با شناسايي ترندهاي موجود ديجيتال ماركتينگ، مشتريان به سراغ شما خواهند آمد


ديجيتال ماركتينگ يكي از روش هاي جديد بازاريابي دوران جديد است و شما با اين روش مي توانيد مشتريان زيادي را به خود جذب كنيد. شما مي توانيد وب سايت خود را به شركت سلدان بسپاريد و قالب هاي اين شركت فروشگاه ساز رايگان بوده و بهترین فروشگاه ساز است كه شما مي توانيد كليه سفارشات خود را در رابطه با طراحي وب سايت به آن ها بسپاريد و اين شركت در كار خود به قدري تخصص و تجربه لازم را دارند كه سفارش شما را به بهترين شكل ممكن انجام مي دهند.

اهميت ديجيتال ماركتينگ در دنياي امروز

مهم نیست صنعت شما چیست یا چه محصولات و خدماتی را ارائه می دهید - گرایش بازاریابی دیجیتال را نمی توان نادیده گرفت. چندی پیش ، شرکت ها به چیزی بیش از یک وب سایت و یک صفحه فیس بوک نیاز داشتند ، اما اکنون ، چشم انداز دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت است که حفظ آن دشوار است. در حال حاضر ، مشاغل موفق زیادی وجود ندارند که حضور آنلاین نداشته باشند. در سال 2020 ، فناوری ها و ابزارهای جدید به مرحله اجرا گذاشته می شوند و بازاریابان را وادار به سازگاری می کنند تا سازمان های خود را در صدر نگه دارند. از این گذشته ، داروینیسم دیجیتال یک واقعیت فراموش نشدنی است. اگر سازگار نشوید ، مطمئناً عقب خواهید ماند. در ادامه بخوانید تا روند بازاریابی دیجیتال را برای سال 2020 آماده کنید.

طراحی لندینگ پیج، ساخت وبسایت، طراحی صفحات لندینگ از مهم ترين خدمات شركت سلدان است كه به بهترين شكل ممكن انجام مي شود. افزایش فروش، وفاداری مشتری، باشگاه مشتریان به موازات خدمات بالايي هم انجام مي شود و باعث فروش بيش تر مجموعه تجاري شما خواهد شد. پردازش سفارشات، مدیریت پرداخت نيز در پنل كاربري براي شما امكان پذير خواهد بود و شما مي توانيد به راحتي سفارشات را دريافت كرده و آن ها را تا مرحله نهايي انجام دهيد.

اوج فيسبوك و ديجيتال ماركتينگ

فیس بوک دیگر شاهنشاه دنیای رسانه های اجتماعی نیست. طبق گفته فوربس ، 41٪ از کاربران آن بالای 65 سال سن دارند. اگرچه به هیچ وجه مانند قبل پست هاي خود را به اشتراك نمي گذارند ، اما واضح است که فیس بوک با جمع آوری جمعیت جوان ، که تمایل به تجربیات بصری و تعاملی ارائه شده توسط اینستاگرام را ترجیح می دهند ، از دست می دهد. ساير شبكه هاي اجتماعي مانند اسنپ چت، تيك تاك به سرعت در حال توسعه و گسترش هستند. پس از رسوایی تخلف داده ها در سال 2018 ، فیس بوک اعتبار قابل توجهی را از دست داده است ، به طوری که بسیاری از مردم با انتشار اخبار جعلی ، تبلیغات سیاسی و حمله سایبری ناامید و ناراحت می شوند. با توجه به اینکه جمعیت TechCrunch حدس می زند که ممکن است فیس بوک اهميت خود را از دست داده ولي همچنان بين مردم محبوب است. در دنياي ديجيتال ماركتينگ فيسبوك همچنان محبوب است.

برای بازاریابان دیجیتال آینده ضروری است که واقعاً ببینند که بازار هدف آنها ممکن است باشد زیرا ممکن است فیس بوک برای برخی از مبارزات انتخاباتی بسیار نامناسب باشد ، به خصوص که همچنان در مورد جوانی روند نزولی دارد. فیس بوک هنوز زنده است ، و بسیاری از آمریکایی ها همچنان به بررسی آن می پردازند. با این وجود بازاریابان باید با کسانی که می خواهند با آنها ارتباط برقرار کنند محتاط تر عمل کنند و اطمینان حاصل کنند که مخاطب هدف آنها هنوز در فیس بوک است. اگر اینگونه نباشد ، می توانید بودجه بازاریابی خود را هدر دهید ، و بستر اشتباه رسانه های اجتماعی را هدف قرار دهید. در ديجيتال ماركتينگ، فيسبوك دست برتر را دارد و شما مي توانيد به وسيله اين شبكه اجتماعي ، مخاطبان زيادي را جذب كنيد.

فيسبوك در ديجيتال ماركتينگ نقش مهمي دارد

فيسبوك در ديجيتال ماركتينگ نقش مهمي دارد

اينستاگرام، شبكه اجتماعي رو به گسترش در بين جوانان

اكنون اين شبكه اجتماعي بيش از 1 ميليارد كاربر دارد و اين تعداد كاربر براي اين شبكه اجتماعي پيشرفت بزرگ و عظيمي محسوب مي شود.این بدان معناست که یکی از سریعترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در حال رشد است و شاید مهمتر از همه ، پایگاه اطلاعاتی جمعیتی جوان ، به ویژه زیر 30 سال است. فیس بوک به دلیل شهرت به عنوان بستر رسانه های اجتماعی ، بخش اعظم آن گروه را از دست می دهد و به تدريج جوانان در اين شبكه هاي اجتماعي عضو شده و فعاليت مي كنند. یکی از مشکلات احتمالی که بازاریابان باید در نظر داشته باشند این است که اخیراً اینستاگرام تصمیم گرفت لایک ها را از این پلتفرم خارج کند. بسیاری از تأثیر گذاران ابراز نگرانی در مورد این اقدام کرده اند ، بنابراین ، شرکت ها باید از تأثیرگذاری این برنامه در سال 2020 دقت کنند. در حالی که این امر می تواند منجر به افزایش کیفیت محتوا شود ، بسیاری از کاربران ممکن است از این پلت فرم خارج شوند.

هرگز در ديجيتال ماركتينگ، قدرت اينستاگرام را فراموش نكنيد

هرگز در ديجيتال ماركتينگ، قدرت اينستاگرام را فراموش نكنيد

ربات هاي چت و گسترش روز افزون ها و ديجيتال ماركتينگ

ربات هاي چت یک نرم افزار هوش مصنوعی (AI) است که به عنوان یک دربان مجازی عمل می کند ، و با کاربران ارتباط برقرار می کند و به آنها در انجام اهداف خود کمک می کند. چت بات ها به صورت طبیعی و در درجه اول با استفاده از پنجره های گفتگوی متنی با انسان تعامل برقرار می کنند ، اما تعامل کلامی نیز ممکن است. با گذشت زمان ، با جمع آوری اطلاعات بیشتر داده ها ، هوش مصنوعی اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان می آموزد و این امکان را فراهم می کند تا یک سرویس مرتباً بهبود یابد.

در طول سال 2018 و 2019 ، ربات هاي چت نقش های منظم را در فیس بوک ، توسط ده ها هزار نفر ، برای کارهای مختلف حکاکی کرده است. همه چیز از تهیه گزارش وضعیت آب و هوا گرفته تا اتوماسیون برخی عملکردهای اصلی پشتیبانی مشتری را می توان به راحتی توسط نرم افزار پیشرفته اداره کرد. رباتها به کاربران این امکان را می دهند تا تعامل های شخصی و متمرکز را انجام دهند بدون اینکه خیلی از منابع انسانی محدود استفاده کنند. ربات هاي چت در ديجيتال ماركتينگ نقش مهم و به سزايي را ايفا مي كنند. اهميت ديجيتال ماركتينگ بر كسي پوشيده نيست و همه بازارياب ها دوست دارند كه از اين بستر به نحو مناسب استفاده كنند. فروشگاه سلدان، تمامي امكانات فروشگاه ساز رایگان را در اختيار شما قرارمي دهد و بهترین فروشگاه ساز بوده و در اين راستا از همه تخصص و تجربه هاي لازم استفاده مي كند.80٪ مشاغل ادعا می كنند كه امسال می خواهند از چت بات استفاده كنند. وقتی مزایا را در نظر می گیرید ، آسان می توان فهمید که چرا:

  • خدمات 24 ساعته در ديجيتال ماركتينگ
  • پاسخ سریع به سؤالات مشتری
  • بدون نیاز به استراحت ، تعطیلات یا پرداخت اضافه کاری

تحقیقات Tidio از ژانویه سال 2020 نشان داد که 43٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند هنگام برقراری ارتباط با یک مارک ، به جای تماس با مراکز خدمات مشتری تلفنی ، پیام چت بات آنلاین ارسال کنند. بنابراین ، با توجه به مشاغل و مشتریان مشتاق بیشتر درگیر شدن با چت بات ها ، مطمئناً این یکی از سریعترین روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2020 خواهد بود. چت بات ها در ديجيتال ماركتينگ نقش مهم و موثري را ايفا مي كنند.

چت بات ها در ديجيتال ماركتينگ مهم هستند، سرویس خودکار سازی فرایندهای

چت بات ها در ديجيتال ماركتينگ مهم هستند، سرویس خودکار سازی فرایندهای سلدان

ويدئو ماركتينگ و ديجيتال ماركتينگ

اگر تجارت شما قبلاً از بازاریابی ویدیویی استفاده نمی کند ، باید امسال حتما از اين امكان استفاده كنيد. محتوای مبتنی بر متن نمی تواند با قدرت فیلمبرداری رقابت کند ، به خصوص وقتی می توان از طریق اینترنت به فروش محصولات و خدمات پرداخت. در دنیای دیوانه کننده موبایل ، مردم بیشتر از هر زمان دیگری ویدیو تماشا می کنند ، از تلفن های هوشمند برای تماشای و اشتراک گذاری فیلم ها در مورد همه چیز ، یادگیری بیشتر در مورد مارک ها و آنچه باید ارائه دهند استفاده می کنند. آمار ImpactBND، نشان دهنده قدرت ويدئو ماركتينگ است

  • 70٪ از مصرف کنندگان ویدیوی یک برند را به اشتراک گذاشته اند.
  • 52٪ از مصرف کنندگان ادعا می کنند که تماشای فیلم های محصول ، باعث اطمینان بیشتر آنها می شود و به همين دليل تصميم گرفته اند كه محصول را خريداري كنند.
  • 72٪ از مشاغل معتقدند محتوای ویدیویی نرخ تبدیل آنها را به مشتري بهبود بخشیده است.

جذابيت ويدئو ماركتينگ و ديجيتال ماركتينگ

بازاریابی ویدیویی بسیار جذاب است ، به خصوص اگر این فیلم زنده باشد. پخش مستقیم روشی قدرتمند برای بازاریابی دیجیتال است که همراه با بازاریابی تأثیرگذار است. این که آیا این نسل جدید تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی یا منابع سنتی مانند افراد مشهور ، ورزشکار و موسیقی دان است ، داشتن یک جریان زنده با یک تأثیرگذار که مستقیماً با نظرات در حال تعامل است ، یک مخاطب بزرگ برای مخاطبان است.

Twitch دارای بیش از 15 میلیون کاربر فعال روزانه است که اکثر آنها فقط برای تماشای فیلم های پخش مستقیم از تأثیرگذار مانند Ninja استفاده می کنند. به احتمال زیاد محبوب ترین تأثیرگذار بازی در جهان ، نینجا ، اخیراً با میکسر قرارداد منحصر به فردی را امضا کرد که این یک بازی قدرتمند توسط کمپانی مایکروسافت به منظور به رسمیت شناختن ارزش مورد انتظار جریان پخش مستقیم فیلم در سال پیش بود.

محتواي جذاب و ديجيتال ماركتينگ

بازاریابی محتوا همچنان جزء اساسی بازاریابی دیجیتال است ، اگرچه تأکید روز افزون بر ظرافت در محتوا وجود دارد. کیفیت همیشه اهمیت پیدا می کند ، اما اکنون بیشتر بر زمینه و هدف گذاری تاکید شده است. گوگل در حال درک عمیق تر و پیچیده تری از محتوای آنلاین است و بنابراین ، بازاریابان باید با دقت در مورد بازار هدف خود و اینکه چگونه می توانند به طور دقیق تر در سال 2020 متناسب با محتوا باشند فکر کنند. محتواي جذاب و كاربر پسند در ديجيتال ماركتينگ مهم است و مي تواند در جذب مشتري نقش به سزايي داشته باشد.

بیشتر این موارد به روزرسانی BERT ، منتشر شده در گوگل در نوامبر 2019 است. این الگوریتم جدید به غول موتور جستجوگر کمک می کند تا از زبان طبیعی در سؤالات جستجوی کاربر درک بهتری کسب کند. توصیه گوگل از این نظر است که به جای تعقیب آخرین روند سئو ، اطمینان از داشتن سرعت سریع ، پیوندهای مفید و مطالب خوب نوشته شده مهمتر است. شما مي توانيد فروشگاه ساز رایگان را از شركت سلدان درخواست كنيد و بهترین فروشگاه ساز است كه مي توانيد تا به حال ديده باشيد. هرگز در توليد محتوا اشتباه نكنيد. بازاريابي محتوايي خيلي مهم است و مي توان گفت كه محتوا پادشاه است. گفته می شود ، گوگل باهوش تر می شود ، و به محتوای عمیق ، دقیق و جاری که از نزدیک با هدف کاربر ارتباط برقرار مي كند ، ترجیح می دهد. شرکت ها باید این موضوع را در ذهن داشته باشند زیرا در سال 2020 محتوای جدیدی ایجاد می کنند.

بازاريابي محتوايي در ديجيتال ماركتينگ مهم است

بازاريابي محتوايي در ديجيتال ماركتينگ مهم است

ايميل ماركتينگ و ديجيتال ماركتينگ

ایمیل همچنان یک کانال اصلی ارتباطات است و میلیارد ها هنوز هم از آن برای اهداف شخصی ، تجاری ، صنعتی ، قانونی ، علمی و دانشگاهی استفاده می کنند. به عبارت دیگر ، ایمیل برای ماندن در اینجاست و بازاریابی از طریق ایمیل به خودی خود همچنان اهمیت دارد. با این حال ، بازاریابی ایمیل در حال تحول است و ایمیلهای بازاریابی عمومی همانند گذشته مؤثر نیستند. اینک ترکیبی از اتوماسیون و از همه مهم تر شخصی سازی است که بازاریابی ایمیل را برای سال 2020 مهم می کند. هنگامی که می توانید بازاریابی ایمیل خود را به سمت موارد خاصی مانند کاربر در حال مرور یک محصول خاص سوق دهید و سپس با یک تبلیغ تبلیغاتی یا نمایش نسخه ویدئویی در یک ایمیل شخصی پیگیری کنید ، این می تواند بسیار مؤثر باشد. ایمیل اغلب محرک نهایی برای ایجاد انگیزه در یک عمل است ، به خصوص هنگامی که با تکنیک های بازاریابی شما ترکیب شود. با بازاريابي محتوا و ايميل ماركتينگ مي توانيد مشتريان بيشتري را جذب كنيد.

در ديجيتال ماركتينگ، با ايميل ماركتينگ مي توانيد مشتريان بيش تري را جذب كنيد

در ديجيتال ماركتينگ، با ايميل ماركتينگ مي توانيد مشتريان بيش تري را جذب كنيد

محتواي تعاملي و ديجيتال ماركتينگ

محتوای تعاملی هر چیزی است که افراد می توانند روی آن کلیک کرده ، بکشند و یا با آن تعامل آنلاین داشته باشند. مطابق با جديدترين تحقيقات شركت Outgrow ، 93٪ بازاریابان محتوای تعاملی را به عنوان بسیار موثر در آموزش خریدار ارزیابی می کنند. در سال 2020 ، شرکت های بیشتری با انواع محتوای تعاملی آزمایش می کنند ، مانند:

  • آزمونها و نظرسنجی ها
  • تبلیغات واقعیت افزوده
  • فیلم های 360 درجه

این فرمتها از فناوری بازاریابی برش لبه ، مانند واقعیت افزوده و محتوای ویدیویی بهره می گیرند تا تجربه ای همه جانبه و جذاب تر به مردم ارائه دهند. امروزه ، مصرف کنندگان می خواهند از این نوع محتوای به یاد ماندنی و سرگرم کننده از برندها استفاده کنند ، زیرا این امر به آنها کمک می کند تا احساس ارتباط بیشتری با شرکت داشته باشند.

محتواي تعاملي يكي از روش هاي تاثيرگذاري در ديجيتال ماركتينگ است

محتواي تعاملي يكي از روش هاي تاثيرگذاري در ديجيتال ماركتينگ است

پادكست و ديجيتال ماركتينگ

گوگل ، الکسا و بسیاری دیگر از دستگاههای هوشمند ، تعامل کلامی با دستگاه ها همچنان رو به افزایش است. درس واقعی برای ما این است که مردم دوست دارند صحبت کنند و این یک روش ترجیح تعامل است. و در حال حاضر ، دستگاه ها در نهایت به روشی که مردم می خواهند جستجو ، خرید و کشف چیزهای جدید کنند ، جلب می شود. با این حال ، این چالش های جالب وجود دارد. برای مثال انجام جستجوی صوتی با تایپ کردن یک پرس و جو ، به ویژه در نتایج ، بسیار متفاوت است. هنگامی که یک شخص یک جستجوی مبتنی بر متن را انجام می دهد ، صفحه نمایش نتایج را یک بار در یک صفحه نشان می دهد. اما وقتی شخصی از یک دستگاه بخواهد جستجو را انجام دهد و دستگاه کلامی پاسخ دهد ، ممکن است حداکثر چند گزینه را انتخاب کند ، و اغلب اوقات فقط یک فقط يك انتخاب مي كند. ما یک بار در مورد جستجوی صوتی آن را گفته ایم و دوباره آن را خواهیم گفت:

اتخاذ یک استراتژی جستجوی صوتی فقط مربوط به باقی ماندن نیست بلکه این به معنای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد و بهینه مشتری است که باعث تقویت روابط و ایجاد وفاداری به برند می شود.

بازاریابان که کاربران جستجوی صوتی را هدف قرار می دهند ، باید به یاد داشته باشند که با لحنی مکالمه بنویسند ، با استفاده از کلمات کلیدی که مردم به جای تایپ صحبت می کنند. انجام این کار به شما کمک می کند تا موقعیت های بهترين را در گوگل بدست آورید. توليد پادكست در ديجيتال ماركتينگ مهم بوده و شما مي توانيد با اين روش بر مشتريان بسياري تاثير بگذاريد.

ديجيتال ماركتينگ با نرم افزارهاي ارسال پيام

برنامه های پیام رسان اجتماعی فقط برای ارتباط با دوستان و خانواده نیستند. مشاغل موجود در همه صنایع اخیراً مورد توجه برنامه هایی مانند فيسبوك مسنجر و واتس آپ قرار گرفته اند و وقتی فرصت ها را در نظر می گیرید جای تعجب ندارد كه 1.3 میلیارد کاربر ماهانه در فيسبوك مسنجر فعال هستند و هر ماه بیش از 10 میلیارد پیام ارسال می کنند. واتس اپ 1.6 میلیارد کاربر فعال دارد و هر روز بیش از 55 میلیارد پیام ارسال می کند.

در حالی که کانال های سنتی مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی به دور از مردن نیستند ، هیچ منکر فعالیت افراد در برنامه های پیام رسانی فوری وجود ندارد. در 5-7 سال آینده ، پیش بینی می شود که بازاریابی پیام رسان کانال شماره یک بازاریابی در جهان باشد. بنابراین ، این یک اقدام منطقی است تا مارک ها بتوانند ارتباط خود را با افراد موجود در این سیستم عامل ها شروع کنند. بازاریابی از طریق فيسبوك مسنجر 10 تا 80 برابر بیشتر از پست های ارگانیک در فید فیس بوک ایجاد می کند. برنامه های پیام رسانی به شرکت ها این امکان را می دهند تا با متن های کوتاه و شخصی شده به مخاطبان گسترده دسترسی پیدا کنند. در صورت داشتن گزینه چت زنده ، 63٪ از مصرف کنندگان آنلاین به احتمال زیاد به وب سایت شرکت باز می گردند و نیاز شرکت ها برای جدی گرفتن این کانال را به خانه می کشند. در سال 2020 شما می توانید انتظار داشته باشید که بسیاری از شرکت ها از جمله فیلم و محتوای تعاملی برای جذب کاربران ، بازاریابی بیشتری در برنامه های پیام رسانی مشاهده کنید.

نرم افزارهاي پيام رسان در ديجيتال ماركتينگ مهم هستند

نرم افزارهاي پيام رسان در ديجيتال ماركتينگ مهم هستند

يكپارچه سازي انواع بازاريابي و و ديجيتال ماركتينگ

يكپارچه سازي انواع بازاريابي و ديجيتال ماركتينگ یک روش بازاریابی در چندین سیستم عامل ، از جمله ایمیل ، برنامه ها ، رسانه های اجتماعی و وبلاگ وب سایت شما است. این رویکرد باعث می شود تا مشاغل بتوانند با مشتری در نقاط لمسی دیجیتال تر ارتباط برقرار کنند ، و به طور موثری تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند. شما در اين نوع بازاريابي چند برابر روش هاي ديگر مشتري را مي توانيد جذب كنيد و تعداد سفارشات شما هم بالا خواهد بود. توجه به نظرات مشتري مهم است. با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی ، شرکتها می توانند برای درک بهتر رفتارهای مشتری از بینش داده ها و یادگیری ماشین استفاده کنند و سپس آن را در بالاترین سطح شخصی سازی کنند. درنهایت ، تمرکز بر يكپارچه سازي بازاريابي تلفني و ديجيتال ماركتينگ راهی برای نفوذ به درون مشتري است تا آن ها نيز اطلاعات زيادي را بدست بياورند.

يكپارچه سازي انواع بازاريابي و ديجيتال ماركتينگ ارتباط مستقيمي دارد

يكپارچه سازي انواع بازاريابي و ديجيتال ماركتينگ ارتباط مستقيمي دارد


 

 

 

 


فيسبوك در ديجيتال ماركتينگ چقدر مهم است؟

فيسبوك همچنان در اين صنعت دست برتر دارد و بازاريابان مي توانند به وسيله آن با مشتريان خود ارتباط برقرار كنند.

اينستاگرام بر ديجيتال ماركتينگ چه تاثيري داشته است؟

امروزه اكثر كاربران اينستاگرام را جوانان تشكيل مي دهند و اين شبكه در بين جوانان محبوب است و به همين دليل بازاريابان ديجيتال ماركتينگ مي توانند با اتكا به اين قضيه، مشتريان بيش تري را جذب كنند.

چت بات ها، ديجيتال ماركتينگ چقدر متحول كرده اند؟

چت بات ها براساس هوش مصنوعي كار مي كنند و مي توان به وسيله اين ابزار، اطلاعات كاربران را ذخيره كرده و بعدها از آن ها به بهترين نحو ممكن استفاده كرد.

كدام آمار و تحقيقات نشان مي دهد كه ويدئو ماركتينگ در ديجيتال ماركتينگ نقش به سزايي دارد؟

• 70٪ از مصرف کنندگان ویدیوی یک برند را به اشتراک گذاشته اند. • 52٪ از مصرف کنندگان ادعا می کنند که تماشای فیلم های محصول ، باعث اطمینان بیشتر آنها می شود و به همين دليل تصميم گرفته اند كه محصول را خريداري كنند. • 72٪ از مشاغل معتقدند محتوای ویدیویی نرخ تبدیل آنها را به مشتري بهبود بخشیده است.



🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: August 09, 2021 03:30
تاریخ آخرین بازنویسی: August 09, 2021 03:30







با شناخت انواع تبليغات، كسب و كار خود را به بهترين شكل ممكن به مخاطبان خود معرفي كنيد

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

براي تبليغات روش هاي مختلفي وجود دارد و شما مي توانيد متناسب با كسب و كار خود از روش هاي مورد علاقه خود استفاده كنيد. در اين مقاله انواع و اقسام روش هاي تبليغات را معرفي كرديم كه مي توانيد متناسب با سليقه يك يا چند روش را انتخاب كرده و با آن ها كسب و كار خ

بسته بندی کالا و انواع روش های آن در فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بسته بندی کالا در ساده ترین تعریف به روشی گفته می شود که در آن محصول در پوشش خاصی قرار میگیرد و برای توزیع،قرار گرفتن در انبار، فروش و... استفاده می شود.این پوشش گاهی برای محافظت از محصول و گاهی برای قرار دادن اطلاعات درباره محصول به کاربر استفاده می شود  

چطور موفق شویم جایگاه بالاتری در گوگل به دست آوریم؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

همانطور که از عنوان پیداست به دنبال آن هستیم که بدانیم چطور رتبه در گوگل خوبی نصیب سایت خود کنیم. بدون شک برای کسب و‌کار خود در فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید، ما فروشگاه ساز رایگان سلدان را به شما پیشنهاد می دهیم. امروزه با گسترش دنیای اینترنت راه

چگونه محتوای با کیفیت برا فروشگاه اینترنتی تولید کنیم؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تولید محتوای با کیفیت برای فروشگاه اینترنتی دغدغه بسیار کسانی که وب سایت فروشگاهی دارند شده است. بازاریابی محتوا این روزها در فضای اینترنت حرف اول را میزند و بسیاری از وب سایت های موفق از این روش برای فروش هرچه بیشتر خود استفاده می کنند. با توجه به گسترش ر

رپورتاژ آگهی، یک نردبان برای بهبود سئو فروشگاه اینترنتی شما

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

سئو فروشگاه اینترنتی امروزه یکی از فاکتور های بسیار مهم می باشد. استفاده از استراتژی های سئو در فروشگاه ساز و به صورت کلی هر گونه وب سایت اینترنتی منجر می شود تا آن وب سایت در نتایج اولیه جستجوی موتور های جستجو گر قرار گیرد و همین امر نیز باعث ورود ترافیک

گوگل آنالیتیک چیست و چگونه کار می کند؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

آنچه اندازه گیری نمی شود قابل بهبود است. به همین دلیل ضروری است که در محیطی که همه چیز از آن برمی گردد ، از ابزارهای تحلیل مناسب استفاده کنید. اینجا جایی است که گوگل آنالیتیک وارد بازی می شود. این ابزار پیشرو تجزیه و تحلیل دیجیتال است که به شما کمک می کند

با ايميل ماركتينگ اصولي مي توانيد به قلب و روح مشتريان نفوذ كنيد

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ايميل ماركتينگ يكي از جديدترين روش هاي بازاريابي در ديجيتال ماركتينگ است. بازاریابی پست الکترونیکی عمل ارسال پیام تجاری به طور معمول برای گروهی از افراد با استفاده از ایمیل است. به مفهوم گسترده خود ، هر ایمیلی که برای مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود ، می

آموزش ساخت مدل سه بعدی برای محصولات برای فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ایجاد یک سایت فروشگاهی نیاز به دانش در خصوص محتوا و ظاهر مناسب و دقیق مرتبط با این نوع سایت ها دارد. دلیل این موضوع به رقبابر می گردد. سایتهای فروشگاهی زیادی وجود دارند که به واسطه سایت خوبی که طراحی کرده اند، مخاطبان زیادی را به خود جلب نموده اند. پس اگر