برسی جامع ابزار گوگل ادورز


یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی که برترین موتور جستجوی جهان از آن پشتیبانی می کند، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این حال برای موفقیت در این نوع تبلیغات باید مرتبا دانش خود در این حوزه را افزایش داد. در این مقاله ما به برسی پلتفرم گوگل ادورز خواهیم پرداخت و نکاتی درباره استفاده از ابزار گوگل ادورز را ذکر می کنیم.

گوگل ادورز چیست؟

گوگل ادورز چیست؟

در دنیایدیجیتال مارکتینگو بازاریابی اینترنتی، گوگل ادورز یا Google adwords که جدیدا به آن گوگل ادز می گویند، به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی معرفی شده است. گوگل، گوگل ادورز را این چنین تعریف کرده است:

" گوگل ادورز، برنامه تبلیغاتی آنلاین شرکت گوگل می باشد. از طریق پلتفرم گوگل ادورز، شما می توانید برنامه تبلیغاتی آنلاین خود برای دستیابی به مردمی که به محصولات و خدمات شما علاقمند هستند را راه اندازی کنید. "

با توجه به مطالب بالا، گوگل ادورز نوعی تبلیغات است که در موتور جستجوی گوگل انجام می شود. یعنی گوگل در ازای دریافت هزینه، سایت شما را در قالب تبلیغ به افرادی که در موتور جستجوی گوگل به جستجوی مطالب مرتبط با سایت و خدمات شما می پردازند، نشان می دهد. سایتی که از طریق گوگل ادورز تبلیغ کرده باشد و به کاربران نشان داده شود، علامت Ad را در کنار خود در نتایج گوگل به همراه دارد. یعنی این سایت از طریق تبلیغات در گوگل ادورز به این رتبه دست یافته است. در واقع پلتفرم گوگل ادورز سیستمی از تبلیغات گوگل است که خود شرکت گوگل از آن پشتیبانی می کند و کاملا هدفمند می باشد. گوگل ادورز ابزاری پیشرفته می باشد که ظاهری بسیار ساده دارد و تبلیغات در آن به شکل های مختلفی انجام می شود. هدف از استفاده از تبلیغات در گوگل ادورز، جذب مشتریان جدید برای محصولات و خدمات بر مبنای جستجوهای انجام شده می باشد. اگر چه ظاهر پلتفرم گوگل ادورز ساده می باشد اما انجام تبلیغات در آن قواعد مخصوص به خود را دارد و کاربران نیاز دارند که ویژگی ها و قابلیت های آن را به خوبی بشناسند. در گوگل ادورز معیارهای مختلفی وجود دارد که با یاد گرفتن آنها می توانید با کمترین هزینه ممکن، بهترین تبلیغات را داشته باشید.

پلتفرم گوگل ادورز پولی است و شما به ازای هر کلیکی که از موتورهای جستجو دریافت می کنید، باید هزینه بپردازید. به همین دلیل به این روش تبلیغات کلیکی یا تبلیغات ppc نیز گفته می شود. سیستم تبلیغات گوگل به یک مزایده یا حراجی شبیه است. فرض کنید شما می خواهید یکی از بهترین صندلی های ورزشگاه آزادی را بخرید که به مزایده گذاشته شده است. طبیعتا شما پیشنهادهایی را می دهید و رقبای شما نیز پیشنهادهای خود را ارائه می کنند. دراینجا، روال کار به این صورت است که بالاترین پیشنهاد، صاحب آن صندلی می شود. حالا فرض کنید صاحب ورزشگاه آزادی معیارهای دیگری مانند رفتارهای قدیمی شما در ورزشگاه و وضعیت پوشش و شخصیت شما را نیز در این مزایده را در نظر می گیرد. طبیعتا هر چه رفتارهای قبلی شما بهتر باشد و از لحاظ شخصیتی بهتر باشید، شانس موفقیت شما در مبالغ یکسان بالاتر است. همین وضعیت را برای مزایده گوگل ادورز نیز در نظر بگیرید. در واقع گوگل ادورز یک مزایده برای پیشنهاد قیمت برگزار می کند و همزمان با آن نمره کیفی تبلیغات شما را نیز در نظر می گیرد.

 

ساختار کلی ابزار گوگل ادوردز

به منظور درک کامل ابزار گوگل ادورز، بهتر است که ساختار کلی آن را بدانید. در قسمت بالای ابزار گوگل ادورز، حساب کاربری قرار دارد. در حال حاضر به دلیل تحریم های شرکت گوگل، نمی توان مستقیما حساب گوگل ادورز را ایجاد کرد و باید از طریق شرکت های واسطه ای که خدمات مربوط به تبلیغات در گوگل ادورز را ارائه می کنند، حساب گوگل ادورز را ایجاد کرد. می توان با یک جستجو این شرکت ها را پیدا کرد. در لایه بعدی پلتفرم گوگل ادورز، کمپین ها قرار دارند. بسیاری از تنظیمات گوگل ادورز در این سطح قرار دارد و در این سطح اعمال می شود. برای درک بهتر،  کمپین ها را مانند ساختار وب سایت خود در نظر بگیرید. اگر برای مثال یک فروشگاه دارید ممکن است برای هر نوع محصول که در فروشگاه دارید کمپین ایجاد  نمایید. یک کمپین برای کت، یک کمپین برای کفش، یکی برای کلاه و الی آخر. کمپین هایی که به این شکل ایجاد می شوند به شما انعطاف پذیری می‌دهند. مثلا اگر شما یک کمپین برای کت دارید و در حال ورود به ماه های زمستانی هستید ممکن است نیاز باشد که بودجه آن را زیاد کنید تا ترافیک بیشتری را جذب نمایید.

در سطح بعدی پلتفرم گوگل ادورز، گروه های تبلیغ (Ad Groups) قرار

در سطح بعدی پلتفرم گوگل ادورز، گروه های تبلیغ (Ad Groups) قرار دارند و هر گروه تبلیغ تنظیمات مختص به خود را دارد. کلیدی نیز در اینجا قرار دارند. گروه های تبلیغ زمانی که روی یک موضوع خاص تمرکز می کنند، بهترین عملکرد را دارند. مثلاً اگر کمپین شما در مورد کفش باشد گروه های تبلیغی شما می تواند به صورت تخصصی راجع به کفش زنانه، کفش مردانه و یا کفش کودکان باشد. گروه های تبلیغ به تعدادی تبلیغ که زیر مجموعه این گروه ها هستند، اشاره دارد. گروه های تبلیغ  شامل کلمات کلیدی هستند که زمانی که تبلیغ اصلی به نمایش در می آید به آن کلمات اشاره شده است.

ساختار کلی پلتفرم گوگل ادورز
ساختار کلی پلتفرم گوگل ادورز


سوالی که برای بسیاری در اول راه به وجود می آید این است که بهترین راه برای شروع کار و تقسیم بندی موارد بالا چیست؟ این پرسش جواب ثابتی ندارد. بسته به کسب و کار و اهداف شما متغیر است. اما براساس تجربه و نتایج اعلام شده، بهترین حساب کاربری می تواند کمپین هایی حاوی چندین گروه تبلیغی، دو یا سه تبلیغ و ده تا سی و پنج کلمه کلیدی در هر گروه تبلیغی باشد.

شیوه های تبلیغات در گوگل با استفاده از پلتفرم گوگل ادورز

اغلب نوشته ها و منابع موجود در اینترنت ابزار گوگل ادورز را به صورت محدود معرفی می کنند و معمولا برای نشان دادن آن، به وجود علامت Ad در کنار نتایج جستجو بسنده می کنند. اما روش های تبلیغات در گوگل ادورز متنوع هستند و از چهار روش کلی بهره می برد:

تبلیغات در نتایج جستجو

این ساده ترین و رایج ترین نوع تبلیغات گوگل است که با دیدن علامت Ad در کنار نتایج جستجو می توانید متوجه آن شوید:

مثلا تصویر فوق نشان می دهد که دو نتیجه اول تبلیغاتی هستند

مثلا تصویر فوق نشان می دهد که دو نتیجه اول تبلیغاتی هستند و از تبلیغات گوگل در نتایج جستجو استفاده کرده اند

تبلیغات ویدیویی

این شیوه از تبلیغات گوگل با کمک پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب و ابزارهای دیگر انجام می گیرد. در واقع گوگل از شما یک فیلم تبلیغاتی دریافت می کند و آن را در پلتفرم ها و سیستم های مربوط به خود به نمایش می گذارد. تبلیغات 5 ثانیه ای در ابتدا و در بین فیلم های پخش شده در یوتیوب، مصداق این نوع تبلیغات است.

تبلیغات نمایشی

گوگل برای تبلیغات نمایشی از وبلاگ ها و وب سایت های مختلف استفاده می کند. در این حالت شما یک بنر تبلیغاتی به گوگل می دهید و آنها بنر را در وب سایت های پربازدید به نمایش می گذارد. در عوض، وبلاگ ها و وب سایت های میزبان نیز بابت این تبلیغات، هزینه دریافت می کنند.

تبلیغات در اپلیکیشن ها

این روش نیز همانند تبلیغات نمایشی است با این تفاوت که تبلیغات شما دراپلیکیشن های گوشی های هوشمندبه نمایش گذاشته می شود.

اصطلاحات گوگل ادورز که لازم است کسانی که از آن استفاده می کنند، بدانند

اگر می خواهید وارد حوزه استفاده از تبلیغات گوگل و ابزارهای مختلف آن شوید، لازم است با برخی از اصطلاحات مربوط به آن بیشتر آشنا شوید تا بتوانید در شرایط مختلف، عکس العمل مناسبی داشته باشید. برخی از این اصطلاحات عبارتند از:

ppc

مخفف کلمات pay per click می باشد که به معنای هزینه پرداختی به ازی هر کلیک می باشد. این اصطلاح به صورت غیرمستقیم می تواند نشان دهنده تبلیغات کلیکی در بسیاری از منابع باشد.

CPC

این اصطلاح مخفف cost per click است که به معنی هزینه به ازای هر کلیک می باشد و مبلغی است که به ازای هر کلیک بر روی تبلیغتان به گوگل می‌پردازید.

CTR

این اصطلاح از click through rate گرفته شده است که به معنی نرخ کلیک خوری تبلیغات می باشد. در واقع نشان می دهد که تبلیغات شما به ازای هر بار نمایش، چه مقدار کلیک دریافت کرده است.

ROI

از کلمات return on investment گرفته شده است و به معنی نرخ بازگشت سرمایه در تجارت و تبلیغات گوگل است.

Negative Keywords

این اصطلاح به معنی کلمات کلیدی منفی می باشد و در حقیقت کلماتی را نشان می دهد که نمی خواهیم تبلیغات ما برای آن کلمات نشان داده شود. به عنوان مثال، ما فروشنده لباس های مردانه هستیم و می خواهیم تبلیغات خود را بر مبنای لباس مردانه انجام دهیم. ممکن است گوگل بخواهد که تبلیغات ما را برای لباس زنانه نیز نشان دهد. بنابراین ما با تعریف لباس زنانه به عنوان کلمه کلیدی منفی، از گوگل می خواهیم که تبلیغات ما را برای این کلمه کلیدی نشان ندهد.

Call to Action

این اصطلاح به معنای « دعوت به انجام » می باشد و نوعی کارت دعوت برای کاربران و بازدیدکنندگان است اگر یک جستجو برای کلمه کلیدی مورد نظر ما صورت گیرد و یک کاربر وارد صفحه فرود سایت ما شود، این ورود به کمک دکمه CTAانجام می شود.

Competition keywords

این اصطلاح به معنای کلمات کلیدی رقابتی می باشد. در برخی از کلمات کلیدی میزان رقابت بسیار بالاست و این را بدانید که هر چه رقابت در یک کلمه کلیدی بالاتر باشد، شما مجبور هستید که هزینه بیشتری برای تبلیغات در آن کلمه بپردازید.

 Quality score

امتیازی بین 1 تا 10 که به هر یک از کلمات کلیدی نسبت داده می‌شود و میزان ارتباط کلمه‌ی کلیدی، تبلیغ و صفحه‌ی هدف را برای مشتریانی که در پی تبلیغ شما می‌آیند، نشان می‌دهد.

 Session

 این اصطلاح به معنی « نشست » می باشد و نشان دهنده تعداد ورود کاربران و ماندگاری آنها در یک صفحه مشخص است. آمار نشان داده شده برای این اصطلاح معمولا بعد از 30 ثانیه ثبت می شود و هر جه بیشتر باشد، نشان دهنده میزان کیفیت و جذابیت وب سایت شماست.

 Campaign

این مورد همان کمپین های مختلفی را در بر می گیرد که احتمالا نام آنها را شنیده اید. در واقع منظور از این مورد، تبلیغاتی است که شما به صورت مجزا برای کلمات کلیدی مختلف انجام می دهید.

 Eligible

این اصطلاح معیاری از تعداد نمایش آگهی تبلیغاتی شما با توجه به هزینه تنظیم شده برای هر نمایش است. این مورد در حالتی که شما بخواهید مبلغ تبلیغات خود را تنظیم کنید، کاربرد دارد.

 Ad groups

این نشان دهنده گروهی از تبلیغات شما برای یک استراتژی خاص است. مثلا شما تصمیم می گیرید که چند تبلیغات برای یک کلمه کلیدی خاص انجام دهید و همه آنها به یک شکل انجام شود. این چند آگهی در قالب یک گروه تبلیغاتی نمایش داده می شوند.

 Bidding

 به صورت تحت الفظی به معنای« مزایده »است که گوگل ادورز به کمک آن بین تبلیغات های مختلف قضاوت می کند.

  CPM

مخفف Cost-per-thousand Impressions می باشد و مبلغی است که به ازای هر 1000 مشاهده تبلیغ و دیده شدن به گوگل پرداخت می کنید.

Daily Budget

ماکزیمم مقدار مبلغ روزانه‌ای است که شما برای بودجه‌ی کمپین‌هایتان به گوگل اعلام می‌کنید.

Impression

به معنای دیده شدن می باشد و در اصطلاح به معنای تعداد دیده شدن سایت و تبلیغات گوگل در نتایج جستجو می باشد.

Landing Page

به معنای صفحه فرود می باشد وصفحه‌ای است که مخاطبان پس از کلیک بر روی تبلیغ به آن هدایت می‌شود.

Maximum CPC Bid (Max CPC)

SERP

مخفف Search Engine Results Page می باشد و به معنای صفحه نتایج موتور جستجو می باشد و همان صفحه ای است که هنگام جستجوی یک عبارت به کاربر نشان داده می شود.

Search Term (Search Query)

کلمه یا عبارتی است که یک شخص درون یک موتور جستجو مانند google.com می‌نویسد و برای آن جستجو انجام می دهد.

Under Review

تمامی تبلیغات بایست توسط گوگل بررسی شوند. زمانی که این فرایند اتفاق می‌افتد، وضعیت تبلیغ شما به under reviewتغییر می‌کند. فرآیند بررسی معمولی کمتر از یک روز کاری انجام می‌پذیرد.

تفاوت تبلیغات کلیکی مانند تبلیغات در گوگل ادورز با بهینه سازی برای موتورهای جستجو

در ابتدا به توضیح دربارهسئومی پردازیم و بعد آن را با تبلیغات در گوگل ادورز مقایسه می کنیم. تبلیغات کلیکی و از جمله تبلیغات در گوگل ادورز راهی است که در آن صاحبان سایت ها می توانند با پرداخت پول در نتایج جستجو به افراد علاقمند به کالا یا خدمات سایتشان دسترسی داشته باشند و توسط طیف وسیعی از بازدیدکنندگان دیده شوند. در این نوع از تبلیغات هنگامی که کاربر روی لینک کلیک می کند، پول به گوگل ادورز پرداخت می شود. تبلیغات در گوگل ادورز جایگزین سئو نمی شود و باعث ارتقا رتبه سایت در موتور های جستجو نمی شود اما با این حال به صاحبان کسب و کارهاو کسانی که در رتبه های پایین تری از لحاظ سئو قرار دارند، کمک می کند تا افراد بیشتری آنها را ببینند و افراد علاقمند بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنند

سرمایه گذاری روی سئو یا تبلیغات در گوگل ادورز؟

در نهایت این به شما بستگی دارد که با توجه به کسب و کارتان، کدام یک را انتخاب کنید. اما همسئوو هم تبلیغات در گوگل ادورز به روش های مختلفی به کسب و کارها کمک می کند. امروزه بیشتر مردم برای رفع نیازهای خود از موتورهای جستجو استفاده می کنند و در این شرایط هم سئو و هم تبلیغات در گوگل به کاربرانی که محصولات و خدمات شما می تواند مشکل آنها را حل کند، کمک می کند که شما را پیدا کنند و از طریق شما مشکلاتشان را رفع کنند. سئو زیربنای سنتی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی است چون که بهترین روش برای پیدا شدن شماست – حتی اگر فرایند بهینه سازی زمان بر باشد. تبلیغات در گوگل به شما اجازه می دهد فارغ از اینکه کسب و کار شما بزرگ است و یا کوچک، در زمانی کوتاه به مشتریان دسترسی داشته باشید،.همچنین می توانید کمپین های خود را سفارشی سازی کنید. سه نکته در مورد پلتفرم گوگل ادورز وجود دارد که لازم است تمامی کسانی که می خواهند با آن کار کنند، بدانند:

پلتفرم گوگل ادورز در حال حاضر برای ایرانیان در دسترس نیست

به دلایل سیاسی و تحریمها، دسترسی ایرانی ها به استفاده از این ابزار محدود شده و لازم است که از راهکارهای جایگزین استفاده کنیم. به عنوان مثال، استفاده از فیلترشکن در این مورد می تواند به شما کمک کند. فقط سعی کنید که وی پی ان شما یک کشور را نشان دهد که گوگل نتواند آن را تشخیص دهد. در مورد انتخاب زبان فارسی در پلتفرم گوگل ادورز مشکلی ندارید.

گوگل ادورز یک روش فراگیر تبلیغاتی است

با وجود اینکه استفاده از این ابزار برای ما ایرانی ها محدود است، اما به این معنی نیست که نمی توانیم از آن استفاده کنیم. شما چه یک کسب و کار خیلی بزرگ داشته باشید و چه در حوزه کسب و کارهای اینترنتی و کوچک باشید، امکان استفاده از این ابزار را دارید. البته لازمه استفاده از گوگل ادورز، آموزش است که بتوانید بهترین و مناسب ترین شرایط را استفاده کنید.

استفاده از پلتفرم گوگل ادورز برخلاف تبلیغات صورت گرفته، چندان هم آسان نیست

تقریبا همه منابع، در مورد مزایای گوگل ادورز اظهار می کنند که استفاده از آن آسان است. البته که آسان است، اما برای کسانی که تجربه کار با آن را داشته باشند. اگر بخواهید که رتبه بالایی به دست بیاورید و در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید، هم باید بتوانید رقبای خود را رصد کنید و هم توانایی پیشنهاد دادن کلمات کلیدی مناسب را داشته باشید. در ضمن آشنایی شما با زبان انگلیسی و اصطلاحات رایج در این زمینه هم بسیار مهم است؛ زیرا کمک می کند که در شرایط مختلف، تغییراتی را با توجه به وضعیت بازدیدکنندگان و مخاطبان خود داشته باشید.

در هنگامی که از تبلیغات گوگل استفاده می کنید، مطمئن باشید کهرا به درستی و اصولی درست کرده اید.

و در نهایت، تبلیغات گوگل خوب است اما اگر صفحه فرود خوبی نداشته باشید، اگر سئو سایت شما خوب نباشد، اگر فروشنده محصول خوب نباشید و اگر بازدیدکننده را راضی نکنید، بهترین شرکت های دنیا هم نمی توانند به شما کمک کنند.

 


PPC چیست؟

مخفف کلمات pay per click می باشد که به معنای هزینه پرداختی به ازی هر کلیک می باشد. این اصطلاح به صورت غیرمستقیم می تواند نشان دهنده تبلیغات کلیکی در بسیاری از منابع باشد.

CPC چیست؟

این اصطلاح مخفف cost per click است که به معنی هزینه به ازای هر کلیک می باشد و مبلغی است که به ازای هر کلیک بر روی تبلیغتان به گوگل می‌پردازید.

CTR چیست؟

این اصطلاح از click through rate گرفته شده است که به معنی نرخ کلیک خوری تبلیغات می باشد. در واقع نشان می دهد که تبلیغات شما به ازای هر بار نمایش، چه مقدار کلیک دریافت کرده است.

ROI چیست؟

از کلمات return on investment گرفته شده است و به معنی نرخ بازگشت سرمایه در تجارت و تبلیغات گوگل است.

Call to Action چیست؟

این اصطلاح به معنای « دعوت به انجام » می باشد و نوعی کارت دعوت برای کاربران و بازدیدکنندگان است اگر یک جستجو برای کلمه کلیدی مورد نظر ما صورت گیرد و یک کاربر وارد صفحه فرود سایت ما شود، این ورود به کمک دکمه CTA انجام می شود.

Competition keywords چیست؟

این اصطلاح به معنای کلمات کلیدی رقابتی می باشد. در برخی از کلمات کلیدی میزان رقابت بسیار بالاست و این را بدانید که هر چه رقابت در یک کلمه کلیدی بالاتر باشد، شما مجبور هستید که هزینه بیشتری برای تبلیغات در آن کلمه بپردازید.

Quality score در گوگل ادز چیست؟

امتیازی بین 1 تا 10 که به هر یک از کلمات کلیدی نسبت داده می‌شود و میزان ارتباط کلمه‌ی کلیدی، تبلیغ و صفحه‌ی هدف را برای مشتریانی که در پی تبلیغ شما می‌آیند، نشان می‌دهد.

Ad groups در گوگل ادز چیست؟

این نشان دهنده گروهی از تبلیغات شما برای یک استراتژی خاص است. مثلا شما تصمیم می گیرید که چند تبلیغات برای یک کلمه کلیدی خاص انجام دهید و همه آنها به یک شکل انجام شود. این چند آگهی در قالب یک گروه تبلیغاتی نمایش داده می شوند.

لندینگ پیج چیست؟

به معنای صفحه فرود می باشد و صفحه‌ای است که مخاطبان پس از کلیک بر روی تبلیغ به آن هدایت می‌شود.

SERP در گوگل ادز چیست؟

مخفف Search Engine Results Page می باشد و به معنای صفحه نتایج موتور جستجو می باشد و همان صفحه ای است که هنگام جستجوی یک عبارت به کاربر نشان داده می شود.



🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: July 17, 2021 04:00
تاریخ آخرین بازنویسی: July 17, 2021 04:00







12 دلیلی که چرا گوگل ادورز می تواند شما را به مشتریان جدید رساند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بازاریابی آنلاین و گوگل ادورز مکمل یکدیگر می باشند. زمانی که یک مشتری به دنبال یک محصول،خدمت، رستوان یا هر چیز دیگری می باشد، آنها احتمالا خواسته های خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند. گوگل ادورز اینگونه کار می کند : زمانی که کاربری عباراتی را در گ

7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این وجود برای موفقیت کمپین های تبلغاتی گوگل ادورز باید مرتبا دانش خود را در این حوزه افزایش داد و در این مرحله مراحل راه اندازی کمپین در گوگل ادورز

آموزش افزودن محصول به اینستاگرام و ساخت کاتالوگ محصولات در فیس بوک

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تا چند سال پیشاینستاگرام بیشتر فضایی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت بود .اما کم کم مردم یاد گرفتند که از این فضا برای کسب و افزایش درآمدشان استفاده کنند. و همین موضوع باعث شد اینستاگرام قابلیت های جدیدی را در پلتفرمش قرار دهد و آن هم امکان اضافه کردن صف

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

دریافت نماد اعتماد الکترونیک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید استانداردهای لازم برای جذب مخاطبان و تامین امنیت کاربران را دریافت کنید. با این نمادها کاربران با خیال راحت می توانند محصولات خود را از وب سایت های شما خریداری کنند و به راحتی اینکار سبب جل

6 ترفندی که با رعایت آنها در گوگل ادورز به نتایج خارق العاده ای می رسید

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

گوگل ادورز بهترین دوست فروشگاه های اینترنتی می باشد و در صورتی که از آن به درستی استفاده شود می تواند بهترین ابزار برای جذب ترافیک به فروشگاه های اینترنتی باشد. با این حال فروشگاه های اینترنتی زیادی هم بوده اند که با استفاده از ابزار گوگل ادورز تبلیغات خود

آموزش ساخت مدل سه بعدی برای محصولات برای فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ایجاد یک سایت فروشگاهی نیاز به دانش در خصوص محتوا و ظاهر مناسب و دقیق مرتبط با این نوع سایت ها دارد. دلیل این موضوع به رقبابر می گردد. سایتهای فروشگاهی زیادی وجود دارند که به واسطه سایت خوبی که طراحی کرده اند، مخاطبان زیادی را به خود جلب نموده اند. پس اگر

صفحات AMP و تاثیر آن در دیجیتال مارکتینگ

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

سرعت بارگذاری صفحات گوگل بسیار در بالا بردن بازدید و افزایش فروش یک سایت فروشگاهی موثر است. گوگلAMP با فراهم آوردن این امکان تاثیر به سزایی در بالا بردن ترافیک برای سایت را ایفا می کند. فروشگاه ساز رایگان و آنلاین سلدانامکانات بسیار عالی و کارآمدی در اختیا

اصول صحیح بسته بندی کالا مطابق با معیارهای فروشگاه های اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

زمانی شما یک سایت آنلاین برای فروش یا خدمت رسانی پیاده سازی می کنید باید در نظر داشته باشید که دیگر مشتریان شما از یک خیابان , منطقه , شهر خاصی نیستند بلکه طیف وسیعی از مشتریان هستند پس باید در روش بسته بندی کالاهای ارسالی ،تجدید نظر کنید و متناسب با شرای