها از جمله پرکاربردترین روش‌های تبلیغ هستند. بسیاری از این روش‌های تبلیغاتی اگر درست و به‌جا استفاده نشوند، بازده چندانی نخواهند داشت و موجب هدر رفت سرمایه می‌شوند. علاوه بر این می‌توانید در استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود، از ترکیبی از این روش‌ها استفاده کنید. بنابراین مهم است که شناخت کافی از شرکت‌‌هایی که تبلیغات ارائه‌ می‌دهند داشته باشید. برای اینکه تبلیغات موثرتری داشته باشید و بهترین نتایج را از کمپین تبلیغاتی خود بگیرید، در ادامه تعدادی از این سرویس‌ها را معرفی کردیم و مزایا و معایب آن را برشمردیم.

معرفی انواع سرویس‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی

سرویس تبلیغاتی یکتانت

یکتانت یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تبلیغاتی آنلاین است که در سال ۱۳۹۶

یکتانت یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تبلیغاتی آنلاین است که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد و تبلیغات موفقی را در دنیای دیجیتال رقم زد. این سرویس جامع و یکپارچه، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا ضمن بیشتر دیده شدن، بتوانند میزان فروش خود را افزایش دهند و در نهایت به سود بیشتری هم برسند. سرویس تبلیغاتی یکتانت با کادری مجرب و حرفه‌ای، ارائه‌ی برنامه‌ی منظم و آپدیت‌های دوره‌ای زودتر از آنچه که باید، جای خود را در میان کسب‌وکارها باز کرد. در حال حاضر پلتفرم جامع یکتانت نه‌تنها تمام نیازهای یک کسب‌وکار را در زمینه‌ی تبلیغات برطرف می‌کند، بلکه با تیم قوی و کارآمدی که دارد، کسب‌وکارها را به نتایج قابل توجه‌تری می‌رساند. در یکتانت این امکان فراهم است تا تبلیغات خود را بر اساس نوع دستگاه‌های نمایش (دسکتاپ، موبایل، اندروید و ios) و با در نظر گرفتن تاریخ و ساعت شروع و پایان برای هر تبلیغ نمایش دهید.

روش‌های تبلیغاتی که تحت پوشش این سرویس تبلیغاتی قرار می‌گیرد عبارت است از:

  • تبلیغات همسان کلیکی
  • تبلیغات بنری کلیکی
  • تبلیغات ریتارگتینگ
  • رپورتاژ آگهی
  • ایمیل مارکتینگ
  • پوش نوتیفیکیشن

در تبلیغات کلیکی، یکتانت به عنوان موفق‌ترین و موثرترین سرویس تبلیغاتی عمل کرده است. به عبارت دیگر نرخ تبدیل مشتری در این سرویس نسبت به سایر سرویس‌ها و پلتفرم‌ها بالاتر است. بنابراین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که با سفارش تبلیغات کلیکی خود به یکتانت، کمپین شما کلیک‌های لازم و موثر را دریافت می‌کند. همچنین شما به سادگی قادر به اتصال حساب یکتانت خود به فروشگاه ساز سلدان خواهید بود. شما می توانید سفارش سایت فروشگاهی خود را امروز ثبت نموده و در عرض چند دقیقه فروشگا آنلاین خود را دریافت نمایید.

از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی یکتانت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه‌ی انواع خدمات متنوع و کاربردی
  • تارگت موثر مخاطب
  • همکاری با بهترین و پرمخاطب‌ترین رسانه‌های ایران
  • تسلط تیم به راه‌اندازی کمپین‌ها و آشنایی با بازار
  • طراحی وب‌سایت با رابط کاربری مناسب
  • پنل کاربری حرفه‌ای با کاربری آسان
  • ارائه‌ی گزارش و پیگیری امور

از معایب این سرویس تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم ارائه‌ی خدمات پشتیبانی آنلاین
  • عدم ارائه تبلیغات ویدیویی و سوشال

سرویس تبلیغاتی تپسل


یکی‌ دیگر از شبکه‌های هوشمند در زمینه تبلیغات دیجیتال، سرویس تبلیغاتی تپسل است که از سال ۱۳۹۳ آغاز به‌کار کرد. تپسل به عنوان یک شبکه‌ی تبلیغاتی گسترده، با ارائه‌ی انواع روش‌های تبلیغات آنلاین، توانسته پاسخگوی نیازهای تبلیغاتی بزرگترین برندها و شرکت‌ها باشد.

روش‌های تبلیغاتی که تحت پوشش این سرویس تبلیغاتی واقع می‌شود، عبارت است از:

  • تبلیغات نصب اپلیکیشن یا CPI
  • تبلیغات عضویت کاربر یا CPA
  • تبلیغات بنری
  • تبلیغات ویدیویی

چنانچه برای کسب‌وکار خود رسانه یا اپلیکیشن اختصاصی دارید، تپسل این امکان را فراهم آورده تا با عضویت در آن و نمایش تبلیغات به صورت درون برنامه‌ای به کاربران، درآمد پایدار و قابل توجهی کسب کنید. چنانچه کاربران یا مشتریان شما عمدتا از موبایل استفاده می‌کنند، این نوع تبلیغ می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

انواع روش‌های تبلیغاتی که تحت پوشش خدمات تبلیغ موبایلی تپسل قرار می‌گیرد عبارت است از:

کالج تپسل، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، برندینگ دیجیتال با نمایش ویدیو، تبلیغات کلیکی، تبلیغات نصب اپلیکیشن و تبلیغات عضویت کاربر

فیلیمو، علی بابا، هفت هشتاد، دیجیکالا، شیپور، آسیاتک، شاتل، نماوا و … از برندهای معروفی هستند که از این سرویس تبلیغاتی بهره برده‌اند.

از مهم‌ترین مزایای رقابتی تپسل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیشترین و بالاترین تعداد تبلیغات
  • ارائه‌ی پشتیبانی آنلاین و مداوم
  • پاسخگویی سریع کادر فنی و مجرب مجموعه
  • هوشمندی و هدفمندی تبلیغات آنلاین
  • تنوع رسانه‌های دیجیتال
  • افزایش نرخ بازگشت روزانه
  • ایجاد جریان درآمدی برای نمایش‌دهندگان تبلیغات

سرویس تبلیغاتی تریبون

تریبون نیز یکی از پرمخاطب‌ترین سرویس‌های تبلیغاتی کشور است. این سرویس بیشتر به عنوان یکی از پلتفرم‌های مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی شناخته شده است. رپورتاژ آگهی از دیرباز یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی به‌شمار می‌رفت. رپورتاژ در واقع نوعی پست است که به شیوه‌ی تبلیغی نگارش می‌شود و در یکی از وبسایت‌های پربازدید مانند زومیت، دیجیاتو، کجارو، تابناک، مشرق، نی‌نی‌سایت، عصرنیوز، مهرایران و وبسایت‌های معتبر دیگر منتشر می‌شود. انتشار رپورتاژ نباید منحصرا در سایت‌های مرتبط صورت گیرد. تریبون این امکان را فراهم آورده تا با ارائه‌ی پکیج‌های متنوع، به صاحبان کسب‌وکار کمک کند تا پست‌ها و تبلیغات خود را در رسانه‌های متنوعی منتشر کنند. یکی از مزایای ارائه‌ی پکیج این است که درصدی تخفیف به تبلیغ‌دهنده اخصاص می‌باید که نسبت به حالتی که محتوا به صورت مجزا منتشر می‌شود، مقرون به‌صرفه‌تر است.

از مهم‌ترین مزایای رقابتی تریبون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقرون‌ به‌صرفه به لحاظ اقتصادی
  • سیستم گزارش‌دهی دقیق
  • کمک به شما در تولید محتوا
  • صرفه‌جویی در زمان
  • رصد خودکار دائمی بودن لینک‌ها
  • انتشار به موقع و سریع رپورتاژ آگهی‌ها
  • ارتباط سالم و هدفمند با رسانه‌‌ها
  • نمایش بیشتر با ویترین‌های خبری

سرویس تبلیغاتی مدیااد


یکی دیگر از سرویس‌های تبلیغاتی هدفمند، مدیااد است. این پلتفرم تبلیغاتی دیجیتال، به صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها کمک می‌کند تا محصولات، خدمات و برند خود را به مخاطبان نشان دهند. با این هدف که مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنند. مدیااد با به‌کارگیری هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین درصدد است تا کمپین‌های تبلیغاتی خود را بهبود بخشد و بهترین و مناسب‌ترین کمپین را با در نظر گرفتن مخاطب هدف در بهترین رسانه به معرض نمایش بگذارد. به این ترتیب به درآمد قابل توجهی از طریق نمایش تبلیغات خود برسد.

روش‌های تبلیغاتی که تحت پوشش سرویس تبلیغاتی مدیااد قرار می‌گیرد عبارت است از:

  • تبلیغات همسان
  • تبلیغات ریتارگتینگ
  • تبلیغات بنری
  • تبلیغات نصبی عملکردی

کاله، دیجی‌استایل، ایرانسل، اکالا، افق کوروش، مبین‌نت، دیجی‌کالا، علی بابا، دیوار، اسنپ و بانی‌مد از معروف‌ترین برندهای ایرانی هستند که تبلیغات خود را به مدیااد سپرده‌اند.

از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی این سرویس تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمت‌رسانی و پیگیری امور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • امکان ارائه‌ی تبلیغات درون اپلیکیشن در سایت مجزا
  • تسلط کافی به بازار و راه‌اندازی کمپین
  • ارائه‌ی خدمات مقرون به‌صرفه
  • کادری مجرب با روحیه‌ی تعهد، انتقاد پذیری، همیاری و صداقت

از معایب مدیااد می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • عدم ارائه‌ی آپدیت‌های دوره‌ای
  • ناکارآمدی در نحوه‌ی نمایش تبلیغات همسان
  • ارائه‌ی تبلیغ‌‌های تکراری و بدون تنوع در زیر هر محتوا

سرویس تبلیغاتی تسمینو


یکی دیگر از پلتفرم‌‌های تبلیغ و توزیع محتوا خصوصا در قالب رپورتاژ آگهی، تسمینو است. پلتفرم تبلیغاتی تسمینو این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا با درج محتوا در رسانه‌های مرتبط و بهبود بخشیدن و تقویت سئوی سایت خود، نتایج خود را در گوگل بهبود ببخشند و محصولات، خدمات و برند خود را به اطلاع عموم برسانند. در حال حاضر تسمینو در سه بخش خرید رپورتاژ آگهی، خرید بک‌لینک اعتباری و تولید محتوا برای رپورتاژ آگهی مشغول به فعالیت می‌باشد.

شب، همیار آکادمی، ایران سرور، اسنپ، فلایتیتو، استادکار، گاج مارکت، همراه مکانیک و … جمله برندهای معروفی هستند که تبلیغات خود را به تسمینو سپرده‌اند.

از مهم‌ترین مزایای رقابتی تسمینو می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پنل ساده و کاربردی با کاربری آسان
  • پشتیبانی سریع و دقیق تیم فنی
  • مقرون به‌صرفه به لحاظ اقتصادی
  • قابلیت انتشار سریع خبر
  • همکاری با بیشتر سایت‌های هدف
  • مشاوره تخصصی رپورتاژ آگهی

علاوه بر موارد فوق سرویس‌های تبلیغاتی دیگری هم وجود دارند که عبارتند از: نوین‌هاب، صباویژن، رایکا و کاپریلا. تمامی این سرویس‌های تبلیغاتی در واقع به‌عنوان جایگزینی برای تبلیغات گوگل روی کار آمده‌اند. هر روزه بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود و این، کار را برای صاحبان مشاغل و کسب‌وکار سخت‌تر می‌کند. از این رو برای اینکه کارایی و اثربخشی کمپین‌های خود را به حداکثر برسانید، لازم است با در نظر گرفتن جامعه‌ی هدف، بودجه و استراتژی مناسب کسب‌وکار خود، ابتدا روش‌ بازاریابی خود را انتخاب کنید. سپس با استفاده از راهنمایی که پیش رو دارید اقدام به انتخاب بهترین سرویس تبلیغاتی نمایید.

با بهترین فروشگاه ساز رایگان، کسب و کار خود را آنلاین کنید.

30 روز ضمانت بازگشت مبلغ

با نرخ پایین فروش آنلاین خود خداحافظی کنید!

تیم محتوا سلدان
نویسنده تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: March 19, 2022 March 23, 2022

مطالب مرتبط با معرفی سرویس‌های تبلیغاتی برای فروشگاه‌های آنلاین

مطالب مرتبط با معرفی سرویس‌های تبلیغاتی برای فروشگاه‌های آنلاین