مطالب مرتبط

اشتراک گذاری

6 دلیلی که هر کسب وکاری باید از ابزار گوگل ادورز استفاده کند

تیم محتوا سلدان
نوشته شده در تاریخ August 03, 2021

دنیای بازاریابی ظرف چند سال گذشته به شدت تغییر کرده است و ابزار گوگل ادورز یکی از ابزارهایی است که در این تغییرات نقش داشته است. این ایزار یکی از موثرترین ابزارهای پولی تبلیغات در جهان می باشد و توسط هزاران شرکت کوچک، متوسط و بزرگ استفاده می شود.

هدف تمامی این شرکت ها، دسترسی به افرادی است که به دنبال

هدف تمامی این شرکت ها، دسترسی به افرادی است که به دنبال محصولات و خدمات آنها می باشند و ابزار گوگل ادورز بالقوه این توانایی را دارد که این شرکت ها را به اهداف خود برساند. دلایل زیر عواملی هستند که هر کسب و کاری باید از ابزار گوگل ادورز استفاده کند.

گوگل ادورز باعث افزایش مشتریان می شود!

ابزار گوگل ادورز یکی از بهترین ابزارها برای افزایش مشتریان می باشد. اگر کمپین های شما به درستی راه اندازی شوند، می توانند حجم عظیمی از مخاطبان هدف را به سایت و فروشگاه اینترنتی شما سرازیر کند.

ابزار گوگل ادورز یک پلتفرم منعطف بازاریابی

هر کسی که از ابزار گوگل ادورز مرتبا استفاده کرده باشد، سریعا خواهد گفت که گوگل ادورز یک پلتفرم منعطف دیجیتال مارکتینگ می باشد. این ابزار برای تمامی سازمان ها با هر اندازه ای مناسب می باشد. شما با استفاده از این سیستم می توانید برای کسب و کار خود ترافیک ایجاد کنید.

استفاده از ابزار گوگل ادورز، نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارد

بر خلاف دیگر ابزارهایبازاریابی، شما تنها زمانی که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند، به گوگل هزینه پرداخت می کنید. شما با بهینه سازی کمپین های گوگل ادورز، می توانید نرخ بازگشت سرمایه بالایی به دست بیاورید؛ هر چند که این کار می تواند زمان بر باشد.

با استفاده از ابزار گوگل ادورز، نتایج را به صورت شفاف مشاهده می کنید

پلتفرم گوگل ادورز، نتایج و گزارش های مربوط به کمپین های تبلیغاتی را به صورت شفاف ارائه می کند و به آسانی قابل درک هستند. داشبورد گوگل ادورز، همه اطلاعات مربوط به هر کمپین مانند تعداد موارد کلیک شده، کلمات کلیدی که استفاده شده ، هزینه کلیک های انجام شده و موارد دیگر را به صورت شفاف ارائه می کند.

 

از طریق تبلیغات گوگل به منابع ترافیک بسیار زیادی دسترسی خواهید داشت

گوگل یکی از بزرگترین شرکت های جهان می باشد. میلیون ها نفر هر روز آگهی های تبلیغاتی شرکت گوگل را جستجو می کنند و روی آنها کلیک می کنند. این به این معنی است که اگر بودجه لازم برای ترافیک تبلیغات گذاشته شود، می تواند حجم عظیمی از ترافیک را هر روزه به کسب و کار شما روانه کند. هنگامی که افراد در تبلیغات گوگل به جستجو می پردازند، گوگل مرتبط ترین محتوا را در اختیار کاربران قرار می دهد.

کسب و کارها از طریق گوگل ادورز به اطلاعات جامعی درباره بازار هدفشان دست خواهند یافت

مهم است تا از خواسته ها و نیازهای مشتریان خود آگاه باشید. شناخت مخاطبان، ارتباط با آنها و پیدا کردن نیازهای آنان را ساده تر می کند. با استفاده از ابزار گوگل ادورز، می توان اطلاعات جامعی درباره عادت ها و نیازهای مشتریان را به دست آورد، چیزی که در گذشته حتی تصور کردن آن هم دشوار بود. از طریق گوگل ادورز می توان اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی استفاده شده توسط کاربران، محل آنها، دستگاهی که از طریق آن جستجو می کنند، زمان و روز جستجو و اطلاعات دیگر را که می توانند فوق العاده ارزشمند باشند، استخراج کرد. از این اطلاعات می توان برای ارائه بهتر و با کیفیت تر محصولات و خدمات استفاده کرد و همچنین می تواند باعث بازاریابی موثرتر شود. بنابراین از اتلاف زمان و پول به طور چشمگیری می کاهد.

 

با بهترین فروشگاه ساز رایگان، کسب و کار خود را آنلاین کنید.

30 روز ضمانت بازگشت مبلغ

با نرخ پایین فروش آنلاین خود خداحافظی کنید!

تیم محتوا سلدان
نویسنده تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: August 03, 2021 August 03, 2021

مطالب مرتبط با 6 دلیلی که هر کسب وکاری باید از ابزار گوگل ادورز استفاده کند

مطالب مرتبط با 6 دلیلی که هر کسب وکاری باید از ابزار گوگل ادورز استفاده کند