آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین


دریافت نماد اعتماد الکترونیک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید استانداردهای لازم برای جذب مخاطبان و تامین امنیت کاربران را دریافت کنید. با این نمادها کاربران با خیال راحت می توانند محصولات خود را از وب سایت های شما خریداری کنند و به راحتی اینکار سبب جلب رضایت کاربران می شود.

با گسترش روزافزون دیجیتال مارکتینگ ، ایجاد یک استاندارد مناسب برای این

با گسترش روزافزون دیجیتال مارکتینگ ، ایجاد یک استاندارد مناسب برای این نوع کسب و کارها و همچنین ایجاد حس اعتماد در مشتریان نمادهای الکترونیکی طراحی شده است که یک فروشگاه اینترنتی باید حتما آن در اختیار داشته باشد، زیرا با این نوع نمادها می تواند یک احساس اعتماد سازی مطلوبی را برای کاربران خود به وجود آورد و در هنگام خرید به آنها اطمینان دهد تا می توانند محصولات خود را صحیح و سالم دریافت کنند. اما دریافت این نمادها نیازمند رعایت استانداردها و پروتکل هایی می باشد که به برای دریافت این نوع نمادها باید آنها را رعایت کرد. در ادامه مقاله به بررسی روش دریافت نماد های الکترونیکی مهم کشور خواهیم پرداخت و روش های کارکرد هر کدام را به صورت کامل بیان خواهیم کرد.

چرا یک کسب و کار باید نماد اعتماد الکترونیک را داشته باشد؟

نماد الکترونیک تنها یک مجوز ساده نیست و فروشگاه هایی که می توانند آن را دریافت کنند باید ویژگی های خاصی را در وب سایت خود رعایت کنند که این موضوع علاوه بر داشتن یک تاییده کاملا ایمن، سبب ایجاد یک فروشگاه حرفه ای و استاندارد نیز می شود که می تواند باعث جذب مخاطبان بیشتری شود. این نماد به دلیل نیازمند بودن به استانداردهای خاصی مانند امنیت مناسب و... می تواند سبب تامین امنیت کاربران شما شود.

انواع نماد الکترونیکی

در اصل این نماد دارای دو مدل مختلف با مشخصات یک یا دو ستاره می باشد که تفاوت اصلی این دو در داشتن گواهینامه SSL می باشد. این پروتکل یک استاندارد وب می باشد که می تواند داده های ارسالی بین کاربران و سایت را به صورت رمزنگاری شده ارسال کند و سبب افزایش سطح امنیت کاربران و سایت می شود.

مدارک لازم جهت دریافت نماد الکترونیکی

این نمادها را متقاضیان حقیقی و حقوقی می توانند دریافت کنند و برای این منظور نیازمند مدارک مختلفی هستند که شامل؛

متقاضیان حقیقی:

1. تصویر مجوز فعالیت

2. ارائه تعهد نامه شخصی

متقاضیان حقوقی:

1. تصویر آگهی روزنامه

2. آگهی آخرین تغییر آدرس(در صورت تغییر آدرس لازم است)

3. تصویر اصل اساسنامه

4. مشخصات کامل هیئت مدیره

5. مشخص بودن موضوع فعالیت شرکت

6. تعهد شخصیت حقوقی

7. تصویر پروانه و یا مجوز فعالیت

حال افرادی که مدارک بالا را تهیه کرده اند، می توانند برای دریافت نماد الکترونیک خود، از طریق سایت نماد الکترونیکی اعتماد استفاده کنند و مشخصات خود را وارد کنند. همچنین اگر شما نیازمند مطالعه آیین نامه های دستوری خود هستید،می توانید از طریق این سایت به صورت مفصل آنها را مطالعه کنید، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که فقط افرادی که میخواهند کسب و کار خود را تبلیغ کنند و از طریق فروشگاه های اینترنتی کسب درآمد کنند، نیازمند استفاده از این نماد می باشند.

مرحله اول - ورود به سایت

به سایتنماد اعتماد الکترونیک مراجعه کنید و در صفحه باز شده از طریق فرم مشخص شده ثبت نام خود را انجام دهید.از طریق کادر قرمز رنگ شما می توانید بر روی گزینه ایجاد حساب کاربری کلیک کنید تا بتوانید مراحل ثبت نام را به راحتی انجام دهید.

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین
آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

مرحله دوم – ساخت حساب کاربری

با وارد شدن به بخش ایجاد حساب، حال شما باید تمام مدارک و همچنین مشخصات خود را به درستی و کاملا صحیح در سایت وارد کنید تا بتوانید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. بدین منظور باید ابتدا حساب کاربری خود را ایجاد کنید که این بخش نیارمند نام کاربری، کلمه عبور، ایمیل می باشد که باید حتما آنها را وارد کنید و در صحت و حفظ آنها کوشا باشید.

 

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین
آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

مرحله سوم – کامل کردن مشخصات

حال با وارد شدن به سایت نماد اعتماد الکترونیک شما باید مشخصات کامل خود را در سایت وارد کنید و اطلاعات خود را در کادرهای موجود در سایت قرار دهید تا بتوانید نماد فروشگاه خود را دریافت کنید. فقط در این بخش باید نکته ای را توجه کنید که بخش هایی که با ستاره قرمز رنگ مشخص شده اند را باید حتما به صورت صحیح و کامل پر کنید تا در مراحل بعدی به مشکلی برنخورید.

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین
آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

مرحله چهارم – آپلود اطلاعات

در این بخش شما برای نماد فروشگاه باید مشخصات مورد نیاز خود را وارد کنید. به عنوان مثال شما باید مدرک تحصیلی، تصویر پرسنلی و تصویر کارت پایان خدمت را به صورت خوانا اسکن کنید و در این بخش به صورت جداگانه بارگذاری نمایید تا با تایید اطلاعات هویتی خود بتوانید نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کنید.

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین
آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

مرحله پنجم – مشخص کردن کسب و کار

حال در این مرحله شما باید کسب و کار خود را تایید کنید. بدین منظور بعد از پرکردن اطلاعات شخصی خود بر روی گزینه افزودن کسب و کار کلیک کنید تا فرمی به شما نشان داده شود که در آن می توانید نوع شغل و روش های ارتباطی و کاری خود را مشخص کنید. فقط توجه داشته باشید که حتما اطلاعات کاری خود را در این کادر وارد کنید و از وارد کردن اطلاعات شخصی خودداری کنید.

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین
آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

مرحله ششم – تایید مراحل انجام شده و ایجاد کد

با تکمیل کردن اطلاعات به صورت کامل، حال شما باید وب سایت خود را رای تایید نهایی ارسال کنید. برای اینکار بخشی به شما نشان داده می شود که از شما آدرس سایت را می خواهد و در آن چند روش تایید وب سایت می باشد که به صورت دلخواه می توانید یکی از این روش ها را انتخاب کنید و از طریق انجام دستورالعمل های آن وب سایت خود را برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک ثبت کنید.

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین
آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

مرحله هفتم و هشتم

بعد از تایید بخش های مختلف و مشخص کردن آدرس وب سایت و استفاده از روش های تایید برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک ، حال شما باید یک فرم نظرسنجی را به صورت کاملا دلخواه پر نمایید و بعد از آن نیز چک لیست مشخصات و الزامات نماد اعتماد را مورد بررسی قرار دهید که به شما نشان می دهد تا چه ویژگی هایی را باید در سایت خود رعایت کنید.

مرحله نهم – ارسال مدارک فیزیکی

بعد از انجام مراحل بالا حال شما باید مدارک خود را به صورت فیزیکی و از طریق پست نیز ارسال کنید و تمام مدارک خود را برابر با اصل قرار دهید تا بتوانید نماد اعتماد الکترونیک خود را دریافت کنید. همچنین در این کار شما با تایید آدرس و همچنین وب سایت خود یک کد رهگیری دریافت خواهید کرد که می توانید روند ثبت نام، تایید و یا عدم تایید خود را در وب سایت مورد بررسی قرار دهید، تا بتوانید با استفاده از این مدارک و تایید آنها نماد اعتماد الکترونیک خود را تایید کرده و آن را از طریق وب سایت و پنل خود دریافت کنید.

 ماد عضویت در اتحادیه کسب و کارهای آنلاین

البته این نماد تنها نماد اعتماد الکترونیک مهم نمی باشد و شما برای تایید کیفیت کار خود می توانید از نماد دیگری نیز که به اندازه این نماد معتبر است استفاده کنید که نماد عضویت در اتحادیه کسب و کارهای آنلاین می باشد. با این نماد شما به عنوان یک عضو از اتحادیه کسب و کارهای آنلاین محسوب می شوید و باید بسته به چارچوب قوانین فعالیت کنید که می تواند سبب اعتمادسازی بهتر مخاطبان شما شود. به منظور دریافت این نماد نیز شما باید مراحلی همانند مراحل بالا را پیش بگیرید، تا بتوانید مجوزهای لازم را دریافت کنید.

مرحله اول - ثبت نام

در مرحله اول شما به منظور دریافت نماد عضویت اتحادیه کسب و کار باید نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کنید و کسب و کار خود را آغاز کرده باشید. بعد از آن با وارد شدن به سامانه اصناف می توانید اطلاعات کامل خود را طبق ماده 4 آیین نامه اتحادیه کامل کنید و بعد از آن تسلیم نامه و همچنین مدارک مربوط به کسب و کار خود را ارسال نمایید و بعد از اینکار نماد به شما بعد از صدور پروانه کسب ارسال می شود.

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین
آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

مرحله دوم – ارسال مشخصات

با زدن بر روی دکمه ثبت نام حال می توانید مشخصات خود را وارد کنید تا بتوانید از ویژگی های این سامانه استفاده کنید. در این بخش از شما نوع تقاضا و مشخصاتی چون شماره همراه، آدرس، نام کاربری و کلمه عبور درخواست می شود که باید حتما آنها را به صورت کامل و درست وارد کنید.

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین
آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

مرحله سوم  - ایجاد درخواست مجوز

بعد از ورود به سایت و با تایید مشخصات خود از طریق پیامک نام کاربری و کلمه عبور شما ارسال می شود و شما می توانید وارد سامانه شوید. در این حال شما بر روی گزینه ثبت و پیگیری کلیک کنید و در پایین صفحه می توانید با زدن دکمه ثبت درخواست مجوز کار خود را پیش ببرید.

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین
آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

مرحله چهارم – ثبت کامل اطلاعات شغلی

 با زدن دکمه ثبت درخواست حال شما باید تمام مشخصات مورد نیاز را به صورت کامل و درست وارد کنید و از طریق بخش های مختلف این صفحه اطلاعات خود را به تایید اصناف درآورید تا بتوانید علاوه بر دریافت نماد اعتماد الکترونیک، نماد عضویت اتحادیه را نیز دریافت کنید.

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین
آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

مرحله پنجم – تایید و ثبت نهایی

بعد از کامل بودن اطلاعات خود، حال می توانید بر روی ثبت نهایی کلیک کنید تا مشخصات و اطلاعات تکمیلی شما ثبت شوید و از آن برای دریافت نماد عضویت اتحادیه کسب و کارهای مجازی استفاده نمایید، البته توجه کنید که برای دریافت این نماد باید نماد اعتماد الکترونیک را در اختیار داشته باشید.

چرا باید یک فروشگاه اینترنتی خوب داشته باشیم؟

بسیاری از افرادی که در این زمینه در حال فعالیت هستند ب، می دانند که باید بتوانند مخاطبان را از طریق وب سایت خود جذب کنند، اما داشتن نماد اعتماد الکترونیک تنها بخشی از موضوع می باشد و داشتن یک وب سایت حرفه ای و کامل نیز بخش مهم دیگر موضوع که باید حتما رعایت شود. اگر شما به دنبال ایجاد یک فروشگاه برای وب سایت خود هستید و نمیخواهید هزینه بسیار زیادی را برای شروع کار خود هزینه کنید، می توانید از سایت ساز سلدان استفاده کنید.

این سایت ساز که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار می گیرد،این فروشگاه ساز دارای سرور رایگان می باشد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی یک وب سایت حرفه ای و کامل را برای خود پیاده سازی کنید و محصولات خود را در آن دسته بندی کنید و به راحتی به فروش برسانید. این سایت ساز حرفه ای امکانات مدیریتی بسیار حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با استفاده از آن بر روی تمام قسمت های وب سایت خود نظارت داشته باشید تا بتوانید محصولات خود را بهتر در دید مخاطب خود قرار دهید، این سایت ساز می تواند به راحتی تمام استانداردهای موردنظر جهت اخذ نماد اعتماد الکترونیک را تامین کند.

سایت ساز سلدان چیست؟

انواع مختلفی از سایت سازهای آماده در حال فعالیت هستند که هرکدام امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهند و دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند. سایت ساز سلدان که به عنوان یکی از قوی ترین و کامل ترین فروشگاه سازهای حرفه ای شناخته می شود با داشتن امکانات بی نظر و بسیار حرفه ای خودش می تواند تا مدت های طولانی شما را در ایجاد یک کسب و کار حرفه ای همراهی کند و هزینه های ایجاد یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای را برای شما به صفر برساند. سیستم اصلی درآمدی این سایت ساز از طریق درصد فروش می باشد که حدود 0.5 الی 2 درصد می باشد. همین موضوع و کاملا رایگان بودن آن می تواند تا حدود زیادی به شما کمک کند تا بتوانید کسب و کار سنتی خود را تغییر دهید.

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین


ویژگی های فروشگاه خوب چیست؟

فروشگاه ساز رایگان سلدان ویژگی های خاص و بسیار جذاب بسیاری دارد که می تواند باعث رونق یک کسب و کار شود و از طرفی نیز سبب راحتی کار شما در مدیریت یک فروشگاه آنلاین می شود. این سایت ساز علاوه بر داشتن امکانات مدیریتی می تواند حسابداری کامل و دقیقی را نیز به شما نشان دهد که با استفاده از آنها می توانید میزان فروش در روزها و ماه های مختلف را بررسی کنید و یا محصولات پرفروش و پرمخاطب کاربران خود را شناسایی کنید و به راحتی کسب و کار خود را مدیریت کنید.

داشتن سطح بندی ویژگی منحصر به فرد سلدان

با استفاده از فروشگاه ساز رایگان ، سلدان شما می  توانید بر اساس توانایی خود کاربران وب سایت را سطح بندی کنید تا تنها بخش هایی از وب سایت را در اختیار داشته باشند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا در صورت نداشتن آگاهی از ویژگی های مختلف این سایت سایز، باز هم بتوانید مدیریت مناسبی بر روی بخش های مختلف سایت داشته باشید و از ایجاد خرابی و یا ایراد در وب سایت خود جلوگیری کنید. همچنین این سطح های دسترسی می تواند سبب شود تا شما کنترل برخی از کارها را به خود سایت ساز بسپارید و به راحتی بخش های کمتری را مدیریت کنید تا بتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید و کیفیت کار خود را افزایش دهید و بر روی نقاط مورد نظر خود متمرکز شوید.

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

مدیریت محصولات به صورت کامل

با داشتن بخش دسته بندی محصولات، شما در سایت ساز سلدان می توانید محصولات خود را بسیار سریع در وب سایت قرار دهید و آنها را دسته بندی کنید. این کار سبب راحتی شما در مدیریت محصولات می شود و می تواند به کاربران شما اجازه دهد تا بتوانند با خیال راحت و کاملا آسوده در بین محصولات وب سایت شما به گشت و گذار بپردازند و محصولات خود را خریداری کنند وبا استفاده از خدمات لجستیک، محصولات خود را دریافت کنند و همچنین می توانید به راحتی با داشتن سیستم مدیریتی حرفه ای پردازش سفارشات راحت تری رادر اختیار داشته باشید.

همچنین شما با کلیک بر روی هر محصول و یا دسته بندی می توانید مشخصات کامل محصولات و اطلاعات در مورد میزان فروش هر محصول را دریافت کنید. سایت ساز سلدان می تواند 4 نوع محصول را که شامل محصولات فیزیکی، محصولات دیجیتالی، دانلودی و یا سرویسی را به آسانی برای کسب و کارهای مختلف پشتیبانی کند که باعث راحتی کار شما در فروش هر نوع محصولی با استفاده از این سایت ساز می شود.

قابلیت ایجاد نقد و بررسی برای هر محصول

قابلیت ایجاد نقد و بررسی برای هر محصول

یکی از ویژگی های جذاب این فروشگاه ساز رایگان ، داشتن قابلیت ایجاد نقد و بررسی برای هر محصول می باشد، که شما می تواند هر نوع محصولی را که در وب سایت قرار می دهید، به راحتی بررسی کنید و در اختیار کاربران خود قرار دهید. یکی دیگر از قابلیت هایی که شما می توانید به محصولات خود اضافه کنید، در زمینه عکس های سه بعدی از هر محصولی می باشد که می توانید در وب سایت اضافه کنید و مخاطبان خود را برای بررسی راحت تر یاری کنید.

سایت ساز سلدان بدون نیاز به طراحی!

یکی از مواردی که باعث شده است تا سایت ساز سلدان متفاوت از سایر رقیبان خود باشد، نیازمند نبودن این سایت ساز به طراحی قالب می باشد. تمام طراحی ها و فرآیندهای مورد نیاز شما به منظور ایجاد یک وب سایت حرفه ای و بهینه توسط متخصصین شرکت سایت ساز سلدان در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند محصولات خود را به راحتی بیابند، آنها را بررسی کنید و خرید خود را انجام دهند. در این سایت سایز، حتی بخش سبد خرید و یا حتی بخش هایی چون پیش فاکتور و یا فاکتور اصلی و ثبت نام نیز قرار گرفته شده است که می تواند سبب خلاص شدن شما از دست طراحی قالب شود و هزینه های شما را تا حدود زیادی کاهش دهد.

سئو حرفه ای سایت ساز سلدان

تیم متخصص و باتجربه سایت ساز سلدان با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های UI و UX توانسته است، بهترین امکانات را برای دوستداران کسب و کارهای دیجیتالی ایجاد کند و در کنار آن نیز با داشتن سئو بسیار مناسب، می تواند به مرور وب سایت شما را در صفحات اول گوگل به نمایش درآورد. در بخش تنظیمات اصلی این سایت ساز می توانید تنظیمات سئو و نمایش وب سایت خود در موتورهای جست و جوگر را مشاهده کنید و یا در صورت نیاز آن را تغییر دهید.

همچنین با استفاده از این وب سایت شما می توانید با خیال راحت و بدون مشکل می توانید مطالب و محصولات فروشگاه خود را نیز به صورت حرفه ای سئو کنید، تا بهتر در موتورهای جست و جوگر دیده شوند. سایت ساز سلدان با از بین بردن روش های پیچید سئو، با ایجاد یک محیط ساده توانسته المان های بسیاری را گرد هم آورد تا بتوانید وب سایت خود را ایجاد، راه اندازی و سئو کنید و در کنار آن بتوانید به سادگی کسب درآمد نمایید.

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین


قابلیت ایجاد کمپین های تبلیغاتی

با طراحی صفحات لندینگ پیچ به شما کمک می کند تا بتوانید از ابزار مدیریت جدید کسب و کار در فروشگاه خود استفاده کنید این صفحات به شما اجازه می دهد در فصل ها و یا مناسبت های خاص، اقدام به طراحی صفحات کاملا خاص و با حال و هوای موضوع خود نمایید. این صفحات همچنین به شما کمک می کند تا بتوانید بهتر با مخاطبان خود ارتباط داشته باشید و آن ها را به راحتی زیر نظر بگیرید. البته این تمام ویژگی های مربوط به بخش کمپین های تبلیغاتی سلدان نمی باشد و شما با ایجاد یک کمپنی به اطلاعات بسیار زیادی دسترسی خواهید داشت که می توانند، سبب راحتی کار شما در مدیریت فروشگاه و این نوع صفحات شود. در این بخش به شما این امکان داده می شود، تا بتواند محصولات خود را به صورت حرفه ای در یک صفحه قرار دهید و آنها را کنترل کنید. همچنین در بخش نمایش آماری شما می توانید میزان توجه کاربران به محصولات و بخش های مختلف یک صفحه لندینگ پیچ را به صورت کامل مشاهده کنید تا بتوانید با ایجاد استراتژی های جذاب، افزایش فروش چشمگیری را تجربه کنید.

تلفیق هوش مصنوعی با فروشگاه سازسلدان

سایت ساز سلدان با داشتن یک سیستم هوش مصنوعی می تواند تبلیغات شما را مورد بررسی قرار دهید و یا تصاویر شما را به راحتی مدیریت و ویرایش کند، با تنظیمات مختلف این سایت ساز شما می توانید تصاویر برش خورده و بدون بک گراند خود را به صفحات خود اضافه کنید و یک تاتیل مناسب را برای آن دریافت کنید. این ویژگی نیازمند هوش مصنوعی بسیار پیچیده ای می باشد که تنها می توانید در سایت سایز سلدان آن را مشاهده کنید، همچنین این سایت ساز می تواند به راحتی و به صورت کاملا رایگان اپلیکیشن اندروید ساز را نیز در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید یک فروشگاه آنلاین اندرویدی نیز ایجاد کنید.

کلام آخر

داشتن نماد اعتماد الکترونیک به شما کمک می کند تا بتوانید یک وب سایت بهتر و ایمن تر را در اختیار کاربران خود قرار دهید و خیال آنها را برای اطمینان تامین نمایید. اما داشتن تنها این نوع نماد ها به شما در ایجاد یک فروشگاه اینترنتی کمکی نمی کند و شما نیازمند یک سیستم مدیریت محتوای حرفه ای برای برای ایجاد یک اتوماسیون فروشگاهی هستید. فروشگاه سازی که با استفاده از آن بتوانید محصولات خود را دسته بندی کنید، نقد و بررسی کنید و یا به صورت کاملا حرفه ای مدیریت کنید و در کنار آن نیز بتوانید بدون نیاز به هزینه های اولیه یک سیستم حرفه ای را در اختیار داشته باشید. سایت ساز سلدان با جمع آوری یک سیستم مدیریتی حرفه ای و یک سیستم گزارش گیری بسیار کارآمد و جذاب می تواند شما را تا رسیدن به یک کسب و کار مجازی موفق همراهی کند. همچنین این سایت ساز با داشتن امکاناتی چون بهره گیری از هوش مصنوعی و استفاده از روش های نوین طراحی، باعث شده است که نیاز شما به هرگونه کدنویسی و یا طراحی کاهش پیدا کند و سبب راحتی کنترل شما بر روی کار شود.

 




🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: July 25, 2021 04:05
تاریخ آخرین بازنویسی: July 25, 2021 04:05







آموزش ساخت مدل سه بعدی برای محصولات برای فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ایجاد یک سایت فروشگاهی نیاز به دانش در خصوص محتوا و ظاهر مناسب و دقیق مرتبط با این نوع سایت ها دارد. دلیل این موضوع به رقبابر می گردد. سایتهای فروشگاهی زیادی وجود دارند که به واسطه سایت خوبی که طراحی کرده اند، مخاطبان زیادی را به خود جلب نموده اند. پس اگر

آموزش تولید محتوا محصولات برای فروشگاه آنلاین

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تولید محتوا برای وب سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است. افزایش ترافیک و بازدید وب سایت یکی از فواید ضروری تولید محتوا برای وب سایت به شمار می آید. تولید محتوا فروشگاه برای کسب و کار شما ضروری است. اگر شما برای وب سایت خود محتوا های جذاب تولید کنید چه بسا که

با ايميل ماركتينگ اصولي مي توانيد به قلب و روح مشتريان نفوذ كنيد

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ايميل ماركتينگ يكي از جديدترين روش هاي بازاريابي در ديجيتال ماركتينگ است. بازاریابی پست الکترونیکی عمل ارسال پیام تجاری به طور معمول برای گروهی از افراد با استفاده از ایمیل است. به مفهوم گسترده خود ، هر ایمیلی که برای مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود ، می

آموزش افزودن محصول به اینستاگرام و ساخت کاتالوگ محصولات در فیس بوک

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تا چند سال پیشاینستاگرام بیشتر فضایی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت بود .اما کم کم مردم یاد گرفتند که از این فضا برای کسب و افزایش درآمدشان استفاده کنند. و همین موضوع باعث شد اینستاگرام قابلیت های جدیدی را در پلتفرمش قرار دهد و آن هم امکان اضافه کردن صف

راهنمای جامع استفاده از ابزار گوگل ادورز در سال 2021

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

اگر هر مقدار پولی برای تبلیغات در نظر گرفته اید که به وسیله آن به مخاطبان هدف خود برسید، بهتر است که این پول را در جایی درست خرج کنید. گوگل ادورز جایی است که بیش از 246 میلیون نفر بازدید کننده منحصر به فرد با 3 و نیم میلیارد تعامل روزانه در آن حضور دارند.ا

برسی جامع ابزار گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی که برترین موتور جستجوی جهان از آن پشتیبانی می کند، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این حال برای موفقیت در این نوع تبلیغات باید مرتبا دانش خود در این حوزه را افزایش داد. در این مقاله

12 دلیلی که چرا گوگل ادورز می تواند شما را به مشتریان جدید رساند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بازاریابی آنلاین و گوگل ادورز مکمل یکدیگر می باشند. زمانی که یک مشتری به دنبال یک محصول،خدمت، رستوان یا هر چیز دیگری می باشد، آنها احتمالا خواسته های خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند. گوگل ادورز اینگونه کار می کند : زمانی که کاربری عباراتی را در گ

7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این وجود برای موفقیت کمپین های تبلغاتی گوگل ادورز باید مرتبا دانش خود را در این حوزه افزایش داد و در این مرحله مراحل راه اندازی کمپین در گوگل ادورز