آموزش تولید محتوا محصولات برای فروشگاه آنلاین


تولید محتوا برای وب سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است. افزایش ترافیک و بازدید وب سایت یکی از فواید ضروری تولید محتوا برای وب سایت به شمار می آید. تولید محتوا فروشگاه برای کسب و کار شما ضروری است. اگر شما برای وب سایت خود محتوا های جذاب تولید کنید چه بسا که میزان موفقیت وب سایت شما بالا می رود، علاوه بر این اگر شما یک وب سایت فروشگاهی دارید، می توانید برای محصولاتی که در فروشگاه خود قرار داده اید نیز تولید محتوا کنید و فروش خود را بالا ببرید، اگر که فروشگاه آنلاین ندارید و می خواهید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید می توانید از فروشگاه ساز رایگان سلدان استفاده کنید. استفاده از این روش ساخت فروشگاه آنلاین بدون پرداخت هزینه های گزاف امکانات بسیار ویژه ای قرار خواهد داد به خصوص اینکه استفاده از یک فروشگاه ساز رایگان در ابتدای کار شما را با روش ها و نحوه کار کردن با فروشگاه اینترنتی اشنا خواهد کرد. سلدان با توجه به ارائه خدمات بسیار کاربردی و ویژه همچنین ارائه خدمات بین المللی جزء یکی از بهترین فروشگاه ساز رایگان به شمار می رود که در ادامه به برخی دیگر از ویژگی های کاربردی سلدان خواهیم پرداخت.

نحوه عملکرد فروشگاه آنلاین

فروشگاه های آنلاین و خرید اینترنتی امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افرادی که قصد داشتند کسب و کار خود را گسترش دهند به فکر راه اندازی این فروشگاه اینترنتی افتاده اند. چه بهتر اینکه برای راه اندازی فروشگاه خود هیچ کونه نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه های اضافی نداشته باشید و از فروشگاه ساز رایگان سلدان با بهترین خدمات و کیفیت استفاده نمایید. در این نوع کسب و کار بعد از راه اندازی این فروشگاه ساز رایگان با توجه به آموزش هایی که سلدان به این منظور در وبسایت قرار داده است، فروشنده لیست و مشخصات کامل محصولات خود را در سایت قرار می دهد. قرار دادن تصاویر زیبا و با کیفیت موجب جذابیت هرچه بیشتر وب سایت شما می شود. پس از آن خریداران پس از مراجعه وب سایت و بررسی و مشاهده کالاهای موجود و مطالعه ی جزئیات محصول اقدام ثبت سفارش خواهند کرد و به صورت اینترنتی هزینه محصول را پرداخت می نمایند، پس بررسی های پایانی و تایید توسط مسئول وب سایت از طریق مرسولات پستی، پیک و روش های دیگر محصول مورد نظر ارسال می شود.

آموزش تولید محتوا فروشگاه

آموزش تولید محتوا فروشگاه

آموزش تولید محتوا فروشگاه مسئله بسیار مهمی برای کسب و کارهای اینترنتی به شمار می آید. بازاریابی محتوا این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است . البته به این نکته نیر باید توجه نمود که تولید محتوا باید به گونه ای باشد که اثر بخش و کاربردی به شمار اید. آموزش های تولید محتوای رایگان به صورت های ویدئو های آموزشی، مقالات، آموزش ها مربوط به سئو برای تولید محتوا فروشگاه وجود دارد و علاقه مندان به آن به آسانی می توانند این اطلاعات را به دست آوردند. از اهمیت آموزش تولید محتوا این است که تولید محتوای با کیفیت بهترین راه جذب مخاطب و همچنین مشتریان بیشتر و گسترش کسب و کار به منظور موفقیت در صنعت دیجیتال مارکتینگ به شمار می آید.

چرا تولید محتوا برای وب سایت ضروری است؟

در راه اندازی یک فروشگاه خرید و فروش اینترنتی، گذاشتن محصولات در سایت و امکان پرداخت و خرید و فروش اینترنتی به تنهایی کافی نیست و پاسخگوی نیاز های اساسی یک وب سایت برای افزایش رتبه در موتور های جست و جو گر گوگل نمی باشد. برای موفقیت هر چه بیشتر یک وب سایت و افزایش بازدید شما نیازمند محتوای جذاب می باشید با تولید محتوا شما می توانید راه را برای بازدید کنندگان از طریق موتورهای جست و جو گر گوگل به وب سایت خود باز کنید و مشتریان و مخاطبان جدیدی را جذب کنید و از این طریق فروش محصولاتتان را بیشتر کنید و خدمات خود را با بهترین و سریع ترین روش به مخاطبان خود نشان دهید. علاوه بر این در تولید محتوا های کاربردی برای فروشگاه خود باید به نکاتی نیز توجه کنید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، در ساخت فروشگاه رایگان در سلدان شما به راحتی می توانید محتوا های خود را به راحتی در وب سایت خود وارد کنید ساخت فروشگاه رایگان در سلدان چیزی از کیفیت و کارایی یک فروشگاه آنلاین کم نخواهد کرد و شما اشنایی ها لازم را برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در ابتدای کار به دست خواهید آورد همچنین بعد از گسترش کارتان و افزایش فروش می توانید  از خدمات دیگر طراحی سایت فروشگاهی سلدان که علاوه بر فروشگاه ساز رایگان قرار داده شده است استفاده نمایید.

فواید تولید محتوا فروشگاه

فواید تولید محتوا فروشگاه

1.افزایش مشتری

 با را اندازی یک فروشگاه ساز رایگان سلدان و یا فروشگاه های دیگر شما به نوعی کسب و کار های خود را گسترش داده اید و تجارت خود را از روش های سنتی به روش های پر سود مدرن انتقال داده اید همان طور که گفته شد را اندازی یک وب سایت به تنهایی برای رشد و پیشرفت یک وب سایت کافی نمی باشد، تولید محتوا فروشگاه به جذب هرچه بیشتر مشتری کمک شایانی خواهد کرد و اینگونه افراد به راحتی محصولات مورد نیاز خود را در گوگل سرچ می کنند و محتوای ها مربوط به محصولات را مشاهده نموده و اقدام به خرید آن محصول می کنند. هر چه محتوای وب سایت شما برای محصولات بیشتر، کامل تر و کاربردی تر باشد فروش محصولاتتان از این طریق نیز بالاتر خواهد رفت.

2.جلب اعتماد مشتری

با وارد کردن محتوا های جذاب و مفید در وب سایت، سایت شما تخصصی تر خواهد شد. با توجه به تخصصی شدن وب سایت و وجود مطالب و شرح اطلاعات دقیق درباره محصولات کاربران به شما بیشتر اعتماد خواهند کرد. وقتی شما به طور مداوم اخبار و این اطلاعات را به روز خواهید کرد و وارد وب سایت می کنید،این اطمینان را به مخاطبانتان خواهید داد که شما از اطلاعات و تخصص های لازم را در این زمینه برخوردار هستید و میتوانند به راحتی به شما اعتماد کنند. وجود محتوای خوب و تخصصی شما را در میان رقیب های تجاریتان متمایز می کند و شما را به مرور زمان با ارائه خدمات با کیفیت و عالی شناخته تر خواهد کرد. از آن جایی که اعتماد سازی حرف اول را در بازاریابی اینترنتی می زند پس شما می بایستی هر چه بیشتر نسبت به این اقدام کوشا باشید و در راستای آن برای موفقیت وب سایت تلاش کنید.

3.افزایش رتبه و کمک به سئو

با تولید محتوای مناسب و کاربردی و رعایت کردن نکات مربوط به سئو رتبه ی شما در موتور های جست و جوگر گوگل بالا می رود. موتور های جست و جوگر گوگل همیشه به دنبال محتواهای مناسب با کلمات کلیدی مرتبط می باشند. استفاده از کلمات کلیدی مناسب تاثیر به سزای در افزایش رتبه و سئو وب سایت شما دارند بنابراین سعی کنید در به کارگیری مناسب و انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای محتواهای خود و همچنین محتوای محصولات فروشگاهی خود کوشا باشید.

4.افزایش بازاریابی

با افزایش روز افزون تکنولوژی و فضای اینترنت این روز ها دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی حرف اول را می زند. با تولید محتوا برای محصولات فروشگاه شما می توانید این امر را به راحتی محقق سازید. بازاریابی محتوا این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است و مردم به دنبال بهترین و کارآمد ترین محتوا ها می باشند. بازاریابی محتوا تا حد زیادی از هزینه های اضافی که برای تبلیغات باید می پرداختید می کاهد و همچنین وفاداری و اعتماد مخاطبان به وب سایت شما بیشتر می شود. بنابراین از اهمیت این سیستم غافل نشوید و سعی در به کارگیری هرچه بهتر آن در وب سایت خود کنید.

 

نحوه تولید محتوا برای صفحه محصولات

اولین گامی که در تولید محتوا فروشگاه برای صفحه محصولات باید به آن توجه کنید این است که ابتدا محصولات را دسته بندی کنید. یکی از دلایل عمده ای که مردم تمایل به خرید اینترنتی دارند صرفه جویی در زمان می باشد. با دسته بندی کردن محصولات فروشگاه کاربران می توانند به راحتی محصولات را مشاهده نمایند و در صورت نیاز به سبد خرید خود اضافه کنند. نبود ترتیب مشخص و دسته بندی نبودن محصولات مختلف به ویژه برای وب سایت های فروشگاهی که محصولات متنوع ای عرضه می کنند، موجب می شود جست و جو و پیدا کردن محصولات برای کاربران دشوار و زمان گیر شود و از جذابیت وب سایت بکاهد.

بعد از دسته بندی و مرتب سازی محصولات گام بعدی وارد کردن محتوا های مناسب برای محصولات در وب سایت می باشد. وارد کردن تمام جزئیات و شرح محصولات در یک صفحه جایز نمی باشد. می توان جزئیات اساسی را در آن به کار برد و برای موارد دیگر یک صفحه جداگانه دیگر برای محتوا آن استفاده کرد. شرح کامل محصولات اطلاعات لازم و توضیحات مربوطه را به مخاطبان خواهند داد و آن ها با خیال آسوده تری می تواند خرید خود را به انجام برساند.

سعی کنید توضیحات کامل و مربوط به به محصولات اعم از جنس، برند، نام کامل، رنگ، اندازه، قیمت، کشور سازنده و غیره به طور کامل بازگو کنید. همچنین می توانید قسمتی را با عنوان نقد و بررسی و یا نظرات کاربران قرار دهید. در قسمت نقد و بررسی می توانید توضیحات محصول را به زبان ساده تری بیان کنید و تنها از بیان نکات مثبت ان پرهیز کنید و از بازگو کردن نکات منفی نهراسید. و در بازگو کردن این جزئیات با مخاطبان خود صادق باشید این گونه افراد به سایت شما اعتماد بیشتری پیدا خواهند کرد. تولید محتوا فروشگاه علاوه بر راهنمای بیشتر کاربران، به سئو و بهینه سازی سایت نیز کمک شایانی خواهد کرد و با وارد نمودن اطلاعات کامل و جامع می توانید رتبه ی خود را در موتور های جست و جو گر گوگل بالا ببرید.

نداشتن غلط املایی و قواعد نگارشی

نداشتن غلط املایی و قواعد نگارشی

داشتن غلط های املایی در سایت از بدترین اشتباهی است که در رعایت کردن آن می بایستی دقت بالایی به خرج داد. هیچ چیز بدتر از این نمی باشد که شمایی که در تلاش هستید به مخاطبان خود خدماتی عرضه کنید و مشکلاتشان را حل کنید خودتان نیز در نوشته های خود اشتباهاتی داشته باشید. و نوع دیگر آن غلط بودن قواعد دستور زبان فارسی می باشد که یکی از رایج ترین مشکلات برخی از وب سایت ها به شمار می آید. برای این منظور می توانید یک نفر را مسئول چک کردن این قواعد در تولید محتوا فروشگاه کنید تا سریعا آن را اصلاح کنید و دیگر با مشکلاتی از این قبیل مواجه نشوید. وجود این مسائل اعتماد مشتریان نسبت به شما را کاهش می دهد. بنابراین در رعایت کردن قواعد املایی و نگارشی در گام اول کوشا باشید.

 

مراحل تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

قبل از تولید محتوا فروشگاه باید ابتدا مخاطبان سایت را مورد بررسی قرار داد و به ترتیب آن مراحل تولید محتوا برای سایت فروشگاهی را طی نمودند. طی سال های اخیر تولید محتوا فروشگاه به منظور جلب اعتماد مشتریان و همچنین متقاعد کردن آن ها برای خرید محصولات تبدیل شده است. بنابراین برای تولید یک محتوای حرفه ای باید به نکاتی توجه کرد و ان ها را به کار برد این نکات و مراحل شامل:

مشتریان و مخاطبان سایت فروشگاهی: اولین مرحله ای که در مراحل تولید محتوا برای سایت فروشگاهی باید به آن توجه کرد، شناسایی مخاطبان و مشتریان سایت می باشد. شما باید شناسایی کنید رده ی سنی مخاطبان سایت چیست و چه نوع افرادی بیشتر به وب سایت مراجعه خواهند کرد، همچنین شما می بایستی مشاغلی که ملزم به خرید از سایت شما می باشند را نیز شناسایی کنید و سپس اقدام به تولید محتوا کنید.

چکیده مطالب: در هر سایت فروشگاهی به منظور خسته کننده نشدن سایت و تولید محتوای طولانی پیشنهاد می شود چکیده و خلاصه از مطالب را در صفحه ی اول قرار دهید و بعدها کاربران با انتخاب گزینه ادامه مطلب می تواند محتوای مربوط به هر محصول را در صفحه ی جداگانه مطالعه نمایند.

یکپارچه سازی وب سایت: بعد از مشخص شدن نوع کاربران سایت شما باید تعیین کنید که برای نگارش متن از چه نوع لحنی استفاده کنید و استراتژی های مختلفی برای این امر در نظر بگیرید. با توجه به نوع محصول و مخاطبان می توانید لحن رسمی برای تولید محتوا فروشگاه و یا لحن خودمانی و امروزی انتخاب نمایید.

حجم مطالب: از به کارگیری مطالب طولانی و اضافی در تولید محتوا فروشگاه پرهیز کنید این امر ممکن است نارضایتی کاربران را به همراه داشته باشد. اگرچه که مطالب طولانی برای سئو و موتور های جست و جو بسیار کارآمد می باشد اما فراموش نکنید که مهمترین مسئله رضایت کاربران از مطالب سایت شما می باشد.

بزرگ نمایی در بیان مطالب: در تولید محتوا فروشگاه از زیاده روی و اغراق در بیان مطالب بپرهیزید. این گونه مطالب موجب غیر واقعی نشان دادن و بی اعتمادی مشتریان می شود. در توضیح و شرح محصولات برای مخاطبین خود صادق باشد و عیب و و فواید محصولات خود را به روشنی برای مخاطبین خود شرح دهید.

سئو: در نگارش و تولید مطالب وب سایت فروشگاهی مورد نظر خود به قوانین و مقررات مربوط به سئو توجه فرمایید همچنین کلمات کلیدی مناسبی را در نگارش مطالب انتخاب نمایید. البته به این نکته نیز باید توجه داشت که در به کارگیری کلمات کلیدی زیاده روی نکنید و به زیبایی و روان بودن متون نیز توجه فرمایید.

منابع: و در اخر به منابعی که از طریق آن برای تولید محتوا محصولات فروشگاه انتخاب می کنید نیز توجه فرمایید و از منابع موثق استفاده کنید و در صورت نیز می توانید منابع را در انتها ذکر کنید.

همانطور که گفته شد تولید محتوا مناسب برای محصولات فروشگاه آنلاین از موارد ضروری به شمار می رود، اگر شما یک فروشگاه آنلاین با بالاترین و بهترین خدمات و همچنین با کیفیت ترین محصولات را داشته باشید اما نتوانید آن محصولات را به فروش رسانید چه فایده ای خواهد داشت. با بارگذاری مطالب مفید و پرطرفدار در وب سایت خود مشتری جذب کنید، چرا که یک محتوای کاربردی و مناسب قلب تپنده ی هر فروشگاه اینترنتی به حساب می آید و نباید آن را نادیده گرفت به این منظور می توانید افرادی را آموزش دهید و یا استخدام کنید و یا از سایت های مختلف تولید محتوا استفاده نمایید.

معرفی فروشگاه ساز سلدان

معرفی فروشگاه ساز سلدان

سلدان یک پلتفرم فروشگاه ساز رایگان به شمار می اید که خدمات بسیاری را عرضه می کند و از مهم ترین ویژگی های آن رایگان بودن تمامی امکانات مربوط به ساخت یک فروشگاه می باشد. سلدان جزو اولین فروشگاه ساز بدون قالب اماده در جهان به حساب می آید، با سلدان همه چیز برای گسترش کسب و کار شما فراهم شده است و رایگان بودن آن به هیچ عنوان از ساخت یک فروشگاه فوق حرفه ای و صدها ابزار پیشرفته و همچنین ابزار مدیریت، سرور رایگان، طراحی صفحات لندینگ، پردازش سفارشات، وارد کردن محتوا ها محصولات، ایجاد  کمپین های مختلف و خودکار سازی تمامی فرایند ها را به راحتی در اختیار شما قرار می دهد. همچنین شما می توانید با مشاهده نمونه کار ها از کیفیت فروشگاه ساز رایگان سلدان اطمینان حاصل فرمایید. از دیگر امکانات دیگر سلدان استفاده از هوش مصنوعی و همچنین ساخت اپلیکیشن فروشگاهی که در حال حاضر طرفداران بسیاری پیدا کرده است می باشد.

بازاریابی محتوا چگونه بدون تبلیغات درباره محصولات، به افزایش فروش کمک خواهد کرد؟

پاسخ به این سوال کاملا واضح است و یک اصل مهم در فروش را که اکثر خریداران خدمات و یا کالاهایی که شما عرضه می کنید را نمی خرند بلکه در واقع آن ها روی خود شما و تجارت شما سرمایه گذاری می کنند را بیان خواهد کرد. پس به این ترتیب افراد با اعتماد کردن به شما و تجارت شما محصولات شمار را خریداری می کند. پس به این ترتیب دادن اطلاعات به مخاطبان اصل قرار داده می شود حتی اینگونه مخاطب هایی که به دنبال حل مشکل خود هستند به فکر خریداری محصولات شما می افتند.

بازاریابی محتوا چه هزینه ایی دارد؟

بسیاری افراد تصور می کنند برای تولید محتوا محصولات فروشگاه خود باید هزینه های هنگفتی را پرداخت نمایند در صورتی که اینگونه نیست، با استخدام کردن فردی و آموزش به آن می توانید تولید محتوای وب سایت خود را به آن شخص بسپارید و یا از وب سایت ها و سازمان های مختلف تولید محتوا وب سایت کمک بگیرید. اگر خودتان نیز علاقه مند به این کار هستید با گذراندن دوره ی نویسندگی و کارگاه تولید محتوا نیز می توانید به یک نویسنده حرفه ای برای تولید محتوای وب سایت خود تبدیل شوید.

چرا به تولید محتوا برای سایت فروشگاهی خود نیاز داریم؟

تاکنون آزمون و خطا های مختلفی در خصوص تولید محتوا برای سایت فروشگاهی انجام شده است و اکثریت آن ها  جواب گرفته اند. اما هنوز هم برخی ها از انجام این کار به صورت قطع مطمئن نیستند. اگر شما بتوانید با استفاده از محتوا های کاربردی احساسات و عواطف کاربران خود را برانگیزید می توانید بیشترین تاثیر را از تولید محتوا سایت خود بگیرید و همواره کاربران بسیاری را جذب سایت خود کنید و فروش خود را بالا ببرید.

آیا برای سئو سایت حتما تولید محتوا لازم است؟

یکی از فاکتور های مهم اساسی در سئو یک سایت تولید محتوای ان وب سایت می باشد،با تولید محتوای هرچه بیشتر میزان بازدید از سایت شما بیشتر می شود و همچنین در راستای آن رتبه ی شما نیز بالاتر می رود. البته از این نکته که در تولید محتوا های تولیدی می بایستی تمامی قواعد سئو رعایت شود و بین مخاطبین نیز پرطرفدار باشد نیز بسیار ضروری است. محتوایی که رتبه نگیرد و طرفداری در بین مخاطبین نداشته باشد بی فایده است و هیچ تاثیری بر روی موفقیت وب سایت نخواهد داشت بنابراین به کارگیری این اصول در گام اول ضرورت دارد.

ایا با استفاده از فروشگاه ساز رایگان می توانیم محتوا وارد کنیم؟

پاسخ به این سوال بله است با استفاده از فروشگاه ساز رایگان سلدان شما می توانید به راحتی از تمام امکاناتی که یک فروشگاه آنلاین به شما میدهد بهره مند شوید. حتی اگر باز هم اطمینان ندارید امتحان این اقدام برای شما کاملا رایگان خواهد بود. تیم سلدان در راستا این است تا با به کارگیری این اقدام الزام پرداخت هزینه های اضافی برای ساخت یک فروشگاه معمولی را حذف نماید و با رونق بخشیدن به کسب و کار های مختلف راه را برای پیشرفت هر چه بیشتر شما عزیزان باز کند.

 

 

 




🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: August 07, 2021 04:00
تاریخ آخرین بازنویسی: August 07, 2021 04:00







آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

دریافت نماد اعتماد الکترونیک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید استانداردهای لازم برای جذب مخاطبان و تامین امنیت کاربران را دریافت کنید. با این نمادها کاربران با خیال راحت می توانند محصولات خود را از وب سایت های شما خریداری کنند و به راحتی اینکار سبب جل

آموزش افزودن محصول به اینستاگرام و ساخت کاتالوگ محصولات در فیس بوک

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تا چند سال پیشاینستاگرام بیشتر فضایی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت بود .اما کم کم مردم یاد گرفتند که از این فضا برای کسب و افزایش درآمدشان استفاده کنند. و همین موضوع باعث شد اینستاگرام قابلیت های جدیدی را در پلتفرمش قرار دهد و آن هم امکان اضافه کردن صف

آموزش ساخت مدل سه بعدی برای محصولات برای فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ایجاد یک سایت فروشگاهی نیاز به دانش در خصوص محتوا و ظاهر مناسب و دقیق مرتبط با این نوع سایت ها دارد. دلیل این موضوع به رقبابر می گردد. سایتهای فروشگاهی زیادی وجود دارند که به واسطه سایت خوبی که طراحی کرده اند، مخاطبان زیادی را به خود جلب نموده اند. پس اگر

راهنمای جامع استفاده از ابزار گوگل ادورز در سال 2021

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

اگر هر مقدار پولی برای تبلیغات در نظر گرفته اید که به وسیله آن به مخاطبان هدف خود برسید، بهتر است که این پول را در جایی درست خرج کنید. گوگل ادورز جایی است که بیش از 246 میلیون نفر بازدید کننده منحصر به فرد با 3 و نیم میلیارد تعامل روزانه در آن حضور دارند.ا

با ايميل ماركتينگ اصولي مي توانيد به قلب و روح مشتريان نفوذ كنيد

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ايميل ماركتينگ يكي از جديدترين روش هاي بازاريابي در ديجيتال ماركتينگ است. بازاریابی پست الکترونیکی عمل ارسال پیام تجاری به طور معمول برای گروهی از افراد با استفاده از ایمیل است. به مفهوم گسترده خود ، هر ایمیلی که برای مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود ، می

برسی جامع ابزار گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی که برترین موتور جستجوی جهان از آن پشتیبانی می کند، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این حال برای موفقیت در این نوع تبلیغات باید مرتبا دانش خود در این حوزه را افزایش داد. در این مقاله

12 دلیلی که چرا گوگل ادورز می تواند شما را به مشتریان جدید رساند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بازاریابی آنلاین و گوگل ادورز مکمل یکدیگر می باشند. زمانی که یک مشتری به دنبال یک محصول،خدمت، رستوان یا هر چیز دیگری می باشد، آنها احتمالا خواسته های خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند. گوگل ادورز اینگونه کار می کند : زمانی که کاربری عباراتی را در گ

7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این وجود برای موفقیت کمپین های تبلغاتی گوگل ادورز باید مرتبا دانش خود را در این حوزه افزایش داد و در این مرحله مراحل راه اندازی کمپین در گوگل ادورز