با ايميل ماركتينگ اصولي مي توانيد به قلب و روح مشتريان نفوذ كنيد


ايميل ماركتينگ يكي از جديدترين روش هاي بازاريابي در ديجيتال ماركتينگ است. بازاریابی پست الکترونیکی عمل ارسال پیام تجاری به طور معمول برای گروهی از افراد با استفاده از ایمیل است. به مفهوم گسترده خود ، هر ایمیلی که برای مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود ، می تواند بازاریابی ایمیل در نظر گرفته شود. این شامل استفاده از ایمیل برای ارسال تبلیغات ، درخواست تجارت یا فروش و یا کمک هزینه های مجاز است. استراتژی های بازاریابی از طریق پست الکترونیکی معمولاً به دنبال دستیابی به یک یا بیشتر از سه هدف اصلی ، ایجاد وفاداری ، اعتماد و آگاهی از برند هستند. این اصطلاح معمولاً به ارسال پیام های ایمیل با هدف تقویت ارتباط بازرگان با مشتریان فعلی یا قبلی ، تشویق وفاداری مشتری و تکرار مشاغل ، دستیابی به مشتریان جدید یا متقاعد کردن مشتریان فعلی برای خرید چیزی فوری و اشتراک گذاری تبلیغات شخص ثالث اطلاق می شود شركت سلدان، فروشگاه ساز رایگان بوده و شما مي توانيد بهترین فروشگاه ساز خود را با اين شركت درست كنيد.

ايميل ماركتينگ يكي از روش هاي جديد بازاريابي است

ايميل ماركتينگ يكي از روش هاي جديد بازاريابي است

ايميل ماركتينگ و ارتباط موثر با مخاطبان

بعضی اوقات ، سخت ترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که بازاریابی در مورد شما نیست. بله ، شما برای تیم و شغل خود اهدافی دارید ، اما هرگز به آن هدفها نخواهید رسید ، مگر اینکه آنچه را که در این مورد برای مخاطبان خود دارید ارتباط برقرار کنید. نکته اصلی در بازاریابی موفق این است که مخاطبان خود را نگه دارید. تجربیات بسیار خوبی را برای آنها فراهم کنید که بارها و بارها آنها را غافلگیر کرده و آنها را شاد کنید. با انجام این کار باعث می شود که شهرت خود را در اولویت قرار دهید و فقط بهترین مطالب را ارسال کنید. و هنگامی که مخاطبان شما می دانند که شما فقط بالاترین و بالاترین مطالب را ارسال می کنید ، آنها مشتاقانه منتظر شنیدن شما هستند ، در کنار شرکت خود باشید و درگیر کار باشید. این که آیا شما یک شرکت بزرگ یا یک تجارت کوچک هستید ، ارائه تجربه ای خارق العاده و شخصی فوق العاده برای هر یک از پیروان مارک تجاری شما ، مهم است برای رشد ، حفظ مشتری ، و مدافعان نام تجاری مادام العمر. اما حتی با این وجود ، برخی از مشترکان شما با گذشت زمان باز هم کمتر مشغول به کار خواهند شد. شاید آنها دیگر در بازار حضور نداشته باشند یا شاید مشغول کار شده باشند. یا شاید منافع آنها تغییر کرده است و آنچه که زمانی با آنها طنین انداز شده است ، دیگر نمی شود.

در این مرحله ، باید این مخاطبین را مجدداً درگیر کنید و یا آنها را دوباره به داخل برگردانید یا بگذارید آنها را برود. انجام این کار به این معنی است که شما برای مشترکانی که بیشترین شانس تبدیل را دارند ، سالم نگه داشتن لیست خود می باشید. پیدا کردن راهی برای مشغول نگه داشتن افراد هنگامی که هر شرکت دیگری در تلاش است همین کار را انجام دهد ، می تواند ارعاب کننده باشد. با این حال ، لازم نیست.

ايميل ماركتينگ روشي موثر براي جذب مخاطب است

ايميل ماركتينگ روشي موثر براي جذب مخاطب است

مهم ترين ابزارها در فروشگاه آنلاين و ايميل ماركتينگ

به منظور ارائه داده های مورد نیاز برای ماندن در رقابت ، بیش از 400 نفر در مورد چگونگی تعامل و ارتباط مجدد با مارک ها از طریق ایمیل نظرسنجی کردیم. در این راهنما ، همه چیزهایی که آموخته ایم و این اعداد برای شما چه معنایی را تقسیم می کنند. به علاوه ، ما تاکتیکهایی را برای شما فراهم کرده ایم تا در صورت گیر بودن به جعبه ابزار بازاریابی ایمیل و مثال های خود اضافه کنید تا از شما الهام بگیرند.

مدیریت کارکنان، کار گروهی، مدیریت فروشگاه يكي از ابزارهايي است كه شركت سلدان در اختيار شما قرار مي دهد و شما مي توانيد به وسيله اين ابزار فروشگاه خود را به بهترين شكل ممكن مديريت كنيد. شركت سلدان اپلیکیشن ساز، اپ ساز بدون کد، اپلیکیشن ساز اندروید، اپلیکیشن فروشگاهی بوده و شما مي توانيد با اين اپليكيشن فروشگاه آنلاين خود را به كاربران موبايل معرفي كنيد. هوش مصنوعی يكي از موثرترين ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ و ايميل ماركتينگ است و با اين ابزار كليه كارهاي شما راحت تر و سريع تر انجام خواهد شد.

انواع ايميل ماركتينگ

ایمیل های تعاملي

ایمیل های تعاملي معمولاً بر اساس اقدام مشتری با یک شرکت ایجاد می شوند. برای واجد شرایط بودن به عنوان پیام های معامله یا روابط ، هدف اصلی این ارتباطات باید تسهیل ، تکمیل یا تأیید یک معامله تجاری باشد که گیرنده قبلاً توافق کرده است با فرستنده وارد شود به همراه چند تعریف باریک دیگر از پیام های معاملاتی پیام های معامله گری شده شامل پیام های سبد خرید شده ، ایمیل های بازنشانی گذرواژه ، خرید یا سفارش ایمیل های تأیید ، ایمیل های سفارش سفارش ، ایمیل های مجدد و رسید های ایمیل است. هدف اصلی ایمیل تعاملي درايميل ماركتينگ انتقال اطلاعات مربوط به عملی كه باعث ارتباط بين مخاطبان شده است. اما ، با توجه به نرخ بالای باز بودن آنها (51.3٪ در مقایسه با 36.6٪ برای خبرنامه های ایمیل) ، ایمیل های تعاملي در ايميل ماركتينگ فرصتی برای معرفی یا گسترش روابط ایمیل با مشتریان یا مشترکین است. پیش بینی و پاسخ به سؤالات؛ یا برای متقابل فروش یا فروش محصولات یا خدمات است. ايميل ماركتينگ يكي از بهترين روش ها براي برقراري ارتباط با مردم و مشتريان است.

بسیاری از فروشندگان نرم افزار خبرنامه نامه الکترونیکی پشتیبانی نامه الکترونیکی معامله ای را ارائه می دهند ، که به شرکت ها این امکان را می دهد که پیام های تبلیغاتی را در بدنه ایمیل های تراکنشی درج کنند. همچنین فروشندگان نرم افزار نیز وجود دارند که خدمات تخصصی بازاریابی ایمیل متقابل را ارائه می دهند ، که شامل ارائه پیام های ایمیل تعاملی هدفمند و شخصی و اجرای کمپین های بازاریابی خاص (مانند برنامه های ارجاع مشتری) می باشد. شركت سلدان فروشگاه ساز رایگان است و بهترين فروشگاه ساز در ميان ساير شركت ها ارائه دهنده اين خدمات است كه هرگز مشابه آن را در جايي ديگري نخواهيد ديد.


ايميل ماركتينگ يكي از بهترين روش ها براي برقراري ارتباط با مردم و مشتريان است

ايميل ماركتينگ يكي از بهترين روش ها براي برقراري ارتباط با مردم و مشتريان است

ایمیل مستقیم و ايميل ماركتينگ

ایمیل مستقیم شامل ارسال یک ایمیل فقط برای برقراری ارتباط با یک پیام تبلیغاتی (به عنوان مثال ، یک پیشنهاد ویژه یا یک فروشگاه محصول) است. شرکتها معمولاً لیستی از آدرسهای ایمیل مشتری یا مشتری را برای ارسال پیامهای تبلیغاتی مستقیم به آنها جمع می کنند ، یا لیستی از آدرسهای ایمیل را از شرکتهای خدماتی اجاره می کنند.

مزايا و معايب ايميل ماركتينگ

دلايل محبوبيت ايميل ماركتينگ

ايميل ماركتينگ بطور قابل توجهی ارزان تر و سریع تر از نامه های سنتی است ، به این دلیل که از طریق ایمیل ، بیشتر هزینه ها در گیرنده قرار می گیرد. مشاغل و سازمانهایی که حجم بالایی از ایمیل ارسال می کنند می توانند از ESP (ارائه دهنده خدمات ایمیل) برای جمع آوری اطلاعات در مورد رفتار گیرندگان استفاده کنند. بینش های ارائه شده توسط پاسخ مصرف کننده به ايميل ماركتينگ به مشاغل و سازمانها به درک و استفاده از رفتار مصرف کننده کمک می کند. تقریبا نیمی از کاربران اینترنت آمریکایی ایمیل را در یک روز معمولی چک می کنند یا می فرستندبا ایمیل هایی که بین ساعت 1 صبح تا 5 صبح به وقت محلی ارسال می شود نسبت به ارسال شده در زمان های دیگر با نرخ باز و کلیک بهتر است.


ايميل ماركتينگ بايد به روشي جذاب انجام مي شود

ايميل ماركتينگ بايد به روشي جذاب انجام مي شود

معايب ايميل ماركتينگ

از اواسط سال 2016 ، ارسال ایمیل هنوز برای بازاریان مشروع مسئله است. براساس این گزارش ، سرورهای ایمیل مشروط به طور متوسط ​​میزان تحویل 73 درصد در ایالات متحده را به طور متوسط ​​انجام داده اند. شش درصد به عنوان اسپم فیلتر شده و 22 درصد مفقودالاثر بودند. این عقب از سایر کشورها عقب مانده است: استرالیا با 90٪ ، کانادا 89٪ ، انگلیس 88٪ ، فرانسه 84٪ ، آلمان 80٪ و برزیل 79٪.

علاوه بر این ، مصرف کنندگان به طور متوسط ​​حدود 90 ایمیل در روز دریافت می کنند. شرکتهایی که از ايميل ماركتينگ استفاده مي كنند ، باید اطمینان حاصل کنند که برنامه آنها قوانین مربوط به هرزنامه را نقض نمی کند ، از جمله مواردی مانند نظارت بر کنترل دولت ایالات متحده در حمله به پورنوگرافی غیر قانونی و بازاریابی ایالات متحده (CAN-SPAM) ، مقررات حفظ حریم خصوصی و ارتباطات الکترونیکی در ایالات متحده. 2003 یا سیاست استفاده قابل قبول ارائه دهنده خدمات اینترنتی آنها.

تاريخچه ايميل ماركتينگ

اولین ایمیل که بسته به منبع شما توسط ري تاميلينسون در سال 1971 یا 1978 ارسال شده است ، آغاز دوران مدرن ارتباطات را نشان می دهد. این پیام چیز خاصی نبود ، یک سری اعداد و حروف بود که بیشتر به یک رمز شباهت داشتند تا یک پیام ، اما اهمیت آن عمیق بود. ایمیل از یک رایانه به رایانه دیگر ارسال شده و از طریق شبکه ای از ماشین آلات برخلاف اینترنت که امروزه می شناسیم ، طی می شود. تاميلنسون همچنین نماد @ را در آدرس های ایمیل به جهانیان معرفی کرد. گری تورک ، مدیر بازاریابی شرکت تجهیزات دیجیتال ، سالها بعد اولین ایمیل تجاری را ارسال کرد ، که در آن پیام به لیستی از آدرس های ایمیل رسیده است. و ، بازاریابی ایمیل متولد شد. فقط چند صد نفر در این لیست حضور داشتند ، اما این کافی بود تا توکر ادعای این مانتو ، پدر اسپم را داشته باشد. امروز ، ما از بازاریابی ایمیلی غرق شده ایم و بله ، برخی از آنها هنوز هم احساس ناسپاس بودن می کنند ، اما هیچ منفی نمی تواند تأثیر یک پیام خوش ساخت را بر روی مشتریان خود بگذارد.

ايميل ماركتينگ به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود در ارتباط باشید تا برند خود را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید. شما می توانید کارهای الکترونیکی زیادی انجام دهید ، مانند فروش محصولات ، برخی از اخبار به اشتراک بگذارید یا داستانی بگویید. با سازنده تبلیغات سلدان ، یافتن الگوهای مناسب برای هر پیام آسان است - آیا شما از مشترکین جدید استقبال می کنید ، به مشتریان از فروش اطلاع می دهید یا آرزو می کنید مراسم تولد كسي برگزار شود. شركت سلدان را انتخاب كنيد تا وب سايت و فروشگاه آنلاين به بهترين شكل ممكن ساخته شود.

قدرت ايميل ماركتينگ

هنگامی که می خواهید چیزی در مورد برند خود به مردم معرفي كنيد یا کالاهای خود را بفروشید ، ايميل ماركتينگ یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای انجام این کار است. در حقیقت ، یک مطالعه 2015 توسط DMA نشان داد که برای هر 1 دلار هزینه شده ، ایمیل متوسط 38 دلار بازده سرمایه گذاری (ROI) دارد. هنگامی که خریداران آماده خرید چیزی هستند ، اغلب به دنبال ایمیل از فروشگاه های مورد علاقه خود هستند. با این وجود ، مردم همیشه و بیشتر ایمیل می گیرند و ایستادگی در صندوق ورودی کامل می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل سلدان دانابزاری را که باید برای درخشش در اختیار شما قرار می دهد به شما می دهد و فروشگاه ساز رایگان بوده و بهترین فروشگاه ساز است كه شما مي توانيد به وسيله آن اطلاعات خود را به ديگران معرفي كنيد.

اطمینان حاصل کنید که از اولین لحظه شخصی که در لیست ایمیل شما مشترک می شود ،شما تجربه جديدي را در ايميل ماركتينگ تجربه می کنيد ، و در آینده به مشارکت مجدد کمتری نیاز خواهید داشت. انگيجمنت از يك مخاطب به مخاطب ديگر تغییر می کند ، بنابراین مطمئن باشید که همیشه معیارهای خود را بررسی می کنید تا تاثیر این تاکتیک ها روی نتایج شما تأثیر بگذارد. معیارهای ایمیل برای صنعت شما اطلاعات خوبی را ارائه می دهند ، اما تنها استاندارد طلای واقعی برای تعامل اندازه گیری نحوه عملکرد ایمیل های شما با گذشت زمان است.

پاسخ دهندگان ما در واقع چه درصد از ایمیل های موجود در صندوق پستی خود را باز می کنند؟

افرادی که اکثر ایمیل های خود را باز می کنند (حداقل نیمی) فقط 31٪ از پاسخ دهندگان را تشکیل می دهند. در همین حال ، کسانی که کمتر از نیمی از ایمیل خود را باز می کنند ، تقریباً 40٪ را تشکیل می دهند ، و 6/17٪ از افراد به ندرت تصمیم به باز کردن ایمیل می گیرند. بیشتر افرادی که ما مورد بررسی قرار دادیم ، کمتر از نیمی از ایمیل های آنها را باز می کنند. این نیازی نیست که شما را بترساند. این فقط اهمیت ايميل ماركتينگ را اثبات می کند ، و به بازاریابان ايميل ماركتينگ یادآوری می کند که اهمیتی دارند که از معیارهای ایمیل برای صنعت خود استفاده می کنند. به این ترتیب می دانید که ایمیل های شما با چه درصدي مشاهده می شوند و می توانند بر این اساس تنظیم شوند.

مخاطبان شما در ايميل ماركتينگ بيشتر چه نوع ايميل هايي را باز مي كنند؟

ما از پاسخ دهندگان خواسته ایم ایمیل هایی را که احتمالاً آنها باز می کنند رتبه بندی کنند ، با انتخاب اول به احتمال زیاد باز می شوند و آخرین انتخاب احتمال کمترین باز شدن وجود دارد. هنگامی که آرا بلند شد ، اینگونه انواع ایمیل به شرح زير است:

  • مکاتبات شخصی
  • پیشنهاد تبلیغاتی ، فروش یا تخفیف برند
  • محصولات جدید برند
  • خبرنامه ای
  • پیشنهاد تبلیغاتی ، فروش یا تخفیف از یک برند نا آشنا
  • محتواي اختصاصي
  • نکات و ترفندهایی زندگي
  • ایمیل هایی با موضوع جالب
  • اطلاعات محصول یا صنعت
  • جديدترين محتواهاي وبلاگ

استفاده از احساسات در ايميل ماركتينگ

تاثيرگذاري احساسي به نام تجاری شما موضوعی قدرتمند در انواع ايميل ماركتينگ است. این موضوع مشترک نشان می دهد که مخاطبین شما به احتمال زیاد هنگامی که با نام تجاری شما آشنا هستند ایمیل های شما را باز می کنند و حتی آن چه را که شرکت شما در آن قرار دارد دوست دارند. با عبارت خوش آمدید مي توانيد در همان وهله اول بر مخاطبان خودتان تاثير بگذاريد. خود و كسب و كار خود را معرفی کنید و برای آشنایی با مشترکان خود وقت بگذارید تا بتوانید یک رابطه محکم و احساساتی را تقویت کنید. جالب است بدانید که نیمه دوم این لیست شامل انواع محتوا است که عملکرد خوبی در وبلاگ ها و وب سایت ها دارد. این رتبه بندی نشان می دهد که قرار دادن این محتوا در یک خبرنامه جداگانه که مشترکین می توانند پیش بینی کنند ، ممکن است منجر به مشغول شدن بیشتر شود - به جای ارسال ایمیل های جداگانه به هر نوع محتوای خاص. به خصوص وقتی به خاطر دارید که بیشتر افراد کمتر از نیمی از کل ایمیل ها را در صندوق ورودی خود باز می کنند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که حتی اگر افراد گفتند که احتمالاً ایمیلهایی از مارک های ناآشنا باز می کنند ، نباید به هر کسی که صراحتا به شما اجازه نمی دهد ایمیل بفرستید. این غیرقانونی ، غیر اخلاقی و راهی خوب برای از بين بردن لیست های سیاه است.


شما در ايميل ماركتينگ بايد به روش هاي تحقيقاتي اتكاء كنيد

شما در ايميل ماركتينگ بايد به روش هاي تحقيقاتي اتكاء كنيد

مخاطبان شما به چه دلايلي در ايميل ماركتينگ ايميل هاي شما را باز نمي كنند؟

در جديدترين تحقيقات مشخص شد كه مخاطبان به چند دليل در ايميل ماركتينگ، ايميل هاي تجاري را باز نمي كنند.

  • ارسال ايميل از ناشناس
  • ايميل نامرتبط
  • ايميل اسپم
  • ثبت نام براي خبرنامه محصول و خدمات و حرفه به خصوص
  • عدم وقت اضافي
  • عدم فرصت كافي براي بررسي دقيق كليه ايميل ها

اهميت ايميل ماركتينگ براي شما و مخاطبان شما

در یک صندوق بیش از حد شلوغ ، افراد ایمیل را از افرادی که می شناسند در اولویت قرار می دهند ، بنابراین مهم است که خط شما به طور واضح با شما ارتباط برقرار کند که شما کجا هستید و از کجا هستید. شما نمی خواهید که مشترکین ایمیل خود را اشتباه بگیرند ، یا اینکه کلی آن را نادیده بگیرند ، زیرا آنها آن را نمی شناسند. یکی از راه های عالی برای حفظ رویکرد شخصی در زمینه ايميل ماركتينگ در حالی که نقش خود را روشن می کنید: تغییر اطلاعات خود را به نام شخص و شرکت خود در نظر بگیرید. این شفافیت ضمن حفظ آن خط بین شخصی و حرفه ای باعث ایجاد اعتماد به نفس مخاطبان می شود. این داده ها همچنین اهمیت ارسال محتوای مرتبط را اثبات می کند. باز هم با وجود همه نامه های الکترونیکی در صندوق ورودی افراد ، اگر اطلاعاتی را که برایشان مهم نیست ارسال کنید ، روی مشترکین خود نگه ندارید. برای ایجاد بخشهای خاص که اجازه می دهد محتوای ایمیل شخصی شده و هدفمند باشد ، اطلاعات خود را عمیق کنید.

چرا مخاطبان در سرويس ايميل ماركتينگ شما عضو نمي شوند؟

براساس تحقيقات فراوان مشخص شد كه چرا خيلي از افراد در سرويس ايميل ماركتينگ شما عضو نمي شوند كه هر كس دلايل خاص خود را دارد ولي مهم ترين دلايل به شرح زير است:

  • عدم شور و اشتياق براي ثبت نام در ايميل ماركتينگ
  • دريافت ايميل هاي زياد و ناخواسته
  • عدم ارتباط با محتوا با سليقه مخاطب
  • عدم شناسايي ارسال كننده مخاطب
  • ارسال ايميل هاي اسپم از طرف شركت يا شخص خاص
  • عدم جذابيت محتوا براي مخاطبان و مشتريان

بازاریابان ايميل ماركتينگ می دانند ارسال ایمیل به افرادی که ثبت نام نکرده اند برای دریافت ایمیل از آنها امری غیر اخلاقی و غالبا غیرقانونی است. اما این بدان معنا نیست که مردم همیشه به یاد داشته باشند که در لیست شما عضو شوید. به همین دلیل ارسال ایمیل استقبال بلافاصله به محض انتخاب مشترک جدید ، مهم است. تصور کنید تا فراموش نشوند که در لیست شما معرفی شوند. به همین ترتیب ، سعی کنید یک ایمیل ثابت برای ارسال نامه ارسال کنید. این از قابلیت تحویل شما محافظت می کند - به این معنی که احتمالاً به طور مداوم در صندوق ورودی می روید. و همچنین بدان معنی است که مشترکین شما مدت زمان طولانی را بدون شنیدن از شما نمی گذرانند ، شانس اینکه همه چیز را در مورد شما و لیست شما فراموش کنند ، افزایش نمی دهند.


ايميل ماركتينگ قدرت باور نكردني دارد

ايميل ماركتينگ قدرت باور نكردني دارد

سوال و جواب در رابطه با ايميل ماركتينگ

به قدرت ايميل ماركتينگ چقدر ايمان و باور داريد؟

هنگامی که می خواهید چیزی در مورد برند خود به مردم معرفي كنيد یا کالاهای خود را بفروشید ، ايميل ماركتينگ یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای انجام این کار است.

مخاطبان بيشتر چه نوع ايميل هايي را دريافت مي كنند؟

  • مکاتبات شخصی
  • پیشنهاد تبلیغاتی ، فروش یا تخفیف برند
  • محصولات جدید برند
  • خبرنامه ای
  • پیشنهاد تبلیغاتی ، فروش یا تخفیف از یک برند نا آشنا
  • محتواي اختصاصي
  • نکات و ترفندهایی زندگي
  • ایمیل هایی با موضوع جالب
  • اطلاعات محصول یا صنعت
  • جديدترين محتواهاي وبلاگ

هدف اصلي ايميل تعاملي در ايميل ماركتينگ چيست؟

هدف اصلی ایمیل تعاملي درايميل ماركتينگ انتقال اطلاعات مربوط به عملی كه باعث ارتباط بين مخاطبان شده است.

چرا مخاطبان در سرويس ايميل ماركتينگ عضو نمي شوند؟

  • عدم شور و اشتياق براي ثبت نام در ايميل ماركتينگ
  • دريافت ايميل هاي زياد و ناخواسته
  • عدم ارتباط با محتوا با سليقه مخاطب
  • عدم شناسايي ارسال كننده مخاطب
  • ارسال ايميل هاي اسپم از طرف شركت يا شخص خاص
  • عدم جذابيت محتوا براي مخاطبان و مشتريان

نتيجه گيري

ايميل ماركتينگ يكي از جذاب ترين روش هاي جذب مخاطب در هر دوران است و تاثيرگذاري و روش هاي خاص و منحصر به فردي دارد كه شما مي توانيد از آن ها به نفع خودتان استفاده كنيد و در اين مقاله به مزايا و معايب اين روش نيز اشاره شد كه با توجه به اين روش ها مي توانيد اكثر مخاطبان كسب و كار خود را جذب كنيد.

سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان سلدان

به کمک ابزار ایمیل مارکتینگ سلدان شما قادر به ساخت انواع ایمیل بدون یناز به کد نویسی هستید. ایمیل ها بر اساس فیلتر های متنوع (زمان آخرین خرید، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و ...) به شکل کار آمدی قابل ارسال بوده که مخاطبان شما را با دقت بالایی هدف قرار خواهند داد. برای استفاده از این ابزار به پنل مدیریت فروشگاه > مارکتینگ > ایمیل سر بزنید.

 

 

 

 




🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: August 01, 2021 03:45
تاریخ آخرین بازنویسی: August 01, 2021 03:45







آموزش ساخت مدل سه بعدی برای محصولات برای فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ایجاد یک سایت فروشگاهی نیاز به دانش در خصوص محتوا و ظاهر مناسب و دقیق مرتبط با این نوع سایت ها دارد. دلیل این موضوع به رقبابر می گردد. سایتهای فروشگاهی زیادی وجود دارند که به واسطه سایت خوبی که طراحی کرده اند، مخاطبان زیادی را به خود جلب نموده اند. پس اگر

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

دریافت نماد اعتماد الکترونیک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید استانداردهای لازم برای جذب مخاطبان و تامین امنیت کاربران را دریافت کنید. با این نمادها کاربران با خیال راحت می توانند محصولات خود را از وب سایت های شما خریداری کنند و به راحتی اینکار سبب جل

آموزش تولید محتوا محصولات برای فروشگاه آنلاین

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تولید محتوا برای وب سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است. افزایش ترافیک و بازدید وب سایت یکی از فواید ضروری تولید محتوا برای وب سایت به شمار می آید. تولید محتوا فروشگاه برای کسب و کار شما ضروری است. اگر شما برای وب سایت خود محتوا های جذاب تولید کنید چه بسا که

آموزش افزودن محصول به اینستاگرام و ساخت کاتالوگ محصولات در فیس بوک

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تا چند سال پیشاینستاگرام بیشتر فضایی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت بود .اما کم کم مردم یاد گرفتند که از این فضا برای کسب و افزایش درآمدشان استفاده کنند. و همین موضوع باعث شد اینستاگرام قابلیت های جدیدی را در پلتفرمش قرار دهد و آن هم امکان اضافه کردن صف

راهنمای جامع استفاده از ابزار گوگل ادورز در سال 2021

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

اگر هر مقدار پولی برای تبلیغات در نظر گرفته اید که به وسیله آن به مخاطبان هدف خود برسید، بهتر است که این پول را در جایی درست خرج کنید. گوگل ادورز جایی است که بیش از 246 میلیون نفر بازدید کننده منحصر به فرد با 3 و نیم میلیارد تعامل روزانه در آن حضور دارند.ا

برسی جامع ابزار گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی که برترین موتور جستجوی جهان از آن پشتیبانی می کند، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این حال برای موفقیت در این نوع تبلیغات باید مرتبا دانش خود در این حوزه را افزایش داد. در این مقاله

12 دلیلی که چرا گوگل ادورز می تواند شما را به مشتریان جدید رساند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بازاریابی آنلاین و گوگل ادورز مکمل یکدیگر می باشند. زمانی که یک مشتری به دنبال یک محصول،خدمت، رستوان یا هر چیز دیگری می باشد، آنها احتمالا خواسته های خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند. گوگل ادورز اینگونه کار می کند : زمانی که کاربری عباراتی را در گ

7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این وجود برای موفقیت کمپین های تبلغاتی گوگل ادورز باید مرتبا دانش خود را در این حوزه افزایش داد و در این مرحله مراحل راه اندازی کمپین در گوگل ادورز