گوگل آنالیتیک چیست و چگونه کار می کند؟


آنچه اندازه گیری نمی شود قابل بهبود است. به همین دلیل ضروری است که در محیطی که همه چیز از آن برمی گردد ، از ابزارهای تحلیل مناسب استفاده کنید. اینجا جایی است که گوگل آنالیتیک وارد بازی می شود. این ابزار پیشرو تجزیه و تحلیل دیجیتال است که به شما کمک می کند بهترین تصمیم را در لحظه های حساس بگیرید.


گوگل آنالیتیک سرویس رایگان Googleاست که در سال 2006 متولد شد.
گوگل آنالیتیک سرویس رایگان Googleاست که در سال 2006 متولد شد.

گوگل آنالیتیکیک سرویس رایگان Google است که در سال 2006 متولد شد. از آن زمان ، این یکی از سیستم عامل های پیشرو در اندازه گیری معیارهای اعتبار وب است.

ابزار گوگل آنالیتیک چیست و چه کاربردی در افزایش فروش آنلاین دارد؟

این ابزار به شما امکان می دهد وب سایت ها ، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی را ردیابی کنید. علاوه بر این ، گزارش های از پیش تعیین شده و قابل تنظیم را در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که در مورد ورود به ویکی پدیا نشان داد ، Analytics "اطلاعات گروهی از ترافیکی را که با توجه به مخاطب ، کسب کرده و رفتار و تبدیلهای انجام شده به وب سایتها را در اختیار شما قرار می دهد.همچنین ، گوگل آنالیتیک ابزار غالب است. به این ترتیب که داده ها و معیارهای بیشتری را از سایر موارد ارائه می دهد.

این عناصر به همان اندازه متنوع و حیاتی عمل می کنند:

  • تعداد بازدید
  • مدت زمان آنها
  • منابع ترافیک
  • صفحات بازدید شده
گوگل آنالیتیک ابزار غالب است. به این ترتیب که داده ها و معیارهای بیشتری را از سایر موارد ارائه می دهد.

گوگل آنالیتیک ابزار غالب است. به این ترتیب که داده ها و معیارهای بیشتری را از سایر موارد ارائه می دهد.

همچنین در بخش هایی مانند اینکه کاربران شما چه بخش‌هایی را ترجیح می دهند، کلمات کلیدی استفاده شده چه بوده، جزئیات فنی دستگاه های بازدید کنندگان چه بوده و ..... همچنین اطلاعاتی در مورد مرورگرها یا سیستم عاملهای تلفن همراه که کاربران شما استفاده می کنند وارد می کند. اما آنچه گوگل آنالیتیک را به ابزاری کامل تبدیل می کند این است که با بقیه ابزارهای Google سازگار است. بنابراین ، می توان Analytics را با AdWords ، Blogger یا YouTube ترکیب کرد. در حقیقت ، تمام ابزارهای Google که بازدیدها و ترافیک در آنها حساب می شود ، می توانند با گوگل آنالیتیک مخلوط و تکمیل شوند. علاوه بر این ، منابع جذاب مختلفی برای گوگل آنالیتیک در Google Chrome موجود است. شما همچنین می توانید با آنها بازی کنید.

گوگل آنالیتیک چگونه کار می کند

ابزار رایگان گوگل آنالیتیک با استفاده از ترکیبی از کوکی ها ، مرورگرها و کد JavaScript که در بالا مورد بحث قرار گرفت ، داده ها را جمع آوری می کند. برنامه تجزیه و تحلیل می تواند به لطف کد JavaScript که باید در صفحات خود و کوکی هایی که پس از دسترسی کاربر از طریق مرورگر به وب وارد می شوند ، اطلاعاتی را از سایت شما جمع آوری کند.

هر بار که کاربر یک صفحه را با کد گوگل آنالیتیک مشاهده می کند ، تحلیل‌گر بازدید را ثبت می کند.

هر بار که کاربر یک صفحه را با کد گوگل آنالیتیک مشاهده می کند ، تحلیل‌گر بازدید را ثبت می کند.

به این ترتیب ، گوگل آنالیتیک تمام فعالیت کاربر شما را از لحظه ورود تا زمانی که وی وب سایت شما را ترک کند ثبت می کند و آن را با نمودارها و داده های آماری به گزارش های مختلف تبدیل می کند تا شناخت شما از زفتار مشتریان‌تان را آسانتر کند. عملکرد آن براساس سه فرآیند انجام می شود: جمع آوری داده ها ، پردازش آنها و ایجاد گزارش. با این حال ، برای شروع با این روند ، مانند هر استراتژی ، باید اهداف خود را تعیین کنید. همچنین ، اگرچه سه جنبه مهم وجود دارد ، اما برای ارائه اطلاعات کامل به شما ، ما حتی در مورد پیکربندی نیز صحبت خواهیم کرد.

۱. جمع آوری داده ها

گوگل آنالیتیک از یک کد JavaScript برای جمع آوری اطلاعات از وب سایت ها استفاده می کند. به این روش ، هر بار که کاربر یک صفحه را با کد گوگل آنالیتیک مشاهده می کند ، Analytics بازدید را ثبت می کند. در مورد برنامه های کاربردی برای دستگاه های تلفن همراه ، لازم است یک کد اضافی را به هر "فعالیت" مورد نظر برای پیگیری اضافه کنید.

به منظور درک فرایند جمع آوری داده ها ، آن را گام به گام توضیح خواهیم داد:

  1. سرور با ارسال صفحه مورد نظر به مرورگر کاربر پاسخ می دهد. به این ترتیب ، هنگامی که مرورگر داده ها را تجزیه و تحلیل کرد ، با سرورهای دیگری که با بعضی از قسمت های کد آن صفحه درخواست شده سر و کار دارند ، تماس خواهد گرفت.
  2. در مرحله بعد ، مرورگر کاربر که از صفحه شما بازدید می کند ، کد گوگل آنالیتیک می‌شود و. این بستر در پرونده ای به نام Urchin.js ارسال و ذخیره می شود. در حالی که کد در حال اجراست ، ویژگی های قبلی اظهار نظر بازدید کننده و رفتار وی مورد مطالعه قرار می گیرد.
  3. پس از جمع آوری تمام داده ها ، کد کوکی هایی را در رایانه بازدید کننده ایجاد می کند.
  4. هنگامی که کوکی ها از قبل تعریف شده اند ، کد با درخواست یک فایل نامرئی GIF ، کل اطلاعات را به سرور گوگل آنالیتیک می فرستد.
  5. سپس داده ها را در پرونده دیگری به نام File Logs ذخیره کرده و برای هر صفحه مشاهده شده ، بخشی از داده ها را در آن ایجاد می‌کند. این داده ها شامل جنبه هایی از قبیل تاریخ و زمان ، موتور جستجوی بازدید کننده ، تعداد بازدیدها و غیره است.

۲. پردازش داده ها

پس از جمع آوری تعامل کاربر ، گوگل آنالیتیک پردازش داده ها را شروع می کند تا داده های خام را به داده های مفیدی تبدیل کند که به شما دانش می دهد. برای پردازش آنها ، هر یک از بخش های داده به طور جداگانه تجزیه و تحلیل می شوند. یعنی خصوصیات آنها تقسیم می شود. گوگل آنالیتیک هر ویژگی را به عناصری تبدیل می کند که "زمینه" نامیده می شوند. به این ترتیب ، به عنوان مثال ، آدرس IP به قسمت "IP بازدید کننده" تبدیل می شود. هر بخش یا خط دارای چندین ویژگی است و هر یک از آنها در مناطق مختلف ذخیره می شوند. اگر هر روز با گوگل آنالیتیک کار می کنید ، به احتمال زیاد با تعریف مدل انتساب روبرو بوده اید که به شما کمک می کند ارزش را از داده ها استخراج کنید. بسیار مهم است که شما این مدل را خیلی خوب تعریف کنید ، در این روش نتایج را بهبود خواهید بخشید.

۳. تنظیمات

گوگل آنالیتیک تنظیمات خود را (به عنوان مثال فیلترها) در داده های خام اعمال می کند. هنگامی که داده ها پردازش شده اند ، در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می شوند. پس از پردازش و درج در پایگاه داده ، دیگر امکان اصلاح آنها وجود ندارد. به این ترتیب می توانید نحوه نمایش این داده ها در پروفایل های گوگل آنالیتیک که در حساب خود ایجاد کرده اید کنترل کنید.

۴. تولید گزارش

گزارش های حاصله را می توان از طریق خدمات وب گوگل آنالیتیک، www.google.es/analytics یا از سایر فضاهایی که برای آنها استفاده از API های گزارشگری لازم است ، مشاوره کرد. هر گزارش بر اساس مقایسه های میدانی ایجاد می شود. یعنی جنبه هایی مانند شهر بازدید کننده یا نرخ تبدیل آن در نظر گرفته شده است. سرانجام ، هنگامی که داده ها در پایگاه داده ذخیره می شوند ، فرایند خاتمه می یابد.

چگونه می توان اهداف را با گوگل آنالیتیک تنظیم کرد؟

یکی از ارزشهای عالی گوگل آنالیتیک این است که به شما امکان می دهد بدانید که چگونه برخی از عناصر کمپین های بازاریابی دیجیتال شما کار می کنند. برای این مهم این است که شما بدانید چگونه می توانید هدفی را تعیین کنید. فقط در این صورت می توانید داده های مورد نیاز برای تصمیم گیری را بدست آورید. در گوگل آنالیتیک می توانید انواع بسیاری از اهداف را پیکربندی کنید. از مدت زمان مراجعه به صفحه وب خود گرفته تا اطلاعات بسیار خاص تری از قبیل تعداد صفحات بازدید شده ، تعداد بازدیدها یا تعداد کاربرانی که بر روی هر یک از عناصر نشان داده شده در صفحه کلیک کرده اند.

همچنین جالب است که ابزار به شما امکان می دهد اهدافی را که ضروری می دانید پیکربندی کنید. روی یک مورد خاص کلیک کنید با این حال ، شما همچنین می توانید از اهدافی که ابزار به طور خودکار علامت گذاری می کند استفاده کنید.

 هدف های اصلی در گوگل آنالیتیک عبارتند از:

  1. مقصد: مکان های خاص را تعیین کنید.
  2. مدت زمان: طول جلسه را علامت گذاری کنید.
  3. صفحات / صفحه در هر جلسه: این تعداد صفحه بازدید شده در همان جلسه است.
  4. رویداد: عملی را که قبلاً آن را به عنوان یک رویداد تعریف کرده اید فعال کنید.

وقتی هدف خود را تعیین کردید ، تعیین الگوی انتسابی که می خواهید استفاده کنید ، مهم است. یک مدل ویژگی ، سیستمی است که با استفاده از آن شما می توانید مقدار سهم را به هدف هرکدام از کانالهایی که در تجربه مشتری دخالت می کنند اختصاص دهید.

۷ مدل ویژگی که گوگل آنالیتیک در اختیار شما قرار داده است

۱- انتساب آخرین تعامل: که در آن 100٪ ارزش تبدیل به کانال قبلی که مشتری قبل از تبدیل آن تعامل داشته است ، اختصاص داده می شود

۲- آخرین کلیک غیرمستقیم: در این حالت ، کل مقدار تبدیل به کانال قبلی که در آن مشتری قبل از خرید کلیک کرده است ، نسبت داده می شود

۳- آخرین کلیک AdWords: Conversion به آخرین تبلیغی که در آن کاربر قبل از تبدیل کلیک کرده است ، صرف نظر از اینکه قبلاً روی سایر تبلیغات کلیک کرده یا خیر ، داده می شود.

۴- تعامل اول: مقدار تبدیل به کانال اول که مشتری در آن تعامل داشته است کاملاً اعطا می شود

۵- انتساب خطی: اعتبار متفاوتی را به هر تعامل کانال اختصاص می دهد تا زمان تبدیل. بنابراین ، تمام نقاط تماس از اهمیت یکسانی برخوردار هستند

۶- انتساب وخامت زمان: مدلی که مدت زمان از پیش تعیین شده ۷ روز داشته باشد. نقطه تماس که هفت روز قبل از تبدیل رخ می دهد نصف مقدار آن را که در همان روز تبدیل اتفاق می افتد دریافت می کند. بعلاوه ، مقداری که 14 روز قبل از آن صورت می گیرد ، یک چهارم انتساب را بدست می آورد. و عمل تولید شده 30 روز قبل از دریافت حداقل نسبت.

7- انتساب با توجه به موقعیت: این یک مدل ترکیبی بین آخرین مدل انتساب تعامل و اولین تعامل است. به جای اینکه تمام ارزش را به یک تعامل واحد نسبت دهیم ، یکی بین این دو تقسیم می شود.

مهمترین معیارهای تجزیه و تحلیل چیست؟

آیا می دانید چگونه می توانید از این ابزار بیشترین بهره را ببرید؟ ما در اینجا قصد داریم سه معیار مهم و اساسی را در این مقاله ارائه دهیم. تحلیلی که برای بهینه سازی نتایج شما اساسی خواهد بود.

۱- میانگین زمان در صفحه

این یک متریک است که زمان کاربر را در وب سایت شما سپری می کند. این زمان به طور متوسط ​​است ، یعنی به بازدید کننده معمولی اشاره دارد. گوگل آنالیتیک اطلاعاتی را درباره میانگین زمان صرف شده در وب سایت ارائه می دهد.

این اطلاعات می تواند به شما در کشف اهمیت عواملی مانند:

  • سطح علاقه‌ای که در خواننده برانگیخته می شود.
  • میانگین سرعت خواندن صفحه.
  • سطح درگیری صفحه وب شما وابسته باشد.

علاوه بر این ، ترکیب این داده با آن که به رابطه بین گسترش مطالب و زمان ماندگاری اشاره دارد ، جالب است. اگر محتوای شما گسترده باشد اما مدت زمان ماندن از دقیقه بیشتر نباشد ، اتفاق خوبی که باید نیفتاده است. زمان ماندگاری برای برخی وب سایتها داده‌های اساسی است ، به ویژه آنهایی که بر قرار دادن ارزش مطالبشان تمرکز دارند. با این حال ، برای هر صفحه وب ، هرچه مدت زمانی که کاربر در صفحه صرف می‌کند طولانی تر باشد مترادف با موفقیتبیشتر است.

۲- منابع

کاربران از کجا آمده اند؟ یکی از بهترین راه ها برای شناخت منشا خوانندگان وب سایت شما این است که بدانید وب سایت های دیگر به شما چه پیوند‌هایی دارند. ارجاع یا منابع ارجاع ، شاخص هایی هستند که به شما می گویند خوانندگان شما از چه وب سایت یا منبعی تهیه می شوند. این داده ها در جدولی نشان داده شده است که آن منابع ترافیکی را که ترافیک را در اختیار شما قرار می دهند ، در نظر می گیرد. در این جدول همچنین تعداد کاربرانی که از یک وب سایت مراجعه می کنند و همچنین میزان ترافیکی که از سایتهای عمومی وارد می شود را نشان می دهد. همچنین ترافیک ارگانیک نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد ، این همان موردی است که یا از طریق اقدامات SEO (موقعیت یابی موتور جستجو) یا توسط کاربرانی که مستقیماً وارد وب سایت شما می شوند وارد می شود.

اطلاعات ارجاع ها ضروری است. دانستن سایتهایی که شما را ارجاع می

اطلاعات ارجاع ها ضروری است. دانستن سایتهایی که شما را ارجاع می دهند و شما را از ترافیک تغذیه می کنند یک واقعیت اساسی است که به شما امکان می دهد با آنها پل هایی بسازید. به یاد داشته باشید که یکی از ستون هایی که می توانید در Google موقعیت بهتر داشته باشید این است که پیوندهای ارزشمندی به وب سایت خود وارد کنید. برای این منظور داشتن داده هایی از قبیل منابع ضروری است.

۳- علایق

یکی از جنبه های اساسی بازاریابی یافتن و شناسایی کاربران ، افرادی است که ممکن است به پیشنهاد شما علاقه مند باشند. با شناختن علایق خود می توانید این کار را انجام دهید. برای بازاریابی محتوا ، درک علایق و مسائلی که باعث جلب مشتری شما می شود ، ضروری است. اگر می خواهید با مشتریان ارتباط برقرار کنید ، لازم است اطلاعاتی در مورد آنها داشته باشید. گوگل آنالیتیک این اطلاعات را از طریق کلمات کلیدی یا مفاهیمی که در جستجو استفاده می شود به شما ارائه می دهد. favoriteها مضامین و کلماتی هستند که باعث می شوند مشتری ها به سمت شما بیایند. اما چه‌چیزی ایده وب سایت شما را جالب می کند؟

favorite ایجاد شده به شما می دهد حسابی از نوع کاربری که وارد صفحه وب شما می شود. در ترکیب با سایر معیارها ، می توان علایق مشتری را تحلیل کرد. از طریق این favorite ها می توانید کلمات کلیدی مورد استفاده خود را در وب سایت خود مشخص کنید. چه چیزی به شما کمک می کند تا کمپین های بازاریابی آنلاین با شانس موفقیت بیشتری تولید کنید. این امکان وجود دارد که شما ترافیک زیادی در وب سایت خود داشته باشید اما تعداد کمی از تبدیل ها.به این ترتیب می توانید نحوه کار وب سایت خود را بدانید که تعداد کاربرانی که از طریق کانال های مختلف وارد شده اند را مشخص کنید ، اینکه کدام صفحات به بهترین وجه کار می کنند یا در کدام صفحه باید شروع به تغییر اساسی کنید. به طور خلاصه ، تبدیل وب سایت های خود را بهینه کنید. برای اندازه گیری آن می توانید از نقشه های سایت نیز استفاده کنید. به طور خلاصه ، گوگل آنالیتیک ترافیک و نحوه دستیابی به آن را اندازه گیری می کند. به همین دلیل است که یکی از اصلی ترین ابزارهایی است که در Antevenio Go برای استخراج اطلاعاتی در مورد آنها برای ایجاد استراتژی های مؤثر استفاده می کنیم!

شروع کار با گوگل آنالیتیک

برای شروع جمع آوری داده های اولیه از وب سایت:

۱- حساب گوگل آنالیتیک خودرا ایجاد کرده یا به آن وارد شوید:

به google.com/analytics بروید و یکی از موارد زیر را انجام دهید:

برای ایجاد یک حساب کاربری ، بر روی شروع به صورت رایگان کلیک کنید.

برای ورود به حساب خود ، روی ورود به سیستم Analytics کلیک کنید.

۲- property را در حساب گوگل آنالیتیک خود تنظیم کنید. یک ویژگی وب سایت یا برنامه شما را نشان می دهد و نقطه جمع آوری در گوگل آنالیتیک برای داده های سایت یا برنامه شما است.

۳- یک نمای گزارش در property خود تنظیم کنید. بازدیدها به شما امکان می دهد دیدگاه‌های فیلتر شده از داده های خود را ایجاد کنید. به عنوان مثال ، تمام داده ها به جز آدرس های IP داخلی شرکت شما یا تمام داده های مرتبط با یک منطقه فروش خاص.

۴- برای اضافه کردن کد رهگیری به وب سایت خود ، دستورالعمل ها را دنبال کنید تا بتوانید داده ها را در ویژگی‌های گوگل آنالیتیک جمع کنید.

در گام بعدی لازم است حساب ، خصوصیات و نماهای خود را پیکربندی کنید تا دسترسی به داده های خود و اینکه کدام داده در دسترس است را تعیین کنید.

به عنوان مثال ، شما می توانید:

حساب های Google Ads and Analytics خود را پیوند دهید تا بتوانید داده ها را بین آنها به اشتراک بگذارید و درک جامع تری از چگونگی هدایت تلاش های بازاریابی ،رفتار کاربر در سایت ها یا برنامه های خود ایجاد کنید.

نماهای گزارش دهی را تنظیم کنید تا بتوانید کاربران گوگل آنالیتیک و داده های مربوطه را تراز کنید. اهدافی را تعیین کنید تا عملکردهایی را که می خواهید کاربران در سایت یا برنامه شما انجام دهند و ارزش پولی به این اقدامات نشان دهند. برای جمع آوری داده های اضافی نیز میتوانید کد رهگیری خود را تغییر دهید. پس از نصب کد رهگیری در سایت یا برنامه خود ، حساب گوگل آنالیتیک خود را پیکربندی کنید ، برنامه گوگل آنالیتیک را از Google Play بارگیری کنید تا بتوانید گزارش Analytics را با خود در هر کجا بگیرید.

برنامه گوگل آنالیتیک به شما امکان دسترسی به حساب ها و داده های Analytics در دستگاه تلفن همراه را می دهد. برای دریافت معیارهای عملکرد سطح بالا از تلفن یا تبلت خود از برنامه استفاده کنید. این برنامه چیدمان ها و کنترل های گزارش گوگل آنالیتیک را برای یک محیط تلفن همراه بهینه می کند ، بنابراین بدون توجه به دستگاهی که استفاده می کنید ، بهترین تجربه را کسب می کنید. به عنوان مثال ، برنامه به طور خودکار صفحه نمایش را متناسب با اندازه صفحه نمایش شما تنظیم می کند ، و پیمایش مبتنی بر لمس و کشیدن به جای تایپ کردن صفحه کلید سنتی است.

ویژگی ها و کنترل های اصلی گزارش Analytics

ویژگی ها و کنترل های اصلی گزارش Analytics

ویژگی ها و کنترل های اصلی گزارش Analytics را بیاموزید.

  1. پیوندهای سازمان و حساب خود را، جستجو کنید.
  2. حساب های Google مورد استفاده را شناسایی کنید.
  3. منوی اصلی
  4. نوار عملیات
  5. بخش‌ها را اضافه کنید، محدوده تاریخ را تنظیم کنید.
  6. سربرگ گزارش
  7. گراف‌ها
  8. جدول داده‌ها


 




🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: August 02, 2021 06:26
تاریخ آخرین بازنویسی: August 02, 2021 06:26







رپورتاژ آگهی، یک نردبان برای بهبود سئو فروشگاه اینترنتی شما

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

سئو فروشگاه اینترنتی امروزه یکی از فاکتور های بسیار مهم می باشد. استفاده از استراتژی های سئو در فروشگاه ساز و به صورت کلی هر گونه وب سایت اینترنتی منجر می شود تا آن وب سایت در نتایج اولیه جستجوی موتور های جستجو گر قرار گیرد و همین امر نیز باعث ورود ترافیک

چگونه محتوای با کیفیت برا فروشگاه اینترنتی تولید کنیم؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تولید محتوای با کیفیت برای فروشگاه اینترنتی دغدغه بسیار کسانی که وب سایت فروشگاهی دارند شده است. بازاریابی محتوا این روزها در فضای اینترنت حرف اول را میزند و بسیاری از وب سایت های موفق از این روش برای فروش هرچه بیشتر خود استفاده می کنند. با توجه به گسترش ر

چطور موفق شویم جایگاه بالاتری در گوگل به دست آوریم؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

همانطور که از عنوان پیداست به دنبال آن هستیم که بدانیم چطور رتبه در گوگل خوبی نصیب سایت خود کنیم. بدون شک برای کسب و‌کار خود در فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید، ما فروشگاه ساز رایگان سلدان را به شما پیشنهاد می دهیم. امروزه با گسترش دنیای اینترنت راه

بسته بندی کالا و انواع روش های آن در فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بسته بندی کالا در ساده ترین تعریف به روشی گفته می شود که در آن محصول در پوشش خاصی قرار میگیرد و برای توزیع،قرار گرفتن در انبار، فروش و... استفاده می شود.این پوشش گاهی برای محافظت از محصول و گاهی برای قرار دادن اطلاعات درباره محصول به کاربر استفاده می شود  

با شناسايي ترندهاي موجود ديجيتال ماركتينگ، مشتريان به سراغ شما خواهند آمد

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ديجيتال ماركتينگ يكي از روش هاي جديد بازاريابي دوران جديد است و شما با اين روش مي توانيد مشتريان زيادي را به خود جذب كنيد. شما مي توانيد وب سايت خود را به شركت سلدان بسپاريد و قالب هاي اين شركت فروشگاه ساز رايگان بوده و بهترین فروشگاه ساز است كه شما مي توا

با شناخت انواع تبليغات، كسب و كار خود را به بهترين شكل ممكن به مخاطبان خود معرفي كنيد

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

براي تبليغات روش هاي مختلفي وجود دارد و شما مي توانيد متناسب با كسب و كار خود از روش هاي مورد علاقه خود استفاده كنيد. در اين مقاله انواع و اقسام روش هاي تبليغات را معرفي كرديم كه مي توانيد متناسب با سليقه يك يا چند روش را انتخاب كرده و با آن ها كسب و كار خ

با ايميل ماركتينگ اصولي مي توانيد به قلب و روح مشتريان نفوذ كنيد

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ايميل ماركتينگ يكي از جديدترين روش هاي بازاريابي در ديجيتال ماركتينگ است. بازاریابی پست الکترونیکی عمل ارسال پیام تجاری به طور معمول برای گروهی از افراد با استفاده از ایمیل است. به مفهوم گسترده خود ، هر ایمیلی که برای مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود ، می

آموزش ساخت مدل سه بعدی برای محصولات برای فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ایجاد یک سایت فروشگاهی نیاز به دانش در خصوص محتوا و ظاهر مناسب و دقیق مرتبط با این نوع سایت ها دارد. دلیل این موضوع به رقبابر می گردد. سایتهای فروشگاهی زیادی وجود دارند که به واسطه سایت خوبی که طراحی کرده اند، مخاطبان زیادی را به خود جلب نموده اند. پس اگر