7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز

تیم محتوا سلدان
نوشته شده در تاریخ July 08, 2021

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این وجود برای موفقیت کمپین های تبلغاتی گوگل ادورز باید مرتبا دانش خود را در این حوزه افزایش داد و در این مرحله مراحل راه اندازی کمپین در گوگل ادورز را شرح می دهیم و دلایلی که هر کسب و کاری باید از ابزار گوگل ادورز استفاده کند را ذکر می کنیم. در این مقاله قصد داریم تا آموزش ابزار گوگل ادورز را انجام دهیم و در قسمت بعدی دلایلی را ذکر می کنیم که با توجه به آنها هر فروشگاه اینترنتی به استفاده از گوگل ادورز نیاز خواهد داشت و در آخر فروشگاه ساز حرفه ای سلدان را معرفی خواهیم کرد که به کمک آن می توانید فروشگاه خود را به صورت رایگان ایجاد کنید.

ابزار گوگل ادورز که اخیرا با نام گوگل ادز شناخته می شود،

ابزار گوگل ادورز که اخیرا با نام گوگل ادز شناخته می شود، یکی از بهترین گزینه های تبلیغات می باشد. هر روز حدود 3.5 میلیارد جستجو در اینترنت انجام می شود و گوگل ادورز یکی از بهترین فرصت ها برای دیده شدن در فضای آنلاین می باشد. طبق یک مطالعه میدانی، هر صاحب کسب و کاری که از گوگل ادورز استفاده کرده است، به ازای هر یک دلار که در گوگل ادورز هزینه کرده است، دو دلار درآمد داشته است و این ابزار نرخ بازگشت سرمایه خوبی دارد. کار کردن با گوگل ادورز زیاد سخت نیست فقط باید قواعد آن را به خوبی رعایت کرد و به همین دلیل امروز می خواهیم که ابزار گوگل ادورز را آموزش دهیم.

مرحله اول: یک حساب کاربری در سایت گوگل ادورز ایجاد کنید

اولین مرحله از آموزش ابزار گوگل ادورز این است که به سایت https://ads.google.com رفته و روی گزینه Get Started Now کلیک کنید و حساب کاربری در سایت گوگل ادورز ایجاد کنید.

مرحله دوم: برای کمپین خود اسم و نوع را مشخص کنید

در مرحله بعدی از آموزش ابزار گوگل ادورز، شما باید کمپین خود را ایجاد کنید و اسم و نوع آن را مشخص کنید. اسم کمپین خود را متناسب با سرویس یا خدماتی که می خواهید تبلیغ کنید، انتخاب کنید. انتخاب نوع کمپین اختیاری می باشد.

مرحله سوم: برای کمپین خود محدوده جغرافیایی را تعیین کنید

با توجه به نوع کسب و کار، محدوده جغرافیایی را تعیین کنید. اگر دارای کسب و کاری هستید که فقط در محدوده خاصی فعالیت می کند، می توانید آن منطقه را به عنوان محدوده جغرافیایی کمپین خود تعیین کنید.

مرحله چهارم: بودجه تبلیغاتی روزانه خود را تعیین کنید

توصیه می شود که تا زمانی که در استفاده از ابزار گوگل ادورز حرفه ای نشده اید، از بودجه های پایینی برای تبلیغات خود استفاده کنید در نتیجه با گذشت زمان رفته رفته بیشتر با این ابزار آشنا می شوید و بعد از آموزش کامل ابزار گوگل ادورز می توانید بودجه تبلیغاتی خود را افزایش دهید.

مرحله پنجم: کلمات کلیدی مناسبی به کمپین خود اضافه کنید

در این مرحله با استفاده از ابزارهایی، متناسب با کمپین و کسب و کار خود، کلمات کلیدی مناسبی را به کمپین خود اضافه کنید. یکی از ابزارهای خوب در این زمینه که خود گوگل از آن پشتیبانی می کند، ابزار keyword planner می باشد و به راحتی می توانید از این ابزار استفاده کنید. مواظب باشید که از کلمات کلیدی نامربوط استفاده نکنید چون تاثیر منفی خواهد گذاشت.

مرحله ششم: برای کمپین خود تبلیغ درست کنید

قسمت جالب آموزش ابزار گوگل ادورز همین مرحله می باشد. شما در اینجا تبلیغی دست می کنید که مشتریان را به سوی شما جذب می کند و از سایت شما بازدید می کنند. در این جا نکاتی درباره نوشتن یک تبلیغ قدرتمند آورده شده است.

عنوان تبلیغ، شما در 25 کاراکتر باید عنوانی جذاب بنویسید و از استفاده از عناوین کلی و گمراه کننده دوری کنید. گوگل توصیه می کند که عناوین تبلیغ را به صورت توپر بنویسید.

بدنه تبلیغ، شما باید در دو خط درباره محصول و خدمت خود در بدنه تبلیغ بنویسید. در نوشتن بدنه تبلیغ بسیار دقت کنید چون کاربران از طریق آن، خدمات و محصولات شما را درک می کنند. نوشتن بدنه ای مبهم و گمراه کننده تنها پول و زمان شما را به هدر می دهد.

صفحه فرود

صفحه فرود، صفحه ای از سایت شماست که زمانی کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک کرد، به آن صفحه هدایت می شود. انتخاب و طراحی صفحه فرود مناسب در تبلیغات بسیار تاثیر گذار می باشد.

مرحله هفتم: ابزارهای ردیابی نرخ تبدیل تبلیغ را راه اندازی کنید

آخرین مرحله از آموزش ابزار گوگل ادورز، نصب ابزارهای مناسب برای سنجش میزان موفقیت یک تبلیغ می باشد. مطمئن شوید که تمامی ابزار مناسب ردیابی را قبل از راه اندازی تبلیغ نصب کرده اید تا بتوانید بهره وری تبلیغات خود را اندازه گیری کنید.

هنگامی که تبلیغ خود را راه اندازی کردید، ابزارهای تحلیل را به دقت برسی کنید با این کار دلایل ضعف و قوت یک تبلیغ را خواهید دانست و قادر خواهید بود تا در آینده، کمپین های کارامدتری را اجرا کنید.

 

 

 


تاریخ انتشار: July 08, 2021
تاریخ آخرین بازنویسی: July 08, 2021







مطالب مرتبط با 7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز

مطالب مرتبط با 7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز