رپورتاژ آگهی، یک نردبان برای بهبود سئو فروشگاه اینترنتی شما


سئو فروشگاه اینترنتی امروزه یکی از فاکتور های بسیار مهم می باشد. استفاده از استراتژی های سئو در فروشگاه ساز و به صورت کلی هر گونه وب سایت اینترنتی منجر می شود تا آن وب سایت در نتایج اولیه جستجوی موتور های جستجو گر قرار گیرد و همین امر نیز باعث ورود ترافیک بالا به وب سایت خواهد شد. قطعا یک مدیر وب سایت فروشگاهی هدفی جز فروش بیشتر و افزایش سودآوری ندارد. در همین راستا سئو یک گزینه اصلی و کارا برای این افراد می شود. سئو یک وب سایت فراز و نشیب های بسیار دارد. مجموعه ای از تکنیک های فنی که افراد هم در زمان طراحی و هم در زمان نگهداری سایت می بایست آنها را رعایت نمایند اما بهترین فروشگاه ساز رایگان که مورد قبول عام می باشند این موارد را در بطن خود گنجانده اند. به عبارت دیگر یک شرکت برنامه نویسی معتبر همچون سلدان که از مجموعه از افراد متخصص و با تجربه تشکیل شده است و به مفاهیم سئو آشنایی دارند، وظیفه دارد تا با استفاده از تکنیک های هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ، تمام استراتژی های سئو را در فروشگاه ساز رایگان خود درج نماید تا متقاضیان و صاحبان وب سایت ها با حداقل اطلاعات بتوانند بیشترین بهره وری را داشته باشند. این شرکت میزبانی همچنین تمهیدات لازم برای ارائه خدمات ابری، هاست رایگان، سرور رایگان را فراهم آورده است تا بتواند در فضایی کاملا امن و پر سرعت از داده های کاربران خود محافظت نماید. در کنار بحث سئو فروشگاه، رپورتاژ و تبلیغات نیز می تواند جایگاه وب سایت را بهبود ببخشد. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص رپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر سئو فروشگاه صحبت کنیم.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو فروشگاه

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو فروشگاه

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو فروشگاه خواهد داشت؟

اگر با مفاهیم اولیه سئو آشنایی داشته باشید، یکی از مواردی که در سئو فروشگاه بسیار مهم می باشد، لینک سازی داخلی و خارجی است. جالب است بدانید که رپورتاژ آگهی در واقع به لینک سازی می انجامد و بر روی سئو فروشگاه اینترنتی شما می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. در تعریف رپورتاژ آگهی می توان اعلام نمود که رپورتاژ در واقع انتشار و درج یک مقاله و مطلب از فروشگاه شما و یا یکی از محصولات وب سایت شما در سایت دیگر است. هدف از رپورتاژ آگهی معمولا لینک سازی و بهبود سئو فروشگاه است زیرا در مقاله مذکور یک لینک به وب سایت شما وجود خواهد داشت.

درج رپورتاژ آگهی دارای ضوابط و استاندارد هایی است که در ادامه به آن پرداخته می شود. امروزه وب سایت های مختلفی هستند که اقدام به درج رپورتاژ آگهی می نمایند. اما چنانچه قصد داشته باشید تا سئو فروشگاه خود و به صورت کلی جایگاه فروشگاه ساز رایگان خود را ارتقا دهید لازم است تا رپورتاژ مد نظر را در وب سایت هایی درج نمایید که ترافیک بالایی دارند و از سوی دیگر به صورت مستمر و روزانه اقدام به درج محتوا می نمایند. سایت های مذکور با دریافت هزینه اقدام به درج رپورتاژ آگهی شما در سایت می نمایند و در رپورتاژ شما لینک وب سایت شما را نیز درج می نمایند. این امر در سئو فروشگاه می تواند تاثیر زیاد و موفقی داشته باشد. توجه به این نکته الزامی است که با توجه به الگوریتم های جدید گوگل بابت جریمه ها و کاهش تاثیرات بک لینک ها ، رپورتاژ آگهی که خود یک لینک سازی دائمی محسوب می شود، گزینه خوبی خواهد بود.

چه زمانی لازم است تا برای بهبود سئو فروشگاه به سراغ رپورتاژ آگهی بروید؟

برای درک بهتر میزان تاثیر گذاری رپورتاژ آگهی به مثال زیر توجه نمایید: تصور نمایید که فردا قرار است در مسابقات کشوری شنا شرکت نمایید، امروز از دارو های دوپینگ استفاده می نمایید. آیا به نظر شما این داروها ضامن موفقیت شما می شوند؟ در پاسخ باید عنوان نمود خیر. داروهای دوپینگ تنها برای اشخاصی که در یک رده قرار دارند می تواند گزینه خوبی باشد. اگر شما از بهترین فروشگاه ساز رایگان نیز استفاده نمایید اما تازه وارد دنیای اینترنت شده باشید، طبیعی است که سایت شما نمی تواند با چند رپورتاژ آگهی جز نتایج اولیه گوگل باشد. برای بهبود سئو فروشگاه خود چنانچه در صفحه اول گوگل می باشید، پیشنهاد می شود تا از رپورتاژ برای بدست آوردن جایگاه بالاتر استفاده نمایید.

نحوه خرید رپورتاژ آگهی

با تفاسیر بالا هم اکنون روشن گردید که سئو فروشگاه برای ارتقا می تواند از رپورتاژ استفاده نماید. فروشگاه ساز رایگان حتی اگر توسط متخصص ترین افراد نیز ارائه شوند جهت ارتقا جایگاه به تبلیغات و رپورتاژ نیاز دارند. برای خرید رپورتاژ ابتدا لازم است تا شما جایگاه اصلی وب سایت خود را بر اساس کلمه کلیدی یافته باشید. مطمئنا بهترین فروشگاه ساز نیز در هفته های اول نمی تواند جایگاه ثابت داشته باشد اما هر زمان که با جستجوی کلمه اصلی وب سایت شما که فعالیت فروشگاه بر محور آن می چرخد، جایگاه ثابتی مشاهده کردید، انگاه می توانید از رپورتاژ آگهی به جهت رقابت با رقبا استفاده نمایید. چنانچه وب سایت فروشگاهی شما در صفحات ابتدایی گوگل نمی باشد، می توان از سایر استراتژی های سئو به جهت بهبود سئو فروشگاه استفاده نمود. این بین لینک سازی گزینه مناسب و کارآمدی می باشد.

سئو فروشگاه و ارتباط آن با رپورتاژ

سئو فروشگاه و ارتباط آن با رپورتاژ

برای خرید رپورتاژ آگهی به چه مواردی باید دقت نمود؟

برای سئو فروشگاه اکثر متخصصین و حتی مهندسان شرکت سلدان که بهترین فروشگاه ساز اینترنتی را ارائه می دهند، پیشنهاد می نمایند تا از رپورتاژ آگهی استفاده نماید. در واقع رپورتاژ آگهی یک لینک سازی دائمی برای شما ایجاد می کند. از لحاظ هزینه ای نیز باید در نظر داشته باشید که رپورتاژ برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود چرا که شما تنها یک بار هزینه پرداخت می نمایید اما زمانی که اقدام به سفارش تبلیغات متنی می نمایید، می بایست هر ماه یا دوره ای هزینه مربوطه را پرداخت کنید. برای آنکه رپورتاژ آگهی در سئو فروشگاه شما تاثیر بهتری داشته باشد، پیشنهاد می شود تا مواردی که متخصصان سلدان به همراه ارائه فروشگاه ساز رایگان خود ارائه می دهند، در نظر داشته باشید. در غیر این صورت هزینه انجام شده مفید نبوده و بی تاثیر می باشد. این نکات در زیر درج شده است:

تهیه رپورتاژ آگهی از سایت های مرتبط تاثیر بهتری در سئو فروشگاه دارد.

چنانچه دقت نمایید در بستر اینترنت، سایت های بسیار محدودی وجود دارند که در زمینه رپورتاژ آگهی فعالیت می نمایند. همین امر نیز انتخاب را برایتان تسهیل می کند. برای انتخاب رپورتاژ آگهی اگر که قصد ارتقا سئو فروشگاه خود را دارید، می بایست وب سایت هایی را انتخاب نمایید که از لحاظ حوزه کاری به وب سایت شما نزدیک هستند.

رپورتاز های مختلف می بایست متن های متفاوتی داشته باشند.

از نظر موتور های جستجو همیشه موارد تکراری ارزشی ندارند. لذا اگر مایل هستید تا از رپورتاژ استفاده نمایید، حتما از مقالات مختلف برای وب سایت های مختلف استفاده کنید. ربات های گوگل مطالب تکراری را به راحتی نادیده می گیرند. برای اینکه سئو فروشگاه شما در بازه کمی سریعا رشد کند، به این دید به رپورتاژ ها نگاه کنید که شما یک صفحه در وب سایت دیگر خریداری نموده اید. این صفحه می تواند جز دارایی های شما باشد لذا برای آن وقت صرف نمایید تا شانس شما را افزایش دهند.

تعداد بک لینک ها در رپورتاژ آگهی مهم است.

اینکه شما از بهترین فروشگاه ساز رایگان استفاده نمایید، نمی تواند پاسخگوی این مهم باشد که قطعا رتبه سایت و سئو فروشگاه شما ارتقا خواهد یافت. لازم است تا تکنیک ها تبلیغات، سئو و مواردی از این قبیل را مطلع باشید و بکار گیرید. متخصصین سلدان عنوان می نمایند که در رپورتاژ آگهی نهایتا 5 لینک تعبیه نمایید. این مورد را در خاطر داشته باشید که بک لینک های زیاد منجر به موفقیت رپورتاژ نمی شوند.

بهبود رتبه سئو فروشگاه

بهبود رتبه سئو فروشگاه

برای روشن تر شدم موضوع به این شکل توضیح می دهیم که باید در نظر داشته باشید هر صفحه از دید گوگل یک ارزش مشخصی را دارد لذا این ارزش بین تعداد لینک های موجود در آن صفحه تقسیم می شود. حال تصور نمایید که بک لینک های شما افزایش یابد، در واقع اعتبار صفحه با این کار بین بک لینک ها تقسیم می گردد. در بهترین حالات تعداد بک لینک ها بین 3 تا 5 مورد است.

توجه به بک لینک های رپورتاژ مهم است.

اگر قصد ارتقا جایگاه فروشگاه ساز رایگان خود را دارید، لازم است تا به بک لینک هایی که در رپورتاژ آگهی خود درج می نمایید، دقت کنید. در نظر داشته باشید که برای لینک های مختلف می بایست صفحات مختلف از سایت خود را در نظر بگیرید. در واقع لینک های مد نظر را با Anchor Text متفاوت را به یک صفحه لینک ننمایید. اگر این کار را انجام دهید نتیجه آن خواهد بود که ربات گوگل اولین کلمه کلیدی و لینک را ایندکس می نماید و سایر لینک ها بی اثر خواهند بود.

در رپورتاژ لینک صفحات داخلی سایت خود را قرار دهید.

در نظر داشته باشید که چنانچه قصد ارتقا سئو فروشگاه خود را دارید، در رپورتاژ آگهی می بایست به صفحات داخلی وب سایت خود توجه نمایید. صفحه اصلی وب سایت می بایست به وسیله کلمه کلیدی وب سایت شما و یا کلمات پر جستجو ایندکس شوند. لینک های رپورتاژ برای این موضوع کاربرد آنچنانی نخواهند داشت. البته اگر هدف شما رقابت بین جایگاه های برتر 1 و2 است، رپورتاژ با لینک به صفحه اصلی می تواند مفید باشد. به عبارت دیگر در رقابت های بسیار نزدیک می توان از این ترفند استفاده نمود. متخصصین سلدان همواره توصیه می نمایند تا رپورتاژ آگهی خود را بر روی کلمات کلیدی که دارای رقابت کمتری هستند، قرار دهید. این عبارات جانبی می توانند به سرعت جایگاه شما را ارتقا دهند.

درج تصویر در رپورتاژ آگهی.

تا به اینجه مواردی که در رپورتاژ می بایست در نظر گرفته شوند توضیح داده شد اما چگونگی نوشتن رپورتاژ برای سئو فروشگاه نیز بسپار مهم می باشد. به طور مثال دقت داشته باشید که رپورتاژ شما می بایست حتما دارای تصویر باشد. تصاویر مرتبط با متن آگهی منجر به افزایش اعتبار صفحه شما خواهد شد. لذا برای این مورد لازم است تا برای آگهی خود وقت گذاشته و کاربر را جذب کنید. گاها تصاویر می تواند منظور و هدف شما را بسیار گویاتر عنوان نمایند.

شما می توانید برای رپورتاژ خود لینک نیز خریداری نمایید.

قطعا مطلع هستید که خرید بک لینک و یا تبلیغات متنی برای یک وب سایت منجر به پنالتی شدن سایت شما از دید گوگل و جیمه وب سایت شما خواهد شد. در مقابل این روش، لینک سازی داخلی می تواند رتبه وب سایت و سئو فروشگاه شما به صورت شگفت انگیزی ارتقا دهد. حال می توانید از این تکنیک به روش دیگر استفاده نمایید. از هر شرکتی که مایل هستید در آن رپورتاژ درج نمایید یک بک لینک خرید نمایید که از همان سایت به صفحه رپورتاژ شما لینک داخلی دهد. لذا اعتبار و ارزش رپورتاژ آگهی شما بیشتر شده و این مورد به صورت خارق العاده ای در سئو فروشگاه شما تاثیر می گذارد.

بررسی نام دامنه سایتی که قصد دارید در آن رپورتاژ درج نمایید، مهم است.

امروزه ابزار های آنلاین بسیاری وجود دارند که اعتبار دامنه و اسپم نمودن آن ها را بررسی می نمایند. یکی از این ابزارها open site explorer می باشد. اعتبار دامنه وب سایت مد نظر یا Domain Authority چنانچه بالای عدد 30 باشد می تواند گزینه خوبی برای درج رپورتاژ باشد، نمره های بالای 40 با اطمینان بیشتر مورد قبول واقع می شوند. اگر سایتی مشاهده کردید که این نمره به 50 رسیده استريال با اطمینان اقدام به درج رپورتاژ آگهی در آن نمایید. در نظر داشته باشید که Domain Authority به تنهایی کفایت نمی کند و spam score نیز بسیار مهم می باشد. خیلی از وب سایت ها وجود دارند که به دلیل فروش بک لینک و مواردی از این قبیل نمره پایینی در spam score دریافت می نمایند. این موارد می تواند به رتبه وب سایت و سئو فروشگاه شما ضرر برساند. خاطرنشان می شود برای وب سایت هایی که ایم فاکتور در آنها بیش از 5 می باشد، گزینه خوبی برا درج رپورتاژ آگهی نیست.

شما قادر خواهید بود تا از امکان رپورتاژ رایگان و یا پست رایگان استفاده کنید.

تا به اینجا متوجه شده اید که درج رپورتاژ آگهی در وبسایت دیگران به صورت پولی می باشد اما گاها وب سایت هایی نیز وجود دارند که مقالات شما را در قالب پست رایگان منتشر می نمایند شما می توانید از این قابلیت برای درج رپورتاژ آگهی استفاده نمایید. معمولا پست های مهمان امکان لینک سازی را دارند لذا با این امکانات بدون پرداخت هزینه ای می توانید رتبه و سئو فروشگاه خود را بهبود ببخشید. محدودیتی که برای رپورتاژ آگهی رایگان وجود دارد این است که محتوای آن می بایست مطابق با نظرات و ایده های مدیر وب سایت باشد و کیفیت مطالب را نیز ایشان تایید نمایند.

بررسی سئو فروشگاه در فروشگاه ساز حرفه ای سلدان

بررسی سئو فروشگاه در فروشگاه ساز حرفه ای سلدان

حجم یک رپورتاژ آگهی خوب چه میزان است؟

بسیاری از وب مستران وقتی متقاعد می شوند که از رپورتاژ آگهی برای رشد سایت خود استفاده نمایند، اولین سوالی که مطرح می نمایند، این مورد است که حجم یک رپورتاژ خوب چقدر است ؟

همانگونه که پیشتر نیز عنوان شد، رپورتاژ یک پله ترقی برای شما در وب سایت دیگران است. شما می بایست تمام تلاش خود را انجام داده تا بهترین محتوا را منتشر کنید. برای درج یک رپورتاژ مناسب که هدفی جز بهبود رتبه و سئو فروشگاه ندارد، لازم است تا به موارد زیر دقت شود:

  • بهترین حجم کاراکتر برای یک محتوای خوب و استاندارد بین 700 تا 1200 کلمه خواهد بود.
  • در رپورتاژ خود از تگ های مختلف برای افزایش خوانایی، مخصوصا تگ h2 استفاده نمایید.
  • کلمات کلیدی خود را مشخص نمایید و دقیقا برای آنها لینک ایجاد نمایید. این کلمات کلیدی می بایست دقیقا مواردی باشند که قصد دارید با آن شناخته شوید.
  • کلمات کلیدی که برای آن لینک درج می نمایید تا حد امکان طولانی باشد. با این کار کلمه کلیدی شما خاص تر است و کمتر جستجو شده است لذا منجر می شود تا با استفاده از آنها سریعا شناخته شوید.
  • از رپورتاژ آگهییونیک و بروز استفاده نمایید. از کپیو تکرار جلوگیری کنید. سعی کنید که رپورتاژ مد نظر شما حتما خوانا و پر معنا باشد تا کاربر ترغیب شود بر روی لینک های مندرج در آن کلیک کند.
  • در خصوص لینک سازی لازم است تا شما اطلاعات پایه ای داشته باشید. بر همین اساس لینک هایی که در رپورتاژ برای شما درج می شود نمی بایست که از تگ nofollow باشد.
  • توجه کنید که اگر در سایت مد نظر که در آن رپورتاژ آگهی مد نظر خود را درج نمودید، می توانید دیدگاه درج کنید، حتما از آن امکان استفاده نمایید زیرا تاثیر بسیار مثبتی بر روی سئو وب سایت شما خواهد داشت.

تا به اینجا در خصوص تبلیغات و رپورتاژ ها سخن شد. با این اوصاف اگر که شما بهترین فروشگاه ساز رایگان را دریافت نمایید، اما برای پیاده سازی اتوماسیون فروشگاهی خوب همچنان نیاز می باشد تا برای افزایش فروش، وفاداری مشتری، باشگاه مشتریان از روش ها بازاریابی دیگر استفاده نمایید.در نظر داشته باشید که برنامه نویسی و قالب بهینه از یک سو و فعالیت های سئو از سوی دیگر در کنار یکدیگر می تواند منجر به رشد وب سایت شما باشد. شما می توانید یک فروشگاه ساز رایگان از شرکت های متخصص و متعهد همچون سلدان تهیه نمایید تا درگیر بحث فنی و بهبود بخشی از سئو که به برنامه نویسی وب سایت می شود، نشوید. اما برای بازاریابی و رشد جایگاه وب سایت لازم است تا از تکنیک ها و استراتژی های بروز استفاده کنید.

بهترین فروشگاه ساز رایگان می بایست دارای چه ویژگی هایی باشد:

در همین راستا طراحی اپلیکیشن ساز، اپ ساز بدون کد، اپلیکیشن ساز اندروید، اپلیکیشن فروشگاهی از جمله خدمات ارزنده سلدان می باشد که کاربران را محدود به لپ تاپ و کامپیوتر شخصی نمی نماید و با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی خود می توانند به تمام فروشگاه دسترسی داشته باشند و هر گونه درخواستی را انجام دهند.

 

 

 


رپورتاژ آگهی برای چه وب سایت هایی مفید است؟

به صورت کلی اگر در حال رقابت با سایر همکاران هم حرفه خود می باشید و جایگاه شما به یکدیگر بسیار نزدیک است می توانید از رپورتاژ آگهی برای بهبود رتبه سئو فروشگاه خود استفاده نمایید. اما در نظر داشته باشید که رپورتاژ ها معمولا به وب سایت هایی توصیه می شود که در صفحه اول گوگل قرار دارند.

رپورتاژ ها دارای چه هزینه ای هستند؟

هیچ قانون و ضابطه ای برای برآورد هزینه این مورد وجود ندارد. اعتبار وب سایتی که قصد دارید در آن رپورتاژ خود را درج نمایید، میزان بازدید و رتبه آن می تواند منجر به قیمت متفاوت شود. به صورت کلی وب سایت انتخابی می بایست دارای اعتبار بالا بوده و بتواند ترافیک قابل قبولی را روانه سایت شما کند.

لینک های رپورتاژ آگهی چه ویژگی هایی باشد داشته باشند؟

در یک رپورتاژ آگهی پیشنهاد می شود تا در بهترین حالت بین 3 تا 5 لینک درج شود. این لینک ها بهتر است تا به صفحات مختلف از وب سایت شما وارد شده و برای کلمه کلیدی خاص مد نظر شما لینک سازی شده باشند.

آیا رپورتاژ آگهی به تنها باعث بهبود رتبه سایت و سئو فروشگاه می شود؟

خیر، بهبود سئو وب سایت و فروشگاه به طراحی درست و بهینه از یک سود و تبلیغ و درج رپورتاژ آگهی از سوی دیگر مرتبط می باشد.



🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: July 28, 2021 04:00
تاریخ آخرین بازنویسی: July 28, 2021 04:00







چگونه محتوای با کیفیت برا فروشگاه اینترنتی تولید کنیم؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تولید محتوای با کیفیت برای فروشگاه اینترنتی دغدغه بسیار کسانی که وب سایت فروشگاهی دارند شده است. بازاریابی محتوا این روزها در فضای اینترنت حرف اول را میزند و بسیاری از وب سایت های موفق از این روش برای فروش هرچه بیشتر خود استفاده می کنند. با توجه به گسترش ر

گوگل آنالیتیک چیست و چگونه کار می کند؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

آنچه اندازه گیری نمی شود قابل بهبود است. به همین دلیل ضروری است که در محیطی که همه چیز از آن برمی گردد ، از ابزارهای تحلیل مناسب استفاده کنید. اینجا جایی است که گوگل آنالیتیک وارد بازی می شود. این ابزار پیشرو تجزیه و تحلیل دیجیتال است که به شما کمک می کند

چطور موفق شویم جایگاه بالاتری در گوگل به دست آوریم؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

همانطور که از عنوان پیداست به دنبال آن هستیم که بدانیم چطور رتبه در گوگل خوبی نصیب سایت خود کنیم. بدون شک برای کسب و‌کار خود در فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید، ما فروشگاه ساز رایگان سلدان را به شما پیشنهاد می دهیم. امروزه با گسترش دنیای اینترنت راه

بسته بندی کالا و انواع روش های آن در فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بسته بندی کالا در ساده ترین تعریف به روشی گفته می شود که در آن محصول در پوشش خاصی قرار میگیرد و برای توزیع،قرار گرفتن در انبار، فروش و... استفاده می شود.این پوشش گاهی برای محافظت از محصول و گاهی برای قرار دادن اطلاعات درباره محصول به کاربر استفاده می شود  

با شناسايي ترندهاي موجود ديجيتال ماركتينگ، مشتريان به سراغ شما خواهند آمد

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ديجيتال ماركتينگ يكي از روش هاي جديد بازاريابي دوران جديد است و شما با اين روش مي توانيد مشتريان زيادي را به خود جذب كنيد. شما مي توانيد وب سايت خود را به شركت سلدان بسپاريد و قالب هاي اين شركت فروشگاه ساز رايگان بوده و بهترین فروشگاه ساز است كه شما مي توا

با شناخت انواع تبليغات، كسب و كار خود را به بهترين شكل ممكن به مخاطبان خود معرفي كنيد

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

براي تبليغات روش هاي مختلفي وجود دارد و شما مي توانيد متناسب با كسب و كار خود از روش هاي مورد علاقه خود استفاده كنيد. در اين مقاله انواع و اقسام روش هاي تبليغات را معرفي كرديم كه مي توانيد متناسب با سليقه يك يا چند روش را انتخاب كرده و با آن ها كسب و كار خ

با ايميل ماركتينگ اصولي مي توانيد به قلب و روح مشتريان نفوذ كنيد

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ايميل ماركتينگ يكي از جديدترين روش هاي بازاريابي در ديجيتال ماركتينگ است. بازاریابی پست الکترونیکی عمل ارسال پیام تجاری به طور معمول برای گروهی از افراد با استفاده از ایمیل است. به مفهوم گسترده خود ، هر ایمیلی که برای مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود ، می

آموزش ساخت مدل سه بعدی برای محصولات برای فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ایجاد یک سایت فروشگاهی نیاز به دانش در خصوص محتوا و ظاهر مناسب و دقیق مرتبط با این نوع سایت ها دارد. دلیل این موضوع به رقبابر می گردد. سایتهای فروشگاهی زیادی وجود دارند که به واسطه سایت خوبی که طراحی کرده اند، مخاطبان زیادی را به خود جلب نموده اند. پس اگر