7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز


یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این وجود برای موفقیت کمپین های تبلغاتی گوگل ادورز باید مرتبا دانش خود را در این حوزه افزایش داد و در این مرحله مراحل راه اندازی کمپین در گوگل ادورز را شرح می دهیم و دلایلی که هر کسب و کاری باید از ابزار گوگل ادورز استفاده کند را ذکر می کنیم. در این مقاله قصد داریم تا آموزش ابزار گوگل ادورز را انجام دهیم و در قسمت بعدی دلایلی را ذکر می کنیم که با توجه به آنها هر فروشگاه اینترنتی به استفاده از گوگل ادورز نیاز خواهد داشت و در آخر فروشگاه ساز حرفه ای سلدان را معرفی خواهیم کرد که به کمک آن می توانید فروشگاه خود را به صورت رایگان ایجاد کنید.

ابزار گوگل ادورز که اخیرا با نام گوگل ادز شناخته می شود،

ابزار گوگل ادورز که اخیرا با نام گوگل ادز شناخته می شود، یکی از بهترین گزینه های تبلیغات می باشد. هر روز حدود 3.5 میلیارد جستجو در اینترنت انجام می شود و گوگل ادورز یکی از بهترین فرصت ها برای دیده شدن در فضای آنلاین می باشد. طبق یک مطالعه میدانی، هر صاحب کسب و کاری که از گوگل ادورز استفاده کرده است، به ازای هر یک دلار که در گوگل ادورز هزینه کرده است، دو دلار درآمد داشته است و این ابزار نرخ بازگشت سرمایه خوبی دارد. کار کردن با گوگل ادورز زیاد سخت نیست فقط باید قواعد آن را به خوبی رعایت کرد و به همین دلیل امروز می خواهیم که ابزار گوگل ادورز را آموزش دهیم.

مرحله اول: یک حساب کاربری در سایت گوگل ادورز ایجاد کنید

اولین مرحله از آموزش ابزار گوگل ادورز این است که به سایت https://ads.google.com رفته و روی گزینه Get Started Now کلیک کنید و حساب کاربری در سایت گوگل ادورز ایجاد کنید.

مرحله دوم: برای کمپین خود اسم و نوع را مشخص کنید

در مرحله بعدی از آموزش ابزار گوگل ادورز، شما باید کمپین خود را ایجاد کنید و اسم و نوع آن را مشخص کنید. اسم کمپین خود را متناسب با سرویس یا خدماتی که می خواهید تبلیغ کنید، انتخاب کنید. انتخاب نوع کمپین اختیاری می باشد.

مرحله سوم: برای کمپین خود محدوده جغرافیایی را تعیین کنید

با توجه به نوع کسب و کار، محدوده جغرافیایی را تعیین کنید. اگر دارای کسب و کاری هستید که فقط در محدوده خاصی فعالیت می کند، می توانید آن منطقه را به عنوان محدوده جغرافیایی کمپین خود تعیین کنید.

مرحله چهارم: بودجه تبلیغاتی روزانه خود را تعیین کنید

توصیه می شود که تا زمانی که در استفاده از ابزار گوگل ادورز حرفه ای نشده اید، از بودجه های پایینی برای تبلیغات خود استفاده کنید در نتیجه با گذشت زمان رفته رفته بیشتر با این ابزار آشنا می شوید و بعد از آموزش کامل ابزار گوگل ادورز می توانید بودجه تبلیغاتی خود را افزایش دهید.

مرحله پنجم: کلمات کلیدی مناسبی به کمپین خود اضافه کنید

در این مرحله با استفاده از ابزارهایی، متناسب با کمپین و کسب و کار خود، کلمات کلیدی مناسبی را به کمپین خود اضافه کنید. یکی از ابزارهای خوب در این زمینه که خود گوگل از آن پشتیبانی می کند، ابزار keyword planner می باشد و به راحتی می توانید از این ابزار استفاده کنید. مواظب باشید که از کلمات کلیدی نامربوط استفاده نکنید چون تاثیر منفی خواهد گذاشت.

مرحله ششم: برای کمپین خود تبلیغ درست کنید

قسمت جالب آموزش ابزار گوگل ادورز همین مرحله می باشد. شما در اینجا تبلیغی دست می کنید که مشتریان را به سوی شما جذب می کند و از سایت شما بازدید می کنند. در این جا نکاتی درباره نوشتن یک تبلیغ قدرتمند آورده شده است.

عنوان تبلیغ، شما در 25 کاراکتر باید عنوانی جذاب بنویسید و از استفاده از عناوین کلی و گمراه کننده دوری کنید. گوگل توصیه می کند که عناوین تبلیغ را به صورت توپر بنویسید.

بدنه تبلیغ، شما باید در دو خط درباره محصول و خدمت خود در بدنه تبلیغ بنویسید. در نوشتن بدنه تبلیغ بسیار دقت کنید چون کاربران از طریق آن، خدمات و محصولات شما را درک می کنند. نوشتن بدنه ای مبهم و گمراه کننده تنها پول و زمان شما را به هدر می دهد.

صفحه فرود

صفحه فرود، صفحه ای از سایت شماست که زمانی کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک کرد، به آن صفحه هدایت می شود. انتخاب و طراحی صفحه فرود مناسب در تبلیغات بسیار تاثیر گذار می باشد.

مرحله هفتم: ابزارهای ردیابی نرخ تبدیل تبلیغ را راه اندازی کنید

آخرین مرحله از آموزش ابزار گوگل ادورز، نصب ابزارهای مناسب برای سنجش میزان موفقیت یک تبلیغ می باشد. مطمئن شوید که تمامی ابزار مناسب ردیابی را قبل از راه اندازی تبلیغ نصب کرده اید تا بتوانید بهره وری تبلیغات خود را اندازه گیری کنید.

هنگامی که تبلیغ خود را راه اندازی کردید، ابزارهای تحلیل را به دقت برسی کنید با این کار دلایل ضعف و قوت یک تبلیغ را خواهید دانست و قادر خواهید بود تا در آینده، کمپین های کارامدتری را اجرا کنید.

 

 

 




🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: July 08, 2021 03:50
تاریخ آخرین بازنویسی: July 08, 2021 03:50







6 دلیلی که هر کسب وکاری باید از ابزار گوگل ادورز استفاده کند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

دنیای بازاریابی ظرف چند سال گذشته به شدت تغییر کرده است و ابزار گوگل ادورز یکی از ابزارهایی است که در این تغییرات نقش داشته است. این ایزار یکی از موثرترین ابزارهای پولی تبلیغات در جهان می باشد و توسط هزاران شرکت کوچک، متوسط و بزرگ استفاده می شود.هدف تمامی

12 دلیلی که چرا گوگل ادورز می تواند شما را به مشتریان جدید رساند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بازاریابی آنلاین و گوگل ادورز مکمل یکدیگر می باشند. زمانی که یک مشتری به دنبال یک محصول،خدمت، رستوان یا هر چیز دیگری می باشد، آنها احتمالا خواسته های خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند. گوگل ادورز اینگونه کار می کند : زمانی که کاربری عباراتی را در گ

6 ترفندی که با رعایت آنها در گوگل ادورز به نتایج خارق العاده ای می رسید

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

گوگل ادورز بهترین دوست فروشگاه های اینترنتی می باشد و در صورتی که از آن به درستی استفاده شود می تواند بهترین ابزار برای جذب ترافیک به فروشگاه های اینترنتی باشد. با این حال فروشگاه های اینترنتی زیادی هم بوده اند که با استفاده از ابزار گوگل ادورز تبلیغات خود

برسی جامع ابزار گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی که برترین موتور جستجوی جهان از آن پشتیبانی می کند، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این حال برای موفقیت در این نوع تبلیغات باید مرتبا دانش خود در این حوزه را افزایش داد. در این مقاله

صفحات AMP و تاثیر آن در دیجیتال مارکتینگ

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

سرعت بارگذاری صفحات گوگل بسیار در بالا بردن بازدید و افزایش فروش یک سایت فروشگاهی موثر است. گوگلAMP با فراهم آوردن این امکان تاثیر به سزایی در بالا بردن ترافیک برای سایت را ایفا می کند. فروشگاه ساز رایگان و آنلاین سلدانامکانات بسیار عالی و کارآمدی در اختیا

راهنمای جامع استفاده از ابزار گوگل ادورز در سال 2021

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

اگر هر مقدار پولی برای تبلیغات در نظر گرفته اید که به وسیله آن به مخاطبان هدف خود برسید، بهتر است که این پول را در جایی درست خرج کنید. گوگل ادورز جایی است که بیش از 246 میلیون نفر بازدید کننده منحصر به فرد با 3 و نیم میلیارد تعامل روزانه در آن حضور دارند.ا

اصول صحیح بسته بندی کالا مطابق با معیارهای فروشگاه های اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

زمانی شما یک سایت آنلاین برای فروش یا خدمت رسانی پیاده سازی می کنید باید در نظر داشته باشید که دیگر مشتریان شما از یک خیابان , منطقه , شهر خاصی نیستند بلکه طیف وسیعی از مشتریان هستند پس باید در روش بسته بندی کالاهای ارسالی ،تجدید نظر کنید و متناسب با شرای

آموزش افزودن محصول به اینستاگرام و ساخت کاتالوگ محصولات در فیس بوک

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تا چند سال پیشاینستاگرام بیشتر فضایی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت بود .اما کم کم مردم یاد گرفتند که از این فضا برای کسب و افزایش درآمدشان استفاده کنند. و همین موضوع باعث شد اینستاگرام قابلیت های جدیدی را در پلتفرمش قرار دهد و آن هم امکان اضافه کردن صف