6 ترفندی که با رعایت آنها در گوگل ادورز به نتایج خارق العاده ای می رسید


گوگل ادورز بهترین دوست فروشگاه های اینترنتی می باشد و در صورتی که از آن به درستی استفاده شود می تواند بهترین ابزار برای جذب ترافیک به فروشگاه های اینترنتی باشد. با این حال فروشگاه های اینترنتی زیادی هم بوده اند که با استفاده از ابزار گوگل ادورز تبلیغات خود را راه اندازی کرده اند و نتیجه مطلوبی نگرفته اند. فقط راه اندازی تبلیغات نمی تواند باعث موفقیت در استفاده از ابزار گوگل ادورز شود و باید نکته های این ابزار را یاد گرفت و در تبلیغات از آن ها استفاده کرد. در این جا چند نکته را ذکر می کنیم که به کار گیری آنها می تواند در جذب ترافیک مورد نظر با استفاده از گوگل ادورز کمک کند.

ساختار درستی از حساب کاربری گوگل ادورز داشته باشید

هر چه حساب کاربری شما در گوگل ادورز منسجم تر باشد، راحت تر می توانید برای جذب ترافیک بهینه سازی کنید، کمپین های خود را نگه داری کنید و تبلیغات خود را برای نمرات کیفی بالاتر تنظیم کنید. این مجموعه کارها در نهایت منجر به کاهش هزینه به ازای هر کلیک می شود.

در اینجا چگونگی ساختار حساب کاربری شما برای داشتن عملکرد بهینه آماده است:

 ساختار حساب کاربری گوگل ادورز
ساختار حساب کاربری گوگل ادورز

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم هنگام کار با گوگل ادورز مرتکب می شوند، این است که کمپین هایشان را با استفاده از گروه های تبلیغاتی به درستی سازماندهی نمی کنند.

گروه های تبلیغاتی خود را بر اساس قسمت ها و دسته بندی های فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید. سازمان دهی حساب کاربری گوگل ادورز با استفاده از گروه های تبلیغاتی، به شما کمک می کند تا تبلیغات متناسب با هر نوع مشتری را نشان دهید.

بیشتر بخوانید: فروشگاه ساز حرفه ای و رایگان سلدان را بیشتر بشناسید.

بر معیارهایی از گوگل ادورز تمرکز کنید که واقعا مهم هستند

داده های زیادی در کمپین های تبلیغاتی گوگل ادورز وجود دارد. دو معیار اصلی که باید روی آنها تمرکز کنید، موارد زیر هستند:

نرخ تبدیل – نسبت تعداد کسانی که از طریق تبلیغات مشتری فروشگاه ما شده اند، بر تعداد کل کلیک های تبلیغات

نمره کیفی – میزان ارتباط صفحه فرود و تبلیغات با کلمات کلیدی که انتخاب کرده

اید

از خیلی از ویژگی های ابزار گوگل ادورز تا جایی که می توانید استفاده کنید

اگر شما از خیلی از ویژگی هایی که در گوگل ادورز قرار دارد استفاده کنید، از اینکه چقدر زمان و پول می توانید ذخیره کنید شگفت زده خواهید شد. با صرف زمان روی این ویژگی ها، نتایج خوبی در زمانی اندک خواهید گرفت.

از کلمات کلیدی پویا و داینامیک استفاده کنید

خصوصیت کلمات کلیدی پویا به شما اجازه می دهد تا برحسب پرس و جو های جستجو شده از سوی کاربران، تبلیغات خود را به صورت اتوماتیک سفارشی کنید. تمام چیزی که باید انجام دهید این است که توضیحی کامل درباره کسب و کار و محصول خود بنویسید و سپس به گوگل اجازه دهید تا کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را انتخاب کند. توصیه می شود که از این ابزار حداقل در ابتدای کار با گوگل ادورز، استفاده کنید و بعد از اینکه از کارکرد گوگل ادورز کاملا آشنا شدید، می توانید پرس و جوهای جستجو که به روش فوق کار می کنند را حذف کنید و آنها را به کمپین های جستجو اضافه کنید.

بازاریابی مجدد را امتحان کنید

شیوه ای قدرتمند برای بهبود نرخ تبدیل تبلیغات، بازاریابی مجدد می باشد. بازاریابی مجدد، قطعه کدی روی وب سایت قرار می دهد که می توانید در صفحات مختلف سایت قرار دهید و لیستی از تمامی افرادی که از سایت بازدید کرده اند را می سازد. این وب سایت ها را روی اینترنت دنبال کنید. می توانید بنر تبلیغاتی خود را در این سایت ها قرار دهید و آن ها را در معرض دید افراد قرار دهید. می توانید لیست این افراد را برای مراجعات بعدی ذخیره کنید و پایگاه داده ای از کاربرانی که از سایت شما بازدید کرده اند را ایجاد کنید.

آزمایش کنید

آخرین چیزی که افراد مبتدی را از افراد میانی جدا می کند، split testing می باشد. با استفاده از ایده split testing ، می توانید کمپین هایی که برای محصولات و مخاطبان هدف خود کاملا بهینه شده اند را تضمین کنید و بهترین نتایج را کسب کنید.

 




🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: July 05, 2021 10:43
تاریخ آخرین بازنویسی: July 05, 2021 10:43







صفحات AMP و تاثیر آن در دیجیتال مارکتینگ

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

سرعت بارگذاری صفحات گوگل بسیار در بالا بردن بازدید و افزایش فروش یک سایت فروشگاهی موثر است. گوگلAMP با فراهم آوردن این امکان تاثیر به سزایی در بالا بردن ترافیک برای سایت را ایفا می کند. فروشگاه ساز رایگان و آنلاین سلدانامکانات بسیار عالی و کارآمدی در اختیا

اصول صحیح بسته بندی کالا مطابق با معیارهای فروشگاه های اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

زمانی شما یک سایت آنلاین برای فروش یا خدمت رسانی پیاده سازی می کنید باید در نظر داشته باشید که دیگر مشتریان شما از یک خیابان , منطقه , شهر خاصی نیستند بلکه طیف وسیعی از مشتریان هستند پس باید در روش بسته بندی کالاهای ارسالی ،تجدید نظر کنید و متناسب با شرای

7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این وجود برای موفقیت کمپین های تبلغاتی گوگل ادورز باید مرتبا دانش خود را در این حوزه افزایش داد و در این مرحله مراحل راه اندازی کمپین در گوگل ادورز

آشنا شدن با تعاريف و اصطلاحات ديجيتال ماركتينگ

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ديجيتال ماركتينگ يكي از بهترين و جديدترين روش براي بازاريابي محصولات است و امروزه اكثر كسب و كارها بر ديجيتال ماركتينگ تاكيد مي كنند، بخاطر اين كه شما مي توانيد كل دنيا را پوشش داده و مي توانيد به مشتريان بيش تري خدمات ارائه داده و محصولات خود را به آن ها

12 دلیلی که چرا گوگل ادورز می تواند شما را به مشتریان جدید رساند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بازاریابی آنلاین و گوگل ادورز مکمل یکدیگر می باشند. زمانی که یک مشتری به دنبال یک محصول،خدمت، رستوان یا هر چیز دیگری می باشد، آنها احتمالا خواسته های خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند. گوگل ادورز اینگونه کار می کند : زمانی که کاربری عباراتی را در گ

برسی جامع ابزار گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی که برترین موتور جستجوی جهان از آن پشتیبانی می کند، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این حال برای موفقیت در این نوع تبلیغات باید مرتبا دانش خود در این حوزه را افزایش داد. در این مقاله

آموزش افزودن محصول به اینستاگرام و ساخت کاتالوگ محصولات در فیس بوک

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تا چند سال پیشاینستاگرام بیشتر فضایی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت بود .اما کم کم مردم یاد گرفتند که از این فضا برای کسب و افزایش درآمدشان استفاده کنند. و همین موضوع باعث شد اینستاگرام قابلیت های جدیدی را در پلتفرمش قرار دهد و آن هم امکان اضافه کردن صف

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

دریافت نماد اعتماد الکترونیک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید استانداردهای لازم برای جذب مخاطبان و تامین امنیت کاربران را دریافت کنید. با این نمادها کاربران با خیال راحت می توانند محصولات خود را از وب سایت های شما خریداری کنند و به راحتی اینکار سبب جل