با شناخت انواع تبليغات، كسب و كار خود را به بهترين شكل ممكن به مخاطبان خود معرفي كنيد


براي تبليغات روش هاي مختلفي وجود دارد و شما مي توانيد متناسب با كسب و كار خود از روش هاي مورد علاقه خود استفاده كنيد. در اين مقاله انواع و اقسام روش هاي تبليغات را معرفي كرديم كه مي توانيد متناسب با سليقه يك يا چند روش را انتخاب كرده و با آن ها كسب و كار خود را به مخاطبان خود معرفي كنيد.

نقش تبلیغات در فروش آنلاین

تبليغات يكي از مهم ترين ابزارهاي معرفي كسب و كار خود به مشتريان و مخاطبان است. تبليغات شكل پيچيده اي از ارتباطات است كه كسب و كارها به وسيله آن مي توانند خود را به مشتريان و مخاطبان خود بشناسانند. امروزه انواع و اقسام تبليغات وجود دارد. در اینترنت به تنهایی، فیلم های ویروسی مارک دار ، بنرها ، تبلیغات ، وب سایت های ، اتاق های گفتگوی و موارد دیگر ، بسیاری از این موارد فراهم شده و در اين عرصه مي توان اميدوار بود كه تبليغات آنلاين يكي از برجسته ترين تبليغات است كه مي توانيد از آن استفاده كنيد. شركت سل دان فروشگاه ساز رايگان است و بهترين فروشگاه ساز است كه مي توانيد از آن استفاده كنيد.

تبليغات يكي از مهم ترين ابزارهاي معرفي كسب و كار خود به

تبليغات يكي از مهم ترين ابزارهاي معرفي كسب و كار خود به مشتريان و مخاطبان است

تبليغات آنلاين يا ديجيتال ماركتينگچیست؟

ديجيتال ماركتينگ يكي از جديدترين روش ها است كه در دوران اخير خيلي از كسب و كارها از آن استفاده مي كنند. بهترين روش درآمدزايي در دوران جديد است. راه دیگر تبلیغات آنلاین تبلیغات بومی است که تغییر دیجیتالی تبلیغات قدیمی چاپی و محتوای پشتیبانی شده است. بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیجیتال از جمله قرار دادن تبلیغات در وب سایت های محبوب و سایت های رسانه های اجتماعی است و البته سئو وب سايت و شبكه هاي اجتماعي كار بسيار مهمي است كه شركت سلدان به بهترين نحو ممكن آن را انجام مي دهد. شركت سلدان يكي از بهترين شركت هاي فروشگاه ساز رايگان بوده و در واقع مي توان گفت كه بهترين فروشگاه ساز آنلاين است كه ابزارهاي مديريت را در اختيار كاربران قرار مي دهد و كاربران مي توانند با اين نوع ابزارها به راحتي وب سايت خود را مديريت كنند.

در تبليغ آنلاین یا تبليغات دیجیتالی، پیام از طریق اینترنت ارسال می شود. برای هر وب سایت تبلیغات عمده منبع درآمد است. تبلیغات آنلاین در دهه گذشته بسیار رایج بوده است و از انتظارات اکثر کارشناسان تبليغات فراتر رفته است. 60٪ درآمد گوگل از تبلیغات ایجاد می شود و همین کار را برای فیس بوک انجام می دهد. تبليغات آنلاین آنقدر مؤثر شده است که یک تبلیغ خاص می تواند در یک زمان خاص برای یک شخص خاص از سن خاص یک مکان خاص مورد هدف قرار بگیرد. از نظر قیمت گذاری تبلیغات در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات بسیار ارزان است. مهمترین نقطه ضعف تبليغ آنلاین در مواقعی است که افراد روی تبلیغات کلیک نمی کنند و پیام به مخاطبان هدفمند نمی رسد. همچنین راه اندازی آنلاین و نیاز به تخصص فنی دارد که ممکن است برای همه امکان پذیر نباشد. تبلیغات دیجیتالی و تبلیغات آنلاین یکی از سریعترین نوع تبلیغات است. تبلیغ در یوتیوب ، تبلیغ فیس بوک ، تبلیغ نمایش داده شده در صفحه نتایج جستجوی گوگل نمونه ای از تبلیغات آنلاین است.

تبليغات علم وسيعي است

تبليغات علم وسيعي است

گوگل ادوردز و گوگل ادسنس

يكي از بهترين روش هاي تبليغات، استفاده از تبليغات گوگل است كه اكثر شركت ها به قدرت تبليغاتي اين شركت بين المللي پي برده اند و شما به ازاي مبلغي كه به شركت گوگل پرداخت مي كنيد مي توانيد تبليغات خود را به نمايش بگذاريد. شركت ها با ابزار گوگل ادوردز مي توانند آگهي خود را در موتور جستجوي گوگل ثبت كنند و با استفاده از کلمات کلیدی یا اصطلاحات جستجوی متداول ، جستجوهایی که به تجارت و محصولات و خدمات آنها مربوط می شوند در نتایج جستجو ظاهر می شوند. به عنوان مثال ، شرکتی که تبلیغ بیمه می کند در هر جستجوی محصولات محصولات بیمه ای ظاهر می شود. در صورت کلیک بر روی تبلیغات ، تجارت به گوگل پرداخت می کند ، به همین دلیل آن را پرداخت به كليك مي نامند.

تبليغات محيطي يكي از بهترين روش ها است

تبليغات محيطي يكي از بهترين روش ها است

گوگل ادسنس و گوگل ادوردز چیست؟

شركت ها با گوگل ادسنس مي توانند آگهي خود را در گوگل ثبت كنند. همه مشاغل مي توانند با گوگل ادسنس كسب و كار خود را تبليغ كنند. برای مشاغلی که به دنبال تبلیغات هستند ، می توانند در ادسنس ثبت نام کنند و گوگل از طریق الگوریتم های آن ، تبلیغ را با وب سایت های مختلف با پارامترهای مرتبط با محتوای یا جستجو مطابقت می دهد. در نتیجه ، شرکت ها می توانند از طریق قرار دادن تبلیغات در گوگل ، به مخاطبان بیشتری برسند. گوگل برای کلیک و ترافیک وب سایت ، تبلیغات را در وب سایت های دیگر قرار می دهد.

نكته: تبليغات در فيسبوك، اسنپ چت، رديت و باز فيد بهترين روش تبليغات است و شما مي توانيد با اين روش مخاطبان و مشتريان بالقوه خود را جذب كنيد.

تبليغات آنلاين موثر است

تبليغات آنلاين موثر است

تلفن همراه و تبلیغات تلفن همراه

تبليغ در بستر تلفن همراه يكي از روش هاي ديجيتال ماركتينگ است كه امروزه از تلفن هوشمند تا iPad و ساير دستگاه هاي هوشمند را در بر مي گيرد. شما مي توانيد در برخي نرم افزارهاي موبايل مانند اينستاگرام، تويتر، اسنپ چت، لينكدين، و فيسبوك تبليغ كنيد. هر چقدر كه تبليغات شما هوشمند و هدفمندتر باشد به همان اندازه مي توانيد مخاطبان بيش تري را جذب كنيد.

تبلیغات موبایل نوعی تبلیغات دیجیتالی است که در آن تبلیغات فقط در دستگاه های تلفن همراه از جمله تلفن های هوشمند و تبلت ها ارائه می شود. تبلیغات موبایل می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • نمایشگر موبایل
  • جستجوی تلفن همراه
  • فیلم های موبایل
  • برنامه تلفن همراه ، به منظور هدایت بارگیری برنامه نام تجاری
  • رسانه های اجتماعی موجود در موبايل

داشتن یک استراتژی تبلیغاتی تلفن همراه می تواند هزینه های کسب و کار کوچک شما را بپردازد. هشتاد و چهار درصد از مشتریان بالغ زیر 30 سال احتمالاً با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه اقدام به خرید آنلاین می کنند.

شما لازم است كه روش تبليغات خود را انتخاب كنيد

شما لازم است كه روش تبليغات خود را انتخاب كنيد

ارسال اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی منبع اصلی تبلیغات موبایل است. کاربران در مورد محصول یا خدمات مطلع می شوند. این در شرایطی بود که اینترنت در تلفنهای همراه موجود نبود. هنگامی که تلفن های همراه به اینترنت دسترسی پیدا کردند ، تمام تبلیغات اینترنتی به موبایل سرایت کردند و کارشناسان پیشنهاد می کنند که تبلیغات موبایل تنها آینده استراتژی تبلیغاتی تقریباً برای هر شرکتی در آینده نزدیک خواهد بود. دستیابی به تبلیغات تلفن همراه به سرعت شخصی سازی شده و مؤثر است و درست مانند تبلیغات آنلاین با هزینه بسیار کمی می آید. تفاوت بین تبلیغات آنلاین و تبلیغات موبایل در این است که به تبلیغات آنلاین از هر دستگاهی مانند رایانه یا لپ تاپ قابل دسترسی است ، تبلیغات موبایل فقط از طریق موبایل است.

تبليغات چاپي برای معرفی کسب و کار

امروزه در مقايسه با روش هاي جديد تبليغات، روش قديمي است ولي بازهم تا حدي برخي از كسب و كار به اين روش باور دارند و به همين دليل شاهديم كه براي آن هزينه مي كنند. زماني كه تبليغات ديجيتالي و آنلاين راه به جايي نمي يابد اين نوع تبليغات دوباره سر از خاك بر مي آورد و شاخ و شونه مي كشد. اين نوع تبليغات به سه گروه تقسيم بندي شده اند.

تبلیغات چاپ قبل از ظهور تبلیغات دیجیتال ، روش تبلیغاتی اولیه برای مشاغل کوچک بود. در حال حاضر ، درآمدهای تبلیغاتی در حال کاهش است و به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ممکن است پیدا کنید که هزینه بسیار بالاتر از هزینه تبلیغات دیجیتالی و اجتماعی است. اندازه گیری موفقیت کمپین های تبلیغاتی چاپی شما نیز دشوارتر است ، زیرا اثبات این مسئله که تقریباً غیرممکن است. اما ، برای برخی از مشاغل محلی یا مشاغل محلی که مخاطبان مسن تر و دیجیتالی کمتری را هدف قرار می دهند ، تبلیغات تبلیغاتی هنوز می تواند انتخاب مناسبی برای هزینه تبلیغ شما باشد. تبلیغ چاپی شامل تبلیغ روزنامه ها ، تبلیغات مجلات و تبلیغات در بروشور و آگهی های تبلیغ است.

تبلیغ دوره ای

شما با تبليغات دوره اي مي توانيد در دوره هاي زماني متفاوت و منظم كسب و كار خود را تبليغ و معرفي كنيد. به طور مثال مي توانيد با تبليغات چاپي اين كار را انجام دهيد. شما مي توانيد در صفحات مشخصي از مجلات و روزنامه ها، كسب و كار خود را معرفي كنيد.

بروشور ، جزوه ، آگهی های تبلیغاتی ، جزوه ها و تبلیغات فروش

امروزه روزنامه ها و مجلات به عنوان يك رسانه جداگانه مدنظر قرار مي گيرند، بخاطر اين كه امروزه كمتر كسي به آن ها توجه مي كند. بروشور، كاتالوگ، برگه هاي تبليغات كوچك ديگر مانند گذشته نمي توانند تاثيرگذار باشند. اگر در زمينه تبليغات چاپي مهارت و اطلاعات دقيق تري داريد مي توانيد از اين روش استفاده كنيد.

ايميل ماركتينگ

شما مي توانيد در يك ايميل از روش هاي بالا استفاده كنيد. امروزه برخي از شركت ها همچنان برگه هاي تبليغات خود را به مشتريان ارسال مي كنند. ايميل ماركتينگ با وجود روش هاي هوشمندانه در تبليغات چندان هدفمند به حساب نمي اّيد بخاطر اين كه مشتري ممكن است ايميل شما را باز نكرده و مطالعه نكند.

تبلیغ چریکی چیست؟

همچنین به عنوان تبليغ محیطی شناخته می شود ، تبلیغات چریکی (یا بازاریابی) طی 20 سال گذشته مهم شده است. این اصطلاح گسترده برای تبليغات غیر متعارف است و معمولاً مصرف کننده را به مشارکت یا تعامل دعوت می کند. مکان ، مانند زمان بن نیز مهم است . نیروهای محرک تبلیغات یا بازاریابی چریکی ایده های خلاقانه و نوآوری هستند ، و بودجه نقش چنداني ندارد. مشتريان با تبليغات دهان به دهان مي توانند كسب و كار شما را تبليغ كنند و تبليغ در شبكه هاي اجتماعي يكي از بهترين روش هاي تبليغات است كه هر روزه در حال گسترش است.

تبليغات چريكي بسيار موثر است

تبليغات چريكي بسيار موثر است

انجام تبليغ راديويي و تلويزيوني

تا چندي پيش اين نوع تبليغات يكي از بهترين و موثرترين روش تبليغات بود كه كسب و كارها از آن استفاده مي كردند و البته بازهم روشي موثر براي تاثيرگذاري بر مخاطبان و مشتريان است و مي توان گفت در مناسبت هاي خاص ورزشي، مذهبي و آييني و ملي هنوز هم مي تواند رسانه اي موثر براي تاثيرگذاري بر مخاطبان و مشتريان باشد.

حدود یک دهه پیش تلویزیون محبوب ترین شکل تبلیغات بود. رویدادهایی مانند رويدادهاي ورزشي ، مسابقات بین المللی ، بازی های المپیک که در آن جاذبه های برتر تبلیغاتی درباره محصولات به كار برده شده است. تا حدودی ، هنوز هم برای بیشتر تبلیغ کنندگان مؤثر است اما با ظهور پخش آنلاین تلویزیون از طریق موبایل ، بازاریابان اکنون از تلویزیون به اینترنت به عنوان رسانه تبلیغی مورد نظر خود منتقل شده اند.

تبليغات راديويي چندان موثر نيست

تبليغات راديويي چندان موثر نيست

تبليغات ويژه تلويزيوني

تبلیغ ویژه طراحی شده برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم است. اطلاعات از ترکیب اطلاعات كلمات و تجارتی ناشی می شود. تبلیغات تمام محصولات در تلویزیون نشان داده می شود. اگرچه پر هزینه است ، اما تبلیغات تلویزیونی تا به امروز یکی از بهترین نوع تبلیغات بوده و مخاطبان خيلي زيادي را در بر مي گيرد.

تبليغات تلويزيوني مخاطبان خاص خود را دارد

تبليغات تلويزيوني مخاطبان خاص خود را دارد

تبليغات راديويي

در تبلیغ رادیویی محصول از طريق امواج راديويي تبليغ مي شود، البته به باور خيلي از كارشناسان تبليغات اين روش امروزه ناكارآمد است. البته هنوز هم افرادي هستند كه به راديو گوش مي دهند و به همين دليل هنوز هم موثر هستند.امروزه در راديو هم محصولات هم تبليغ مي شود و از آن جايي كه مخاطب نمي تواند محصول را مشاهده كند به طور يقين چندان تاثيرگذار نخواهد بود.

تبليغات در تئاتر

تبلیغ موجود در سینما قبل از شروع فیلم ها ، تبلیغ فیلم نامیده می شود. اینها یکی از پرهزینه‌ترین روشهای تبلیغ است زیرا افراد نمی توانند مانند تلويزيون كانال آن را عوض كنند. بسیاری از شرکت ها از زمانی که اطمینان حاصل کنند که کل پیام به مخاطب می رسد ، تصمیم به انتخاب تبلیغ در فیلم گرفته اند و برخلاف تبلیغ آنلاین ، مخاطبان تا پایان تبلیغ نمی توانند از اين نوع تبليغات فرار كنند. تبلیغ فیلم با تبلیغ جایگذاری متفاوت است.

تبليغات تئاتر تا حدي بر مخاطبان اين رسانه موثر است

تبليغات تئاتر تا حدي بر مخاطبان اين رسانه موثر است

تبليغ محيطي

هر نوع تبليغ كه در فضاي شهر انجام مي شود و مردم با خارج از خانه مي توانند آن را مشاهده كنند، تبليغات محيطي نام دارد. تمامي بيلبوردهاي تبليغاتي، تبليغات ايستگاه هاي اتوبوس، تبليغات موجود در فرودگاه ها و ساير پايانه هاي شهر همگي به تبليغات محيطي شناخته مي شوند. امروزه با پيشرفت علم، اكثر بيلبوردها به صفحات روان ديجيتالي تبديل شده اند.

تبليغات محيطي نسبت به آنلاين گستردگي كمتري دارد

تبليغات محيطي نسبت به آنلاين گستردگي كمتري دارد

تبليغات عمومي

برخلاف تبلیغات سنتی ، تبلیغات عمومی خدمات (PSA) در درجه اول برای اطلاع رسانی و آموزش به جای فروش یک محصول یا خدمات طراحی شده اند. تبليغات عمومي به طور سنتی در تلویزیون و رادیو انجام مي شود شوند اما امروزه تبليغات آنلاين بر مردم تاثيرگذارتر است.

تبليغات محصول حين پخش فيلم

شما مي توانيد حين پخش برنامه هاي تلويزيوني، كالا يا خدمات خود را به مشتري يا مخاطبان تبليغ كنيد. اين تبليغات زير پوستي و پنهان بهترين روش براي تاثيرگذاري بر مخاطبان استو به طور يقين مي توانيد مخاطبان خيلي زيادي را به خود جذب كنيد. قرار دادن محصول حين پخش فيلم به تبلیغات پنهانی گفته می شود که در آن کالایی بی سر و صدا در رسانه های سرگرمی تعبیه شده است. در اکثر اوقات هیچ اشاره‌ای به محصول نشده اگرچه مخاطب محصول را مشاهده می کند. فیلم ها مکان های اصلی کار با قرار دادن محصول هستند. تبليغات تلويزيوني امروزه به بهترين محل براي تبليغ محصول تبديل شده است.

تبليغات در شبكه هاي اجتماعي

تبلیغات رسانه های اجتماعی یک انتخاب محبوب برای مشاغل کوچک است ، زیرا هزینه نسبتاً مقرون به صرفه است و می توانید با مخاطبی که هدف خود را انتخاب می کنید روش مناسبي باشد. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک فروشگاه خرده فروشی هستید ، می توانید از گزینه های هدف گذاری تبلیغ استفاده کنید تا مخاطب را خود را انتخاب كنيد ، به این ترتیب که فقط افراد دارای یک جمعیت خاص که در شعاع مایل خاصی از فروشگاه شما زندگی می کنند ، در تبلیغات اجتماعی شما ارائه می شوند. چند سیستم عامل مختلف رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توانید برای تبلیغات اجتماعی انتخاب کنید ، از جمله:

فیس بوک

به دلیل استقبال گسترده از این پلتفرم و هزینه نسبتاً کم تبلیغات آنها ، فیس بوک برای اکثر مشاغل کوچک یک انتخاب عالی برای تبلیغ است. تقریبا 70 درصد از بزرگسالان آمریکایی از فیسبوک استفاده می کنند و در بین افرادی که از آن استفاده می کنند ، تقریبا 75 درصد حداقل یک بار در روز به این سرویس ورود می کنند. روش هاي مختلفي براي تبليغ در فيسبوك وجود دارد كه مي توانيد از آن ها به نفع خودتان استفاده كنيد.

اینستاگرام

اینستاگرام

تبلیغ اینستاگرام گزینه های بسیار خوبی برای مشاغل کوچک با یک برند بصری است که مورد توجه مخاطبان جوان تر قرار می گیرد ، زیرا 60 درصد کاربران یک میلیارد دلاری اینستاگرام زیر 30 سال سن دارند. اینستاگرام شامل بسیاری از همان پارامترهای هدفمند ارائه شده توسط فیس بوک و واحدهای تبلیغاتی آنها شامل تبلیغات تصویری ، تبلیغ ویدیویی ، تبلیغ استوري و تبلیغات چند ويديويي است. همچنین می توانید برای هدایت ترافیک به وب سایت خود ، از اينستاگرام اين كار را به انجام برسانيد.

تبليغات در شبكه هاي اجتماعي موثر است

تبليغات در شبكه هاي اجتماعي موثر است

تبليغ در شبكه اجتماعي لينكدين

شرکت ها می توانند در شبكه اجتماعي لينكدين يك پيج كاري ايجاد كنند و همه محتواهاي خود را به همه كاربران لينكدين ارسال كنند و حتي مي توانند لينكي به صفحه وب سايت خود در اين شبكه اجتماعي ايجاد كرده و محصولات و خدمات خود را به كاربران اين شبكه اجتماعي معرفي كنند. لينكدين يك شبكه اجتماعي كسب و كار است كه ميليون ها كاربر در آن ثبت نام كرده اند و روزانه پست خود را در آن ارسال و منتشر مي كنند.

شرکتها همچنین می توانند تبلیغات را در لينكدين قرار دهند که می تواند به بخش ها خاص یا جمعیتی از کاربران لينكدين ، اختصاص یابد. به عنوان مثال ، شما مي توانيد آگهي مربوط به حسابداري براي كارجويان يا حسابداران به نمايش بگذاريد. شما در اين شبكه اجتماعي مي توانيد محتواهاي خود را به گروه خاصي از افراد به نمايش بگذاريد و حتي فقط با صنف به خصوص يا افراد به خصوصي ارتباط برقرار كنيد. شركت سلدان در عين اين كه وب سايت و فروشگاه آنلاين شما را راه اندازي مي كند و همه كارهاي فني راه اندازي آن را نيز انجام داده و فروشگاه كامل را به شما تحويل مي دهد. شركت سلدان، فروشگاه ساز رايگان شما را راه اندازي مي كند و در ضمنبهترين فروشگاه ساز شركتي است كه مي توانيد به مديريت و پرسنل آن اعتماد كنيد. شما همچنين مي توانيد در ساير شبكه هاي اجتماعي مانند فيسبوك ، تويتر، اينستاگرام، محتواهاي خود را منتشر كنيد. با انجام اين كار شما مي توانيد مخاطبان هدف خود را شناسايي كرده و آن ها را هدف قرار دهيد تا در نهايت كالاها و محصولات و خدمات را خريداري كنند. شما مي توانيد در شبكه اجتماعي لينكدين با ساير شبكه هاي اجتماعي ارتباط داشته باشيد. امروزه بيش از 560 كاربر در اين شبكه اجتماعي فعال هستند.

آیا تبليغات كليكي برای فروش آنلاین موثر است؟

در اين نوع تبليغات، كاربران با هر كليك مخاطبان خود درآمد كسب مي كنند و هزينه آن از قبل به گوگل پرداخت كرده اند. در اين روش كاربران موظف هستند كه به شركت گوگل بالاترين رقم را پرداخت كنند. فقط با هر كليك كاربران، درآمد كسب مي كنند و مشاهده تبليغ چيزي را عايد كاربران نخواهد كرد. گوگل ادسنس و تبليغات بينگ از اين نوع است. شما با هزينه 1 دلار مي توانيد 2 دلار درآمد داشته باشيد.

تبليغات پستي

تبلیغات پستی مستقیم شامل کلیه اشکال تبلیغاتی است که از طریق نامه به خانه شخص منتقل می شود. این شامل ، بروشور ، کاتالوگ ، نامه فروش و خبرنامه است. در حالی که نامه مستقیم یک روش تبلیغاتی کمتر از تبلیغات دیجیتال برای تجارت های کوچک است ، در صورت ایجاد یک کمپین مستقیم پستی خلاقانه ، بصری جذاب ، می تواند موفقیت آمیز باشد. تبلیغات پستی مستقیم شما را قادر می سازد پیام خود را به صورت یک به یک به مصرف کنندگان محلی تحویل دهید.

روش هاي تبليغ براي مشاغل كوچك چیست؟

یكی از بهترین راهها برای به حداكثر رساندن بودجه خود و صرفه جویی در هزینه تبلیغات تبلیغاتی خود ، اطمینان از شناسايي مخاطبان هدف كسب و كار خود است. برای این کار ابتدا مشخصات مشتری مورد نظر خود را تهیه کنید. می توانید ليست مشتری موجود خود را بررسی کنید یا به اطلاعات جمعیتی که قبلاً در مورد مخاطبان خود جمع کرده اید ، مراجعه کنید ، از جمله جزئیاتی که در لیست های پستی ثبت شده است. هنگامی که مشخصات جمعیتی مشتری هدف خود را دارید ، بسترهای تبلیغاتی را انتخاب کنید که برای آن مخاطبان و موقعیت مکانی شما حساس باشد.

نتيجه گيري

براي تبليغات روش هاي مختلفي وجود دارد و شما مي توانيد متناسب با كسب و كار خود از روش هاي مورد علاقه خود استفاده كنيد. در اين مقاله انواع و اقسام روش هاي تبليغات را معرفي كرديم كه مي توانيد متناسب با سليقه يك يا چند روش را انتخاب كرده و با آن ها كسب و كار خود را به مخاطبان خود معرفي كنيد. سلدان ابزارهای کارامدی جهت ایجاد کمپین های فروش و مدیریت تبلیغات در اختیار کسب و کار ها و فروشگاه های آنلاین قرار می دهد. تنها کافیست در سلدان ثبت نام کرده و سایت و فروشگاه آنلاین خود را بسازید. در پنل مدیریت وارد تب مارکتینگ شده و از ابزارهای فروش فوق العاده آن برای توسعه کسب و کارتان بهره مند شوید.




🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: August 23, 2021 03:00
تاریخ آخرین بازنویسی: August 23, 2021 03:00







با شناسايي ترندهاي موجود ديجيتال ماركتينگ، مشتريان به سراغ شما خواهند آمد

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ديجيتال ماركتينگ يكي از روش هاي جديد بازاريابي دوران جديد است و شما با اين روش مي توانيد مشتريان زيادي را به خود جذب كنيد. شما مي توانيد وب سايت خود را به شركت سلدان بسپاريد و قالب هاي اين شركت فروشگاه ساز رايگان بوده و بهترین فروشگاه ساز است كه شما مي توا

بسته بندی کالا و انواع روش های آن در فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بسته بندی کالا در ساده ترین تعریف به روشی گفته می شود که در آن محصول در پوشش خاصی قرار میگیرد و برای توزیع،قرار گرفتن در انبار، فروش و... استفاده می شود.این پوشش گاهی برای محافظت از محصول و گاهی برای قرار دادن اطلاعات درباره محصول به کاربر استفاده می شود  

چطور موفق شویم جایگاه بالاتری در گوگل به دست آوریم؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

همانطور که از عنوان پیداست به دنبال آن هستیم که بدانیم چطور رتبه در گوگل خوبی نصیب سایت خود کنیم. بدون شک برای کسب و‌کار خود در فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید، ما فروشگاه ساز رایگان سلدان را به شما پیشنهاد می دهیم. امروزه با گسترش دنیای اینترنت راه

چگونه محتوای با کیفیت برا فروشگاه اینترنتی تولید کنیم؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تولید محتوای با کیفیت برای فروشگاه اینترنتی دغدغه بسیار کسانی که وب سایت فروشگاهی دارند شده است. بازاریابی محتوا این روزها در فضای اینترنت حرف اول را میزند و بسیاری از وب سایت های موفق از این روش برای فروش هرچه بیشتر خود استفاده می کنند. با توجه به گسترش ر

رپورتاژ آگهی، یک نردبان برای بهبود سئو فروشگاه اینترنتی شما

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

سئو فروشگاه اینترنتی امروزه یکی از فاکتور های بسیار مهم می باشد. استفاده از استراتژی های سئو در فروشگاه ساز و به صورت کلی هر گونه وب سایت اینترنتی منجر می شود تا آن وب سایت در نتایج اولیه جستجوی موتور های جستجو گر قرار گیرد و همین امر نیز باعث ورود ترافیک

گوگل آنالیتیک چیست و چگونه کار می کند؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

آنچه اندازه گیری نمی شود قابل بهبود است. به همین دلیل ضروری است که در محیطی که همه چیز از آن برمی گردد ، از ابزارهای تحلیل مناسب استفاده کنید. اینجا جایی است که گوگل آنالیتیک وارد بازی می شود. این ابزار پیشرو تجزیه و تحلیل دیجیتال است که به شما کمک می کند

با ايميل ماركتينگ اصولي مي توانيد به قلب و روح مشتريان نفوذ كنيد

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ايميل ماركتينگ يكي از جديدترين روش هاي بازاريابي در ديجيتال ماركتينگ است. بازاریابی پست الکترونیکی عمل ارسال پیام تجاری به طور معمول برای گروهی از افراد با استفاده از ایمیل است. به مفهوم گسترده خود ، هر ایمیلی که برای مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود ، می

آموزش ساخت مدل سه بعدی برای محصولات برای فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ایجاد یک سایت فروشگاهی نیاز به دانش در خصوص محتوا و ظاهر مناسب و دقیق مرتبط با این نوع سایت ها دارد. دلیل این موضوع به رقبابر می گردد. سایتهای فروشگاهی زیادی وجود دارند که به واسطه سایت خوبی که طراحی کرده اند، مخاطبان زیادی را به خود جلب نموده اند. پس اگر