بسته بندی کالا و انواع روش های آن در فروشگاه اینترنتی


بسته بندی کالا چیست؟

 بسته بندی کالا روشی است که کالا و محصولات را از صدمات حفظ می کند.به کار بردن روش های جدید و ایمن سازی برای بسته بندی علاوه بر اینکه باعث حفاظت از محصول می شود نقش مهمی در بازاریابی فروش,خرید و اعتماد و...ایفا می کند. گاهی وقت ها بسته بندی یک محصول نماد و هویت  یک برند است. طبق گزارش های ارائه شده از سایت های خرید اینترنتی مطرح مانند آمازون, اگر بسته بندی محصول زیبا و جذاب باشد باعث می شود مشتری به راحتی آن کالا را مرجوع نکنند.

اهمیت بسته بندی کالا

با پیشرفت علم و تکنولوژی در سطح بین المللی و نیز افزایش رقابت بـراي کسـب بازار هدف و رضایت مشتری  و ارائـه برندهای مختلف با خصوصیات متنـوع محصولات ، نقش بسته بندی به عنوان یک معرف کالا مشخص می گردد . زیرا که با توجه به اینکه جهان گامی به کسب و کار آنلاین برمیدارد، پس چون مشتری با خریدار رابطه مستقیم ندارد بنابراین در این شرایط بسته بندی کالا برای توزیع و ارسال به مشتری نقش عمده ای در بازاریابی دارد. در فروشگاه های اینترنتی مختلف و محصولات مشابه بـا برندهای مختلف باعث شده ارتباط بین فروشندگان و مصرف کنندگان نهایی به حداقل ممکن برسد. برخی وقت ها بسته بندی در نقش فروشنده عمل می کند پس باید گویای تمام جزئیات محصول باشد، در این حالت مشکلات یک فروشنده مانند خستگی های روحی است بی حوصلگی را ندارد . امـا بسته بندی مناسب میتواند اطلاعات کاملی را در مورد محصول بـه مصـرف کننـده ارائه دهد. از طرفی در یک فروشگاه اینترنتی خریدار بدون صرف وقت بسیار،بر اساس تجربه ،ذوق ،سلیقه و گـاه آزمایش از بین صدها محصول مشابه می توان انتخاب نماید. امروزه اهمیت توزیع و نگهداري و بسته بندي کالا پس از تولید از هیچ کس پوشیده نیست. مهمترین قسمت بسته بندی یک کالا در مرحله ی توزیع است که بسته بندي کالا نقش تعیین کننده ای در حفاظت از کالا تا لحظه ی رسیدن به دست مشتری دارد. از طرف دیگر بسته بندی کالا می تواند نقش مهمی در تبلیغات کالا نیز داشته باشد.

خصوصیات یک بسته بندي مناسب:

  • جلب توجه نموده و چشمگیر باشد.
  • اطلاعات مندرج روي بسته بندي باید واضح و روشن باشـد . اطلاعـات شامل ( نام سازنده – ترکیبات محصول – قیمت – وزن – نحوه استفاده و از همه مهم تر نقطه قوت ویژگی محصول را نشان می دهد )
  • ایجاد ظاهری زیبا و چشمگیر برای مشتری.
  • ارتباطی مناسب بین مشتری و محصول خریداری شده.
  • بسته بندی کالا باید ارزان قیمت باشد.
  • بسته بندی کالا باید به فروش کمک نماید ( عملکرد تبلیغاتی )
  • بسته بندی کالا باید قوانین و مقررات تعیین شده از مراجع قانونی هر کشوری را داشته باشد.
  • بسته بندی کالا باید در برابر آسیب ها و  حمل و نقل مقاوم باشد.
  • بسته بندي محصولات باید مخالف خط مشی ها و سیاست های دولتی نباشد
  • آسان باز و بسته شود.
  • توجه به طراحی بسته بندی که باید از طرح ها و فرم ها و نقوش شلوغ خسته کننده پرهیز شود.
بسته بندی کالا نقش مهمی در حمل و نقل دارد

بسته بندی کالا نقش مهمی در حمل و نقل دارد

انواع بسته بندی:

الف ) بسته بندی شیشه ای

از کهن ترین روش های بسته بندی کالا استفاده از شیشه است. که در ایام قدیم ساخت بسته های شیشه ای یک صنعت مهم بشمار می رفته است.

مزایا شیشه و ظروف شیشه ای در بسته بندی کالا

شیشه یک ماده ی خنثی است که باعث می شود هر آنچه در آن قرار گیرد بدون تغییر باقی بماند.شیشه ها بدون بو و نفوذ ناپذیر و بهداشتی هستن.

 ظرف شیشه ای از استحکام خوبی برخوردار است و به اشکال ، انـدازه ها ورنگ هاي مختلف ساخته می شود.

شیشه شفاف بوده و اجازه رویت محتواي خود را به خریدار می دهد و این اطمینان به خریدار می دهد محصول سفارش داده شده با محتوای بسته یکی است.

ویژگی بسته بندی شیشه ای

باید نیازهای مصرف کننده نهایی را برآورده سازد

 باید خصوصیاتی دارا باشد که هم نشکن باشد و هم از نظر اقتصادی پر هزینه نباشد

معایب شیشه و ظروف شیشه ای

شیشه حساس به شوک های حرارتی و عوامل خارجی است لذا میـزان درصد شکستن شیشه یا ظروف شیشه ای  در مقایسه با دیگر روش های بسته بندی بالا است.  معمولا ظروف شیشه ایی وزن زیادی دارد که باعث افزایش هزینه حمل ونقـل آن نسبت به انواع دیگر بسته بندی می شود.

ب ) بسته بندی فلزی

بسته بندی فلزی از دو دسته کلی تشکیل می شود که عبارت است از :

1.مواد اولیه ای برای ساخت بسته بندی فلزی

2 .موادی برای بالا بردن  مقاومت بسته در برابر خوردگی ،ضربه و .... از آنها استفاده می شود.برای تولید و ساخت بسته های فلزی بر حسب نوع کاربرد از مواد اولیه مختلفی استفاده میشود . زیرا بسته ها در کاربرد های متنوع دارای خـواص متفاوت هستند . مواد اولیه مورد استفاده در بسته بندی کالای فلزی آلومینیوم ، قلع ، آهن و...است.

اما از معایب بسته بندی کالا به زمانی اشاره کرد که هیدروژن

اما از معایب بسته بندی کالا به زمانی اشاره کرد که هیدروژن در قوطی فلزی باد کرده باشد و در نتیجه سبب سوراخ شدن آن شود. و همچنین خاصیت خوردگی در فلزات که می تواند باعث تغییر رنـگ شود می توان اشاره کرد.

ج) بسته بندی پلاستیکی

پلاستیک ها بوسیله موبر یا پلیمریزاسیون ترکیبات ساده تشکیل شده اند و که به دو دسته کلی تقسیم می شوند.

1 .ترموپلاست ها

موادی هستند که با گرما کردن نرم و در اثر کم کردن حرارت سخت می شـوند . ایـن مواد بعلت داشتن خاصیت هایی از قبیل مقاومتی در برابر ضربه – کشش – سایش – و خراش در بسته بندی کالاهای مختلف استفاده می شود و در ساخت جعبـه هـای شفاف – جواهرات – لوازم آرایش – بطری های بادی – جعبه ها و بشکه هایی برای بسته بندی محصولات غذایی – روغن ها- چربی ها – گازوئیل و نوشابه ها و شامپوها بکار میرود.

2 . ترموستها

پلاستیک هایی هستند که در اثر حرارت بالا ذوب می شوند و پس از سرما دوباره تحت تاثیر گرما قرار نمی گیرند تا زمانی که در دمای خیلی بالا بسوزند. این مواد از آنجایی که مقاومت خوبی در برابر روغن ها و چربی ها– اکسیده شدن دارند و از طرفی بی بو و شفاف هستند لذا در کلیه صنایع برای بسته بندی کالا بخصوص بسته بندی موقت و یا کوتاه مدت استفاده می شوند.

مزایا بسته بندی پلاستیکی

مزایا بسته بندی پلاستیکی

  • ارزان قیمت و کم وزن
  • انعطاف پذیر در دستگاه های اتوماتیک بسته بندی
  • در برابر اسید و موادی که دارای خاصیت قلیایی دارند مقاوم تر هستند.
  • شکل پذیری پلاستیک برای بسته بندی کالا نسبت به فلز و شیشه آسان تر است..
  • قابلیت بهبودپذیری با اضافه کردن مواد افزودنی مناسب .
  • پایداری شیمیایی بالایی دارند .
  • محدودیت کمتری در احتمال نشت و اثر مایعات وجود دارد.
  • سرعت تولید بالا دارند.
  • برای برخی از محصولات قابلیت بازیافت را دارند.
  • قابلیت چاپ و طراحی های زیبا را دارند.

معایب بسته بندی پلاستیکی

  • زمان بازگرداندن پلاستیک ها به چرخه ی طبیعت بسیار زیاد است زیرا خیلی دیر تجزیه و تحلیل می شوند.
  • اکثر پلاستیکها به اشعه  UV  خورشید حساسند و مشکلاتی از قبیل شکنندگی یا بروز بیماریها را موجب می شوند.
  • عموما از پلاستیکها در دمای بالا نمی توان استفاده نمود.
  • مواد افزودنی مانند پلاستیک یزرو به منظور افزایش قابلیت های نظیر انعطاف بیشتر و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش غالبا مشکلاتی در بازیافت بوجود می آورد.
  • از معایب مهم پلاستیک این است که در هنگام تماس با مواد غذایی به مواد غذایی منتقل می شود.

د ) بسته بندی کالا با  کاغذ  و یا  مقوا

مواد تشکیل دهنده  کاغذ Paper  گیاهان هستند. برای تولید کاغذ یا مقوا از چوب درختانی مانند کاج ، صنوبر ، گیاهان آمریکایی،  و یا کاه گندم،پنبه ، کتان و کاغذ باطله ، الیاف –،تفاله ، نیشکر برای  مـواد اولیـه استفاده می شود.

انواع بسته بندی کاغذ از نظر ظاهر

انواع بسته بندی کاغذ از نظر ظاهر

الف )پاکت ها  Monarch

که با توجه سایز ،کاربردی که دارند، نوع کاغذی که استفاده می شود،و...... به انواع بسیار متنوعی تقسیم می شود مثل پاکت های دارو، پاکت نامه ،پاکت پول و...

ب) کیف ها و ساک ها یا کیسه ها Sacks & Aag

یکی از راهای بسته بندی کالا استفاده از بسته بندی هایی مانند کیسه ها و ساک های مقوایی است.

مزاياي بسته بندی کاغذی و مقوایی

  • انعطاف پذیری بالا.
  • قابلیت شکل پذیری و طراحی و چاپ.
  • در برابر فشار مقاوم هستند
  • دارای قابلیت بازیافت و به سرعت وارد چرخه ی محیط زیست می شوند.
  • برای افزایش بازاریابی از طریق چاپ .طرح های مختلف بر روی آن.
  • در هنگام تهیه کاغذ و مواد اولیه این بسته ها را می توان به صورت مقاوم به رطوبت  تهیه نمود.
  • در بسته بندی کالاهای بهداشتی بسیار پر کاربرد هستند.
  • با توجه به اینکه کاغذ از منابع طبیعی تهیه می شود بنابراین ارزان قیمت است.
  • به منظور تهویه بسته های کاغذی و مقوایی با توجه به نوع محصول می توان به راحتی سوراخی تهیه نمود.
  • بسته بندی کالا در برابر کاهش حرارت محیط بسیار مقاوم هستند.
  • به ابعاد و اشکال مختلف و به تبعیت از شکل محصول ، طریقـه عمـل و...... می توان آنها را طراحی نمود
  • در صورت تکان ها و حرکات ناشی از حمل و نقل مانع از آسیب رسیدن به محصول می شوند و در صورت برخورد محصول با بدنه بسته دچار خسارت نمی شوند.

معایب بسته بندی کاغذی و مقوایی

  • رطوبت از کاغذ به راحتی عبور می کند..
  • گاز یا روغن از کاغذ نفوذ می کند.
  • کاغذ آن چنان که باید و شاید محکم نیست.
  • کاغذ قابلیت اشتغال زایی بالایی داشته و سریع آتش گرفته و آن را منتقل می نماید.
  • در بسته بندي جامدات استفاده می شود و به منظور بسته بندي مواد اشتعال زا و مایعات مناسب نیست.
  • در صورت استفاده از چسبهای  ضعیف و غیر مقاوم گرد و غبار ، رطوبت هوا بر روی  محیط های محل اتصال اثر گذاشته و آنها را سست میکند.این نقطه ضعف در محصولات سنگین به ویژه در پایین بسته بندی کالا که محل اثـر وزن محصول است بسیار دیده می شود.

طبقه بندی کلی  بسته بندی کالا

1 .بسته بندي اول :منظور بسته بندی اولیه کالا است که در کارخانه تولید میشود و بدون هیچ کالای واسطه ای کالای تولیدی در آن قرار داده می شود.

2 .بسته بندی دوم : منظور بسته بندی کالا است که در هنگام استفاده مجدد از آن استفاده می شود.

3 .بسته بندی سوم:برای نگهداری ، شناسایی و حمل کالا استفاده می شود. که این دسته بندی برای حمل و نقل و توزیع است.

چهار راه بهبود بسته بندی محصول برای فروشگاه اینترنتی شما

سلدان یک سایت فروشگاه ساز است که افراد صاحب کسب و کار می توانند به سایت مراجعه کرده و فروشگاه خود را رایگان بسازند بدون اینکه درگیر کارهای فنی ساخت یک فروشگاه شوند و در فضای اینترنت محصولاتشان را به فروش برسانند. در نتیجه در این مقاله سلدان سعی دارد صاحبان دارای فروشگاه اینترنتی را از نظر بسته بندی کالا و محصولات خود راهنمایی نماید تا بیشترین سود دهی و رضایت مشتریان خود را کسب نمایند.

1- مارک و یا برند خود را روی بسته بندی کالا حک نمایید.

 زمانی که مشتریان خرید اینترنتی انجام می دهند، در زمان رسیدن کالای مورد نظر به دستش مانند کسانی که کادو تولد به دستشان رسیده اند عمل می کنند  و بسیار مشتاقانه آن را باز می نمایند.اما هنگام باز کردن هدیه تولد همیشه بر روی بسته دنبال برچسبی هستید که متوجه شوند آن هدیه از طرف کیست.پس مشتری شما هم می خواهد بداند کالای ارسالی از طرف برند شما است.بنابراین با قرار دادن نام خود که معمولا در سمت راست بسته بندی حک می شود مشتری را خاطر جمع کنید و اعتماد مشتری را از این نظر به دست آورید.به عنوان مثال برخی از برندها هستند که با طراحی خلاقانه یا رنگ بندی خاص نشان می دهند که بسته ارسالی از آن چه فروشگاهی است. یک نکته حائز اهمیت اگر شما از بسته های پستی معمولی استفاده می کنید پس حتما بر چسب برند خود را روی آن قرار دهید.و این برچسب ها معمولا کم هزینه تر از دیگر روش های بسته بندی کالا است.یک راه دیگر برای این که برند خود را بر روی بسته بندی قرار دهید، از نوار چسب هایی که روی آن ها نام یا لوگو کسب و کار شما درج شده است  به جای نوار چسب های ساده استفاده کنید. پس بسته بندی درست کالا باعث می شود مشتری را از سردرگمی نجات دهید.

2- طراحی متناسب با عملکرد بسته بندی

طراحی متناسب با عملکرد بسته بندی عملکردی برای کنترل هزینه و تجربه مشتری امری ضروری است.هر بسته بندی باید یک هدف داشته باشد. به عنوان مثال هیچ گاه در استفاده از بسته بندی های کارتنی زیاده روی نکنید.یک کالایی که ابعاد کوچک دارد در یک کارتن سایز بزرگ قرار ندهید چرا که در اینصورت اگر مشتریان شما افرادی باشند که طرفدار مسائل زیست محیطی است با دیدن این وضعیت ممکن است دیگر از شما خرید نکند.و یا اگر کالای شکستنی می فروشید، در بسته بندی یک هدف کاربردی واضحی وجود دارد و آن هم حفاظت از محصول می باشد.

پس در این مرحله چند نکته وجود دارد که حتما باید آن

پس در این مرحله چند نکته وجود دارد که حتما باید آن رعایت شود:

  1. نتخاب جعبه با سایز مناسب .جعبه ای که خیلی بزرگ است، خراب شدنش در حمل و نقل آسان است.
  2. فضای خالی بسته را پر کنید تا محصول کمترین حرکت را در حمل و نقل داشته باشد.
  3. از برچسب هایی که هشدار های حفاظتی دارند استفاده کنید.به عنوان مثال استفاده از برچسب هایی که عبارت این محصول شکستنی است، استفاده نمایید.در این صورت شرکت های حمل و نقل با دیدن این برچسب ها تدابیر لازم را می اندیشند.
  4. از کیسه ها و یا ابزارهای ضد آب برای مایعات استفاده نمایید.
  5. استفاده از بسته بندی های پلاستیکی برای جلوگیری از آسیب دیدن محصولات در برابر باد و باران و...
  6. در موارد نیاز از بسته بندی های مناسب آن کالا استفاده نمایید به عنوان مثال بسته بندی محصولات خشک با محصولات مرطوب متفاوت است.
  7. از پلاستیک های حبابدار برای بسته بندی کالای شکستنی استفاده نمایید.
استفاده از برچسب های مناسب در بسته بندی کالا

استفاده از برچسب های مناسب در بسته بندی کالا

3- از بسته بندی محصولات برای بازاریابی استفاده نمایید.

یکی از ساده ترین راه بازاریابی این است که مشتریان حاضر که از فروشگاه اینترنتی خرید کرده اند را با ایجاد انگیزه به مشتری فعلی برای خرید مجدد از فروشگاه تبدیل نماییم.می توانید این فرایند را با بسته بندی کالای خود شروع کنید.در ادامه چند ایده برای این کار پیشنهاد می شود:

  1. برای هر سفارش یک بسته بندی متناسب با درج نام و آرم فروشگاه تهیه نمایید
  2. با محصول خریداری شده، یک بروشور که محصولات جدید را معرفی می کند درون بسته بندی قرار دهید.
  3. می توانید با بسته بندی کالای ارسالی از کد ها تخفیف موجود،مسابقه و... اطلاع رسانی نمایید.

4- خدمات بیشتری ارائه دهید

مشتریان خود را با سفارش سازی بسته بندی شخصی سازی کنید.از این طریق اعتماد آنها به شما بیشتر می شود. انتظارات مشتری خود را با بسته بندی فراهم کنید.بسته بندی کالا اگر به درستی انجام شود، می تواند یک روش فوق العاده برای بازاریابی کسب و کار شما باشد.

مدیریت بسته بندی کالا

مدیریت بسته بندی کالا

امروزه مدیریت بسته بندی یکی از شاخه های مطرح در بازاریابی است اگرچه در ایران این شاخه کمتر مورد توجه است. پس کسی که مدیریت بسته بندی کالا را برعهده میگیرد  بایـد تخصص و مهارت های مورد نیازی داشته باشد. اگر چه کـه در ایـران و درسیستم های آموزشی آن جایگاهی برای آموزش بسته بندی دیده نشده است .اما در آمریکا و اروپا آموزش مدیریت بسته بندی کالا از سال  1965 شـکل گرفتـه است . هدف مدیریت بسته بندی کالا این است که ، بسته بندی را به طوری تنظیم نمایید که حفاظت محصول در برابر فشار،ضربه ، آسیب های احتمالی ، منتقل کننده اطلاعات اطلاعاتی در مورد چگونگی محصول، جزییات آن ،بازاریابی،سهولت در حمل و نقل  و امنیت و ... را ارائه دهد.

جدای از این که یک بسته بندی خوب و متناسب می تواند محصول را در برابر آسیب های فیزیکی حفظ نماید می تواند راهی باشد که باعث جذب مشتری وفادار شود.همچنین اگر بسته بندی  متناسب با نیاز های مشتری باشد، مشتری ها کمتر رغبت می کنند که آن کالا را مرجوع نمایند.نکته ی دیگر که باید در بسته بندی باید رعایت کنید توجه به مسائل زیست محیطی است. استفاده از بسته بندی های قابل بازیافت و یا امکان استفاده ی مجدد از آنها باعث افزایش رضایت مشتریان است.معمولا هزینه پرداختی برای پاکت یا کارتن برای بسته بندی تنها موردی است که فروشگاه‌های اینترنتی از آن به‌عنوان هزینه بسته‌بندی محصول خود یاد می‌کنند و اما در صورتی که مواردی مانند هزینه چاپ فاکتور،  چسب مصرفی،سوزن منگنه و هزینه مواد مصرفی جهت ایمن‌سازی محصول نظیر پلاستیک حباب‌دار،فوم، از جمله مواردی که معمولاً در هزینه تمام‌شده بسته‌بندی کالا در نظر گرفته نمی‌شود. به همین دلیل بسیاری از فروشگاه های اینترنتی وظیفه بسته بندی کالا و ارسال آن را برون سپاری کرده و بار سنگین انبار داری  و مشکلات آن را از دوش فروشگاه های آنلاین برداشته می شود.این شرکت های حمل و نقل و پستی کالا های شما را با توجه به اصول و نکات مهم در بسته بندی، بسته بندی می نماید و از نظر اقتصادی هم به صرفه تر است. استفاده از بسته بندی اثر بخش تضمین می کند که محصول شما به اندازه ی کافی از طیف گسترده ای از خطرات مکانیکی،دستی، محیطی و...که در مرحله ی توزیع با آن مواجه است حفاظت می کند.از جمله موارد به کار رفته در بسته بندی که بسیار در امر حمل و ارسال کالا معروف است می توانبه بسته بندی کارتنی و یا کیسه های فویلی اشاره کرد.

استفاده از بسته بندی های پستی برای توزیع

استفاده از بسته بندی های پستی برای توزیع


 




🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: July 15, 2021 03:50
تاریخ آخرین بازنویسی: July 15, 2021 03:50







چطور موفق شویم جایگاه بالاتری در گوگل به دست آوریم؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

همانطور که از عنوان پیداست به دنبال آن هستیم که بدانیم چطور رتبه در گوگل خوبی نصیب سایت خود کنیم. بدون شک برای کسب و‌کار خود در فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید، ما فروشگاه ساز رایگان سلدان را به شما پیشنهاد می دهیم. امروزه با گسترش دنیای اینترنت راه

چگونه محتوای با کیفیت برا فروشگاه اینترنتی تولید کنیم؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تولید محتوای با کیفیت برای فروشگاه اینترنتی دغدغه بسیار کسانی که وب سایت فروشگاهی دارند شده است. بازاریابی محتوا این روزها در فضای اینترنت حرف اول را میزند و بسیاری از وب سایت های موفق از این روش برای فروش هرچه بیشتر خود استفاده می کنند. با توجه به گسترش ر

آموزش ساخت مدل سه بعدی برای محصولات برای فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ایجاد یک سایت فروشگاهی نیاز به دانش در خصوص محتوا و ظاهر مناسب و دقیق مرتبط با این نوع سایت ها دارد. دلیل این موضوع به رقبابر می گردد. سایتهای فروشگاهی زیادی وجود دارند که به واسطه سایت خوبی که طراحی کرده اند، مخاطبان زیادی را به خود جلب نموده اند. پس اگر

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

دریافت نماد اعتماد الکترونیک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید استانداردهای لازم برای جذب مخاطبان و تامین امنیت کاربران را دریافت کنید. با این نمادها کاربران با خیال راحت می توانند محصولات خود را از وب سایت های شما خریداری کنند و به راحتی اینکار سبب جل

آموزش افزودن محصول به اینستاگرام و ساخت کاتالوگ محصولات در فیس بوک

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تا چند سال پیشاینستاگرام بیشتر فضایی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت بود .اما کم کم مردم یاد گرفتند که از این فضا برای کسب و افزایش درآمدشان استفاده کنند. و همین موضوع باعث شد اینستاگرام قابلیت های جدیدی را در پلتفرمش قرار دهد و آن هم امکان اضافه کردن صف

برسی جامع ابزار گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی که برترین موتور جستجوی جهان از آن پشتیبانی می کند، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این حال برای موفقیت در این نوع تبلیغات باید مرتبا دانش خود در این حوزه را افزایش داد. در این مقاله

12 دلیلی که چرا گوگل ادورز می تواند شما را به مشتریان جدید رساند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بازاریابی آنلاین و گوگل ادورز مکمل یکدیگر می باشند. زمانی که یک مشتری به دنبال یک محصول،خدمت، رستوان یا هر چیز دیگری می باشد، آنها احتمالا خواسته های خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند. گوگل ادورز اینگونه کار می کند : زمانی که کاربری عباراتی را در گ

7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این وجود برای موفقیت کمپین های تبلغاتی گوگل ادورز باید مرتبا دانش خود را در این حوزه افزایش داد و در این مرحله مراحل راه اندازی کمپین در گوگل ادورز