آموزش افزودن محصول به اینستاگرام و ساخت کاتالوگ محصولات در فیس بوک


تا چند سال پیشاینستاگرام بیشتر فضایی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت بود .اما کم کم مردم یاد گرفتند که از این فضا برای کسب و افزایش درآمدشان استفاده کنند. و همین موضوع باعث شد اینستاگرام قابلیت های جدیدی را در پلتفرمش قرار دهد و آن هم امکان اضافه کردن صفحات فروشگاهی برای فروش محصولات توسط کاربران بود. در واقع کاربران می توانند با این برنامه اقدام به فروش محصولات شان کنند واین موضوع باعث شد تا فروش محصولات چند برابر شود. در واقع پس از خریداری اینستاگرام توسط فیسبوک این شبکه اجتماعی بیشتر به سمت تجاری شدن پیش رفت .و همین موضوع باعث شد تا فیسبوک هم قابلیت های بسیاری را برای تجاری شدن در اختیار کاربرانش قرار دهد. یکی از این قابلیت ها ؛ قابلیت فعال سازی تگ قیمت (محصول ) در اینستاگرام است که به کمک آن می توانید فروشگاه خودتان را راه اندازی و محصولات را به اینستاگرام اضافه کنیدو از افزودن محصول در اینستاگرام تان درآمد خوبی را به دست بیاورید.

فعال سازی تگ خرید در اینستاگرام

فعال سازی تگ خرید در اینستاگرام

اگر قصد دارید محصولی به اینستاگرام اضافه کنید و یک صفحه تجاری را در اینستاگرام خود اداره می کنید و یا یک فروشگاه در صفحه خود دارید حتما به تگ خرید هم نیاز دارید! در واقع تگ خرید به شما این کمک را می کند تا قیمت و اطلاعات هر محصولی که در حال تبلیغ آن هستید را به کاربرانتان نمایش دهید و قابلیت خرید را برای آنان فراهم کنید . اما فقط تنها نکته ای که وجود دارد این است که در حال حاضر فقط می توانید روی محصولات فیزیکی قیمت بگذارید و از افزودن محصول در اینستاگرام خود سود زیادی را کسب کنید.

مزایای افزودن محصول در اینستاگرامبرای فروشگاه اینستاگرامی

1. بهبود تجربه کاربری

کاربر به راحتی از پست اینستاگرامی شما به صفحه محصول هدایت می شود و محصول خود را خریداری می کند. در واقع اگر شما از تگ محصول برای فروشگاه تان استفاده نکنید کاربری که محصول شما را می پسندد دنبال لینک خرید در پست ها و استوری ها می گردد و حتی اگر وارد سایت شما شود شاید به سختی بتواند محصولی که پسندیده است را پیدا کند و حتی ممکن است توسط تبلیغات سایت ها و صفحات دیگر به یک صفحه دیگر منتقل شود و کلا از فرایند خرید منصرف شود. اما زمانی کهاز تگ محصول استفاده می کنید کاربر به راحتی به صفحه خرید منتقل می شود و تجربه خوبی برایش فراهم می شود.

۲. کمک به وضعیت سئو سایت

حتما تا به امروز اهمیت سئو سایت ها را می دانید و این روزها این موضوع بسیار مورد توجه ادمین سایت ها است. و در واقع کاربری که از طریق شبکه های اجتماعی به یک سایتی وارد شود از نظر گوگل و موتورهای جستجوی دیگر بسیار بااهمیت می باشد و اگر هم همین کاربران به صفحات داخلی اینستاگرام منتقل شوند از اهمیت خیلی بیشتری برخوردار می شوند.

3. افزایش فروش وتعامل به کمک افزودن محصول در اینستاگرام یا تگ محصول به اینستاگرام

با توجه به تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۹ انجام شد محققان متوجه شدند که کسانی که از قابلیت اضافه کردن محصولات و تگ محصولات در اینستاگرام استفاده کردند ترافیک سایت شانو تعامل شان با مشتریان به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرد و درنهایت هم بین ۱۲ تا ۲۰ درصد به فروش محصولاتشان اضافه شد .

چه کسانی نمی توانند از این قابلیتاستفاده کنند؟

با توجه به این اینستاگرام زیرمجموعه فیسبوک است برای اینکه از قابلیت افزودن محصول در اینستاگراماستفاده کنید باید حتما قوانین فیسبوک را هم رعایت کنید. در واقع فیسبوک اجازه تجارت به هر کس و کاری را نمی دهد .برای مثال فروش محصولات دیجیتالی یا محصولات غیرقانونی یا سرویس قمار وارزهای دیجیتال و یا مواد مخدر ویاهر چیزی که غیرفیزیکی باشد ممنوع است. هم چنین محل فعالیت کسب وکار شما باید در یکی از کشورهای مورد تایید اینستاگرام باشد که البته به کمک فیسبوک این موضوع به راحتی حل می شود.

برای فعال سازی فروشگاه اینستاگرام به چه مواردی نیاز داریم ؟

  • اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود آپدیت و به روز رسانی کنید.
  • یک حساب کاربری در اینستاگرام بسازید و صفحه خود را تجاری کنید.
  • یک حساب تجاری در فیسبوک بسازید.
  • یک صفحه فیسبوک برای کسب وکارتان داشته باشید.
  • یک فروشگاه اینستاگرامی برای هدایت کاربران
  • تان از پست های اینستاگرام به آن داشته باشید.
  • تایید اینستاگرام برای تبدیل شدن به فروشگاه اینستاگرام و فعال سازی تگ خرید و افزودن محصول در اینستاگرام.

برای آنکه بخواهید افزودن محصول در اینستاگرام و تگ خرید را اموزش دهید در ابتدا برای شروع سه کار باید انجام دهید:

1. اپلیکیشن اینستاگرام را درگوشی خودتان باز کنید

2. با حساب کاربری تجاری فیسبوک تان لاگین کنید .میتوانید با لپ تاپ یا کامپیوتر این کار را انجام دهید.

سایت تان رو در تب دیگر مرورگرتان باز کنید.

3. حالا که این سه مرحله بالا رو انجام دادید باید مراحلی که در این قسمت بیان می کنیم به ترتیب انجام دهید.

۱) آماده سازی حساب کاربری اینستاگرام :

در اولین مرحله باید حساب کاربری اینستاگرام خودتان را آماده کنید یعنی به سراغ اینستاگرام تان بروید و اگر صفحه تجاری دارید آن را به حالت حساب شخصی در بیاورید ؛ یعنی باید حساب خودتان را از حالتBusiness profile به حالت personal profile تبدیل کنید .یعنی وارد بخش پروفایلاینستاگرام خود شوید و از طریق آیکون چرخ دنده وارد بخش تنظیمات شوید .

تبدیل اکانت تجاری به شخصی

تبدیل اکانت تجاری به شخصی

در واقع در پایین همین بخش گزینه ای به نامswitch back to personal account وجود دارد وقتی رو آن کلیک کنید می توانید حساب کاربری خودتان را به حالت پروفایل شخصی در بیاورید. فقط باید به یک نکته توجه کنید که وقتی حساب خودتان را از حالت تجاری به شخصی تبدیل می کنید تمامی اطلاعات مربوط به insight اینستاگرام ازبین می رود پس بنابراین اگر نیاز به insight پیج تان دارید حتما قبل از انجام این کار از قسمت اطلاعات تجاری پیج تان اسکرین شات بگیرید. زیرا اگرشما دوباره پیج تان را از حالت شخصی به تجاری تبدیل کنید دیگر آن اطلاعات قبل در دسترس نیست و تمام اطلاعات این بخش از صفرمحاسبه می شود وتحت هیچ شرایطی نمی توانید به اطلاعات قبلی این پیج دسترسی داشته باشید.

۲) اضافه کردن صفحه به اکانت تجاری فیسبوک :

برای آنکه بخواهید فروشگاه اینستاگرام تان را فعال کنید باید یک صفحه فیسبوک داشته باشید. می توانید یک صفحه جدید ایجاد کنید یا اگر صفحه ای برای کسب و کارتان دارید از همان صفحه استفاده کنید. در واقع برای اضافه کردن صفحه خود به بخش تجاری فیسبوک کافی است در اکانت فیسبوک خود وارد آدرسBusiness. Facebook.comشوید :

ایجاد اکانت تجاری فیسبوک

ایجاد اکانت تجاری فیسبوک

در این قسمت لازم است که یکی از صفحات فیسبوک را انتخاب کنید . و اگر قصد دارید صفحه ای را اضافه کنید باید یکی از صفحاتی که در این بخش نمایش داده شده را انتخاب کنید. و اگر هم قصد دارید تا یک صفحه جدید ایجاد کنید باید از طریق بخش اصلی فیسبوک روی create a new page کلیک کنید و صفحه جدید خودتان را بسازید .و در نهایت اطلاعات مربوط به کسب و کارتان را وارد کنید .

۳) پروفایل اینستاگرام تان را به یک صفحه تجاری تبدیل کنید !

بعد از اینکه صفحه تجاری در فیسبوک را ساختید زمان آن رسیده که دوبارهپروفایل صفحه اینستاگرام تان را به صفحه تجاری تبدیل کنید و اکانت فیس بوکتان را به آن وصل کنید . پس وارد پروفایل اینستاگرام تان شوید و در قسمت تنظیمات روی switch to business profile کلیک کنید.

تبدیل صفحه شخصی اینستا به صفحه تجاری
تبدیل صفحه شخصی اینستا به صفحه تجاری

و حالا باید منتظر بمانید تا دربخش connect to facebook page فیسبوک تان را به صفحه اینستاگرام متصل کنید. پس از آن باید صفحه مورد نظرتان را که برای پروفایل اینستاگرام تان ساخته اید انتخاب کنید ! نکته مهم این جاست که این صفحه باید همان صفحه ای باشدکه به بخش تجاری فیسبوک (Facebook business) اضافه کردید .

وصل شدن اکانت فیسبوک به اینستاگرام

وصل شدن اکانت فیسبوک به اینستاگرام

و در ادامه هم شماره تماس تان را وارد می کنید تا اکانت صفحه شما به یک صفحه تجاری تبدیل شود.و اگر هم نمی خواهید شماره تماس تان در صفحه اینستاگرام نمایش داده شود بعدا در قسمت تنظیمات در قسمت اطلاعات تماسآن را غیرفعال کنید.

۴) اضافه کردن پروفایل اینستاگرام به بخش تجاری فیسبوک :

حالا در این مرحله باید پروفایل اینستاگرام تان را به بخش تجاری فیسبوک متصل کنید. در این قسمت کافی است دربخش تجاری فیسبوک روی گزینه Business setting کلیک کنید تا تنطیمات این بخش به شما نمایش داده شود :

وصل کردن پروفایل اینستاگرام به بخش تجاری فیسبوک
وصل کردن پروفایل اینستاگرام به بخش تجاری فیسبوک

با کلیک بر روی instagram accounts می‌توانید حساب کاربری اینستاگرام خود را اضافه کنید و وقتی روی گزینه Add کلیک کنید ؛ پروفایل اینستاگرام تان را می توانید اضافه کنید.

 

اضافه کردن حساب کاربری اینستاگرام در فیسبوک
اضافه کردن حساب کاربری اینستاگرام در فیسبوک

خب ! در این قسمت از شما نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام را می خواهد که اکانت اضافه شود.و یک سری اطلاعات است که پر کردن آنها اختیاری است .اگر هم پر نکردید مشکلی نداره و در نهایت skip می زنید وتمام.

۵) محصولات خود را به فیسبوک اضافه کنید!

با توجه به این که هدف ما ساختن پیج فروشگاهی اینستاگرام است و میخواهیم تگ محصولات داشته باشیم و افزودن محصول در اینستاگرام را داشته باشیم ؛ باید یک کاتالوگ فیسبوک تشکیل دهیم .یعنی یک کاتالوگ از محصولات مان را در فیسبوک درست کنیم. برای انجام این کار کافی است که از طریق منوی بالای فیسبوک بر روی Catalogues که زیرمنوی بخش Assets است، کلیک کنید:

 

 

 

ایجاد کاتالوگ فیسبوک
ایجاد کاتالوگ فیسبوک

حالا در این قسمت باید محصولات کاتالوگ فیسبوک تان را دسته بندی کنید مثلا اگر محصولات شما فیزیکی هستند و می خواهید آنها را آنلاین بفروشید گزینه اول یعنی (ECOMMERCE) را انتخاب می کنید و گزینه ‌Next را کلیک می کنید.

دسته بندی محصولات

دسته بندی محصولات

در بخش بعدی (Configure your catalogue settings) شما باید اطلاعات مربوط به کاتالوگ فیسبوک تان را تکمیل کنید که در ادامه به بررسی کامل آن می‌پردازیم:

چگونه محصول را به کاتالوگ فیسبوک اضافه کنم ؟

در این قسمت شما باید نوع محصولی کهقصد دارید به کاتالوگ فیسبوک اضافه کنید را انتخاب کنید که دو گزینه دارد:

Upload Product Info: با انتخاب این گزینه می‌توانید محصولات خود را به صورت دستی اضافه کنید.

Connect E-commerce Platform: با استفاده از این گزینه می‌توانید در صورتی که از یکی از فروشگاه‌سازها مانند فروشگاه ساز رایگان سلدان استفاده می کنید، محصولات را به صورت خودکار در کاتالوگ خود فراخوانی کنید.

ما دراین قسمت حالت اول را توضیح می دهیم یعنی شما محصولات را دستی اضافه کنید :

حالا کاری که باید انجام دهید این است که صفحه فیسبوکی که مربوط به پروفایل اینستاگرام تان است رو انتخاب کنید و اگر صفحه ی دیگری را انتخاب کنید متاسفانه نمی توانید محصولات تان را در اینستاگرام نمایش دهید. و درقسمت بعد هم برای کاتالوگ تان یک نام انتخاب کنید و گزینه create را کلیک کنید تا کاتالوگ شما ساخته شود.

 ایجاد نام برای کاتالوگ

ایجاد نام برای کاتالوگ

حالا اگر بر روی گزینه view catalogue کلیک کنید می توانید کاتالوگ خودتان را مشاهده کنید و در صورت نیاز تغییراتی در آن بدهید. زمانی که وارد کاتالوگ فیسبوک می شوید در قسمت سمت چپ بالا یک منویی است که که با کلیک بر روی product می توانید محصولات مورد نظر را به صفحه تان اضافه کنید.

اضافه کردن محصول به کاتالوگ

اضافه کردن محصول به کاتالوگ


اضافه کردن محصول به کاتالوگ فیسبوک برای نمایش در فروشگاه اینستاگرام

بعد از آنکه مراحل قبل را طی کردید حالا باید محصول تان را به کاتالوگ فیسبوک اضافه کنید که در این قسمت باید اطلاعات محصول را وارد کنید :

اضافه کردن محصول به کاتالوگ فیسبوک

اضافه کردن محصول به کاتالوگ فیسبوک


بعد از آنکه طبق تصویر گزینه اول را انتخاب کردید باید اطلاعات محصول خودتان را وارد کنید :

اضافه کردن اطلاعات محصول کسب وکار
اضافه کردن اطلاعات محصول کسب وکار

Image:

دراین بخش باید یک عکس از محصول را وارد کنید و دقت کنید که سایز عکس ۶۰۰×۶۰۰ بر حسب پیکسل باشد.

Name:

در این بخش باید نامی را برای محصول خود انتخاب کنید تا هنگام نمایش در اینستاگرام با همین نام ببینید.

Description:

در این بخش می‌توانید توضیحات یا مزایای محصول خود را بنویسید.

Content ID:

در این بخش باید یک id برای محصول خود انتخاب کنید.

Website link:

در این بخش می‌توانید لینک محصول در سایت خود را قرار دهید تا هنگام نمایش محصول در اینستاگرام و در صورت کلیک کاربران، مستقیم به صفحه موردنظر شما منتقل شوند.

Price:

در این بخش می‌توانید هزینه محصول را اضافه کنید؛ توجه داشته باشید که در حال حاضر به دلیل تحریم‌ها، واحد ارز ایران در این لیست وجود ندارد اما می‌توانید هنگام نوشتن قیمت از کلمه تومان در جلوی آن استفاده کنید و واحد ارز را روی چیز دیگری قرار دهید. پس از انجام تنظیمات بالا می‌توانید Add Product را بزنید تا محصول شما به کاتالوگ فیسبوک اضافه شود. حالا باید منتظر تایید اینستاگرام باشید! در واقع بعد از آنکه محصول شما اضافه شدو افزودن محصول در اینستاگرام انجام شد و پروفایل شما برای ایجاد تگ خرید اینستاگرام به فیسبوک وصل شد اینستاگرام شروع به بررسی می کند و این فرایند ممکن است چند روزی طول بکشد و شما باید صبر کنید تا توسط اینستاگرام تایید شوید که معمولا هم تایید می شوید .

استفاده از تگ خرید اینستاگرام برای پست ها و استوری ها :

وقتی درخواست شما توسط اینستاگرام تایید شد ؛ تگ خرید در اینستاگرام فعال می شود و شما می توانید تگ خرید را روی پست ها و استوری ها و حتی پست های قدیمی تان قرار دهید و از افزودن محصول در اینستاگرام خود فروش بالایی داشته باشید. زمانی که می خواهید یک پست جدید با تگ محصول به اینستاگرام تان اضافه کنید کافی است وارد بخش انتشار یک پست شوید و در مرحله آخر tag products را کلیک کنید.

افزودن تگ خرید در پست

افزودن تگ خرید در پست

فقط به یک نکته هم باید توجه داشته باشید که تنها محصولاتی را میتوانید با تگ خرید به اینستاگرام خود اضافه کنید که در کاتالوگ فیسبوک تان اضافه کرده باشید. و پست هایی که شما می توانید پست هایی که دارای تگ خرید هستند را در اینستاگرام به این شکل مشاهده کنید :

تگ خرید اینستاگرام

تگ خرید اینستاگرام

شما با کلیک بر روی تصویر این پست می‌توانید تگ خرید را ببینید و از آن مهم‌تر، با کلیک بر روی تگ خرید به راحتی می‌توانید اطلاعات و قیمت محصول را ببینید. البته قیمت محصول بر روی همان تگ خرید هر پست هم نمایش داده می‌شود و نیازی به کلیک برای دیدن آن نیست اما اگر بخواهید آن محصول را خریداری کنید، باید وارد لینک مربوطه شوید. و برای ورود به لینک هم باید روی تگ خرید کلیک کنید تا صفحه آن را ببینید و محصول را به صورت مستقیم از سایت خریداری کنید. در واقع هنگامی که کاربر در صفحه ی شما تگخرید در اینستاگرام را می بیند ؛ متوجه می شود که سایت و صفحه و فروشگاه شما فعال است و می تواند خرید خود را به صورت مستقیم انجام دهد.کاربران هم با کلیک بر روی تگ خرید در اینستاگرام می تواند وارد صفحه بعد شوند و خرید خود را انجام دهند.

خرید کاربر با استفاده از تگ خرید
خرید کاربر با استفاده از تگ خرید

کاربر خرید خود رابا کلیک بر گزینه shop Now انجام می دهد.

سوال : چگونه تگ خرید در اینستاگرام را بر روی استوری خود استفاده کنیم ؟

برای اینکه تگ خرید را در استوری استفاد کنید وارد بخش استوری اینستاگرام تان شوید و یک عکس یا یک فیلم برای استوری تان بگیرید. و بعد از طریق بخش استیکر در استوری اینستاگرام تگ خرید را فعال کنید :

اضافه کردن تگ محصول در استوری

اضافه کردن تگ محصول در استوری


اکنون اگر کاربر بر روی تگ خرید در اینستاگرام که بر روی استوری شما قرار گرفته است کلیک کند، وارد صفحه خرید آن محصول می‌شود و می‌تواند به صورت مستقیم خریداری کند.

 

تگ خرید محصول در استوری

تگ خرید محصول در استوری

یک نکته بسیار مهم را باید در نظر بگیرید و آن هم این است که فیسبوک علاوه بر کاتالوگ فیسبوک یک بخش فروشگاه هم دارد که به صورت مستقیم محصولات خود را به آن اضافه کنید! اما باید توجه کنید که ما تگ خرید در اینستاگرام را به کمک کاتالوگ فیسبوک ایجاد کردیم نه فروشگاه فیسبوک! پس بنابراین اگر می‌خواهید محصولات کاتالوگ را در فیسبوک هم بفروشید، باید آن را در بخش فروشگاه فیسبوک اضافه کنید. دوستان عزیز نکته مهمی که وجود دارد این است که شما با فروشگاه ساز رایگان سلدان می توانید پس از ایجاد محصولات در سایتتان محصولات خود را به راحتی به کاتالوگ فیسبوک و اینستاگرام اضافه کنید و از افزودن محصول به اینستاگرام و فیسبوک سود بسیاری به دست بیاورید و ترافیک سایت تان را افزایش دهید.

زمانی که شما از بهترین فروشگاه ساز یعنی سلدان برای ساخت فروشگاه تان استفاده می کنید امکانات بسیار زیادی در اختیارتان قرار می گیرد .

مزایای استفاده از فروشگاه ساز سلدان 

  1. شما بدون هیچ مشکلی می توانید محصولات خود را به فیسبوک و اینستاگرام اضافه کنید و زمانی که این کار را انجام دهید ؛پس از افزودن محصول به اینستاگرام و فیس بوک کاربران بیشتری محصولات شما را می بینند و وارد سایت شما می شوند و همین موضوع باعث افزایش ترافیک سایت و در نتیجه افزایش فروش محصولات شما می شود.
  2. تمام امکاناتی که در فروشگاه ساز رایگان سلدان وجود دارد به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد و شما فقط حق کمیسیون به ازای فروش محصولتان را پرداخت می کنید و تمامی افزونه هایی که بسیار گران است به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد .
  3. شما از طریق سلدان می توانید سفارشات ؛ انبارداری ؛ بسته بندی وپرینت لیبل ها و اطلاع رسانی دقیق به مشتریان ؛رهگیری سفارشاتی که پست شده و مرجوعی کالاهای خودتان را به راحتی مدیریت کنید .سیستم لجستیک سلدان بسیار دقیق است .
  4. امکانات دیگری که سلدان در اختیارشما قرار می دهد یک سیستم مدیریت پرداخت و پردازش سفارشات بسیار حرفه ای و گسترده است که به منظور بهینه سازی و مدیریت سفارشات برای شما یعنی صاحبان فروشگاه ایجاد کرده است . با ایجاد کردن یک دیده بان جامع و کامل سفارشات شما می توانید از روند سفارشات و جزئیات آن از مرحله پرداخت تا بسته بندی و ارسال آگاهی داشته باشید و مشاهده کنید.
  5. نکته مهم دیگر راجع به فروشگاه ساز رایگان سلدان راحتی کار با این سایت است یعنی علاوه بر فضای بسیار حرفه ای که این فروشگاه ساز برایتان فراهم می کند ؛نیازی به متخصصان و کد نویسان ندارید و به راحتی در یک فضای حرفه ای و ساده محصولات تان را بارگذاری کنید و از طریق افزودن محصول به اینستاگرام و کاتالوگ فیسبوک ترافیک سایت و فروشتان را چند برابر کنید. حال که با مهم ترین ویژگی های بهترین فروشگاه ساز یعنی سلدان آشنا شدید می توانید با خیال آسوده و بدون هیچ مشکلی با امنیت بالا در یک فضای حرفه ای فعالیت کنید و از افزایش درآمدتان لذت ببرید.





🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: July 07, 2021 04:29
تاریخ آخرین بازنویسی: July 07, 2021 04:29







راهنمای جامع استفاده از ابزار گوگل ادورز در سال 2021

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

اگر هر مقدار پولی برای تبلیغات در نظر گرفته اید که به وسیله آن به مخاطبان هدف خود برسید، بهتر است که این پول را در جایی درست خرج کنید. گوگل ادورز جایی است که بیش از 246 میلیون نفر بازدید کننده منحصر به فرد با 3 و نیم میلیارد تعامل روزانه در آن حضور دارند.ا

آموزش تولید محتوا محصولات برای فروشگاه آنلاین

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تولید محتوا برای وب سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است. افزایش ترافیک و بازدید وب سایت یکی از فواید ضروری تولید محتوا برای وب سایت به شمار می آید. تولید محتوا فروشگاه برای کسب و کار شما ضروری است. اگر شما برای وب سایت خود محتوا های جذاب تولید کنید چه بسا که

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

دریافت نماد اعتماد الکترونیک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید استانداردهای لازم برای جذب مخاطبان و تامین امنیت کاربران را دریافت کنید. با این نمادها کاربران با خیال راحت می توانند محصولات خود را از وب سایت های شما خریداری کنند و به راحتی اینکار سبب جل

برسی جامع ابزار گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی که برترین موتور جستجوی جهان از آن پشتیبانی می کند، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این حال برای موفقیت در این نوع تبلیغات باید مرتبا دانش خود در این حوزه را افزایش داد. در این مقاله

آموزش ساخت مدل سه بعدی برای محصولات برای فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ایجاد یک سایت فروشگاهی نیاز به دانش در خصوص محتوا و ظاهر مناسب و دقیق مرتبط با این نوع سایت ها دارد. دلیل این موضوع به رقبابر می گردد. سایتهای فروشگاهی زیادی وجود دارند که به واسطه سایت خوبی که طراحی کرده اند، مخاطبان زیادی را به خود جلب نموده اند. پس اگر

12 دلیلی که چرا گوگل ادورز می تواند شما را به مشتریان جدید رساند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بازاریابی آنلاین و گوگل ادورز مکمل یکدیگر می باشند. زمانی که یک مشتری به دنبال یک محصول،خدمت، رستوان یا هر چیز دیگری می باشد، آنها احتمالا خواسته های خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند. گوگل ادورز اینگونه کار می کند : زمانی که کاربری عباراتی را در گ

با ايميل ماركتينگ اصولي مي توانيد به قلب و روح مشتريان نفوذ كنيد

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ايميل ماركتينگ يكي از جديدترين روش هاي بازاريابي در ديجيتال ماركتينگ است. بازاریابی پست الکترونیکی عمل ارسال پیام تجاری به طور معمول برای گروهی از افراد با استفاده از ایمیل است. به مفهوم گسترده خود ، هر ایمیلی که برای مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود ، می

7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این وجود برای موفقیت کمپین های تبلغاتی گوگل ادورز باید مرتبا دانش خود را در این حوزه افزایش داد و در این مرحله مراحل راه اندازی کمپین در گوگل ادورز