چگونه محتوای با کیفیت برا فروشگاه اینترنتی تولید کنیم؟


تولید محتوای با کیفیت برای فروشگاه اینترنتی

تولید محتوای با کیفیت برای فروشگاه اینترنتی دغدغه بسیار کسانی که وب سایت فروشگاهی دارند شده است. بازاریابی محتوا این روزها در فضای اینترنت حرف اول را میزند و بسیاری از وب سایت های موفق از این روش برای فروش هرچه بیشتر خود استفاده می کنند. با توجه به گسترش روز افزون اینترنت و گستردگی هرچه بیشتر آن هدف اصلی از طراحی سایت فروشگاهی کسب سود بیشتر در فضای اینترنت می باشد. برای این منظور شما می توانید از فروشگاه ساز سلدان که بالاترین خدمات را به شما عرضه می کنند با سلدان شما دیگر نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی برای راه اندازی سایت فروشگاهی ندارید و به آسانی هرچه تمام تر می توانید وارد این صنعت پر سود شوید.

نخستین بار تیم برنرزلی در سال 1991 تجارت الکترونیک را ابداع کرد.

نخستین بار تیم برنرزلی در سال 1991 تجارت الکترونیک را ابداع کرد. و در سال 1994 اولین بانکداری الکترونیک و به همراه آن اولین پیتزا فروشی اینترنتی هات ایجاد شد. در همان سال شرکتی به نام نت اسکیپ ارتباط امنیت لایه انتقال را اختراع کرد و به این ترتیب خرید و فروش اینترنتی به وسیله این پروتکل ایجاد شد. پس از آن نیز اولین فروشگاه های اینترنتی جهان مانند شرکت آمازون و ebay  شروع به فعالیت کردند که امروزه به عنوان مشهور ترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی در جهان شناخته می شوند. طرز کار این فروشگاه ها در ابتدا اینگونه بود که فروشنده لیست و مشخصات کالاهای مورد نظر خود را در سایت قرار می داد و افراد پس از ورود به سایت و مشاهده جزئیات کالا اقدام به ثبت سفارش و خرید آن محصول می کردند.

تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی چیست؟

در حوزه ی فروشگاه اینترنتی، تولید محتوای فروشگاه اینترنتی به اطلاعاتی گفته می شود که به صورت الکترونیکی در زیر هر محصول و یا صفحه ی جداگانه انتشار پیدا می کند. منظور از تولید محتوای فروشگاه اینترنتی تنها محتوای متنی نمی باشد و این اطلاعات می تواند به صورت ویدئو، تصاویر، فایل صوتی، انیمیشن و غیره باشد. اهمیت تولید محتوا به قدری زیاد است که بسیاری ان را پادشاه می نماند. تولید محتوای با کیفیت به خصوص تولید محتوای فروشگاه اینترنتی امری بسیار ضروری به شما می آید چرا که کاربران هنگام ورود به وب سایت به دنبال محتوای است که در جست و جوی آن می باشد و اگر محتوا مناسب را پیدا نکنند سریعا از وب سایت خارج می شود و این موضوع تاثیر بدی بر روی رتبه ی وب سایت خواهد گذاشت و همچنین گاهی ممکن است بر روی شهرت کسب و کار شما نیز تاثیر بدی بگذارد.

تولید محتوای با کیفیت

تولید محتوای با کیفیت

نکاتی که برای تولید محتوا فروشگاه اینترنتی باید رعایت کرد؟

تولید محتوا برای فروشگاه به این دلیل اهمیت دارد که نقش مهمی در تعیین جایگاه سایت در موتور های جست و جو گر گوگل را دارد و با تولید هرچه بیشتر محتوای با کیفیت رتبه شما بالاتر می رود و نقش اساسی در سئو سایت شما را دارد. و این قواعد در تولید محتوای فروشگاه اینترنتی نیز مستثنی نیست و منجربه فروش هرچه بیشتر محصولات و سوددهی کسب و کار شما می شود. در واقع تولید محتوا و نویسندگی نیازمند دانش ویژه و کسب اطلاعات در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی به شمار می آید . و برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق باید بیشتر از هرچیز دیگری به تولید محتوا با کیفیت آن حساسیت به خرج داد. تولید محتوا محصولات در فروشگاه اینترنتی باید مرتبط با محصول مورد نظر باشد و به حاشیه نرود همچنین میتوان از بررسی و مقایسه محصولات دیگر مشابه نیز کمک گرفت و در تولید محتوا از آنها استفاده کرد.

اصول اساسی تولید محتوای سایت

انتخاب کردن مناسب ترین عنوان برای محتوا سایت

گام اول تولید محتوای با کیفیت انتخاب موضوع مناسب می باشد. موضوعات را با توجه به محصولات انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با نوع فعالیت در سایت داشته باشند. استفاده از یک عنوان مناسب جرقه ای بسیار جذاب است که خوانندگان را مشتاق به خواندن مطالب شما می کند. آمارها نشان داده شده است که 80 درصد از کاربران عنوان و تیتر های محتوای شما را مطالعه خواهند کرد و تنها 20 درصد از افراد ادامه محتوای شما را مطالعه می کنند. به همین انتخاب عنوان مناسب برای محتوا و مقاله های وب سایت دارای اهمیت است. عنوان هایی که شما برای تولید محتوای با کیفیت وب سایت خود انتخاب می کنید اولین چیزی است که کاربران آن را می بینند و می خوانند و طبق آن تصمیم میگیرند که ادامه آن را بخوانند و یا خیر بنابراین در انتخاب عنوان مناسب کوشا باشد و به آن اهمیت بیشتری بدهید.

استفاده از ابزار های گرافیکی

در بین انواع محتوا ها، محتوای تصاویر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای جذب هرچه بیشتر کاربران می توانید تصاویر مرتبط و گرافیکی زیبایی به محتوای خود اضافه کنید. استفاده از تصاویر و ابزار های گرافیکی به همراه استفاده از مطالب به صورت نوشتاری احساس خوبی را به کاربر منتقل می کند و کاربران را بیشتر مجاب به ادامه خواندن مطالب خواهد کرد. دقت داشته باشید که تصاویری که نیز برای محصولات خود انتخاب می کنید از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار باشد، تا حد امکان از وب سایت های دیگر کپی نباشد و همچنین تصاویر گذاشته شده در فروشگاه با محصول نهایی که به دست کاربر میرسد تفاوت چندانی نداشته باشد. ابزار های گرافیکی اگر هوشمندانه و خلاقانه به کار برده شوند تاثیر زیادی بر روی طراحی گرافیکی، زیبایی سایت و همچنین جذب مخاطبین بیشتر دارند. نه تنها تصاویر بلکه استفاده از ابزار های گرافیکی دیگر نیز مانند انیمیشن، طراحی لوگو و غیره می تواند در تولید محتوای با کیفیت بسیار اثر بخش واقع شود.

استفاده از قسمتی تحت عنوان نظرات کاربران

در بسیاری از سایت ها قسمتی تحت عنوان نظرات کاربران وجود دارد. در این قسمت کاربران می توانند نظرات خود را در رابطه با محصولات و یا مطالب موجود در وب سایت اعمال کنند. کاربران با خواندن این مطالب و رضایت مشتریان تصمیم به خرید محصولات می گیرند. اگر در فروشگاه شما افراد زیاد به این بخش توجه نمی کنند، می توانید به این منظور آن ها را به درج نظرات تشویق کنید. به طور مثال می توانید به مشتریانی که اقدام به خرید محصول می کنند با دریافت و ثبت نظراتشان درباره ی آن محصول تخفیف های ویژه ای را قرار دهید.

قیمت تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

قیمت تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی با توجه به اینکه حجم محتوا های مورد نیاز برای سایت فروشگاهی کمتر است، قیمت آن نیز کمتر خواهد بود به صورت متوسط برای هر 300 کلمه حدود 4 تا 10 هزار تومان برآورد می شود. البته به این نکته نیز باید توجه داشت که چه میزانی محتوا مورد نیاز تخصصی بوده و ممکن است افرادی که به صورت فریلنسر کار می کنند قیمت های متفاوت تری را پیشنهاد دهند. صرف هزینه برای تولید محتوای با کیفیت وب سایت به هیچ وجه غیر ضروری و کم اهمیت نمی شود چرا که با رعایت کردن تمامی نکات مربوط می تواند مخاطبان بسیاری را به وب سایت شما جذب کند و فروش بیشتری را برای فروشگاهی اینترنتی شما به ارمغان اورد. پس از تولید محتوا برای محصولات فروشگاه خود غافل نشوید و آن را اولویت اول کار خود قرار دهید.

نکاتی که در تولید محتوا سایت فروشگاهی باید به آن توجه کرد:

  • رعایت نکات مربوط به سئو به پیشرفت فروشگاه اینترنتی شما کمک خواهد کرد البته به این نکته نیز باید توجه کرد که به هیچ عنوان رعایت این نکات موجب پیچیدگی متن نشود و همواره متون به زیبایی و روان تر بودن هرچه بیشتر انتشار یابند.
  • دومین نکته این است که حجم محتوای تولید شده می بایستی بر اساس نیاز مخاطب باشد و از بازگو کردن محتوای های اضافی و غیر ضروری خودداری شود. محتوا های بسیار طولانی ممکن است برای مخاطب بسیار خسته کننده به نظر برسد و افراد دیگر تمایلی به خواندن ادامه مطالب نداشته باشند و بلافاصله از سایت خارج شوند.
  •   بزرگنمایی و اغراق در شرح جزئیات محصول نیز چندان خوشایند نیست و اینگونه ممکن است مشتریان اعتماد خود را نسب به فروشگاه شما از دست بدهند و همچنین ممکن است شهرت کسب و کار شما نیز به خطر بیفتد و خسارات جبران ناپذیری به تجارت شما به ارمغان آورد. پس حتما توجه داشته باشید محصولات را همان طور که هست شرح دهید و در شرح این مطالب با مخاطبین خود صادق باشید.
  • سایت های فروشگاهی بیشماری تاسیس شده اند و باید به این نکته توجه داشت تنها سایتی می تواند در این رقابت پیروز شود که تمامی نکات را رعایت کند و تولید محتوای با کیفیت و مناسب تری نسبت به رقیبان خود داشته باشد. موفقیت در فضای الکترونیک چندین کار ساده ای نیست اما با برنامه ریزی دقیق و پشت کار عالی می توان به این موفقیت دست یافت و پیشرفت چشمگیری را از آن خود کرد.

ترجمه برای تولید محتوا فروشگاه اینترنتی

ترجمه کردن سایت های مختلف خارجی نیز می تواند گزینه مناسبی برای تولید محتوای محصولات فروشگاه اینترنتی باشد. ترجمه این مطالب نیز از لحاظ اقتصادی به صرفه تر نیز می باشد و همچنین به عنوان یک محتوای منحصر به فرد به شمار خواهند آمد. البته در ترجمه محتوای فروشگاه اینترنتی باید به این نکته توجه داشت که متن ها به صورت واضح و روان ترجه شوند و از ترجمه تحت اللفظی که با گفت و گو های عامیانه ی یک کشور هم خوانی ندارد به شدت خودداری شود. این گونه محتوا ها ارزش چندانی نخواند داشت و درک این مطالب برای مخاطبان نیز دشوار خواهد بود. توجه کنید که ویراستاری ترجمه باید به صورت اصولی انجام شود و محتوا ها بر حسب نیاز منتشر شوند. از اهمیت این امر که تولید محتوای با کیفیت می تواند موفقیت زیادی برای سایت شما به همراه آورند نیز غافل نشوید.

ویژگی های کلی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی ویژگی های بسیاری دارد، یک فروشگاه اینترنتی به صورت تمام وقت به مشتریان خود خدمات می دهد و هیچ محدودیت مکانی و زمانی در این خصوص ندارد و افراد از هرکجا که به اینترنت دسترسی دارند می توانند خرید کالاهای مورد نیاز خود را انجام دهند. فروشگاه اینترنتی این امکان را به مشتریان خود می دهد که ساعت ها می توانند مشغول بررسی اجناس و محصولات سایت فروشگاهی شوند. فروشگاه اینترنتی هیچ محدودیتی بر روی تعداد مشتریان ندارد و همزمان می تواند میلیون ها مشتری را را بیاندازد و به سفارش آن ها رسیدگی کند. مزیت دیگر فروشگاه اینترنتی این است که دیگر هیچ نیازی به صرف هزینه های مربوط به اجاره مکان، هزینه های دکور فروشگاه و انبار و همچنین فروشنده نیازی نیست. و اکثریت هزینه های از این قبیل کاهش می یابد. افرادی که تازه به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی افتاده اند به دلیل اینکه دانش و تجربه کافی در این زمینه را ندارند، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و یا از این اقدام خود دلسرد شوند و ملزم به پرداخت هزینه های اضافی شوند. به این منظور فروشگاه ساز رایگان سلدان میتواند گزینه مناسبی برای شروع فروشگاه اینترنتی کوچک شما شود. فروشگاه ساز رایگان سلدان تمام ویژگی های داشتن یک فروشگاه خوب را دارد و پس از گسترش فروشگاه و دریافت سود حاصل از فروشگاه رایگان می توانید آن را تغییر داده و وب سایت اختصاصی به این منظور طراحی کنید.

 

مدیریت محتوا

مدیریت محتوا

تنها تولید محتوا یک وب سایت کافی نیست و مدیریت کردن محتوا و برنامه ریزی دقیق جهت تولید محتوای با کیفیت بسیار ضروری میباشد. مدیریت محتوا وب سایت به این معنی می باشد که چه کسی مسئولیت رسیدگی به این امر را بر عهده می گیرد و عملکرد محتوا را ارزیابی می کند. مدیریت محتوا یک وب سایت در بهبود عملکرد سایت پیشرفت چشمگیری خواهد داشت و با برنامه ریزی مناسب و دقیق می تواند از پس این مسئولیت بر آمد. شخصی که مسئولیت مدیریت وب سایت را بر عهده می گیرد باید به صورت مداوم تازه بودن محتوا ها را بسنجد و جریان های کاری تیم را بهینه سازی و با دقت طراحی کند.

تولید محتوای استراتژیک

به منظور تولید محتوای با کیفیت و استراتژیک می بایستی طرح و نقشه قبلی داشت و اهداف وب سایت در در تولید محتوا برای محصولات فروشگاه تعیین کنیم . تنها چند درصد از بازاریابان برای تولید محتوای فروشگاه خود برنامه ریزی و برنامه دقیق دارند. به جایی اینکه توده ای از راه های مختلف و موضوعات گوناگون برای تولید محتوا در نظر داشته باشید ، یک فهرست از روش های مختلف ایجاد کنید که به وسیله آن تولید محتوای کاربردی و مفید داشته باشد  و با بررسی و جست و جو بسیار نوع محتوایی که مخاطبین تان بیشتر با آن ارتباط برقرار می کنند را پیدا کنید و از آنها استفاده نمایید. پیدا کردن ایده های جذاب و جدید در همه حین طرفداران بسیاری دارند و مردم در جست و جوی این اطلاعات جدید و کاربردی می باشند. بهتر است هر ماه به این منظور برنامه ریزی دقیق داشته باشد و ایده ها و اهداف خود را عملی کنید و در بهبود کیفیت محتوا های وب سایت تلاش کنید.

شاخص های محتوای اثر بخش

اولین شاخص های تولید محتوای با کیفیت، اثر بخش و هدفمند بودن محتوا می باشد. محتوایی که بی ارزش تولید شود تنها ممکن است برای خواننده لذت بخش باشد و هیچ سود و دست آوردی برای نویسنده و یا وب سایت نداشته باشد. برای تولید یک محتوای اثربخش می توانید بر روی عواملی همچون نظر سنجی افراد کمک بگیرید و آن ها را مطالعه نمایید. سپس مشاهده کنید که بیشترین سوالات مطرح شده توسط مشتریان بیشتر در چه زمینه ای می باشد. و سپس با توجه به نیازها و سوالات آن ها محتوا های مرتبط تولید کنید. تولید محتوای با کیفیت فواید و مزیت های بسیاری برای کسب و کار شما به همراه می آورد و در صورتی این امر بسیار اثر بخش می باشد که این کار را به صورت مداوم و طبق اصول انجام دهید یعنی داشتن یک برنامه و استراتژیک قوی برای تولید محتوای با کیفیت در طی یک زمان مشخص.

فروشگاه ساز چیست؟

فروشگاه ساز چیست؟

فروشگاه ساز یک سبک جدید و به روز از طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد که در آن شما نیازی به هیچ گونه اطلاعات فنی در این خصوص ندارید و تنها با چند کلیک ساده می توانید یک فروشگاه آنلاین و حرفه ی بسازید که پاسخگوی نیاز های شما از طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای باشد. فروشگاه ساز حرفه ای سلدان تمامی امکانات لازم برای ساخت و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را برای پیشرفت و گسترش کسب و کار ها در اختیار شما قرار داده است. فروشگاه ساز رایگان سلدان به هیچ عنوان در تراکنش های مالی شما دخالتی ندارد و کلیه مبالغ به صورت مستقیم از درگاه آنلاین مدیر فروشگاه پرداخت خواهد شد همچنین سلدان از شما هیچ کارمزدی در این خصوص دریافت نخواهد کرد. از دیگر ویژگی هایی که این فروشگاه ساز رایگان دارد این است که به نحوه ای برنامه ریزی و طراحی شده است که شما نیاز به هیچ گونه دانش تخصصی برنامه نویسی در این خصوص ندارید و کلیه این مسائل بر عهده ی تیم تخصصی سلدان می باشد.

 

معیار کیفیت محتوا سایت چیست؟

معیار کیفیت محتوا وب سایت رعایت یکسری نکات در تولید محتوا می باشد که اولین آن رعایت نکات مربوط به سئو می باشد. و بعد از آن تولید محتوای که در بین مخاطبین طرفدار دارد و مخاطبان را مشتاق به خواندن مطالب وب سایت می کند . استفاده از ابزار های مختلف مانند تصاویر ، جدول ها و ویدیو ها نیز می تواند بر جذابیت تولید محتوای با کیفیت شما تاثیر چشمگیری داشته باشد و همچنین کار محتوا کاری چندان ساده ای نیست و هر چقدر که تولید محتوا در زمینه های مختلف کاری شما سخت تر باشد بهتر است زیرا رقیب های شما در این عرصه کمتر خواهد بود . محتوای عمومی به سادگی در اینترنت قابل دسترسی هستند و منابع مختلف زیادی برای دستیابی به اینگونه محتوا ها وجود دارد. تلاش برای تولید محتوای با کیفیت و اختصاصی برای سایت شما بسیار ارزشمند است.

آیا فروشگاه اینترنتی باید جدا از خود سایت طراحی شود؟

 پاسخ به این سوال کاملا بستگی به نوع فعالیت و حرفه شما در  این راستا دارد. قرار دادن فروشگاه اینترنتی در داخل یک سایتی که به منظور بازرگانی و خدماتی راه اندازی شده به صورت کلی باعث در حاشیه قرار گرفتن تجارت میشود و اگر در اینگونه وب سایت ها بخشی به عنوان  فروشگاه قرار داده شود ممکن است افراد کمتری به سراغ قسمت فروشگاه بروند. البته استفاده از فروشگاه در داخل سایت اصلی به این دلیل که مشتریان از سایت شما خرید می کنند، به سایت شما کمک می کند که بازدید کننده های سایت شما بیشتر شود و رتبه سایت در موتور های جست و جو گر گوگل بالا برود. اما اگر ماهیت خدمات و سایت شما با فروشگاه اینترنتی مطابقت نداشته باشد میتواند موجب گیج شدن مخاطبانتان شود و بازدید و همچنین فروش سایت شما کاهش یابد. در حالت کلی با توجه به نوع تجارت شما و اولویت های کسب و کارتان می توان جواب قطعی به این مسئله ابراز کرد.

چرا مخاطبین از تولید محتوای سایت ما بازدید نمی کنند؟

چرا مخاطبین از تولید محتوای سایت ما بازدید نمی کنند؟

گاهی اوقات پیش می آید با وجود محتوای جذاب در سایت کسی از تولید محتوای سایت ما بازدید نمی کند. در قدم اول اگر ما در محتوای خود اصول مربوط به سئو را رعایت نکرده باشیم، امکان وقوع این مشکل وجود دارد. بدون رعایت کردن نکات مربوط به سئو سایت شما در صفحات جست و جو قرار نخواهد گرفت در نتیجه مخاطبان از سایت شما بازدید نخواهند کرد. در مرحله بعدی باید بر روی خود محتوا تمرکز کرد که آیا این محتوا طرفدار دارد و استاندارد های تولید محتوای با کیفیت و مناسب رعایت شده است و یا خیر.

تفاوت بین مخاطب وب سایت و ترافیک وب سایت چیست؟

ترافیک یک وب سایت به اقدام و یا افرادی گفته میشود که در فضای اینترنت گوگل و غیره از محتوا سایت شما دیدن می کنند و آن هارا مطالعه ممی نمایند، در حالی که مخاطبین وب سایت به افرادی گفته می شود که همواره در حال مطالعه محتوا شما بوده و به صورت مرتب از وب سایت شما بازدید می کنند. بهترین و کارآمدترین روش بازاریابی محتوا، این است که بازدید کننده های وب سایت خود را با تولید محتوای ارزشمند تبدیل به مخاطبین دائمی وب سایت خود کنید. جذب مخاطبین بالا در صورتی که فقط یک بار انجام شود چندان سودی ندارند. تولید محتوای با کیفیت می بایستی به گونه ای باشد که مخاطبان را مجاب به خرید محصولات و یا بازدید دوباره وب سایت کند.

 

 




🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تیم محتوا سلدان نویسنده: تیم محتوا سلدان
تاریخ انتشار: July 18, 2021 03:50
تاریخ آخرین بازنویسی: July 18, 2021 03:50







چطور موفق شویم جایگاه بالاتری در گوگل به دست آوریم؟

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 1

همانطور که از عنوان پیداست به دنبال آن هستیم که بدانیم چطور رتبه در گوگل خوبی نصیب سایت خود کنیم. بدون شک برای کسب و‌کار خود در فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید، ما فروشگاه ساز رایگان سلدان را به شما پیشنهاد می دهیم. امروزه با گسترش دنیای اینترنت راه

بسته بندی کالا و انواع روش های آن در فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بسته بندی کالا در ساده ترین تعریف به روشی گفته می شود که در آن محصول در پوشش خاصی قرار میگیرد و برای توزیع،قرار گرفتن در انبار، فروش و... استفاده می شود.این پوشش گاهی برای محافظت از محصول و گاهی برای قرار دادن اطلاعات درباره محصول به کاربر استفاده می شود  

آموزش ساخت مدل سه بعدی برای محصولات برای فروشگاه اینترنتی

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

ایجاد یک سایت فروشگاهی نیاز به دانش در خصوص محتوا و ظاهر مناسب و دقیق مرتبط با این نوع سایت ها دارد. دلیل این موضوع به رقبابر می گردد. سایتهای فروشگاهی زیادی وجود دارند که به واسطه سایت خوبی که طراحی کرده اند، مخاطبان زیادی را به خود جلب نموده اند. پس اگر

آموزش دریافت نمادهای الزامی فروشگاه های آنلاین

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

دریافت نماد اعتماد الکترونیک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید استانداردهای لازم برای جذب مخاطبان و تامین امنیت کاربران را دریافت کنید. با این نمادها کاربران با خیال راحت می توانند محصولات خود را از وب سایت های شما خریداری کنند و به راحتی اینکار سبب جل

آموزش افزودن محصول به اینستاگرام و ساخت کاتالوگ محصولات در فیس بوک

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

تا چند سال پیشاینستاگرام بیشتر فضایی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت بود .اما کم کم مردم یاد گرفتند که از این فضا برای کسب و افزایش درآمدشان استفاده کنند. و همین موضوع باعث شد اینستاگرام قابلیت های جدیدی را در پلتفرمش قرار دهد و آن هم امکان اضافه کردن صف

برسی جامع ابزار گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی که برترین موتور جستجوی جهان از آن پشتیبانی می کند، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این حال برای موفقیت در این نوع تبلیغات باید مرتبا دانش خود در این حوزه را افزایش داد. در این مقاله

12 دلیلی که چرا گوگل ادورز می تواند شما را به مشتریان جدید رساند

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

بازاریابی آنلاین و گوگل ادورز مکمل یکدیگر می باشند. زمانی که یک مشتری به دنبال یک محصول،خدمت، رستوان یا هر چیز دیگری می باشد، آنها احتمالا خواسته های خود را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند. گوگل ادورز اینگونه کار می کند : زمانی که کاربری عباراتی را در گ

7 قدم برای راه اندازی یک کمپین در گوگل ادورز

🧡 پسندیده: 0

💡 تشویق: 0

یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی، ابزار گوگل ادورز می باشد. این ابزار دارای پنل کاربری ساده ای می باشد. با این وجود برای موفقیت کمپین های تبلغاتی گوگل ادورز باید مرتبا دانش خود را در این حوزه افزایش داد و در این مرحله مراحل راه اندازی کمپین در گوگل ادورز