12 دلیلی که چرا گوگل ادورز می تواند شما را به مشتریان جدید رساند


بازاریابی آنلاین و گوگل ادورز مکمل یکدیگر می باشند. زمانی که یک مشتری به دنبال یک محصول،خدمت، رستوان یا هر چیز دیگری می باشد، آنها احتمالا خواسته های خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند. گوگل ادورز اینگونه کار می کند : زمانی که کاربری عباراتی را در گوگل جستجو می کند، گوگل علاوه بر سایت ها و خدمات مرتبط را نشان می دهد، تبلیغات مرتبط را هم به کاربر نشان می دهد.

در دنیای کسب و کارها،گوگل ادورز می تواند منبعی عالی برای افزایش

در دنیای کسب و کارها،گوگل ادورز می تواند منبعی عالی برای افزایش ترافیک سایت ، بازاریابی محصول و خدمات و افزایش فروش باشد. به همین دلیل دلایلی را ذکر می کنیم که اثبات می کند که پلتفرم گوگل ادورز می تواند شما را به مشتریان جدید برساند و از این طریق باعث افزایش فروش شود.

1. اگر مشتریان به خدماتی که شما ارائه می دهید، راغب باشند، پلتفرم گوگل ادورز قادر است تا شما را به این مشتریان برساند

هر سایت و کسب و کاری فارغ از اندازه آن، می خواهد که در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد چون از این طریق به مشتریان زیادی که خواهان خدمات آن کسب وکار هستند، دسترسی پیدا می کند و این می تواند فوق العاده سودآور باشد. اما از طرفی اگر سایتی بخواهد به طور طبیعی در صدر نتایج گوگل قرار بگیرد، علاوه بر این که این کار زمان بر است، به یک کارشناس کارگشته سئو لازم است تا از طریق مهارت و تجریه خودبه این مهم دست پیدا کند بنابراین می بینیم که این کار هم زمان زیادی لازم دارد و هم باید پول زیادی صرف کرد. اما از طریق گوگل ادورز شما می توانید فارغ از اینکه از لحاظ سئودر چه شرایطی قرار دارید، می توانید محصول و کالای خود را در وب تبلیغ کنید.

2. پلتفرم گوگل ادورز شما را قادر می سازد تا به مشتریان محلی خود دسترسی داشته باشید

پلتفرم گوگل دورز بر اساس موقعیت جغرافیایی ، گزینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین شما چه یک کسب و کار محلی مانند رستواران یا یک کسب و کار در جغرافیای یک کشور مانند یک فروشگاه آنلاین دشته باشید، می توانید بر اساس موقعیت جغرافیایی به مشتریان هدف خود دسترسی داشته باشید و بنابراین جلوی اتلاف هزینه را می گیرد. با استفاده از موقعیت مکانی در ابزار گوگل ادورز، می توانید تبلیغات خود را بر اساس مناطقی که مشتریان هدف شما در آنجا قرار دارند، انجام دهید در نتیجه با هزینه پایین و با نرخ بازگشت سرمایه بالا به مشتریان خود دسترسی خواهید داشت.

3. ابزار گوگل ادورز شما را قادر می سازد تا اطلاعات تماس خود را در تبلیغ نشان دهید

اطلاعات تماس شامل شماره تلفن، صفحه فرود وب سایت و موارد دیگر می باشد و می توانید از طریق گوگل ادوز آنها را در معرض دید کاربران قرار دهید. این اطلاعات به رنگ آبی و در پایین توضیحات مربوط به تبلیغ قرار می گیرد و درج این اطلاعات هزینه ندارد. گنجاندن این اطلاعات در تبلیغ، مشتریان بالقوه شما را قادر می سازد تا راحت تر با شما تماس بگیرند و شما را راحت تر پیدا می کنند.

4. ابزار گوگل ادورز شما را قادر می سازد که جستجوهای بسیار خاص را هدف قرار دهید

هر چه کلمات یا عبارت کلیدی شما خاص تر باشد، در تبلیغات گوگل رتبه بهتری خواهید گرفت و علاوه بر آن به مشتریان هدف بیشتری دست خواهید یافت. اگر از گوگل ادورز به صورت مستقیم استفاده می کنید، مطمئن باشید که از کلمات کلیدی که گوگل پیشنهاد می کند، در گروه های تبلیغ خود استفاده کرده اید

5. ابزار گوگل ادورز شما را قادر می سازد تا دوباره به مشتریان هدف خود دسترسی داشته باشید

بارها پیش آمده است که از سایتی بازدید کرده باشید، مدتی در آن سایت مانده باشید و بعد آن را ترک کرده باشید. اما همچنان آگهی های آن شرکت یا صفحه محصولی که قبلا در آن بوده اید را دیده باشید. این به معنای بازگشت دوباره می باشد. با استفاده از ابزار گوگل ادورز، اگر مشتری علاقمندی از سایت شما دیدن کرده باشد، آنها کوکی که در قسمت backend سایت شما قرار دارد را دریافت می کنند. زمانی که آنها سایت شما را ترک می کنند، می توانید تبلیغات خود را در جستجوهای گوگل به آنها نشان دهید. شما برای این قابلیت باید هزینه اضافی بپردازید اما این قابلیت در افزایش فروششما موثر می باشد. به عنوان مثال شما فروشگاه محصولات بچه ها را دارید.یک مشتری علاقمند روی تبلیغ شما در گوگل ادورز کلیک می کند و وارد صفحه فرودوب سایت شما می شود و در آن به گشت و گذار می پردازد. در این هنگام مرورگر کاربرکوکی تبلیغ گوگل ادورز شما را بر می دارد. آنها برای تحلیل قیمت ها سایت شما را ترک می کنند. زمانی که آنها وب سایت محبوبی و پرطرفداری را که قسمتی از شبکه نمایش گوگل ( GDN ) می باشد را می بینند، آنها دوباره آگهی تبلیغاتی شما را می بینند و از این طریق بارها و بارها آن را می بینند.

6. ابزار گوگل ادورز شما را قادر می سازد تا از طریق موبایل به مشتریان هدف خود دسترسی داشته باشید

ابزار گوگل ادورز، ابزارهایی برای بهینه سازی تبلیغات در موبایل را در اختیار شما قرار می دهد و به شما این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را به شکل موثر از طریق موبایل در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

7. ابزار گوگل ادورز شما را قادر می سازد تا محل قرار گیری تبلیغ خود را انتخاب و بهینه کنید

ممکن است که در سایتی تبلیغی را دیده باشید و از آن خوشتان آمده باشد و بخواهید که تبلیغی مشابه را برای کمپین خود درست کنید. ابزار گوگل ادورز این قابلیت را به شما می دهد تا محل قرار گیری تبلیغ را انتخاب و آن را به صورت بهینه طراحی کنید.

8. ابزار گوگل ادورز شما را قادر می سازد تا به نتایج اندازه گیری شدهدست پیدا کنید

گوگل ادورز در داشبورد خود گزینه هایی برای ردیابی و اندازه گیری تمامی قسمت های کمپین های تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می دهد.

برای مثال شما می توانید موارد زیر را راه اندازی و ردیابی کنید:

  • نرخ بازگشت سرمایه
  • ترافیک وارده به سایت
  • برندسازی
  • فروش و میزان نرخ تبدیل

شما همچنین می توانید نتایج هر تبلیغی را در گروه های تبلیغاتی، اندازه گیری کنید. می توانید نمونه های زیر را بسنجید:

  • کدام کلمات کلیدی بهترین عملکرد را داشته اند
  • کدامین عناوین، بهترین نرخ کلیک را داشته است
  • زمان هایی که تبلیغات شما بهترین عملکرد را داشته است
  • و موارد دیگر

شما همچنین می توانید به حساب Google Analytics سایت خود متصل شده و صفحاتی را که از طریق تبلیغات بازدید شده اند را ببینید.

9. ابزار گوگل ادورز شما را قادر می سازد که مقدار بودجه تبلیغات خود را کنترل کنید.

با استفاده از ابزار گوگل ادورز، می توانید بودجه هر تبلیغاتی که راه اندازی می کنید را تنظیم کنید و هر زمانی که خواستید می توانید آن را تغییر دهید. اگر یک تبلیغ عملکرد خوبی داشت می توانید بودجه آن تبلیغ را افزایش دهید و از طرفی اگر تبلیغی عملکرد ضعیفی داشت، می توانید بودجه آن تبلیغ را کاهش دهید یا حتی آن تبلیغ را حذف کنید.

10. ابزار گوگل ادورز شما را قادر می سازد تا بر اساس نیازهای بازاریابی خود، چندین کمپین تبلیغاتی را راه اندازی کنید

می توانید طبق اهداف بازاریابی خود چندین کمپین را راه اندازی کنید. به عنوان مثال فرض کنید که شما شرکت کفش فروشی دارید و در آن کفش های مردانه، زنانه و ورزشی تولید می کنید. در این شرایط می توانید سه کمپین بازاریابی مختلف را راه اندازی کنید- هر کدام برای کفشی خاص. سپس می توانید برای هر کمپین چندین گروه تبلیغاتی درست کنید. در گروه های تبلیغاتی خود می توانید از چندین کلمه کلیدی مختلف استفاده کنید و برای هر گروه تبلیغاتی، چندین تبلیغ درست کنید و با استفاده از آزمون و خطا، بهترین تبلیغ را بیابید.

بیشتر بخوانید: با یکی از بهترین فروشگاه سازها آشنا شوید.

11. با استفاده از ابزار گوگل ادورز قادر خواهید بود تا نتایج خود را به صورت مستمر بهبود بخشید

بر خلاف تبلیغات آفلاین، نظارت بر نرخ بازگشت سرمایه و پارامترهای دیگر ساده می باشد. همچنین به راحتی می توانید تبلیغات خود را برای بهبود نتایج عوض کنید.

 




🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: July 12, 2021 04:00
تاریخ آخرین بازنویسی: July 12, 2021 04:00







7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این وجود برای موفقیت کمپین های تبلغاتی گوگل ادورز باید مرتبا دانش خود را در این حوزه افزایش داد و در این مرحله مراحل راه اندازی کمپین در گوگل ادورز

برسی جامع ابزار گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی که برترین موتور جستجوی جهان از آن پشتیبانی می کند، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این حال برای موفقیت در این نوع تبلیغات باید مرتبا دانش خود در این حوزه را افزایش داد. در این مقاله

6 ترفندی که با رعایت آنها در گوگل ادورز به نتایج خارق العاده ای می رسید

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

گوگل ادورز بهترین دوست فروشگاه های اینترنتی می باشد و در صورتی که از آن به درستی استفاده شود می تواند بهترین ابزار برای جذب ترافیک به فروشگاه های اینترنتی باشد. با این حال فروشگاه های اینترنتی زیادی هم بوده اند که با استفاده از ابزار گوگل ادورز تبلیغات خود

آموزش افزودن محصول به اینستاگرام و ساخت کاتالوگ محصولات در فیس بوک

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تا چند سال پیشاینستاگرام بیشتر فضایی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت بود .اما کم کم مردم یاد گرفتند که از این فضا برای کسب و افزایش درآمدشان استفاده کنند. و همین موضوع باعث شد اینستاگرام قابلیت های جدیدی را در پلتفرمش قرار دهد و آن هم امکان اضافه کردن صف

صفحات AMP و تاثیر آن در دیجیتال مارکتینگ

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

سرعت بارگذاری صفحات گوگل بسیار در بالا بردن بازدید و افزایش فروش یک سایت فروشگاهی موثر است. گوگلAMP با فراهم آوردن این امکان تاثیر به سزایی در بالا بردن ترافیک برای سایت را ایفا می کند. فروشگاه ساز رایگان و آنلاین سلدانامکانات بسیار عالی و کارآمدی در اختیا

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

دریافت نماد اعتماد الکترونیک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید استانداردهای لازم برای جذب مخاطبان و تامین امنیت کاربران را دریافت کنید. با این نمادها کاربران با خیال راحت می توانند محصولات خود را از وب سایت های شما خریداری کنند و به راحتی اینکار سبب جل

اصول صحیح بسته بندی کالا مطابق با معیارهای فروشگاه های اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

زمانی شما یک سایت آنلاین برای فروش یا خدمت رسانی پیاده سازی می کنید باید در نظر داشته باشید که دیگر مشتریان شما از یک خیابان , منطقه , شهر خاصی نیستند بلکه طیف وسیعی از مشتریان هستند پس باید در روش بسته بندی کالاهای ارسالی ،تجدید نظر کنید و متناسب با شرای

آموزش ساخت مدل سه بعدی برای محصولات برای فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ایجاد یک سایت فروشگاهی نیاز به دانش در خصوص محتوا و ظاهر مناسب و دقیق مرتبط با این نوع سایت ها دارد. دلیل این موضوع به رقبابر می گردد. سایتهای فروشگاهی زیادی وجود دارند که به واسطه سایت خوبی که طراحی کرده اند، مخاطبان زیادی را به خود جلب نموده اند. پس اگر